Kirjoittaja Aihe: The Legend of Zelda, Harmaa iltapäivä //Osa 12|K-11, Zelda/Link Link/Sheik, slash  (Luettu 7806 kertaa)

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 522
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 7
« Vastaus #20 : 24.08.2008 17:42:47 »
Voi, voi, miten tässä on näin päässyt käymään, että minä vallan unohdin kommentoida tähän? Mutta kun olin varma, että olin jo...

Voih, se alkoi niin hyvin. Tai ei ihan niin hyvin kuin olisi voinut, mutta kuitenkin. Ja jatkuikin... Link oli kyllä aikas ihana huutaessan Sheikille.
Olen yhtä hidas kuin Link, en tajunnut, että ei, Sheik ei ollut torjunut häntä kertaakaan. Sitä se kesä tekee, tai jotain.

Awwww! <3<3 (voi kamalaa, käytinkö minä oikeasti teinisydämiä. Vannon, etten tee niin enää ikinä) Suudelmakohtaus oli ihana ja kaikki mitä sitä ennen tapahtui.

Lainaus
”Sinä et tiedä… tämä on v---” Sheik koetti estellä heikolla äänellä. Link pyöräytti silmiään Soturin sanoille painaen nopean ja lämpimän suukon tämän suulle.

*sulaa ja virtaa siirappina suklaan joukkoon*

Ja voihan paska minkä teit Zelda. Tai itseasiassa sinä Zino. Minä kyllä keksin loistoselityksen! "Joo, katsos kun minulla ja Sheikillä on telepaattinen yhteys ja osaamme teleportata ja minä pakotin Sheikin häipymään ja tulin itse tilalle..." ...ja ääni häipyyy.... Minäkin taidan häpiyä.
Tykkäsin erittäin paljon, varsinkin kun herrat pääsivät vihdoin huulituntumaan.  ;) Mutta en tiedä mitä tykkään jatkosta. Se nähdään sitten, kun jatkoa tulee. Pistähän tulemaan. Ehkä muistan kommata sillä kertaa aikaisemmin. Mahdollisesti jopa järkevämmin. :)
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

Zino

  • Vieras
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 7
« Vastaus #21 : 25.08.2008 13:02:38 »
Reptile: Whee~ Kiitoksia kommasta :D Niinpä, LinkSheik on aivan liian hyvä paritus ^^
Diamond: Selituksesi kuulosti hyvältä, olisi ehkä pitänyt käyttää sitä ;D Jatkosta en tiedä vielä minäkään, saa nähdä miten tämä sitten lopulta päättyy ;)

OSA 8

Sankari seisoi jähmettyneenä, tuijottaen epäuskoisena eteensä. Hän oli valmistautunut näkemään Soturin, jonka oli viimein onnistunut nappaamaan itselleen. Sen sijaan edessä kuitenkin seisoi tuttu vaaleahiuksinen Prinsessa, joka näytti etsivän pakoreittiä tilanteesta. Link ei ymmärtänyt tapahtuvaa laisinkaan. Ennen kuin hän oli viimeksi sulkenut silmänsä Sheik oli ollut siinä, ja Link oli viimein päässyt toteuttamaan yhtä varhaisimmista fantasioistaan. Avatessaan silmänsä, hän olikin löytänyt itsensä tuijottamasta Zeldan punaisia kasvoja. Eikä Sankari uskonut äskeisen olleen untakaan. Sheik oli maistunut liian todelliselle ja hyvälle. Paitsi sitä kirsikan makua Link ei ollut ymmärtänyt. Ehkä Sheik käytti huulirasvaa… Jos asia oli näin, Linkin täytyisi ehdottaa maun vaihtamista, vaikkapa mansikkaan. Kirsikat kuvottivat Sankaria pahasti. Tuli mieleen pari karmaisevaa lapsuusmuistoa, jotka Mido ja kasa kirsikoita olivat aiheuttaneet. Pelkkä ajatuskin sai värisemään.
   
Link joutui nipistämään itseään palatakseen taas nykyhetkeen. Prinsessa tähyili edelleen pakoreittiä. Milloin hän oli edes tullut huoneeseen? Sheik oli totisestikin vienyt Linkin keskittymiskyvyn kokonaan. ”Hei Zelda, mihin Sheik hävisi? Link sai viimein kysyttyä hätääntyneen näköiseltä Prinsessalta. Hänen äänensävynsä oli kummastusta täynnä, mikä vain lisäsi Zeldan ahdinkoa. Prinsessa joutui tarttumaan itseään niskasta, ennen kuin pystyi vastamaan Sankarille.

”Link..min..IIIIH!” Zelda koetti sanoa, mutta kiljaisi lysähtäen sitten maahan peittäen punaiset kasvot käsillään. Link erotti Zeldan hoikkien sormien välistä hieman tämän kasvoja, Prinsessa näytti olevan yhtä hymyä.

”Prinsessa?” Link kysyi hölmistyneenä.

Hetken kikattelun ja unelmoinnin jälkeen Prinsessa nousi kun nousikin ylös. Leveä hymy peitti tytön kasvoja, eivätkä Zeldan silmät näyttäneet kaikkein tarkkaavaisimmilta. ”Ei tässä mitään.. hih.. Link. Typerä virne, häivy!” Zelda selitti sekavassa mielentilassa.

”No jokin on selvästikin erittäin hauskaa…Ja minne Sheik meni, sinun on täytynyt nähdä hänet! Ja milloin itse tulit tänne?” Sankari kärtti vastauksia Prinsessalta. Tämän kasvoja koristi edelleen loiva puna, ja hän mutisi jotain enemmän itselleen kuin Linkille. Sankari ei kuitenkaan pystynyt erottamaan sellaisia sanoja kuin ”suudelma, unelma ja taivas” joita Zeldan suusta pääsi. Link näki edessään vain Prinsessan unelmoivan katseen. ”ZELDA!” Hän karjaisi viimein, pakottaen Zeldan poistumaan omasta fantasiamaailmastaan.
   
Zelda hengitti pari kertaa syvään koettaen selvästikin vakavoitua. Sitten hän katsoi Linkiin hieman surumielisin silmin. ”Link…tätä on vaikea sanoa, mutta ehkä sinun olisi aika kuulla totuus, ennen kuin ryhdyt suunnittelemaan mitään suurempaa. Link…Sheik…hän…ei ole oikea.”

Zelda odotti Linkin hyökkäävän hänen kimppuunsa, vaatien selitystä. Sen sijaan hän kuulikin edestään hekotusta. Sankari oli ymmärtänyt koko jutun vitsiksi. ”Hahahaa…aika surkea vitsi Zelda, pystyisit parempaakin. Voin todeta, Sheikin kyllä täysin olevan olemassa. Tai sitten muutama viime vuosi on ollut unta, enkä ole yhtään iloinen siitä.” Link nauroi vaatien kuitenkin katseellaan Zeldaa selittämään asiaa tarkemmin. Prinsessalla näytti olevan vaikea olla.

”Sinä et nyt käsitä Link! Sheik ei ole oikea, hän on vain minun…valeasuni! Minä LOIN hänet, vaihdoin ulkomuotoani. Käsitätkö?”

Link pyöritteli päätään epäuskoisena, hän ei selvästikään uskonut tai halunnut uskoa, mitä Prinsessa sanoi. ”Hei älä viitsi valehdella Zelda, tai siis sinä ja Sheik, sama henkilö? Mahdotonta…”

Zelda huokaisi, Link ei todellakaan tehnyt tätä helpoksi.
   
Prinsessa käveli vapisevan vihreänuttuisen pojan luokse tarttuen tätä käsistä. Hän pakotti Linkin katsomaan silmiinsä. ”Kuuntele, minä en valehtele. Sheik on oikeasti vain minun luomukseni, jonka loin piilotellessani ne seitsemän vuotta Ganondorfia.” Zelda  sanoi puristaen tiukasti Sankarin kämmeniä. Link hengitti katkonaisesti punnitessaan Zeldan sanoja, sitten hän siirsi katseensa pois prinsessan sinistä silmistä. ”Väität siis.. ne kaikki kerrat temppeleillä, se olitkin sinä?”

Zelda puri huultaan irrottaen samalla otteensa Linkistä. ”No periaatteessa kyllä, mutta ei kuitenkaan. Sheik on valeasuni, mutta hänellä on oma persoonansa… ja eri sukupuoli…” Link käänsi nopeasti katseensa takaisin vaivaantuneeseen Zeldaan, voitonriemu kasvoillaan.

”HAH! Sheik on siis sittenkin oikea henkilö, meidän täytyy vain saada hänen ulos sinun ruumistasi!” Link huudahti riemuissaan tarttuen Zeldaa hihasta juosten tyttö mukanaan käytävään.
   
”Link ei se ole mahdollista! Link pysähdy, mekko tippuu… oikeasti! Irti, Link! LINK IRTI MINUSTA TÄLLÄ SEKUNNILLA!” Zelda huusi könytessään pojan otteessa pitkin käytävää, koettaen riuhtoa samalla mekkonsa rinnusta ylemmäs vapaalla kädellään. Vasta kuullessaan Prinsessan kuninkaallisen käskevän äänen Link tajusi päästä irti Zeldan hihasta, väistäen sitten nopeasti häneen suunnatun nyrkiniskun. Sankari tiesi, että hänen oli etsittävä Impa käsiinsä, hän tiesi varmasti mistä löytyisi keino Sheikin takaisin saamiseen. Sitten he voisivat jatkaa siihen mihinkä olivat jääneet.
   
Ikäänsä nähden varsin vetreä ja nuorennäköinen soturinainen löytyikin lopulta hämyisestä kamarista läheltä linnan suurta salia. Etsiminen oli Linkin mielestä kestänyt aivan liian kauan, eikä Zeldan kuninkaallisessa mekossa kuulemma voinut juosta… Päästäkseen nopeasti liikkumaan Sankari oli joutunut kuljettamaan Prinsessaa reppuselässään. Link oli varma, ettei Prinsessalla ollut aivan puhtaita jauhoja pussissa mekkoasiansa kanssa. Olisikohan hänenkin pitänyt väittää Sheikille, ettei pystynyt juoksemaan tunikassaan. Jos vaikka olisi ylimääräisiä reppuselkäkyytejä irronnut. Harmi vaan, että Sheik oli tällä hetkellä poissa. Sankari kopautti otsaansa kivuliaasti palauttaen itsensä jälleen linnan muurien sisäpuolelle. Liika haaveilu pitäisi osata lopettaa ajoissa.
   
