Kirjoittaja Aihe: Wokkipannu (S, Harry/Draco, ficlet)  (Luettu 2372 kertaa)

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 261
Wokkipannu (S, Harry/Draco, ficlet)
« : 21.08.2020 15:26:49 »
Nimi: Wokkipannu
Paritus: Harry/Draco
Ikäraja: S
Kirjottaja: Vendela
Tyylilaji: Slice of life
Pituus: ficlet ~ 360 sanaa
Vastuuvapaus: Rowling omistaa, minä lainaan.

Tiivistelmä: Harry ja Draco ovat ostoksilla. Saako Draco vakuutettua Harryn wokkipannun tarpeellisuudesta?

Vapaa sana: Mustin, että on olemassa tuo Aina eka kerta-haaste mihin pitäisi jotain kirjoittaa. Sitten selasin FFF1000 sanalistaa ja nämä kaksi vain klikkasivat yhteen. Lisäksi olen helpottunut kun Vuosi raapalehtien on takana, ja saan kirjoittaa vapaasi sen pituista tekstiä kun haluan ;D
Teksti on oikolukematon, virheet ovat omiani.

Tälle on nyt jatko-osa nimeltä Viisas valinta, S, jonka voi ajatella tapahtuvan ennen tai jälkeen tämän fikin tapahtumien :D


Osallistuu haasteisiin: Aina eka kerta – ensimmäinen yhdessä ostettu asia, Harry/Draco - kaikkien aikojen paritus #2 ja FFF1000 sanalla 418. Kasviswokki



Wokkipannu


”En usko, että me tarvitsemme tuollaista”, Harry sanoi kasvoillaan jo valmiiksi torjuva ilme.
”Minusta tämä olisi hyvin käytännöllinen”, Draco maanitteli ja käänteli käsissään korkeareunaista pannua esitelläkseen sitä kunnolla Harrylle.
”Niin mutta meillä on jo paistinpannu”, Harry yritti, ”ellet muista niin Dean ja Seamus antoivat sen meille tuparilahjaksi vasta kolme päivää sitten.”
”Joo’o”, Draco venytti, ”mutta tämä ei olekaan mikään tavallinen paistinpannu”, Draco sanoi ja loi Harryyn katseen, joka kertoi mitä hän ajatteli kumppanistaan juuri sillä hetkellä. ”Tämä on wokkipannu.”

”Wokkipannu”, Harry toisti nostaen toista kulmaansa.
”Aivan”, Draco oikaisi selkänsä ja kääntyi jo tähyilemään myyjää.
”Ja mihin sinä tarkalleen ottaen tarvitset wokkipannua”, Harry risti kädet rinnalleen ja otti asennon, mikä kertoi, että hän oli varautunut pitkään keskusteluun wokkipannun ominaisuuksista ja tarpeellisuudesta.

Huokaisten Draco pyöräytti silmiään ja kääntyi kohtaamaan Harryn järkkymättömän katseen.

”No”, Draco aloitti, ”wokkipannulla tehdään tietenkin erilaisia wokkeja. Tiedäthän, se on ruokalaji. Osaan tehdä todella hyvää kasviswokkia, joten todistan tämän tarpeellisuuden sinulle vaikka heti tänään.”

Puhuessaan Draco heilutti hieman kädessään olevaa pannua ja Harry silmäili sitä huolestuneena.

”Niin, sinä osaat tehdä kasviswokkia, koska Luna on opettanut sinua. Mutta et osaa tehdä mitään muuta”, Harry pysyi tiukkana.
”Ei kai muunlaisen wokin tekeminen voi nyt niin kovin ihmeellistä olla”, Draco muljautti silmiään, ”heitellään vain aineksia pannuun ja voilà!”
”Voilà?” Harry toisti jälleen kulmakarva hieman koholla.
”Niin”, Draco tahtoi lopettaa keskustelun siihen, sillä hänellä ei ollut todellakaan hajua kuinka muuta kuin kasviswokkia tehdään, mutta sitä hän ei aikonut tunnustaa Harrylle.

