Kirjoittaja Aihe: Trinity Blood, Mission completed, S | Abel/Tres, Fluff  (Luettu 1718 kertaa)

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Fandom : Trinity Blood

Title : Mission completed ( suom. Tehtävä suoritettu )
Author :  Odoshi
Rating : S
Genre : fluff, slash
Paring : Abel/Tres
Disclaimer : Suniao Yoshidalle kunnia hienosta alkuperäisestä tarinasta, mangan kuvituksesta kunnia Kiyo Kyujyolle ja hahmoista kunnia Thores Shibamotolle. Ainoastaan tästä ficistä ja palloilusta vastaan minä, muuten kunnia korkeimmille voimille.
Summary : Voiko kone oppia rakastamaan?
A/N1 : Vihdoin ficciä kehiin! Ja kaiken huipuksi huomasin, että tämä taitaa olla ensimmäinen Trinity Blood ficci tälle foorumille! Tai sitten olen vain haun kanssa sekoillut muita kyseisiä etsiessäni, kuitenkin Trinity Bloodia tällä kertaa. Sain idean töissä, kun siellä nyt kerkeää miettiä kaikenlaista puuhaillessaan, joten syntyi tälläinen one-shotti. Tres on ihana, näin btw. Haluan oppia ymmärtämään sitä hahmoa paremmin, oikeasti. Varoituksen sanasena sen verran, että hahmot eivät välttämättä ole kovin IC, koska olen lukenut mangaa ainoastaan sen 3 osaa. Aha.. Yritin kuitenkin.  ;)

Osallistuu Genrehaaste vol. 2 genrellä Fluff sekä Multifandom haasteeseen fandomilla Trinity Blood.

*

Mission completed

”Tres, kuunteletko sinä minua?”

”Kuuntelen.”

”Mitä minä äsken sanoin?”

”Abel Nightroad sanoitte äsken…”

”Tiedän, tiedän… Tunnistat ja osaat kopioida jokaisen sanan jotka olen äskettäin sanoin. Ei tarvitse toistaa. Yleensä vain ihmisiltä varmistetaan kyseisellä kysymyksellä, että ovatko he kuunnelleet.”

”Oikein, kuulo anturini kuulevat kaiken mitä sanot, kuten myös tallentavat puheesi muistiini.
Väärin, en ole ihminen olen kone.”

”Eli ymmärsit mitä sanoin.”

”Kyllä.” Tres vilkuili ystäväänsä perinteiseen tapaansa, kuten aina. Ilme ei muuttunut, vaikka Abelin kasvot punoittivatkin hieman. Hän oli juuri kertonut Tressille, kuinka paljon välitti tästä ja hänen hyvinvoinnista. Miksei hän voinut ymmärtää?

”Tres, minä rakastan sinua. Kai sinä ymmärrät mitä se tarkoittaa?”

”En kykene tuntemaan, olen kone, en ihminen. En tunne rakkautta tai vihaa.” Tresin katse vaikutti kylmältä, mutta sellainen se oli aina. Silti Abel pystyi erottamaan noista itseään katsovista silmistä surua, vaikkei Tres tietoisesti sitä tuntisikaan. Oli paljon asioita, joita kone ei ymmärtänyt, mutta se ei vielä sanoisi etteikö Tres pystyisi ymmärtämään…

”Olet sen verran viisas, että sinä ymmärrät tunteita, vaikket käsitäkään niitä.”

Tres selvästi hymyili, muttei tuosta hymystä saanut vastakaikua Abelin sisällä huokuville tunteille, jotka meren lailla halusivat päästä valloilleen. Hopeiset hiukset heiluivat tuulessa miehen katsoessa poispäin ystävästään kohti kirkkaana laskeutuvaa aurinkoa. Tresin katse seurasi toista, kohti punaisena hehkuvaa taivasta.