Impa istui suuressa ja pehmeän näköisessä nojatuolissa, siemaillen teetä puisesta kupista. Hän ei näyttänyt lainkaan yllättyneeltä nähdessään puuskuttavan ja mekkoaan korjailevan Prinsessan sekä innosta hehkuvat Sankarin. Soturinainen laski kuppinsa läheiselle pöydälle kääntyen sitten tulijoiden puoleen. ”Mietinkin milloin tulette…” Impa hymyili pienesti, ennen kuin Link syöksyi hänen luokseen kärttäen naiselta vastausta. Zelda yritti huudella käytöstapoja ovensuusta, mutta turhaan. Link vain jatkoi, yhä kiihtyneemmällä äänensävyllä, jolloin Impa joutui nostamaan kätensä ylös vaikenemisen merkiksi.

”Ongelma on vaikea, mutta siihen on ratkaisu.” Hän sanoi rauhallisella äänensävyllä.

Linkin suunpielet vetäytyivät leveään hymyyn. ”Tiesin, että sinulta löytyy ratkaisu! Impa, olet ykkönen!” Hän huudahti iloissaan tarttuessaan vanhempaa naista käsistä. Sankarin silmät säkenöivät innostuksesta, mutta Impa tyytyi vain tönäisemään tämän kevyesti irti. ”Eipä innostuta poju. Näytä vähän arvostusta vanhemmille.”

Link näytti nololta anteeksipyydellessään.
   
”Muuten Zelda, oliko pakko muuttua omaksi itseksesi juuri parhaassa kohdassa?” Link suhahti tytölle, samalla kun Impa tonki kirjahyllyn luona vanhoja karttoja. Prinsessan kasvot saivat hetkessä saman punaisen sävyn, joka niillä oli ollut aikaisemminkin.

”Uh.. vahinko?” Tyttö yritti selittää päästäen samalla suustaan epäilyttävän kuuloista tekonaurua. Kuullessaan tämän hyllyn luona oleva Soturinainen naurahti. ”Vai vahinko…”

Linkin kulmakarvat rypistyivät. ”Eikö se ollutkaan vahinko? Saanko syyttää sinua suud… öh.. tilanteen tärvelemisestä?!” 

Zelda näytti ärsyyntyvän Linkin närkästynyttä äänensävyä. Hänen kasvoilleen levisi taas puna, mutta tällä kerta enemmän suuttumuksen syystä. ”No herra, sinä tiedät minun tunteeni! Luuletko että minä voin sille mitään, jos päätät ryhtyä harrastamaan kuumia kielisuudelmia alter egoni kanssa?! Luuletko että minä en tuntenut sitä!  Tietysti muutuin takaisin, vaikka en olisikaan sitä halunnut…pelkkä ajatuskin sinusta suutelemassa…minua…” Zelda huusi punaisena haudaten sitten kasvonsa käsiinsä. Tosiaan pelkkä ajatuskin Linkin huulista sai hänen jalkansa veltoiksi. Ei hän ollut pystynyt estämään itseään muuttumasta takaisin, eikä pystyisi estämään varmaan vastaisuudessakaan.
   
Impa, joka oli tullut takaisin kirjahyllyn luota kartta käsissään, näytti äkkiä kovin vakavalta. Hän istahti takaisin tuolilleen, siemaisten hiukkasen teetään, keskittäen sitten tarkkaavaisen katseensa kohti Linkiä ja Zeldaa. Hän rykäisi pienesti, selittäen sitten tuollaisen hallitsemattoman muodonmuutoksen olevan vaarallista niin Zeldalle, kuin Sheikillekkin. Pahimmassa tapauksessa, jos tuollainen toistuisi monesti, lopputulokseksi saattaisi jäädä jotain Zeldaa JA Sheikiä muistuttavaa. Linkiä alkoi äkkiä puistattaa, kun hän kuvitteli Sheikin varustettuna Prinsessan rinnoilla. Ei hyvä. Zeldaa taas alkoi karmia, kun hän kuvitteli itsensä varustettuna Sheikin…

”Link pidä näppisi irti Sheikistä! Minä en halua itselleni mitään miehisiä elementtejä!” Prinsessa kirkaisi kauhuissaan.

Link näytti Prinsessalle hapanta naamaa. Impa huokaisi. ”Link, Zelda on oikeassa, joten sinuna jättäisin ’toiminnan’ vähemmälle, kun olet Sheikin kanssa, ymmärrätkö?”

”TOIMINNAN?!” Link parkaisi kasvot kirkuvan punaisina. Mitä Impa hänestä oikein ajatteli? Luuliko tämä että he olivat jo…vaikka kyllä kai sen aika koitti pian, mutta silti!
   
Hetken säännöistä (mitä sai tehdä ja mitä ei) keskusteltuaan, Impa levitti löytämänsä kartan pöydälle. Link ja Zelda kokoontuivat vanhalta näyttävän paperin ympärille. Kartassa olevat alueet olivat haalistuneet melkein näkymättömiin, eikä Sankari osannut tulkita tekstiä jota karttaan oli painettu. Se oli ilmeisesti jotain vanhaa kieltä, jota vain hyvin oppineet osasivat lukea. Ei siis Link. Vilkaistessaan vieressään olevaa Prinsessaa, Sankari tuhahti. Zelda näytti olevan täysin uppoutunut karttaan ja näytti lukevan sitä ahkerasti. Niinpä tietysti. Prinsessa osasi varmaan kaikki kielet, ja Sankari ei. Zelda oli joskus jaksanut muistutella siitä. Minkä Link oli sille mahtanut, ettei Kokirissa ollut koulua tai aikuisia ylipäätänsä. Mitä nyt Dekupuu oli joskus neuvonut hänelle sivistyksen alkeet.

”Meidän täytyy siis mennä aluksi Gerudon aavikon lävitse?” Zelda kysyi Impalta tarkistaen, että oli tajunnut ohjeet oikein.

Soturinainen nyökkäsi, mikä sai Linkin irvistämään. Hän vihasi sitä aavikkoa. Hiekkaa oli joka paikassa, ja se tunkeutui inhottavasti saappaisiin. Lisäksi kurkkua kuivasi ja silmiä särki paahtavassa kuumuudessa ja hiekkamyrskyssä. Eikä Eponallakaan voinut ratsastaa. Hevosella oli muutenkin vaikeuksia päästä hiekkamyräkän läpi, ilman että joku olisi vielä istunut tämän selässä. Sankari kirosi mielessään. Matkasta ei ilmeisesti tulisi helppo. ”Toivottavasti ukko on vielä elossa…” Impa mutisi katse kartassa. Link kirosi taas raskaasti, Zeldan pukatessa häntä kylkeen vaikenemisen merkiksi. Jos Sankari ei saisikaan soturiaan ja ylittäisi aavikon turhaan…seurauksia syntyisi. Eivätkä ne olisi hyviä.
   
Selitettyään reitin pienintä piirtoa myöten kaksikolle, Impa katsoi kysyvästi Prinsessaa. ”Montako miestä otatte?”

Zelda punehtui pienesti. ”Ei yhtään, turha sotkea sotilaita tähän. Tämä on minun ja Linkin ongelma. Lisäksi iso matkakunta herättäisi vain turhan paljon huomiota.”

Impa katsoi hetken mietteliäästi Prinsessaa, kunnes nyökkäsi. ”Vai niin.” Hän kyllä tiesi Prinsessan vain haluavan matkalle kahdestaan Sankarin kanssa. Toivottavasti tyttö ymmärtäisi matkan vaarallisuuden. Link puolestaan ei juurikaan kuunnellut naisten puheita, vaan mietti reittiä mielessään. Aavikon jälkeen heidän tulisi matkata rajaseudulla olevan pienen valtion läpi. Siellä heidän tulisi olla erityisen varovaisia, sillä maa oli tunnettu Ganondorfin kannattaja. Ei olisi hyväksi möläytellä todellista henkilöllisyyttä. Tai turpiin tulisi ja pahasti. Ajan Sankari ei ollut aivan suosion huipulla kyseisessä maassa. Eikä Zeldaakaan varmasti mitenkään kuninkaallisesti kohdeltaisi. Kun he selviäisivät maan läpi, edessä odottaisi laaja vuoristo, jonka takana ratkaisu odottaisi heitä. Tehtävänä oli löytää vanha tietäjä kylästä vuoriston takaa. Hänellä piti olla, Impan mukaan, taito jolla Sheik voitaisiin erottaa Zeldasta, Ja se äijän, hitto vie, oli paras olla elossa.

Link puristi kätensä nyrkkiin. ”Pakkaa mitä pakkaat, menen laittamaan Eponan valmiiksi.” Sankari sanoi Zeldalle, napaten kartan pöydältä, poistuen sitten huoneen puisesta ovesta.

----------------------
A/N: Uuuh, taas toinen lyhyt luku, anteeksi. Koulu on näköjään vienyt kaiken inspiraationi aivan kokonaan. No, toivotaan jatkon olevan parempi. :D

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 522
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 8
« Vastaus #22 : 26.08.2008 17:25:44 »
Jee!!! Jatkoa, ja näin nopeasti! Whippii!!

Niin siis, joo no, nipotan osan lyhyydestä. Kauheastihan tässä ei tapahtunut, mutta ainakin Link sai tietää Zeldasta ja Sheikistä. Tykkään kyllä sinun jatkostasi enemmän, koska henkilön irroittaminen toisesta on parempi kuin teleporttaaminen (...tuossa lauseessa ei ollut mitään järkeä...).
Ja edelleen Linkin ja Zeldan sanailu oli hauskaa.

Lainaus
Luuletko että minä voin sille mitään, jos päätät ryhtyä harrastamaan kuumia kielisuudelmia alter egoni kanssa?!
*
”Link, Zelda on oikeassa, joten sinuna jättäisin ’toiminnan’ vähemmälle, kun olet Sheikin kanssa, ymmärrätkö?”

Luv ya, Zino! <3 (Eiiih, tein sen taas!)

Joo, Impa tulee ja auttaa, toivottavasti se ihme-tietäjä osaa auttaa ja on elossa tai minä teleporttaan Hyruleen ja vaikka imuroin sen Sheikin irti Zeldasta. Joo, tosi huono vitsi. Mutta miulla oli...öö, kaksi tuntia sitten korista ja kärsin traumoista sen aikana! ("Varpaat ja niiden kynnet, hyyyhhhhyhyhh...")
Jatkoa pyydän ja kinuan. Enkä ole ihan varma oko tämä sen järkevämpi kommentti, kuin edellinen, mutta ainakin kommentoin nopeammin kuin viime kerralla.  :D Koulu on vienyt minusta kaiken muun, paitsi huonot vitsit. Jei, samiksia! ...*luikkii paikalta Minun sukkiiin*
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 8
« Vastaus #23 : 02.09.2008 23:15:20 »
Luin tämän uusimman luvun jo aikoja sitten, mutta huomasinkin vasta nyt, etten ollut kommentoinut. Hyi minua, saisin hävetä! :-[ Mutta itse asiaan...

