Kirjoittaja Aihe: Yuri!!! on Ice: Parempi olla ryssimättä, S, Yuri/Otabek, tuplaraapale  (Luettu 830 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 092
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Parempi olla ryssimättä
Kirjoittaja: Maissinaksu
Fandom: Yuri!!! on Ice
Ikäraja: S
Paritus: Yuri/Otabek
Genre: Slice of life, rakkausvittuilu

A/N: Pikaisesti syntynyt idea näki päivänvalon kohtuullisen nopeasti. :D



***



Otabekin puoliuninen horrostaminen katkesi tehokkaasti palohälyttimen piipitykseen.

"Helvetin helvetti..." kuului keittiön suunnalta.

"Yura?" Otabek köhähti kompuroituaan makuuhuoneesta keittiöön. Piipitys oli lakannut, mutta huoneessa leijui savunkatku. "Mikä käryää?"

"Minun hermoni ainakin!" Yuri ärisi heilutellen astiapyyhettä palohälyttimen alla. Otabekin katse osui uunipeltiin, jolla nökötti mustuneita lätyn tapaisia.

"Leivoit jotain?"

"Yritystä ainakin oli", Yuri tokaisi nykäisten keltaiset patakintaat käsistään. "Kaikki meni ihan hyvin siihen asti kunnes ne unohtuivat uuniin. Olivat olevinaan keksejä."

"Ikävä juttu", Otabek mutisi haukotuksensa perään. "Mistä lähtien sinä edes olet leiponut?"

"Sanotaan nyt niin, että Pinterest usutti minut kokeilemaan jotain uutta ja omatekoista", Yuri tuumasi nostaessaan jauhot ja muovikulhon työtasolle. "Osasin varautua pieneen takapakkiin, mutta nyt on parempi olla ryssimättä tätä toista satsia."

Otabekin suupieli nytkähti. "No, ryssähän sinä olet, joten..."

Yuri kohotti kulmiaan. "Haluatko jauhosäkistä päin pläsiä, vai mikä mättää?"

"Tule mieluummin tänne, jos mitenkään joudat."

"Haistelemaan sinun aamuhengitystäsi?" Yuri nyökäytti päätään kohti kylpyhuonetta virnettä pidätellen. "Hopi hopi, senkin alkuasukas!"

Otabek antoi halausvalmiiden käsivarsiensa valahtaa rennoiksi ja huokaisi liioitellun syvään. "En voi uskoa, että torjuit minut."

"Enkä minä voi uskoa, että asun tuollaisen luolamiehen kanssa."

"Minä sentään olen tarpeeksi älykäs ollakseni polttamatta asuntoamme maan tasalle –"

"Nyt kuule –"

Otabek syöksähti keittiöstä juuri oikeaan aikaan Yurin viskatessa talouspaperirullan häntä kohti.
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Äwäwää, tää oli ihana. Arkiset parisuhdeficit on niin kivoja, oli ne sitten söpöilyä tai tämmöistä puoliks leikillistä riitelyä :D Rakkausvittuilu, aivan ihana genre! Täydellinen. Ja niin Otayuria ♥ Rakastan.

Tää oli lyhyt, ja vaikka mä tietenkin janoan lisää, pakko myöntää et tää oli just toimiva kokonaisuus. Oli kiva herätä Otabekin kanssa ihmettelemään, että mitäs helvettiä, miksi kämppä suunnilleen palaa :D Ja lopetuskin oli juuri mainio, lukijana sai paeta paperirullaa Otabekin kanssa.

Hörähdin tolle ryssimiskohdalle jo ennen kuin Beka ehti todeta, että ryssähän Yuri on, koska mietin itse tismalleen samaa :D Jotain samansuuntaista on tullut ajateltua aiemminkin.

Lainaus
Otabek antoi halausvalmiiden käsivarsiensa valahtaa rennoiksi ja huokaisi liioitellun syvään. "En voi uskoa, että torjuit minut."
Voi Yuri, olisit nyt mennyt halaamaan Beka-ressukkaa :D Nyt on suhde kriisissä.

