Kirjoittaja Aihe: mursiksen omapieni askartelutopic  (Luettu 2044 kertaa)

mursuhilleri

• Valvoja
mursiksen omapieni askartelutopic
« : 02.10.2020 12:43:34 »
mursiksen omapieni askartelutopic

Olet jostain kumman syystä eksynyt askartelutopiciini. No, tervetuloa! Tämä on minun omapieni askartelutopicini, jonne tulevaisuudessa postaan tutoriaaleja, simppeleitä askarteluohjeita, askel askeleelta kuvina ja tekstinä. Tervetuloa siis seuraamaan, ota ihmeessä topic jo nyt seurantaan jättämällä puumerkki kommentteihin.

Olisin myös kiinnostunut näkemään, jos kokeilette itse tutoriaalejani! Niitä kuvia saa rohkeasti lähettää minulle vaikka yksällä tai myös tähän topiciin :)

Kiitän huomiostanne!

-mursis

Avaruuspiraatti

• varattua puraisi
Vs: mursiksen omapieni askartelutopic
« Vastaus #1 : 02.10.2020 13:27:23 »
Ihana idea, ei minulla muuta! ^-^

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

mursuhilleri

• Valvoja
Vs: mursiksen omapieni askartelutopic | kirjanmerkki
« Vastaus #2 : 11.10.2020 13:20:04 »
Hiphei! Nyt on askartelutopicin ensimmäisen askarteluohjeen aika! Vuorossa on hauska kulmakirjanmerkki. En ole itse vuosiin käyttänyt mitään muuta kun näitä nimenomaisia kirjanmerkkejä. Näistä saa tuunattua niin hienoja! (kaikki kuvat saa klikkaamalla suuremmaksi)

1. Ota neliön muotoinen paperi, kooltaan sellainen, että sivu on noin 10-15cm. Itse käytin tähän 8,5x8,5cm kokoista paperia, mutta koin että tämä oli hieman turhan pienikokoinen.

2. Ensimmäiseksi taita paperi puoliksi näin kolmion muotoiseksi. Pidä paperia koko ajan niin, että kolmion levein kärki osoittaa itseäsi kohti.

3. Taita itseäsi osoittavan kärjen päällimmäinen kerros ylös kiinni, niin että kärki osuu vastakkaisen sivun reunaan.

4. Taita taitettu kärki samasta kohtaa toiselle puolelle, niin että kärki jää sisäpuolelle.

5. Sen jälkeen taita sivuilla olevat terävämmät kärjet itseäsi osoittavan kärjen päälle.

6. Avaa äskeiset taitokset, alla näet kohdan neljä (4) jättämän taitoksen, joka on jättänyt kolmion sisään pienen taskun. Sujauta terävät kärjet taskun sisään ja litistä.

7. Koristele. Käytä mielikuvitustasi! Näistä voi tehdä todella hauskan näköisiä. Olen joskus koristellut tällaisen Harry Potter -teeman mukaisesti Kuoleman varjelusten symbolilla tai eri tupien väreillä.

Huom! Anna mahdollisten tussin jälkien ja liiman kuivua rauhassa ennen käyttöön ottoa, ettei kirjaan tule tuhruja!

flawless

• H B I C
  • Administrator
  • all black everything
Vs: mursiksen omapieni askartelutopic
« Vastaus #3 : 08.01.2021 23:00:42 »
Onpa hauska idea tällainen askartelutopic! Tosi muksa tämä ensimmäinen tutoriaali, kekseliäs tämä kirjanmerkki. En ole tullutkaan ajatelleeksi, että voisikin tehdä tuollaisen sivun kulmaan laitettavan kirjanmerkin perinteisen aukeaman keskelle laitettavan sijasta! Innolla odotan, mitä kaikkea kivaa keksit jatkossa tänne postata, tosi persoonallinen idea tällainen topsu ja ainakin eka oli kiva ja ohjeet tosi selkeät! :) Ps. söpöt kynnet!
“I’m better in small doses.” - Annalise Keating