”Joten jos me ostetaan tuo, niin sinä teet minulle… sanotaan nyt vaikka… kanawokkia?” Harry kysyi hieman liian viattomalla äänellä.
”Tietenkin”, Draco tuhahti itsevarmasti ja heilautti vähättelevästi kättään.
”Hienoa!” Harryn huulille kohosi hieman liian pirteä hymy. ”Mennään sitten ruokakaupan kautta kotiin. Minun tekeekin todella paljon mieli kanaa tänään.”

Harryn viittoessa myyjää paikalle, Draco pohti kuumeisesti pitäisikö kana laittaa pannulle ennen kasviksia vai vasta niiden jälkeen. Ja pitäisikö kana käsitellä jollain tavalla ennen sen lisäämistä ruokaan? Hyvällä tuurilla Draco löytäisi valmiin reseptin kaupasta tai ehkä jopa kanapaketista, tai sitten hän voisi hämäyttää Harryn ja hormittaa pikaisesti Lunalle kysyäkseen asiaa.

Tavalla tai toisella Draco saisi asian selville ennen kuin he ehtisivät kotiin. Itsevarmana Draco tarttui myyjän ojentamaan kassiin, minkä sisällä oli heidän ensimmäinen yhdessä ostettu esine: upouusi wokkipannu!



« Viimeksi muokattu: 29.10.2020 21:37:42 kirjoittanut Vendela »

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 554
Vs: Wokkipannu (S, Harry/Draco, ficlet)
« Vastaus #1 : 21.08.2020 18:39:07 »
Olipas tämä hauska :D voin hyvin kuvitella, että Dracon kokkaustaidot ovat vähän niin ja näin, jos heillä on annettu kotitonttujen hoitaa ruoanlaitto. Miten hauskaa, että juuri Luna on opettanut kasviswokin tekoa Dracolle ja että Draco suunnittelee hämäyttävänsä Harryn, jotta voisi taas kysyä Lunalta neuvoa ;D no, jos Dracon kokkailut epäonnistuvat tai wokkipannulle ei tulekaan käyttöä, niin ainakin siitä saadaan yhteinen muisto, josta Harry voi sitten Dracoa kiusoitella. Kiitos tästä, oli mukava lukea tällainen hymyilyttävä ja kepeä palanen näin viikonlopun alkajaisiksi.
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 821
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Vs: Wokkipannu (S, Harry/Draco, ficlet)
« Vastaus #2 : 22.08.2020 22:03:55 »
Tervehdys Kommenttikampanjasta! :) Haastoin itseni lukemaan H/D:tä, koska ihastuin tämän tekstin yksinkertaiseen mutta kysymyksiä herättelevään nimeen. Mielenkiintoani lisäsi se, että jotenkin assosioin wokkipannun ruoanlaittovälineenä jästimaailmaan, vaikka totta kai velhoillakin täytyy olla samankaltaisia ruoanlaittoastioita kuin jästeilläkin. Halusin joka tapauksessa tietää, mistä oikein on kyse, miksi wokkipannu ja miten se liittyy Harryyn ja Dracoon!

Ilahduin huomatessani, että tarina osallistuu Aina eka kerta -haasteeseen. Se on minusta todella inspiroiva haaste sekä lukijana että kirjoittajana, koska olen kiinnostunut kaikenlaisista ensimmäisistä kerroista. Ensimmäinen yhteinen ostos on ihana aihe, varsinkin kun se pienestä väittelystä ja kinastelusta huolimatta hankitaan hyvässä hengessä ja yhteistuumin! Komppaan Thelinaa siinä, että ainakin wokkipannusta tulee mukava yhteinen muisto, vaikka se osoittautuisikin loppujen lopuksi turhaksi heräteostokseksi.