Kuten Diamond tuossa jo mainitsi, luku oli kovin lyhyt, ja siitä sietääkin nipottaa. :D Mutta toisaalta kovin oleellinen ficin kannalta. ;) Enkä malta odottaa, että Link ja Zelda pääsevät Gerudon aavikolle, uskon, että siitä tulee mielenkiintoista!!!!  ;D Tuleepas muuten nyt erittäin huonoa kommenttia... ;D toivotaan, että jatkossa osaan olla mielikuvituksellisempi vastaukseni kanssa. XP

Mutta jatkoa vain, ja nopeasti! ;)

Reptile
« Viimeksi muokattu: 30.09.2008 21:02:49 kirjoittanut Reptile »
you have to die a few times before you can really live

oneena

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 8
« Vastaus #24 : 29.09.2008 23:10:19 »
Tää on TODELLA hyvä.

Zeldat on mulle tärkeitä :D Varsinkin Ocarina of time.

”Oletko valmis seuraavaan koetukseen, Ajan Sankari?”  Link nosti nopeasti katseensa takaisin Sheikin kasvoihin. ”Kyllähän sitä aina… valmiina ollaan.”
P.C Thirty-one said "We caught a dirty-one"
Maxwell stands alone...

Zino

  • Vieras
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 8
« Vastaus #25 : 06.10.2008 19:47:10 »
Diamond: Joo, kiitos taas kommentista. Nämä pari lukua on ollut tälläsiä tylsiä "selitetään toisillemme mitä tapahtuu" lukuja.. toivottavasiti pääse kirjoittamaan jotain muuta jo ensi lukuun XD
Reptile: Kiitosta vaan :D ..katsotaan miten aavikolla sitten käy XD
oneena: Kiits. ^^ Joo Zeldat on mulle kans tärkeitä :D

OSA 9


Aamu alkoi jo sarastaa ja eilispäivänä riehunut myrsky tuntui olevan jo kaukana. Pitkästä aikaa Hyrulen yllä ei leijaillut raskaita pilviä tai tuullut navakasti. Aurinko loi ensimmäisiä säteitään Death Mountainin takaa, saaden Hyrulen valtavan niityn kimaltelemaan. Kaikki valtakunnan asukkaat tuntuivat olevan vielä unessa, vain muutama eläin haisteli ulkona tuoretta ilmaa. Kaukainen pöllön huhuilu sekoittui niityllä ravaavan hevosen kavioiden kopseeseen. Vaikka aamu oli muutoin rauhallinen, tuntui hevosella ratsastavalla kaksikolla olevan kiire. Edessä istui tuttuun vihreään tunikaan pukeutunut Link, joka kannusti hevostaan, Eponaa, yhä hurjempaan laukkaan. Hänen takanaan istui vaaleahiuksinen Zelda, jonka pitkä mekko ja hiukset hulmusivat tuulessa, tytön pitäessä tiukasti edellään istuvasta miehestä.
   
Link olisi halunnut lähteä matkaan jo edellispäivänä, saadakseen Sheikin mahdollisimman pian entiselleen. Mutta Prinsessa oli sotkenut Sankarin suunnitelmat vätystelemällä pakkaamisensa kanssa. Hän oli välttämättä halunnut silittää kaikki mukaanottamansa vaatteet. Lisäksi Zeldalla oli kulunut kaksi tuntia valita violetin ja, Linkin mielestä, violetin mekon väliltä. Sankarista mekot olivat näyttäneet täysin identtisiltä, eivätkä niiden värit näyttäneet eroavan piiruakaan. Huomauttaessaan tästä Prinsessalle, Link oli saanut vastaukseksi kahden tunnin saarnan siitä miten mekot olivat aivan erinäköisiä. Puhuttelun jälkeen Sankari oli tuntenut olonsa perin heikoksi ja tietämättömäksi. Hänellä ei ollut ollut aavistustakaan että noin monella pienellä yksityiskohdalla oli väliä. Link oli luvannut itselleen, sen olleen viimeinen kerta kun hän sotkeutui tyttöjen juttuihin. Siinä Zeldan touhuja katsellessaan, Sankarin silmäluomet olivat alkaneet painua kiinni huomaamattaan hän olikin nukahtanut lämpimään nojatuoliin. Link oli ehtinyt nukkua muutaman hyvän tunnin, ennen kuin Zelda oli tullut tökkimään hänet hereille, ilmoittaen olevansa valmis lähtöön. Link oli unissaan prosessoinut sanoja muutaman sekunnin, ennen ylös pomppaamistaan ja Zeldan vetämistä mukaansa.
   
Nyt he ratsastivat pitkin Hyrulen niittyjä, auringon luodessa säteitään matkalaisten selkään. Zelda ei ollut halunnut ottaa omaa hevostaan, vaan oli sanonut matkustavansa paljon mieluummin Eponalla, Linkin seurassa. Prinsessa oli koettanut näyttää mahdollisimman viattomalta ja rehelliseltä, mutta Link oli helposti nähnyt tämän esityksen läpi. Hän oli kuitenkin pitänyt suunsa kiinni, sallien Prinsessan kivuta Eponalle istumaan hänen taakseen. Sankari oli rykäissyt varoittavasti, kun Prinsessa oli kietonut kätensä Linkin vyötärön ympärille, mutta oli saanut vastaukseksi vain tukahdetun hihityksen. Link ei ollut asiasta viitsinyt enempää valittaa, sillä aikojen kuluessa hän oli oppinut olemaan kinastelematta Prinsessan kanssa. Sankari ei pystynyt muistamaan kertaa, jolloin hän olisi voittanut heidän välisensä kinan. Lisäksi, jos hän nyt antaisi Prinsessalle periksi, Sankari voisi saada illemmalla suostuteltua Zeldan muuttamaan muotoaan Sheikiksi. He olivat sopineet matkustavansa aina päivisin, leiriytyen sitten öiksi. Link olisi halunnut matkustaa myös öisin, mutta, mutta matkan naisilla, Zeldalla ja Eponalla, ei ollut voimia siihen. Sankari oli laskenut heidän ehtivän aavikon reunaan, ennen kuin yö ottaisi Hyrulen valtakunnan valtaansa.
   
Illan ollessa jo pitkällä, Link kuuli kuinka Zelda alkoi haukotella hänen takanaan. Myös Eponan vauhti oli päivänmittaan alkanut hiipumaan. Alkoi siis olla aika leiriytyä. He eivät vielä olleet aivan Hyrulen niityn reunalla, Epona oli kulkenut hitaammin, kun sillä oli kaksi ihmistä selässään. Sankari ohjasi hevosensa suuren puun alle pysäyttäen sen sitten siihen. Hän hyppäsi pois eläimen selästä alkaen purkaa laukuistaan sopivia leirivarusteita. Link oli jo hyvän aikaa ehtinyt tonkia reppuaan, kun hän kuuli vaativaa rykimistä selkänsä takaa.

”Hei Zelda, ala tulla auttamaan!” Link huudahti huomatessaan jälleen Prinsessan, joka yhä istui hevosen selässä, tosin kovin vihaisen näköisenä.

”Auta... minut... alas…!” Zelda suhahti vihaisena.

Link tajusi nopeasti virheensä rynnäten äkkiä Eponan luo. Hän levitti kätensä ja pyysi Zeldaa hyppäämään syliinsä. Prinsessan ilme muuttui hetkessä ja hän pudottautui kepeän näköisesti Sankarin käsiin. Link oli sataprosenttisen varma, että Zelda olisi päässyt aivan hyvin alas itsekin.
   
Viimein, enemmän tai vähemmän Zeldan avulla, Link oli saanut leirinsä pystyyn. Hän oli äärettömän nälkäinen ja halusi pian ahtamaan itseensä nuotiolla paistettuja herkkuja. Zelda oli jo käyttänyt taikuuttaan ja sytyttänyt pienen tulen, jossa tirisi muutama herkullisen näköinen makkara. Link haisteli hyväntuoksuista ilmaa huokaisten onnellisena. Hän levitti makuupussinsa maahan, kierähtäen mahalleen sen päälle. Zelda istui hieman kauempana katsellen Sankaria hiljaa.

”Kuule Zelda…eikö olisi turvallisempaa jos muuttuisit Sheikiksi yön ajaksi? Sitten olisi kaksi miestä pitämässä vahtia…” Link kysyi aivan kuin ohimennen, tuijotellen tähtiä. Yö oli liian romanttinen vietettäväksi Prinsessan seurassa. Prinsessa tutkiskeli hetken Sankarin kaipauksesta värjäytyneitä kasvoja, ennen kuin vaivautui vastaamaan.

”Ai turvallisempaa, kelle? Miten pitkällä te kaksi muuten edes olette?”

Link käänsi nopeasti päänsä takaisin Zeldaan kuullessaan tämän riidanhaluisen äänensävyn.
”Älä nyt taas aloi---”

”Vai en aloita! Luuletko että minusta on mukavaa ajatella mitä te kaksi aina teette kahdestaan?! Pelkkä ajatuskin sinusta ja alter egostani, harrastamassa jotain peppuseksin kaltaista toimintaa, luoja…! Tajuatko miltä minusta mahtaa tuntua?” Zelda huusi ja huitoi käsillään naama punottaen.

 Link tuijotti silmät pyöreinä Prinsessaa uskomatta, mitä oli juuri kuullut.
”Zelda, sanoitko sinä juuri pep—”

”Äh, älä nyt tartu siihen! Sanoin vain miten asia on!” Zelda kiirehti keskeyttämään Linkin, ennen kuin tämä ehti kysymyksensä loppuun. Molemmat olivat hetken hiljaa. Zelda hengitti yhä kiivaasti, ja tyttö tunsi kasvojaan edelleen polttelevan; jos hän vain olisi käyttänyt moista kieltä linnassa, siitä ei olisi hyvä seurannut. Link puolestaan istui paikallaan nieleskellen Zeldan sanoja. Hän ei ollut uskonut Prinsessalla olevan tuollainen mielikuvitus.

”…”

”Niin? Aiotko pyytää anteeksi?” Zelda tuhahti, tosin nyt jo vähän leppyneenä, nähdessään Linkin olevan aikeissa sanoa jotain. Link empi hetken sanojaan, ennen kuin kysyi Prinsessalta: ”…Haluaako Sheik sitä … tiedäthän, sitä pep—”

”Link, olet uskomaton! Mistä hemmetistä minä tiedän, kysy häneltä!” Zelda huudahti tyrmistyessään jälleen Linkin aivotoiminnasta. Joskus Prinsessa tuli miettineeksi, oliko Link varmasti oikea mies tähän hommaan.
   