”Luuletko, että minä pystyisin ymmärtämään mitä on rakkaus?” Tres kysyi konemaisella äänellään miettiessään taivaan voimakkaita värejä ja syvää kauneutta. Abel kääntyi katsomaan häntä, hän hymyili. Hän olisi halunnut vastata, mutta se ei olisi opettanut mitään Tresin kaltaiselle henkilölle.

Abel tiesi, että selkeä ”kyllä” vastaus olisi saanut jälkeensä vain taivaalle katoavan sanan ”väärin”. Tres ei ymmärtäisi, hän ei ymmärtänyt lähellekään niin paljon kuin olisi voinut. Kuinka kukaan voisi ymmärtää, jos ei olisi nähnyt tai tuntenut sellaista koskaan?

Hopeat hiukset heilahtivat tuulessa pään laskeutuessa vasten toisen huulia suudellen tätä hellästi ja pehmeästi. Kätensä hän nosti vasten toisen poskea, kuljettaen sen sitten silittämään toisen punertavan ruskeita hiuksia, jotka aurinko värjäsi tumman punaisiksi. Tres sulki silmänsä ja vastasi vaistomaisesti suudelmaan, kuin hyökkäykseen, jonka jälkeen taistelumoodi kytketään päälle. Huulet koskettivat toisiaan useaan kertaan rauhallisesti ja pehmeästi, kunnes vihdoin irrottautuivat toisistaan sinisen katseen kohdatessa ruskean, hämmästyneen katseen.

”0,59 sekuntia myöhässä, vahinkoraportti Abel – ”

”Ei vahinkoraporttia Tres, ei tällä kertaa. Tehtävä suoritettu. Ei uskoisi, että kone voi olla noin ihastuttava. ~ Ahaha, olenpa minä typerä.” Abel naurahti katsoen jälleen taivaalle vaaleiden kasvojen punoittaessa hieman. Tätä hän oli odottanut, halunnut opettaa toiselle. Abel hymyili onnellisena katsellen poispäin toisesta.

”Sanojenne funktio epäselvä…” Abel käänsi katseensa takaisin Tresiin päin, joka ilmeisesti ei ollut taaskaan ymmärtänyt hänen sanojaan tai niiden merkitystä. Hämmästynyt katse muuttui kuitenkin hymyksi.

”Haha, kyllä sinä vielä ymmärrät Tres, opetan sinua ymmärtämään.”

Tres hymyili.

Aurinko laskeutui pois näkyvistä, jättäen jäljelle kauniin punaisen hehkunsa kahden miehen seisoessa vastakkain hymyjen kohdatessa toisensa. Tresin ymmärtämättömät silmät tuijottivat toista yrittäen ymmärtää, saada selvyyttä tietokantaan, jollaista ei ollut ennen kokenut.

”Tehtävä suoritettu, Abel.”

Vielä jonain päivänä hän oppisi ymmärtämään, mitä tunteet ovat, kuinka ne toimivat ja mihin niitä käytetään. Jonain päivänä hän ymmärtäisi sanojen funktion, ilman ongelmia.

Abel opettaisi häntä.

*

A/N2 : Ollos hyvä, tässäpä tämä nyt on. Halusin välttämättä kirjoittaa loppuun jotain, mutta nyt ei oikeastaan tule mieleen mitään järkevää, *köhköh*, mutta siis. Niin pidin tästä ideasta itse, vaikka olisin halunnut tähän hieman enemmän syvyyttä... Ehkä minun vain pitää opetella kirjoittamaan paremmin, haha. ^^'' Kuitenkinkin, kohtalaisen tyytyväinen olen tähän siihen nähden, että kirjoitin tämän yhdeltä istumalta, vaikka mietinkin tätä ennestään jo hieman. En kuitenkaan paljoa.

Joo ja btw Tres ja Abel ovat ficin ajan Roomassa, Sant Angelon sillalla. Vaikuttaa kivalle paikalle, harmi vain, etten oikein onnistunut lisäämään tarkemmin paikasta ficciin, noh tämänhän piti alunalkaen olla raapale, joten "turha sepostus" jäi sikseen..