Ja vai että luolamies... :D Voin niin nähdä ja kuulla mielessäni Bekan saivartelevan, että eipä Kazakstanin aroilla pahemmin luolia ole XD Siellä taivasalla hevosten ja lampaiden kera :D Mä kyl niin tykkään tosta, että Beka ja Yura leikkimielisesti nimittelevät ja "haukkuvat" toisiaan etnisten taustojensa perusteella, ja varmasti heillä on keskenään iso liuta Neuvostoliitto-vitsejä ja muita. Ja se kaikki vois kuulostaa ulkopuolisen korviin ilkeältä, mutta he itse tietävät, etteivät tosissaan ole. Mut jos joku muu erehtyis heittämään vastaavaa ryssäläppää tms. niin aijai, se olis paha virhe! :D

Jotenkin herttaista myös tuo, että Yuri päätti leipoa Pinterestin manipuloimana :D ♥ Toivottavasti seuraava satsi onnistuu, tosin musta tuntuu että Beka joutuu maistelemaan niitä anyway, paloivat ne tai ei XD

Olipas tää ihana pieni herkku näin sunnuntai-iltaan. Vaikka mulla onkin kulunut melkein koko päivä omien Otayuri-tekstieni parissa, niin tämmönen pieni lisäys ei haittaa lainkaan, on vain ihan paikallaan. Muutenkin ihana päästä taas lukemaan sulta Otayuria, tykkään niin paljon siitä, miten kirjoitat heidän välisen kemiansa ♥ Kaikki kuulostaa just siltä kuin pitääkin. 

お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 092
  • Kurlun murlun
Kiitos ihanasta kommentista, Larjuskainen. <3 Päätin alkaa purkaa tätä kommentoitavien/vastattavien ficcien vyöryä hitaasti mutta varmasti ja tämä teksti sieltä sitten putkahti esiin ensimmäisenä. Tämä oli idealtaan niin hupaisan random ja niin mukava kirjoittaa, koska no, rakkausvittuilu best. xD Lyhyehkö tämä kyllä oli, sitä en voi kiistää. Kirjoitan niin vähän raapaleita, että oli kai syytäkin vaihteen vuoksi. :D Lisäksi se on kivaa yrittää tiivistää lyhyeen tilaan paljon asiaa.

Lainaus
Mä kyl niin tykkään tosta, että Beka ja Yura leikkimielisesti nimittelevät ja "haukkuvat" toisiaan etnisten taustojensa perusteella, ja varmasti heillä on keskenään iso liuta Neuvostoliitto-vitsejä ja muita.
Tässä ajatuksessa on vain jotain niin tökeröä, että sen on pakko pitää paikkansa. xD Historian haamut hengittelee niskaan, thehheh.

Varmaan Beka yrittäisi maistaa paria keksiä ja sitten Yuri saisi hätyytellä sitä tiehensä silleen älä nyt helvetti yritä popsia niitä, kun menivät päin helvettiä. xD Raukkaparka, ei sitä aina voi leipominen sujua, etenkään jos sitä ei tee kovin usein.

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 439
  • ava by Rosmariini
Oi, tämä oli hauska pikku keskustelu. Sydäntäni lämmitti erityisesti Otabek kutsumassa Yuria Yuraksi; yksinkertaisesti muunneltu, mutta kuitenkin tosi rakastettavalta tuntuva lempinimi (mikäli Yura nyt on lempinimi, en tunne fandomia :D ). Yurille täytyy kyllä antaa krediittiä siitä, että hän rupesi ylipäänsä yrittämään jotakin pinterest-ohjeella. Itse yleensä suoraan passaan ne, kun ei lopputuloksesta saa sen näköistä kuin siinä postauksessa. Toisaalta alkoi tehdä amerikkalaistyyliä cookieita, kun kuvittelin Yurin yrittävän väsätä sellaisia :)
Keskinäinen naljailu oli lämmintä ja parisuhteen pohja on vakaa, kun kestää ryssä-läpätkin.

Kiitos, kun kirjoitit! :-*
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)