Link ei ehtinyt väittää vastaan tai rauhoitella Zeldaa, kun tämä oli jo suutuksissaan hävinnyt savupilveen. Sankarin sydän sykähti muutaman ylimääräisen tahdin, kun hän alkoi erottaa savun keskeltä nousevan hahmon. Jos Link ei olisi niin paljon pelännyt Sheikin saavan Prinsessan rintoja, hän olisi mieluusti juossut miehen luo ja kellistänyt tämän maahan. Mutta kuten Impa oli häntä varoittanut, ei liiallinen toiminta olisi mitenkään hyväksi. Niinpä Link tyytyi mieluummin katselemaan Soturia, kuin ryntäämään tämän syliin palauttaen samalla Zeldan takaisin. Sankari katsoi lumoutuneena sivusta, kun savun hälvetessä Sheik seisoi hämmentyneen oloisena hänen edessään. Soturi ei aluksi huomannut Linkiä, joka koetti parhaansa mukaan olla huokailematta liikaa ihatustuksissaan. Sheik otti varovaisen askeleen taaksepäin antaen katseensa kiertää ympäri Linkin pysyttämää leiriä. Viimein hän huomasi maakuupussin päällä virnuilevan Sankarin.
   
”Mitä tapahtui?” Sheik töksäytti epäuskoisena.

Hänen viimeinen muistikuvansa oli silmien sulkeminen, silloin kun Link oli ollut aivan liian lähellä. Pelkkä muisto sitä sai palan juuttumaan Sheikin kurkkuun ja hengityksen kiihtymään. Soturi tunsi kasvojensa polttelevan edellisen tapahtuman muistosta, ja hän lausui äänettömän kiitoksen siitä, että oli tarpeeksi pimeää.

 ”Eipä tässä mitään.. ” Sankari vastasi, kiinnittäen Sheikin huomion takaisin itseensä. ”Paitsi, että Zelda tärveli kauan odottamani hetken, ja nyt ollaan matkalla palauttamaan sinua ennalleen. Ja olisitte tietysti voineet kertoa pikku pelistänne aikaisemminkin…” Link jatkoi virnistäen.

Kuullessaan vastauksen, Soturi kompuroi kauhuissaan taaksepäin. Oliko Prinsessa mennyt muuttumaan häneksi Linkin edessä? Paljastanut hänen salaisuutensa. Paljastanut, ettei Sheik ollutkaan oikea. Soturi tunsi alkavansa voida pahoin. Hän otti muutaman askeleen, lysähtäen sitten puun juurelle istumaan. Hän ei voisi enää katsoa Linkiä silmiin. Nyt kun tämä tiesi, ettei Sheik ollut muuta kuin vaivainen Zeldan taikatemppu, kaikki olisi menetetty. Soturi hautasi kasvonsa käsiin, antaen hartioidensa lysähtää alas. Nähdessään Soturin oudon käytöksen, Link huolestui. ”Sheik? Onko joku hätänä?” Sankari kysyi huolestuneena, kontaten puunjuurella istuvan Soturin luo.
   
”Hätänä?!” Sheik kivahti kun Link kosketti kevyesti kädellään Soturin olkapäätä. ”Sinä kysyt onko jokin hätänä! Tietysti on, olet juuri saanut selville minun olevan Prinsessan valeasu ja minä puolestani olen pettänyt Zeldan luottamuksen.” Sheik jatkoi tunteidensa purkamista, vetäytyen samalla kauemmas Linkistä. Hän halusi kauas kaikista. Link ei kuitenkaan luovuttanut, vaan otti kasvoilleen pirteän ilmeen.

”Höh, eihän tässä nyt mikään hätä ole, etkä sinä mitään luottamusta ole pettänyt!” Sankari sanoi iloisesti, ryömien taas lähemmäksi masentuneen näköistä Soturia. Sheik ei sanonut mitään, veti vain kasvonsa kääreiden peittoon ja toivoi ettei Link katsoisi häntä. Sankari ei pakottanut Soturia puhumaan hänen kanssaan. Link tyytyi istumaan Sheikin eteen, katsellen tätä hymy huulillaan. Sheik oli niin komea, että Link tunsi kuolevansa siihen paikkaan. Nyt kun asiat olivat selvät, hän voisi rauhassa katsella Soturia, ilman kiinnijäämisen pelkoa. Että ne hiukset pystyivätkin näyttämään noin vastustamattomille…
   
Sheik huomasi Linkin tuijotuksen, ja koetti parhaansa mukaan olla välittämättä siitä. Pian tilanne kävi kuitenkin liian ahdistavaksi nuorelle Soturimiehelle.

”Mitä minä edes teen täällä?” Hän kysyi tuhahtaen, toivoen sillä saavansa Linkin katseen käännettyä muualle. Temppu toimikin, sillä Link kellahti selällään viileään nurmikkoon, silmäillen samalla tähtiä taivaalta.

”Zelda ilmeisesti suuttui minulle, taas kerran, ja päätti vaihtaa maisemaa, mikä oli siis erittäin hyvä juttu. Ei tietenkään sillä, että Prinsessan seura olisi ollut epämiellyttävää, mutta kyllä tykkään sinun seurastasi enemmän.” Link virnisti, vinkaten samalla silmää Sheikille, joka punastui tahtomattaan.

”Niin, mutta mitä minä, mitä me, teemme täällä?” Sheik kysyi tuijotellen kiinnostuneena vieressään kasvavaa kukkaa.

”Ai, sitä sinä kysyit.” Link vastasi, kokiessaan valaistumisen hetken. ”Ollaan menossa jonkun vanhan patun luo hankkimaan sinulle oma kroppa. Mikä on myös erittäin hyvä juttu, sillä tykkään paljon enemmän sinun kropastasi kuin Zeldan…” Sankari naurahti iloisesti, kääntäen katseensa jälleen taivaalle.
   
Sheik punastui jälleen, Sankari ei todellakaan ollut niin puhtoinen mitä antoi itsestään olettaa. Rivon kommentin lisäksi, Sankari oli kuitenkin sanonut myös jotain erittäin mielenkiintoista. Jotain siitä, että heidän matkansa päämäärä oli hankkia Sheikille oma vartalo. Vaikka Soturi oli saanut kovin vähän informaatiota asiasta, hän kuitenkin tiesi sen tarkoittavan, että jollain keinolla hänet tultaisiin päästämään pois Zeldan kehosta. Heidät erotettaisiin! Ja hän saisi oman vartalon, ilman että joku olisi määräämässä milloin Sheik saisi elää ja milloin ei.

”Mutta…” Link jatkoi täysin tietämättömänä toverinsa mietteistä. ”…asiassa on se huono puoli, ettei voida tehdä mitään, ellet halua Prinsessan puskureita itsellesi.”

”Link, varo vähän mitä puhut prinsessasta!” Sheik huudahti kauhuissaan toisen sanoista. Link vain virnisti ilkikurisesti.

 ”Puhuin vain totta. Kuitenkin on erittäin mukavaa että päätit liittyä seuraan, yö olisikin ollut turhan kaunis yksin vietettäväksi…” Sankari jatkoi kävellen samalla Soturin luo, joka näytti vieläkin olevan hieman pyörällä päästään.
   
”Ja sitten kun olet saanut kehosi takaisin, voidaan jatkaa siitä mihin jäätiin.” Link hymyilin salaperäisesti istahtaen Soturin viereen. Sheik käänsi nolostuneena katseensa maahan, hän ei mielellään olisi muistellut edellisiä tapahtumia. Ei sillä etteikö hän olisi pitänyt niistä, Sheikin käytös oli vain ollut kovin epäsoturimaista hänen omasta mielestään. Eikä sellainen sopinut hänen luonteeseensa muutenkaan, Sheikahien oli tarkoitus elää varjoissa, yksin.

”Missä se mies asuu? Se kenen luo olemme menossa?” Sheik kysyi koettaen saada Linkin vaihtamaan puheenaihetta. Sankari oli taas alkanut lähentyä häntä aivan liian paljon, mikä ei tehnyt ollenkaan hyvää Soturin sydämelle, joka hakkasi kuin mielipuoli rinnassa. Link pysäytti etenemisensä näyttäen miettivän asiaa tovin. Viimein hänen kasvonsa kirkastuivat, kuin muisto reitistä palasi Sankarin mieleen.

”Ei paha. Yksi ärsyttävä aavikko, vastenmielinen valtio ja vuoristo. Pari päivää vain, jos pidetään kiirettä… Ei tässä kohta enää jaksa odotella.”

”Vai ei paha? Pari päivää?!” Sheik huudahti kaatuessaan selälleen viileään maahan. Tämä oli täysin hänen vikansa. Sankari ja Prinsessa olivat joutuneet lähtemään tälle vaaralliselle matkalle ja vieläpä kahdestaan! Jos heille tapahtuisi jotain, Sheik ei voisi ikinä antaa itselleen anteeksi. Kaikki tämä, vain koska hänelle oli iskenyt hetken heikko hetki! Jos Sheik vain olisi hillinnyt ja estänyt itseään suutelemasta Linkiä (periaatteessa hän ei kyllä ollut suudellut tätä…ainakaan kovin kauaa) hänen ystävänsä ja työnantajansa eivät olisi tässä jamassa.
   
Link tarttui mietiskelevän näköistä Soturia kädestä. ”Mutta kuitenkin… olen niin onnellinen nyt!” Hän heläytti iloisella äänellä elehtien samalla teatraalisesti. Sheik ei ymmärtänyt. ”Miksi?”

”No kun… sinäkin pidät minusta. Oikea unelmien täyttymys, kirjaimellisesti.” Link selitti pyyhkien onnenkyyneliään silmistään. Sheik kavahti taaksepäin vaivaantuneena. Hänen takiaan… Soturi tunsi häpeän nousevan poskilleen. Hän oli Soturi ja hänellä oli ollut tehtävä, jonka Sheik oli kuitenkin pilannut ajattelemalla tunteitaan.

”Sanoinko minä muka niin missään vaiheessa. Sanoinko pitäväni sinusta erityisessä mielessä?” Sheik sanoi kylmästi astuen puun varjoon. Link näytti putoavan omasta onnenpilvestään takaisin maanpinnalle.

”Mutta sinähän suut—”

”Sanoinko pitäväni sinusta?” Sheik toisti uudestaan, vähät välittäen Sankarin vastaväite yrityksistä. ”Ja mistä tiedät ettei se ollut Prinsessa joka suuteli sinua? Hänhän muuttui omaksi itsekseen samalla, kun me…” Soturi jatkoi lauseensa loppuun. Tässä vaiheessa Link, jonka suupielet olivat valuneet ajan kuluessa yhä alemmiksi, näytti olevan lähes murtumispisteessä.

”Minä…sinä…minä luulin…Sheik.” Link sopersi itku kurkussa, koettaen selvästi pidätellä kyyneliään.

”No sitten sinun on täytynyt luulla väärin. Sitä paitsi, siitä olisi tullut vain ongelmia.” Sheik huokaisi, kääntäen katseensa kylmään tähtitaivaaseen. Link lysähti maahan, vetäen hatun syvemmälle päähänsä.