Kommenttia ihmiset, olisi kiva mahdollisimman rakentavaa.
« Viimeksi muokattu: 22.06.2015 00:21:09 kirjoittanut Beyond »
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Kutsis

  • is Nuts
  • ***
  • Viestejä: 293
  • Andiutunut mäkihyppyandikti
    • Twitter
Vs: Mission completed, K-7
« Vastaus #1 : 08.07.2010 21:20:16 »
Aww. <3

Olin pudottaa silmät päästäni kun näin tän! Joo ja minun tiedokseni olet kanssa ensimmäinen, joka on kirjoittanut Trinity Blood ficcin finiin! Ei minun silmiini ole ainakaan pomppinut, mitä olen näitä kahta osastoa läpi useampaankin kertaan kahlannut. Tai sitten olen vain tavattoman sokea.

Mutta siis asiaa! Musta hahmot oli ihan kohtuullisen IC, en tosin osaa sanoa varmaksi, koska itellä on tällähetkellä aika hämärä kuva siitä miten Abel toimii, koska siitä on niin pitkä aika kun olen viimeksi lukenut sarjaa. Tosin hyllyssä heiluu kaikki tähän asti suomeksi ilmestyneet, eli pitäs vaan mennä virkistämään muistia!
Mutta Tres oli aivan ihana ja omanlaisensa kun sieltä tuli niitä sen vakio kommentteja! "Sanojenne funktio epäselvä" ynnä muuta tresmäistä. Ja noita "oikein" ja "väärin" lätinöitä. Mä tykkään Tresista niin paljon hahmona, koska se on tollanen "tunteeton" kone. Sitten se esittelee sellasia kivojakin puolia aina välillä itestään.

Mä tykkäsin kanssa tästä ideasta. Tres on silleen kivasti vähän pihalla ja Abel on taas niin tulisesti mukana hämmentämässä.
Lainaus
Ei uskoisi, että kone voi olla noin ihastuttava. ~ Ahaha, olenpa minä typerä.
Mä voin melkeen kuvitella tän :'D toi ihmeviiva (miksi ihmeeksi sitä nyt kutsutaankin) antaa niin paljon osviittaa Abelin ilmeeseen, että aah. Kikatin melkein ääneen! :'D

Olis ollut kiva saada toi paikan kuvailukin tähän ficciin, olis ollu kiva lisä. Mutta kävi tää näinkin, mutta se olis tuonu kyl enemmän syvyyttä kun olis osannu kuvitella maisemankin taustalle lukiessa. Mä en sitten yhtään tiedä muista ficceistäsi, etten osaa sanoa onko tämä vain erilainen muista tuotoksistasi tai jotain muuta. Mutta musta sä kirjoitat hyvin, vaikka toi kuvaus nyt jäikin. Mutta älä mitään mullekin paikkojen kuvaus on se kompastus kivi, mä en vaan aina muista sitä ja niiden lisääminen jälkikäteen tuntuu jotenkin tyhmältä. Enkä mä sit huomannu kirjoitusvirheitäkään (muuten olisin varmaan nipottamassa niistä ekana.....)

Mä tykkäsin ja kovasti. Ekaksi Trinity Blood ficciksi tosi hyvä! Saanko mä odottaa lisää ficcejä tästä fandomista? :'D

Lainaus
”0,59 sekuntia myöhässä, vahinkoraportti Abel – ”
<3
22022010 & 20062010 & 15022012 & 29062013 Rammstein
09062012 & 27072012 & 12102012 & 19102012 & 17042014 & 18042014 Sparzanza
A choice from the gods is as useless as the gods themselves.
We both knew
It would always end this way

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Vs: Mission completed, K-7
« Vastaus #2 : 08.07.2010 22:12:00 »
Ihana minkälainen kommentti Kutsis, aaw tässähän meinaa ihan onnistuminen kihahtaa hattuun, haha. Ei nyt sentään. ^^''

