Kirjoittaja Aihe: Yuri!!! on Ice: Tappiomieliala • S • Yuri Plisetsky  (Luettu 796 kertaa)

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Nimi: Tappiomieliala
Fandom: Yuri!!! On Ice
Genre: draama
Hahmo(t): Yuri Plisetsky
Ikäraja: Sallittu
Vastuunvapaus: Sayo Yamamoto ja Mitsurou Kubo ovat luoneet animesarjan, kunnia heille ja minulle hupi.
A/N: Olen katsonut vasta 3 jaksoa YOI:ta, mutta pitihän se ficciura tässäkin fandomissa korkata. :D Tappiomieliala-otsikko syntyi ennen tekstiä, teksti hieman takkuillen, mutta syntyipä kuitenkin. Ensimmäinen YOI-ficcini, olkaa hyvä! :D Sijoittuu 3. jakson loppuun!



Tappiomieliala

Yuri Plisetsky oli hävinnyt. Sille toiselle Yurille, jonka Victor valitsisi voittajaksi.

“Yurio!” Yuuko huudahti. Lempinimi tuskin seuraisi häntä takaisin Venäjälle, jonne hän aikoi palata seuraavalla lennolla. Yuri kääntyi katsomaan peräänsä lähtenyttä naista. Yuri tiesi, ettei hänen tarvitsisi kuulla tuloksia. Hän oli nähnyt Victorin Yurin ollessa jäällä. Tappio roihusi hänen sisällään. Yuukon katseesta näki, että tämä ymmärsi. Ymmärsi, että Yuri palaisi takaisin Venäjälle vain tullakseen paremmaksi ja voittaakseen. Tappio korvensi, mutta ei tavalla, joka saisi hänet luovuttamaan. Victor näkisi hänet vielä, jäällä, omassa elementissään ja kuinka tuli roihuaisi.

Tämä tappio Japanissa puskisi häntä eteenpäin tavalla, jollaista hän ei ollut ennen kohdannut.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2020 15:23:38 kirjoittanut Odo »
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 620
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Yuri!!! on Ice: Tappiomieliala • S • Yuri Plisetsky
« Vastaus #1 : 16.10.2020 15:35:54 »
Ilmeeni kun huomaan jonkun muun kirjoittaman YOI-ficin etusivulla ;D

Ficcailun voi ehdottomasti aloittaa vaikka yhdenkin jakson jälkeen (aloin minäkin kirjoittaa Givenistä ficiä heti sen jälkeen, kun olin vasta kaksi jaksoa nähnyt), kivaahan sellainen vain on! Niitä on myös hauska lukea ja verrata omiin tulkintoihini ja tuntemuksiini hahmoista (olenhan mäkin niitä ehtinyt hautoa tästäkin sarjasta jo sen nelisen vuotta, milloin toi anime nyt ekan kerran näytettiinkään :D).

Tässä oli mun mielestä hyvin löydetty Yurin ydin, sillä vaikka tappio suoraan sanottuna vituttaakin, Yuri ei todellakaan ole luovuttajatyyppiä. Sehän vain puskee hänet uurastamaan kahta kauheammin. Hänellä on kyllä ihana sellainen "vielä minä näytän kaikille!" -asenne luistelun suhteen, mikä on varmasti hänen menestyksensä pääsyy (toki luontainen lahjakkuuskin auttaa paljon). Tekis mieli siteerata Otabekia tässä välissä 😂 Tappio ei ole este tai hidaste vaan ainoastaan potku persuksille :D

Tykkään myös tosi paljon Yurin ja Yuukon väleistä (vaikkei nekään missään isossa osassa ole), joten oli kiva, että tässä oli pieniä välähdyksiä siitäkin ^^

Enkä yhtään pane pahakseni, jos myöhemmin päästään näkemään, millaista tekstiä sulta syntyy sitten, kun olet katsonut koko sarjaan loppuun asti... ;)
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Vs: Yuri!!! on Ice: Tappiomieliala • S • Yuri Plisetsky
« Vastaus #2 : 16.10.2020 16:00:04 »
Paras ilme, Larjus!! ;D hurrjasti kiitos kommentista ja kiva kuulla, että onnistuikin hahmon osalta. Saa nähdä, montako ficciä syntyy ennenkuin pääsen loppuun ja sitten varsinkin. ;D

Ainiin. Ps. Se Yurin tiikeripaita!!!!! ❤️
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”