”Minä en tajua sinua Sheik. Ensin teet toista, ja sitten väität muuta.” Link sanoi katkeralla äänellä, johon oli sekoittunut muutama suolainen kyynel. Sheik huokaisi raskaasti. ”Jos nyt hoidetaan tämä juttu alta pois ystävinä, jotta saadaan Prinsessa turvallisesti takaisin linnaan. Minua ei juurikaan huvita tulla Impan tappamaksi, jos Zeldalle tapahtuu jotain.” Sen sanottuaan Soturi käveli takaisin leiripaikalle, alkaen kaivella Prinsessan repusta syötävää.
   
Link nousi hitaasti ylös maasta niiskaisten pienesti. Hän ei tajunnut Soturin ajatuksenjuoksua. Ei sitten ollenkaan. Zelda olisi ollut parempi tulkitsemaan toisen mieltä, mutta tyttö ei ollut täällä juuri nyt. Sankari käveli vaitonaisin askelin kauemmas leiristä katsomatta kertaakaan taakseen. Samalla hän nieleskeli satunnaisia kyyneliä, jotka virtasin alas poskia pitkin. Sheik oli ääliö. Siihen tulokseen Link tuli. Soturi laittoi aina tehtävän toisten ihmisten edelle. Zelda olisi Linkin puolesta saanut luoda alter egostaan hieman mukavamman ja inhimillisemmän. Sheik ei ilmeisesti ollut käsittänyt, että vaikka Link olikin Sankari, hänelläkin oli tunteet! Eikä Sankari kestänyt tällaista höykytystä. Link laahusti pienen mäennyppylän päälle, asettuen sitten selälleen nurmikkoon, sulkien sitten silmänsä. Hän joutui sittenkin viettämään tämän kauniin yön yksin. Se jos jokin, sapetti. Link tuhahti ärtyneesti, repien ruohoa irti sormillaan. Jos kerran Sheik halusi pelata tätä ”en välitä sinusta muuna kuin ystävänä” peliä, niin saamansa pitää. Kyllä Linkin osasi moisen pelaamisen taidon. Hän vielä laittaisi Sheikin katumaan sitä, ettei tämä ollut huolinut Linkiä tänä kauniina yönä vierelleen.


-------------------------
A/N: Wooo, tää ei oo suinkaan pysäytetty tai mitään. On vaan ollu huippukiire kirjotusten, koeviikon ja inspispulan kanssa. Mutta NYT kaikki on ratkaistu! :D

oneena

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 9
« Vastaus #26 : 06.10.2008 22:16:39 »
Hii oli ihana yllätys, kun uus osa oli tullut (:

Kakkapää Sheik!!!

Hassua, mä en vaan totu siihen, että tässä tarinassa Link on noin tunteellinen. Kun se on peleissä semmonen mölli, joka ei juuri puhu :D

Ja voih, miksi Zelda on noin pinnallinen?

P.C Thirty-one said "We caught a dirty-one"
Maxwell stands alone...

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 9
« Vastaus #27 : 07.10.2008 15:51:20 »
Göhöhööööhh!!! Mahtava jatko-osa, ihanaa kuvailua tuossa alussa. Teksti imaisi sisäänsä, ja loppui liian pian, vaikkei mikään lyhyt luku ollutkaan.:D lopussa Sheikistä tuli ihan munapää. >:( Toivottavasti tilanne muuttuu, ja pian.. ;) Mutta siis todellakin jatkoa, pian, en malta odottaa. :D

~Reptile
you have to die a few times before you can really live

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 522
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 9
« Vastaus #28 : 11.10.2008 14:59:04 »
Miten minä ajattelinkaan päivää ennen kuin uusin osa oli ilmestynyt, että milloinkohan tähänkin tulee jatkoa.  ;D Se on telepatiaa.

Noh, eihän tässä (valitettavasti) kauheasti tapahtunut. Zeldan ja Linkin sanailu oli kyllä jälleen herkullista.

Lainaus
Pelkkä ajatuskin sinusta ja alter egostani, harrastamassa jotain peppuseksin kaltaista toimintaa, luoja…!

”Zelda, sanoitko sinä juuri pep—”

*naurukuolema*
Sheik on tyhmä ja Link lutuinen. Toivottavasti he pääsevät pian sen patun (repesin muuten tuolle sanalla ;D) luokse. He nimittäin todellakin jatkavat siitä, mihin jäivät. Sheik on vaan tyhmä.
Tulipas turhaa tekstiä. Tykkään tästä edelleen paljon ja toivon yhtä paljon jatkoa pian.
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

oneena

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 9
« Vastaus #29 : 04.01.2009 22:40:03 »
Onko tästä odotettavissa jatkoa lähiaikoina? (:
P.C Thirty-one said "We caught a dirty-one"
Maxwell stands alone...

Zino

  • Vieras
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 9
« Vastaus #30 : 12.01.2009 19:23:04 »
oneena: Voin jopa nyt sanoa sanoa varmana, että jatkoa tulee (pian!) koska onnistuin viimein löytämään pari kuukautta häveyksissä (taas muistutus siitä, että siivotakkin voisi joskus...) olleet luonnokset, niin enää koneelle siirrän. :D

Zeruda-hime

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 9
« Vastaus #31 : 31.01.2009 19:31:53 »
Terve, olet saanut juuri uuden lukian. Tätä ficckiä mainostettiin yhdellä sivulla ja rekisteröidyin tänne ihan vain että voisin lukea tämän.
RAKASTAN tätä ficciä, ja olisi kiva kun jatkoa tulisi pian. Okei tuo kuulosti ehlä vähän oudolta mutta oli pakko kommentoida jotain. ;D ;D

Olen muuten jo luenut tämän kahteen kertaan. * Epämääräistä mutnaa ja Zinon sekä ficcin ylistystä*
« Viimeksi muokattu: 31.01.2009 19:33:39 kirjoittanut Zeruda-hime »

Zino

  • Vieras
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 10
« Vastaus #32 : 08.02.2009 18:06:26 »
A/N: Kiitokset taas kaikille kommenteista^^ Ja sain näköjään viimein uuden osan (tiedän vähän turhan pitkä väli tässä osien välissä...) ilmoille. Noh, tämän kirjoittaminen maistuu taas, vaikka kohta en muista Ocarinasta enää mitään ;D

OSA 10

Link vetäisi huopaa tiukemmin ympärilleen, sallien itselleen vielä pari tuntia lisäaikaa pitää silmänsä ummessa. Hetken päästä hän kuitenkin räväytti silmänsä auki. Viimeisissä muistikuvissa ennen nukahtamista, hänellä ei todellakaan ollut ollut huopaa suojanaan. Link nousi vaivalloisen oloisena pystyyn, haukotellen samalla hartaasti. Vuosi sitten hän oli ollut elämänsä kunnossa, eikä yhden päivän ratsastusretki ollut tuntunut missään. Itse asiassa, Link olisi voinut ratsastaa vaikka kolme päivää putkeen ilman taukoja ja pysyä silti virkeänä. Mutta nyt, vuoden mittaisen ”lepotauon” jälkeen, Sankari tunsi kuinka hänen kuntonsa oli rapistunut melkein olemattomiin. Kunhan Sheik olisi saanut oman kehon, Linkin olisi taas aloitettava treenaaminen aivan tosissaan. Mutta Sheikistä puheenollen…
    
”Sheik?” Link huhuili, koettaessaan paikallistaa ystäväänsä, joka mitä todennäköisemmin liittyisi yöllä ilmestyneeseen huopaan. ”Sheik?” Sankari koetti uudelleen kutsua Soturia, kävellen samalla takaisi kohti leirintäpaikkaa, jonka he olivat viime iltana Zeldan kanssa laittaneet pystyyn. Linkin täytyisi muistaa pyytää anteeksi prinsessalta kun he seuraavan kerran tapaisivat. Zelda oli vaikuttanut aika vihaiselta ennen muodonmuutostaan. Link jos kuka tiesi, ettei vihainen prinsessa tiennyt hyvää. Sankarin ajatukset kuitenkin keskeytyivät kun hän kuuli oksan katkeamisen läheisen puun luota. Link kääntyi nopeasti ääneen suuntaan, kuljettaen samalla sormensa miekankahvalle, joka lepäsi hänen vyötäröllään. Puolustautuminen osoittautui kuitenkin turhaksi, kun puun suojista ilmaantui tuttuun siniseen asuun pukeutunut hahmo.
   
”Huomenta!” Link heitti Soturille nopean hymyn, laskien samalla otteensa irti miekastaan. Sheik ynähti nopeat huomiset takaisin, ennen kuin jatkoi leirin purkamista, jota Soturi oli ilmeisesti ollut tekemässä ennen Linkin ilmaantumista. Vihreänuttuinen mies meinasi jo närkästyä tilanteesta, jossa Soturi näytti kohtelevan häntä yhtä kylmästi kuin ennenkin, kun Soturi yllättäen lisäsi: ” Teetä löytyy nuotion vierestä, en tosin tiedä onko se enää lämmintä…mutta en viitsinyt herättää sinua…”

Linkin onneksi Soturi käänsi sanomisiensa jälkeen päänsä kohti puoleksipurettua leiriä, eikä nähnyt kuinka leveä hymy kohosi Sankarin kasvoille tämän tahtomatta. Kuitenkin nopeasti Link väänsi väkisin naamansa takaisin perusilmeelle, muistuttaen itseään viimeiltaisesta lupauksestaan. Hän ei antaisi Sheikille sitä tyydytystä, että tämä luulisi Linkin vieläkin haikailevan Soturin perään (mikä tosin oli totta, mutta Sankari ei tulisi myöntämään sitä Sheikille). Hän laittaisi Soturin kärsimään aivan tosissaan ja katumaan sitä että oli kieltänyt tunteensa Sankaria kohtaan.
   
”Hei Sheik…” Link aloitti, tavoitelleen normaalia huolettomuuttaan ääneensä. Soturi keskeytti hetkeksi aikaa askareensa, kohdistaen katseensa Sankariin.

 ”Niin?”

”Noh…minun täytyy tunnustaa olleeni eilen iltana väärässä.” Link jatkoi, pinnistelle kasvoilleen katuvan ilmeen.

Sheik ei näyttänyt tajuavan mitä toinen oikein ajoi takaa, joten Link jatkoi: ”Olen nyt yön miettimisen jälkeen tullut siihen tulokseen, että meidän on todellakin parempi olla vain ystäviä. Käyhän se?”

Vaikka Link ei nähnytkään Sheikin kasvoja kunnolla kääreen suojista, hän pystyi kuvittelemaan tämän hölmistyneen ilmeen. Hetken aikaa Sheik seisoi kuin jähmettyneenä paikallaan, kunnes sanoi lopulta. ”Ai…öh. Tietysti se käy…” Vastauksen kuullessaan Link väläytti Sheikille leveän hymyn.