Jotenkin aluksi kuvittelin, että Harry olisi enemmän sinut wokkipannun kanssa, kun hän on jästiympäristössä varttunut, mutta kuvitelmani juontuu tietysti siitä hassusta mielikuvastani, että wokkipannu olisi jotenkin jästiesine. Oli joka tapauksessa hauska yllätys, että Draco onkin se, joka aivan ehdottomasti haluaa wokkipannun. :D Dracoon mielestäni sopii tällainen tietynlainen itsepäisyys ja kyky perustella mielitekojaan hamaan loppuun asti. Harryyn taas sopii kyky kyseenalaistaa pilke silmäkulmassa. En voi olla miettimättä hiljaa mielessäni, onko Harryn innostus kanawokkia kohtaan pieni leikkimielinen jippo ja ansa Dracolle, joka ei osaa tehdä muuta kuin kasviswokkia. ;D Oli niin tai näin, toivottavasti kanawokkikin kuuluu jatkossa miesten ruoanlaittorepertuaariin!

Kiitokset tästä hyvän mielen ficletistä, tykkäsin! -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

summerblue

  • Vieras
Vs: Wokkipannu (S, Harry/Draco, ficlet)
« Vastaus #3 : 22.08.2020 22:17:44 »
Okei, minusta Harryn olisi pitänyt arvostaa Dracon wokki-ideoita vähän enemmän :D Tämä oli hyvän mielen teksti ja jäi kyllä positiivinen olo tämän lukemisen jälkeen. Minusta on mukava ajatella Dracoa ja Lunaa ystävinä. Siinä olisi varmasti mielenkiintoinen yhdistelmä.

Kiitos tästä!

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 261
Vs: Wokkipannu (S, Harry/Draco, ficlet)
« Vastaus #4 : 26.08.2020 14:37:21 »
Thelina, kivaa että tykkäsit tästä :D Tätä oli hauska kirjoittaa ja mukavaa, että muutkin viihtyvät tämän parissa. Harry vähän kiusoittelee Dracoa, mutta luulen että pannulle tulee kyllä käyttöä jatkossakin. Sillä jos Draco ei opi kokkaamaan, niin luulen että Harry hoitaa sen tuossa taloudessa. Kiitos kun kommentoit!

Walle, mukavaa että lähdit haastamaan itseäsi H/D:n pariin :D Tämä oli varmaan siihen oikein sopiva ja kevyt teksti, joka hieman myös kolkutteli uskottavuuden rajoja juuri tuon jästiesineen vuoksi. Mutta hienoa, että tästä löytyi kuitenkin jotain tarttumapintaa. Aina eka kerta-haaste on kyllä kiva, ei ihme että siitä on ollut jo niin monta kierrosta :) Draco on kyllä tosiaan hyvin itsepäinen ja Harry taas tuntee kumppaninsa. Voi olla, että wokkipannu jää pölyttymään, mutta luotan että sille löytyy kuitenkin käyttöä. Ja voihan olla, että se onkin lopulta Harry joka opettaa kanawokin valmistuksen Dracolle :) Kiitos kun kommentoit!

summerblue, kivaa että viihdyit tämän parissa :D Harry kyllä arvostaa Dracoa, mutta eihän sitä toki voi liian suoraan osoittaa ;) Dracon ja Lunan ystävyys on minustakin hieno asia. Kiitos kun kommentoit!

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 050
Vs: Wokkipannu (S, Harry/Draco, ficlet)
« Vastaus #5 : 26.08.2020 20:13:03 »
Oon törmännyt tumblrissa puolivakavaan suureen totuuteen, ettei Draco osaa laittaa ruokaa. Mietin itsekseni, että mistä moinen usko mahtaa johtua, mutta sitten tulin lukeneeksi tuon Thelinan kommentin. :D Niinpä tietysti. Kotitontut. Valaisevaa!

Tämä oli hauska ja suloinen ficci. Vähän hirvitti kun kauhean itsevarmaa esittävä Draco pohdiskeli, kuuluuko kana pannulle ennen vai jälkeen kasvisten... Mutta ehkä Harry vanhana lapsiorjana ei kun kokeneena ruoanlaittajana katsoo Dracon perään! Paitsi jos tulee raukka hämäytetyksi! ;D
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 261
Vs: Wokkipannu (S, Harry/Draco, ficlet)
« Vastaus #6 : 26.08.2020 22:08:00 »
Sisilja, hauskaa kun tulit lukemaan tämän :D Tosiaan Dracon keittotaidon puutteeseen viitataan usein sillä, ettei hän ole koskaan joutunut laittamaan ruokaa. Olen itse törmännyt myös siihen, että Draco on ihmetellyt kuinka Harry on niin hyvä laittamaan ruokaa, mutta ihan surkea liemissä, sillä jotenkin nuo kaksi rinnastetaan toisiinsa. Mutta varmasti Harry katsoo tässä Dracon perään, eikä anna tämän pilata kanawokkia :D Kittos paljon kommentistasi!