Olen siis tosiaan ensimmäinen, tai sitten meitä sokeita on kaksi. Pitäisiköhän olla ylpeä itsestäni, kun sain tuotua Trinity Bloodin finiin? Sarja tosiaan jo näin alussa oli niin ihastuttava, että siitähän oli pakko kirjoittaa, toiseksi myös minä tykkään Tresistä aivan hirmuisesti ja panostinkin siihen mahdollisimman paljon, että saisin aikaan IC-hahmon, se luonnistuikin jopa hieman helpommin kun aina tulee niin paljon kiinnitettyä huomiota tuohon hahmoon, muita enemmän.  ;)

Abel nyt vielä on aika paljon hämärän peitossa, koska osassa 1 ja 2 se nyt on sellainen sähkä, suloinen sählä tosin. Mutta kolmannessa osassa näyttää jo paljon enemmän erilaista luonnetta sellaista viileämpää, yritin luoda Abelista jotain tältä välitä ja ilmeisesti jotenkuten onnistuinkin. Kirjoittajana on ihana kuulla, että hahmot ovat onnistuneet.  :D

Sitten niistä muista ficeistäni, tämä eroaa aika paljonkin muista ja onneksi olen selvinnyt jopa ilman kirjoitusvirheitä (joita muissa on paljon). Tämä erottuu joukosta, sillä en oikeastaan fluffia kirjoita koskaan, eikä tälläista paritusta oikeastaan ole toista. Samanlaista. Muutenkin tyylinen on erilainen ja vähän jokaisessa hyppii milloin mitenkin, koska sen verran aloitteleva tekijä olen, loppujen lopuksi, että vielä on sellainen "persoonallinen" tyyli hakusessa.  :-X

Ai niin ja ne maisemat, tosiaan ne olisivat tuoneet paljonkin lisää, mutta no kun raapalehan tästä piti alunalkaen tulla (ei tullut) niin jätin sen pois, enkä ruennut lisäämään enää valmiiseen tarinaan vaan keskityin tuohon taivas sepostukseen, ettei tarina alkaisi pahasti tökkiä, kun minulla on pahe siihenkin - tökkimiseen.

Mutta kuitenkin, KIITOS ihanasta kommentistasi, piristi mieltä.  :D
Ja lupaan, että Trinity Bloodia tulee lisää, Tres/Abel parituksella, kunhan nyt saisin tuota mangaa kahlattua eteenpäin, kun hahmoihin syventyminen on hieman hankalaa, kun kolmannessa osassa vasta menossa (olen aika jäljessä X'D), mutta lisää tulee sitä mukaa kun saan luettuakin, +kirjoitettua.

Odoshi, kiittää ja kuittaa ~

//EDIT : Minä lupaan jatko-osan, joka toimii kyllä myös yksittäisenä ficcinä niinkuin tämäkin. The Second Mission, coming soon. ~
« Viimeksi muokattu: 11.07.2010 22:50:38 kirjoittanut Odoshi »
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Euron-juusto

  • Vieras
Vs: Mission completed, K-7
« Vastaus #3 : 14.01.2011 20:24:15 »
Jatkoa!!
Mä tykkään tästä!!!!!!

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Vs: Mission completed, K-7
« Vastaus #4 : 16.01.2011 16:16:23 »
Euron-juusto, kiva jos tykkäsit ja tosiaan olen kokonaan unohtanut tuon jatkon mitä joskus silloin lupailin, mutta no yritän sen saada julkaistua lähiaikoina kun kerran lukijoitakin näyttäisi löytyvän. :D Kiitokset kommentista.
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Verinen Paronitar

  • monkerias
  • ***
  • Viestejä: 1 990
  • monokkeli huurussa
Vs: Trinity Blood, Mission completed, K-7 | Abel/Tres, Fluff
« Vastaus #5 : 20.07.2014 00:40:03 »
Olipas tämä ilahduttava löytö! Fandomin tuntemukseni on varsin heikkoa, mutta Tres on kyllä kiinnostava hahmo, ja otsikko yhdistettynä kyseiseen kaveriin on jo sympaattinen kombo <3 Yleensä en tykkää englanninkielisistä otsikoista suomenkielisissä ficeissä, mutta tässä moinen oli ehdottomasti paikallaan.