”Hieno homma, ystävä.” Sankari käänsi katseensa poispäin, virnistäen ilkikurisesti omille ajatuksilleen. Suunnitelman voisi laittaa toimeen saman tien.
   
”Haittaako jos käyn nopeasti aamu-uinnilla tuossa läheisessä järvessä? Olen eilisen ratsastuksen jälkeen aivan pölyssä ja liassa…” Link kysyi Sheikiltä, joka nyökkäsi lyhyesti vastaukseksi.

 ”Puran sillä välin loputkin leiristä.” Soturi vielä lisäsi Linkille, joka riisui jo tunikaansa yltään. Nähtyään tämän, Sheik lisäsi nopeasti: "Riisutko sinä tässä?!”

”Miksi en riisuisi, eihän täällä ole ketään näkemässä… Vai haittaako se sinua?” Link vastasi vähän liioitellun kepeästi.

 ”Ei…eipä tietenkään.” Sheik nielaisi kääntäen katseensa hieman pakotetun oloisena muualle.

Hän ei katsoisi.

 Hymyillen, Link heitti loputkin vaatteistaan maahan, ennen juoksemistaan järveen. Sankari oli melko varma minkä väriset Soturin kasvot juuri sillä hetkellä olivat ja mitä tämä mietti. Vaikka varsinaiset sankarintyöt olivatkin loppuneet reilu vuosi sitten, Linkin vartalo oli kuitenkin vielä melkoisen hyvässä kunnossa. Sheik tiesi tämän ja varoi visusti edes vilkaisemasta järven suuntaan. Hän koetti puuhailla touhukkaana leirissä, koettaen saada ajatuksiaan kasaan ja estää itseään kuvittelemasta Linkiä hentojen laineiden keskellä.
   
”Hei Sheeeik! Tule katsomaan!” Soturi kuuli Linkin huutavan järveltä päin. Hän käveli kummastuneena Sankarin luo, joka puuhaili jotain rantavedessä. Nähdessään Soturin vieressään, Link väläytti tälle jälleen leveän hymyn, ojentaen kätensä Sheikin kasvojen eteen.

”Katso!” Sankari sanoi paljastaen samalla nyrkkinsä sisällä olleen vaaleanpunaisen kauniin simpukan. Soturi tuijotti hetken tyrmistyneenä Linkin kädessä olevaa simpukkaa, ennen kuin päästi epäuskoisen älähdyksen: ”Mikä sinä olet? Joku pikkupentu vai?”

Link sulki nopeasti nyrkkinsä, piilottaen simpukan Sheikin katseelta. ”Mutta se oli kaunis…” Sankari mutisi pienellä äänellä, katsoen anovasti Sheikiin. Linkin intensiivisen katseen alla Soturi tunsi kasvojensa punehtuvan, eikä asiaa auttanut yhtään Linkin komeat vatsa- ja rintalihakset, jotka näkyivät selvästi Sankarin istuessa rantavedessä.
   
”Kuule, ehkä sinun olisi parempi nousta pois vedestä ennen kuin vilustut. Eponan laiskistuu jos se saa liikaa lepoa…” Sheik koetti houkutella Sankaria pois vedestä. Link mietti hetken, ennen kuin laski simpukan takaisin veteen.

”Hyvä on.” Hän myöntyi ja oli jo aikeissa nousta pois vedestä. Sheik kääntyi nopeasti ympäri, kävellen nopeasti pois Linkin luota.

”Odotan leirissä!” Hän huusi samalla kun jo melkein juoksi pois toisen luota. Sankari nousi ylös vedestä, virnistäen tietävän näköisenä Sheikin juoksevalle profiilille. Hänhän saisi Soturin itselleen, vaikka se vaatisi alastihyppimistä tämän edessä.
   
Aamu oli jo ehtinyt pitkälle, ennen kuin kaksikko oli viimein valmis matkaamaan kohti määränpäätään. Illalla Link ja Zelda olivat leiriytyneet aivan Hyrulen niityn reunaan, joten Gerudon aavikko olisi enää muutaman tunnin ratsastusmatkan päässä. Eponan olisi liian raskas matkata aavikon läpi molemmat miehet selässään, joten heidän olisi käveltävä taluttaen samalla hevostaan. Se hidasti matkantekoa haitallisen paljon.

”Hei Link, tuli tässä mieleen, missä Zeldan hevonen on? Onko se jossain kauempana laiduntamassa?" Sheik kyysi yllättäen juuri ennen kuin Link ehti nousta satulaan. Hetken Sankari näytti miettivän asiaa, laskien samalla jalkansa takaisin maahan jalustimelta.

”Zelda ei halunnut hevosta…” Link virnisti hämmentyneelle Soturille.

”Miten niin ei halunnut?” Sheik kysyi hölmistyneenä.

Link empi jälleen hieman, ennen kuin virnisti hieman anteeksipyytävästi: ”Zelda taitaa olla rakastunut minuun. Hän halusi välttämättä, että menemme samalla hevosella, eli Eponalla. Eikö niin tyttö?” Sankari paijasi hevostaan, joka höristeli korviaan iloisena.
   
Soturi tulkitsi hetken Linkin sanoja.

”Siis…rakastunut sinuun?!” Hän parkaisi.

Link tyytyi vain virnistämään. ”Minähän olen Ajan Sankari ja Zelda on Prinsessa. Eikö se ole aivan luonnollista? Nyt kun tajusin etten olekaan rakastunut sinuun, voisin yhtä hyvin antaa Zeldalle mahdollisuuden.”

Vastauksen kuultuaan Sheik vain seisoi paikallaan tuijottaen eteensä tyhjin silmin. Hän oli ollut oikeassa, Link kuului kuitenkin jollekin toiselle, ei hänelle. Vaikka he olivatkin vain ystäviä (tätä Sheik joutui muistuttamaan itselleen yllättävän usein), Sheikistä tuntui silti kurjalle kuulla kuinka hänen elämänsä mies sanoi vasten Soturin kasvoja, ettei enää rakastanut tätä. ”Mutta ei se haittaa. Parempi näin.” Sheik mutisi hiljaa itselleen. Jos Sankari ei kerta enää tuntenut mitään erityistä häntä kohtaan Sheikinkin olisi parempi unohtaa Link ja keskittyä vain tähän matkaan.

”Helpommin sanottu kuin tehty… varsinkin noiden rintalihasten jälkeen. ” Sheik tuumi hiljaa mielessään.
   
Hetken hiljaisuuden jälkeen Link viimein nousi satulaan, ojentaen auttavan kätensä Sheikiä kohden. ”Tuletko?” Sankari kysyi palavin silmin, hymyillen vienosti samalla kun asetteli ohjaimia paremmin käteensä. Soturi ei nähnyt tilanteesta muutakaan ulospääsyä kuin tarttua vihreänuttuisen miehen käteen, nostaen itsensä ylös satulaan.

”Minne siis nyt?” Sheik kysyi, kiertäen kätensä Linkin vyötärölle, välttäen näin hevosen selästä tipahtamisen, kun Link käski Eponaa liikkeelle. Soturi koetti unohtaa hullunlailla hakkaavan sydämen rinnassaan, muistuttaen jälleen itselleen hänen ja Linkin olevan vain ystäviä. Jos sydän ei kohta rauhoittuisi, Sheik oli varma että Link tuntisi sen myös.

”Ratsastetaan Gerudojen luo, yövytään siellä, koska he kuitenkin haluavat vaihtaa kuulumisia, ja jatketaan matkaa aavikolle huomenna aikaiseen aamulla.” Link vastasi olkansa yli, ohjaten hevosen oikealle reitille, kohti aavikon reunassa sijaitsevaan kylää. Soturin onneksi matkan edetessä myös hänen sydämensä rauhoittui, antaen Sheikille mahdollisuuden rentoutua.
   
Vaikka aamu oli raikas ja lämmin, auringon luodessa säteitään maankamaralle, ei matka kohti Gerudoja sujunut kovin rentouttavissa merkeissä. Eponan laukatessa hurjasti kohti määränpäätä, hiekka pöllysi hevosen kavioiden alta molempien ratsailla olevien miesten silmiin. Heidän oli pakko pysähtyä puolessa välissä matkaa pesemään kasvojaan ja juomaan. Link antoi myös Eponalle mahdollisuuden levätä hieman ennen matkan jatkumista, sillä aurinko paistoi jo tuskallisen kuumana suoraan yläpuolelta. Juomatauon jälkeen, Link vielä huuhtoi pitkään kasvojaan ja erityisesti silmiään, sillä hiekka oli lentänyt armotta etumaisena olevan miehen silmiin.
   
Tauon jälkeen tilanne ei suinkaan parantunut, mutta kun Link oli jo kerran meinannut ohjata Eponan päin puuta, Sheik päätti vihdoin puuttua tilanteeseen.

”Link, pysäytä hetkeksi.” Sheik murahti Sankarin korvaan. Link sylkäisi hiekkaa pois suustaan, pysäyttäen sitten hevosensa. ”Mitä nyt?” hän katsoi kummastuneena Sheikiä.

”Ota tämä, ettet saa hiekkaa kasvoillesi niin paljon.” Soturi vastasi, riisuen kasvosuojansa antaen sen Sankarille. Link tuijotti hetken Sheikiä silmät suurina. Ei ollut tämän tapaista riisua naamiotaan noin vain vapaaehtoisesti. Toivuttuaan shokista, hän kuitenkin otti suojan kiitollisena vastaan, väläyttäen sitten leveän hymyn Soturille.

”Kiitos” Link sanoi laittaessaan suojan kasvoilleen, kääntyen sitten jälleen Eponan puoleen, käskien hevosen liikkeelle. Sheik oli niin typertynyt Linkin hänelle äsken lähettämästä hymystä, ettei meinannut muistaa pitää laisinkaan kiinni Eponan lähtiessä jatkamaan matkaansa. Viime hetkessä, ennen tipahtamistaan, Soturi kuitenkin muisti tarrata Linkiä vyötäröstä. Sheik oli varma, että hänen kasvonsa loistivat typerän punaisina, olikin pitänyt mennä antamaan kasvosuoja pois.
   
Päivä alkoi jo kääntyä illan tuntumaan, kun Link viimein käski Eponan hiljentämään tahtia. Sheik kurkisti ystävänsä olan yli, nähden edessään kohoavan Gerudojen linnoituksen. Soturit linnoituksessa näyttivät kaikki olevan naisia. Eivätkä vaan näyttäneet, he myös olivat kaikki naisia. Gerudot eivät kuitenkaan olleet mitään heikkoja tai avuttomia, vaan kuumaverisiä aavikon sotureita. Myös Ganondorf oli gerudo. Ainut mies sadassa vuodessa, joka oli syntynyt. Sheik värähti, hän ei halunnut muistella Ganondorfia enää. Hänet oli tuhottu ja sillä hyvä. Mutta Gerudojen tilanne mietitytti silti Soturia. Hän kaipasi oman kansansa pariin. Valitettavasti hän ei tiennyt muita Sheikoja kuin Impan. Ja sitten valemuistoissa elävät sukulaiset…
   
Sheik kuitenkin katkaisi ajatuksensa, hypäten alas Eponan selästä, Linkin pysäyttäessä hevosensa. Ympärillä heitä lähestyi puolentusinaa soturia, jotka kuitenkin Linkin huomatessaan laskivat aseensa. ”Link!” Lähin soturinainen huudahti, heittäytyen rutistamaan vihreänuttuista Sankaria lujaa. Link vain nauroi, halaten naista yhtä lujaa takaisin. Katsoessaan Sankarin halaavan toista, Sheik tunsi nopean mustasukkaisuuden pistoksen sydämessään. Hän kuitenkin hätisti sen nopeasti pois.

 ”Hauska nähdä taas, Nola!” Link tervehti häntä halannutta naista, joka hymyili hänelle leveästi.

”Hae Nabooru ja sano että Link tuli!” Nola huusi ylhäällä vartioimassa seisovalle naiselle, joka käskyn kuullessan hävisi yhteen monista taloista.
   
Muutaman muukin gerudo tuli tervehtimään Linkiä ja Sheik tunsi olonsa hiukan orvoksi, siinä Eponan vieressä seisoessaan. Lisäksi hän tunsi muutaman silmäparin seuraavan hänen liikkeittään. Link saisi jo esitellä hänet… Sankarin huomio oli kuitenkin kiinnittynyt suuren rakennuksen lomasta astelevaan naiseen. Nainen käveli Sankarin luo, läimäyttäen tätä tuttavallisesti olkapäälle.

”Pentu! Ei olla nähty aikoihin!” Hän virnisti, saaden Linkin näyttämään hieman anteeksipyytävältä.

”On pitänyt kiirettä…” Sankari selitti hymyillen. Nabooru ja Link vaihtoivat vielä hetken kuulumisia, kunnes Gerudopäällikkö viimein huomasi vaivaantuneen oloisen Sheikin, joka toivoi hartaasti ettei olisi antanut kasvosuojaansa pois.

”Hei Link, kukas tuo on?” Nainen kuiskasi Sankarin korvaan samalla kun tutki Sheikiä. Link näytti viimein muistavan Sheikin, kääntyen nopeasti tämän puoleen. Sankari tarttui toista miestä olkapäästä vetäen hölmistyneen Soturin rinnalleen.

”Tässä on Sheik. Ollaan matkalla toteuttamaan yhtä juttua.” Link esitteli Soturin. Vaikka Ganondorf oli tuhottu, Sankarista ei siltikään ollut hyvä idea paljastaa Soturia Zeldaksi. Nabooru tutkaili vielä hetken Sheikahia, kunnes hänen naamansa levisi virneeseen.

”Ai Sheeeik. Hauska tavata viimein! Minä olen Nabooru, Gerudojen johtaja.” Sheik kätteli hieman hölmistyneenä toista. Näytti siltä kuin tämä olisi tuntenut hänet.
   
Myös Link näytti hölmistyneeltä.

”Tunnetko si---”

 ”Zelda kertoi.” Nabooru hymyili, lisäten sitten kuiskaamalla: ”tiedän myös teidän tilanteenne.”

Sankarin kasvoille levisi syvä puna. Missä välissä Zeldalla oli ollut aikaa juoruilla hänestä Naboorulle? Hän kyllä piti Gerudojohtajasta, mutta tämä oli aina ollut kuin isosisko hänelle ja naisella olikin tapana kiusata Linkiä lähes joka asiasta. Nyt kun Nabooru tiesi Sheikistä… Link huokaisi; illasta tulisi todennäköisesti pitkä. Katsoessaan Naboorua, Sankari näki tämän jo juttelevan innoissaan Soturille, joka lievästi sanottuna näytti vähemmän innostuneelta toisen jutuista.

Huomatessaan Linkin katseen Nabooru virnisti. ”Matkalaiset ovat nyt hyvät ja menevät kylpyyn!”

Sheik avasi jo suunsa valmiina protestoimaan, mutta Nabooru ehti tukkia kädellään tämän suun. ”Illalla juhlitaan ja teidän täytyy olla puhtaita! Lisäksi, siitä on jo pitkä tovi, kun täällä viimeksi oli miehiä…tytöt ovat innoissaan.”

Tässä vaiheessa Link avasi suunsa valmiina vastalauseeseen, mutta Nabooru jatkoi vielä: ”Varsinkin oikeita sotureita.” Sankari oli melko varma että näki muutaman Gerudon nuolaisevan huuliaan. Miksi hän ei ollut antanut Sheikille kasvosuojusta ajoissa takaisin? Linkiä alkoi toden totta huolettaa ystävänsä puolesta.
   
Nabooru lähti itse edeltä käskemään alaisiaan järjestämään juhlia. Nola ja joku toinen gerudo, jota Link ei tuntenut nimeltä, lähtivät näyttämään Sankarille ja Sheikille näiden huoneen.

”Jättäkää varusteet huoneisiin ja menkää sitten käytävästä oikealle, niin pääsette kylpypaikkaan.” Nola neuvoi kaksikkoa, häviten sitten kulman taakse. Link heitti matkatavaransa lattialle, lysähtäen sitten sängylle.

”Kuntoni ei totisesti ole entisellään.” Hän huokaisi sulkien silmänsä uupumuksesta. Soturi sen sijaan seisoi ovensuussa hievahtamatta, etsien katseellaan kiivaasti jotain. Huone oli pieni, eikä sieltä vienyt ovia minnekään muualle kuin käytävään.

”Link, onko tämä siis meidän molempien huone?” Sheik kysyi epävarmalla äänellä. Sankari raotti hieman toista silmäänsä, puhaltaen samalla hiuksiaan pois kasvoiltaan.

”On, miten niin?”

Sheik ei hetkeen vastannut.

”Täällä on vain yksi sänky…” Soturi lopulta murahti. Silloin Link avasi silmänsä kunnolla, antaen katseensa kiertää huonetta. Selvästi Naboorun tekosia…mutta toisaalta, hän voisi nauttia tilanteesta.

”Niinpä näkyy, mutta ei kai se ole ongelma? Sänky näyttää olevan tarpeeksi leveä molemmille.” Link virnisti omasta mielestään erittäin viattoman näköisesti. Sheik mutisi hetken jotain ”en minä sitä” –tapaista, kunnes sulki suunsa lopullisesti.
   
”Kuule, mennään sinne kylpyyn, niin päästään syömään nopeammin.” Link ehdotti hiljaisuuden jälkeen, nousten vaivalloisesti sängyltä. Sheik ei tehnyt elettäkään liikkuakseen.

”Minä en tule.”

”Mitä? Tietysti tulet!” Link vaati lyhyempää miestä. ”Et ole käynyt peseytymässä aikoihin.” Sheik ei vastannut mitään eikä liikkunut minnekään. Hän EI menisi Sankarin kanssa kylpyyn. Link ei kuitenkaan luovuttanut helpolla.

”En hyväksy vastalauseita, herra on hyvä ja lähtee nyt kylpyyn.” Hän virnisti, kaapaten Sheikin syliinsä. ”L-Link, mitä sinä teet?!” Sheik huudahti punaisena, kun Link avasi huoneen oven, astuen käytävään ja kävellen määrätietoisesti kohti kylpyhuonetta. ”Jos et tule hyvällä, niin sitten pahalla.” Sankari nauroi toisen rimpuilulle. Sheik tunsi kuinka hänen kasvojaan poltteli pidemmän miehen otteessa.

”Hyvä on! Minä tulen kylpyyn, mutta laske minut herrantähden alas…” Soturi antoi lopulta periksi. Juuri ennen kylpyhuoneen ovea Sankari laski Sheikin takaisin maahan, jossa tämä hoippui hetken vaivalloisen oloisena.

”Minä menen edeltä!” Link huikkasi, kadoten huoneeseen.
   
Kylvyn jälkeen Sheik istui yksin hänen ja Linkin huoneessa yllään joku Gerudoasu, jonka Nabooru oli pakottanut hänet pukemaan. Soturi koetti parhaansa mukaan unohtaa koko kylpyhässäkän. Nabooru oli ilmeisesti ”unohtanut” kertoa, etteivät he kylpisi Linkin kanssa kahdestaan (mikä oli kyllä tavallaan ollut myös helpotus).

Hänen astuessaan sisälle kylpyhuoneeseen, vastassa oli ollut tusinan verran puolialastomia naisia, joiden katseissa ei ollut tippaakaan viattomuutta.. Link oli huudellut anteeksipyytävästi jotain huoneen toisesta päästä, ennen kuin oli hävinnyt altaan puolelle. Sheik oli hetken tyrmistyneenä katsellut tilannetta, kunnes oli saanut tilanteentajunsa takaisin, poistuen huoneesta. Hän ei ollut kuitenkaan päässyt pitkälle, kun naiset olivat vetäneet hänet takaisin pukuhuoneeseen. Sheikin kasvoja kuumotti koko ajatuksen muistelu. Kylpeä nyt naisten kanssa samassa kylvyssä. Puhumattakaan tästä asusta, joka hänelle oli tungettu. Soturi ei malttanut odottaa hetkeä jolloin pääsisi lähtemään paikasta. Liikaa naisia hänen makuunsa.
   
Huoneen ovi avautui ja Sheik katsoi toiveikkaana kohti oviaukkoa nähden siellä kuitenkin vain taas yhden gerudonaisen. ”Hei Sheik!” Nainen lirkutteli astuessaan sisään huoneeseen. Soturi murahti epämääräisen vastauksen hieman varuillaan. Nainen ei ilmeisesti välittänyt miehen välinpitämättömästä äänensävystä vaan istahti tämän viereen sängylle. Sheik kavahti pari senttiä kauemmas. Mitä nainen oikein mietti?

”Kuule Sheik, mitä jos pidetään vähän hauskaa ennen päivällistä?” Punahiuksinen nainen ehdotti suoraan, liikahtaen hieman Soturia kohden.

”Eh…hauskaa?” Sheik älähti hieman tyhmänä.

”Niin.” Nainen vastasi viettelevästi, kumartuen Sheikin ylle. Soturi makasi hetken shokissa toisen alla, ennen kuin työnsi naisen nopeasti päältään, harppoen oven luo. ”Mi-minun p-pitää mennä!” Hän huudahti kasvot kirkuvan punaisina. Mitä ihmettä se nainen oli miettinyt?! Sheik katsoi parhaaksi juosta niin kauas huoneesra kuin oli mahdollista.
   