Lainaus
”Ei vahinkoraporttia Tres, ei tällä kertaa. Tehtävä suoritettu. Ei uskoisi, että kone voi olla noin ihastuttava. ~ Ahaha, olenpa minä typerä.”

Hajosin tälle niin pahasti :D Mainio, mainio repliikki, hahmokuvaus osuu (ainakin minun tietämykseni mukaan) ihan naulankantaan.

Tässä oli kivasti samassa pienessä paketissa söpöä fiilistä, melankoliaa ja hitunen huumoriakin, oikein toimiva kokonaisuus siis. Kiitos kivasta yölukemisesta!

sano mua rovastiks

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 617
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Trinity Blood, Mission completed, S | Abel/Tres, Fluff
« Vastaus #6 : 12.06.2021 14:52:28 »
Jostain syystä päätin, että olis hyvä idea kaivaa tällainen yli 10 vuotta vanha Trinity Blood -fici, vaikka en muista sarjasta juuri mitään (katsoin sen animena joitain vuosia sitten, ja silloinkin perusfiilikseni oli "mitä tässä oikein tapahtuu? Apua en tajua/pysy mukana" ;D). Abel ja Tres on kyllä muistojeni mukaan kiintoisia hahmoja kumpikin omalla tavallaan, ja ajatus heistä paritettuna toisilleen on herttainen. Ja onhan tämän aihekin (ulkoisesti ihminen, sisäisesti kone, vailla kykyä tuntea jne.) aika klassinen, kiehtonut ihmisiä paljon.

Alko väkisinkin hymyilyttämään Tresin puhetapa tässä, koska joo, tollaiseksi muistan sen itsekin :D Abel sen hyvin sanoi, ei tosiaan uskoisi, että kone voi olla noin ihastuttava. Ei Abel kyllä ole lainkaan typerä siihen "sortuessaan" (ja ei perhana, muistanpa just, miten hyvä seiyuukin Tresillä animessa oli... Nakai Kazuya).

Mun pitää varmaan nyt mennä selvittämään, kirjoititko sen lupaamasi jatko-osan tälle, koska oijoi, voisin ihan mieluusti lukea lisää siitä, miten Abel opettaa Tresille erilaisista tunteista :3

// No yhyy, et tainnut kirjoittaa XD Tai ainakaan Finistä en sitä löytänyt (parempi myöhään kuin ei milloinkaan? ;) ) Kiitoksia tästä palasesta joka tapauksessa!
« Viimeksi muokattu: 12.06.2021 14:54:31 kirjoittanut Larjus »
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Vs: Trinity Blood, Mission completed, S | Abel/Tres, Fluff
« Vastaus #7 : 02.09.2021 17:41:28 »
Lainaus
// No yhyy, et tainnut kirjoittaa XD Tai ainakaan Finistä en sitä löytänyt (parempi myöhään kuin ei milloinkaan? ;) ) Kiitoksia tästä palasesta joka tapauksessa!
En joo koskaan kirjoittanut. :D Mutta olen kyllä tuuminut joskus lukevani Trinity Bloodit uudestaan! Toki minulta puuttuu 1-2 (?) osaa lopusta, mikä on harvinaisen ärsyttävää. :D En siis koskaan saanut tietää loppuratkaisua, mutta lukisi nuo omat ja sitten kirjasto ehkä pelastaisi!

Kiitos Larjus kommentista. <3 Kuten sanottua ujostuttaa, kun uppailet näitä vanhoja. Mut tykkäsin tästä iha hirmuisesti jossain kohtaa, vaikka en muista ihan miksi. Ehkä se johtui vain siitä, että shippi on.<3

Verinen Paronitar, myöhäiset kiitokset sinullekin!
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”