Muutaman käytävän päästä Soturi törmäsi kirjaimellisesti Linkiin. Toivuttuaan iskusta ja huomattuaan kuka törmäyksen kohde oli, Sheik parahti helpottuneena: ”Link! Onpa hyvä nähdä sinua!” Nähdessään pelon ja järkytyksen toisen kasvoilta, Link kysyi hieman hämmentyneenä mikä Sheikin oikein oli.

”Minusta tuntuu että yksi noista gerudoista yritti…umm…iskeä minua!” Soturi sanoi kiihtyneesti, vilkaisten samalla taakseen, varmistaen ettei kukaan ollut seurannut häntä. Samalla Link räjähti nauruun. Hän ei toden totta ollut odottanut tällaista.

”Ahahhaanteeksihaha, mitä?” Link kysyi naurunkyyneliä silmissään, ”iskeä sinut?” Hän jatkoi hakaten nyrkillä seinään naurun lomassa. Sheikin kasvot valtasi loukkaantunut ilme.

”Se on totta! Äläkä naura siinä! Se oli kamalaa!” Hän huusi koittaen saada Sankarin rauhoittumaan.

”Miten niin kamalaa? Eiväthän gerudot nyt niin huononnäköisiä ole.” Link virnisti naurunsa lomasta.

”No oli se minulle! Sitä paitsi, naiset eivät kiinnosta minua…” Sheik sanoi loukkaantuneena toisen reaktiosta. Linkin nauru tyrehtyi yllättäen.

”Naiset eivät kiinnosta sinua?” Hän kysyi viekkaalla äänellä, tuoden kasvonsa vain muutaman sentin päähän Soturin kasvoista.

Sheik tajusi virheensä.

”T-tarkoitan siis, että olen Soturi eikä minulla ole aikaa naisille!” Hän änkytti selityksekseen. Link tyytyi vain pyöräyttelemään silmiään. ”Niin niin…Sitä paitsi hekin ovat sotureita, ei luulisi haittaavan.”

”Link!” Sheik murahti, ”lopeta, minä en ala käymään tällaista keskustelua kanssasi.” Soturi jatkoi, kääntyen poispäin Linkistä.

”Anteeksi, minä vain vitsailin.” Sankari pyysi anteeksi. ”Tule, mennään syömään.”
   
Ruokasali oli suuri ja isot ikkunat heijastivat sinne ilta-auringon viimeisiä säteitä. Salissa oli yksi suuri pöytä, jonka päällä lepäsi useita eri ruokalajeja sekä pitkiä kynttilöitä valaisemassa tilaa. Suurin osa soturinaisista oli jo pöydän ympärillä, rupatellen iloisesti. Puisen pöydän päässä oli kaksi suurta tuolia. Sheik huokaisi, taasko hän päätyi muiden tuijoteltavaksi… Äskeinen tilanne oli ollut jo tarpeeksi paha, puhumattakaan kylvystä.

”Link! Sheik! Tännepäin!” Nabooru viittoi heitä huoneen toisesta päästä. Kuten Sheik olikin arvellut, hän ja Link joutuivat istumaan pöydän päässä oleville suurille tuoleille. Soturi tunsi silmäparien kääntyvän hänen puoleensa. Miksi naiset eivät tuijottaneet Sankaria? Tämä oli paremman näköinenkin… Ei tietenkään sillä ettäkö Sheik olisi jotenkin erityisesti katsellut tätä. Sillä välin kun Sankari jutteli innoissaan muiden kanssa, Sheik yritti vain syödä ruokansa ja välttää katsekontaktia kenenkään kanssa; hän ei haluaisi saman sänkykohtauksen toistuvan…
   
Aterian jälkeen Sheik koetti hoputtaa Linkiä, joka oli jäänyt suustaan kiinni Naboorun kanssa. Hän tunsi selvästi selässään useita katseita. ”Link kiltti…” Soturi murahti matalalla äänellä, saaden Sankarin huomion itselleen.

”Anteeksi Nabooru, me taidamme nyt mennä petiin. Huomenna on aikainen lähtö…” Link toivotti hyvät yöt hieman anteeksipyytävästi, kadoten sitten nurkan taakse Soturin kanssa.

”Petiinpä hyvinkin…” Nabooru virnisti itselleen, ennen kuin lähti jakamaan vartiovuoroja.
   
Sheik seisoi miettiväisen näköisenä sängyn vieressä. Hänen ei pitäisi…

”Sheik ala tulla jo, että voin sammuttaa kynttilät. En halua herätä huomenaamuna aikaiseen ja olla aivan puolikuollut…” Link mumisi unisen oloisena sängystä. Soturi tuijotti vielä hetken leveää parisänkyä ahdistuneena, kunnes luovutti.

”Hyvä on…” Hän sadatteli hetken hiljaa itsekseen, ennen sänkyyn kapuamista. Vaikka tilaa olikin yllin kyllin, Sheik makasi vain hyvin pienellä alueella, sängynreunassa. Hän ei antaisi Linkin kuvitella mitään väärää. Hän ei nauttinut nukkumisesta samassa sängyssä Sankarin kanssa. Hän ei---

”Hyvää yötä Sheik.”

Tahtomattaan Soturin sydän löi pari ylimääräistä tahtia.

”…Öitä Link.”


A/N: Noniin, kirjoitusvirheistä anteeksi. ^^

Zeruda-hime

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 10
« Vastaus #33 : 08.02.2009 19:13:48 »
Ihana jälleen! :D
Rakentavaa kommenttia en keksi, mutta voin sanoa etten löytänyt virheen virhettä.
Ja sitten toivotaan hartaasti, että Sheik rakastaa Linkkiä siitä huolimatta, että Link esittää ettei välitä...

Ja jatkoa tulemaan.

Rutturu

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 10
« Vastaus #34 : 08.02.2009 19:25:46 »
Aaaaa, pissin hunajaa täällä  ;D Lisää vaan jatkossakin! Tämä osa oli parhaimpia tähän mennessä tulleista, vaikka tämä on kyllä kokonaisuudessaan mahtava.

Ihanaa, kun löytää Link/Sheik -ficcejä suomeksikin ja tämän ficin kruunaa vielä se, että aloitit julkaisemaan tätä juuri sinä päivänä kun täytin 18. (voi sanoa parhaaksi synttärilahjaksi kun en kossupullon lisäksi saanut muuta  ;D ;D)

Oli pakko vihdoin ja viimein saada tätäkin kommentoida.

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 522
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 10
« Vastaus #35 : 11.02.2009 21:08:02 »
Pompin kattoon asti, kun huomasin, että jatkoa oli vihdoin tullut. Ei enää noin pitkiä taukoja, se voi olla vaarallista terveydelle. Myös sinun. ;)

Mutta tykkäsin taas. Olipas kiva lukea siun tekstiä taas, kun se on niin sujuvaa. Alkaa tuntua, että itsekin pitäisi kirjoittaa Link/Sheikiä. Olen koukussa siihen paritukseen, etsin yksi päivä photopuketin läpi vain kyseisen parituksen toivossa (ja löysinkin paljon kuvia, photopuket is my firend <3). Mutta jos ei kuitenkaan aiheutettaisi sen enempää aivoverenvuotoja kuin tänään hissan tunnilla sain, ja jätettäisiin kirjoittaminen sinulle. Joo, hyvä ajatus. Minä voisin kommentoida. Sekin on hyvä ajatus. mitä kello on?

Sheik tuntui vähän OOCmaiselta, mutta saattaa johtua siitä, että hän ei enää vahdi Linkiä ja Link on muutenki niskan päällä. Muhahaa! Järvikohtaus oli ihana. Simpukat on nättejä, kyllä niitä kannattaa mennä katsomaan, vai mitä Sheik?

Lainaus
”Helpommin sanottu kuin tehty… varsinkin noiden rintalihasten jälkeen. ” Sheik tuumi hiljaa mielessään.

Thihhihhii! *pihinää*

Awwista, ratsastus oli ihana kanssa ja varsinkin kun Sheik antoi kasvosuojansa toiselle herralle. Ah, Link kantamassa Sheikiä, unelmani on totetutunut. Mutta voi Sheik-parkaa, kun se joutui iskemis-väijytyksen kohteeksi.

Loppu oli siirappia. Voi harmi, minä kun olin ajatellut ryhtyä karkkilakkoon.  :) En malta odottaa seuraavaa osaa. Niiden on paras olla kietoutuneet toisiinsa (etenkin, jos seuraavassa osassa kestää yhtä paljon kuin tässä), tai en vastaa seurauksista. Tai Link näkee kivaa unta Sheikistä. Tai Sheik työntää Linkin alas sängystä. Tai Link kävelee unissaan ja hyökkää Sheikin kimppuun, mutta herää kesken kaiken. Ah, se olisi namia. Valitse siitä. Mutta joo, kelpuutan sinunkin versiosi, jos se tulee nopeasti. Olen niin koukussa. "Äiti, teekö mulle Sheikin puvun kaavat? Mistä mä saan harpun?"
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 10
« Vastaus #36 : 11.02.2009 21:38:50 »
Ah, ehdinpähän kommentoida. Luin tämän...eilenkö se olikaan..joka tapauksessa ILMAN ETTÄ KOMMENTOIN!!! Kamala minä.

Tshihiiihihiiih, et arvaakaan kuinka innoissani olin tätä lukiessa. Tuo järvikohtaus..ah..Link on kiero! Mutta sietääkin olla kun Sheik on niiiiin evo. hahah. Tuleepas nyt lyhyt ja tylsä kommentti, mutta ajatukset eivät oikein kulje päässä tällä hetkellä=aivotoiminta nollassa.

JATKOAAAA
eikä näin pitkää väliä kun nyt tuli! *angst* ;D

- Reptile
you have to die a few times before you can really live

oneena

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 10
« Vastaus #37 : 11.02.2009 21:51:15 »
Oioi, ihanaa jatkoa. Todella hyvä.
Mä oon joskus ennen joulua itsekin alottanut kirjoittaa Zelda- ficciä. Siinä ei tosin oo mitään paritusta, se kertoo Sariasta. Ja nyt siinä mun tarinassa ollaan myös gerudojen luona, joten oli hauska lukea paikasta toisen kirjoittamana.
P.C Thirty-one said "We caught a dirty-one"
Maxwell stands alone...

Zeruda-hime

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 10
« Vastaus #38 : 12.04.2009 20:45:49 »
Täällä alkaa eräät käydä kärsimättömiksi. Onkos luonnoksia vielä aloitettu? ??? ??? ??? Odotan innolla. ;D

oneena

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Harmaa iltapäivä //Osa 10
« Vastaus #39 : 03.06.2009 21:58:46 »
 :'( :'( :'(
P.C Thirty-one said "We caught a dirty-one"
Maxwell stands alone...