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Vs: Wokkipannu (S, Harry/Draco, ficlet)
« Vastaus #7 : 10.09.2020 17:34:43 »
Hehe, söpö pätkä! Kuvittelin heidät nyt johonkin clasulle kattelemaan pannuja. Oih mä niin toivon, ettei D heitä niitä raakoja salmonellakanoja kasvisten joukkoon yööks. T: kasvissyöjä :'D

Tälläiset höpsöt arkipätkät ovat kyllä ihania. Kiitos!
words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 261
Vs: Wokkipannu (S, Harry/Draco, ficlet)
« Vastaus #8 : 15.09.2020 14:53:21 »
Hihii, kivaa kun tykkäsit tästä kaaos :D Arkiset hommat on kyllä parhaita! Eiköhän Draco selvitä reseptin ennen kokkailua, tai voihan olla että Draco päätyykin sitten kuitenkin tuttuun ja turvalliseen kasviswokkiin ;) Kiitos paljon kommentista!

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 809
Vs: Wokkipannu (S, Harry/Draco, ficlet)
« Vastaus #9 : 05.10.2020 20:47:27 »
Minä en epäile ollenkaan, etteikö Draco osaisi kokata. Ja varmasti hän selvittää myös kanawokin ohjeen ja hurmaa Harryn kanawokillaan. Hauskaa, että juuri tämä wokkipannu sai kunnian olla näiden kahden ensimmäinen yhdessä ostama esine. Sitä ei ihan heti unohdeta.  :)

Mukava yksityiskohta muuten tuo, että Luna on opettanut Dracolle kasviswokin teon. Lieneeköhän se tällä hetkellä ainoa ruoka, jota Draco osaa valmistaa. Ehkä Dracolla on muutama muukin ruoka jonka hän osaa valmistaa.

Tuo Harryn epäilevä asenne koko pannua kohtaan on hauska. Harry vaikuttaa toivovan että pannulle myös löytyy käyttöä, ettei se vain jää lojumaan kaappeihin.

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 261
Vs: Wokkipannu (S, Harry/Draco, ficlet)
« Vastaus #10 : 05.10.2020 21:20:13 »
Hauskaa kun löysit tämän äärelle Fairy tale! Eiköhän Draco jotenkin selvtä kuinka kanawokkia tehdään :D Ja Harrylla oli varmasti oma epäilys siitä, että pannu jää vain yhden kerran ihmeeksi, mutta luotan kyllä että Draco pitää sen aktiivisessa käytössä. Luulen, että kasviswokki on Dracon tämänhetkinen bravuri, mutta hän oppii varmasti uusia reseptejä lähitulevaisuudessa. Kiitos kommentista :)

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Elfmaiden

  • ***
  • Viestejä: 1 223
  • haaveilija
Vs: Wokkipannu (S, Harry/Draco, ficlet)
« Vastaus #11 : 28.10.2020 22:16:18 »
Tämä oli hauska :D Dracolla piti pokka, vaikka Harry yritti haastaa. Uskon kyllä Dracon oppivan ruuanlaittoa, ainakin reseptistä, koska hän on taikajuomien kanssakin niin hyvä. Hauskaa, että Luna on opettanut häntä aiemmin. Kiva kuulla myös Seamuksen ja Deanin olevan pari ja heidän kaverinsa, tai ainakin tulleen tupareihin. Yhteenmuutto on ilmeisesti uusi juttu, jos oikein käsitin. Kauankohan he ovat olleet yhdessä jo ennen sitä?
USKO, TOIVO JA (POIKA)RAKKAUS

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 261
Vs: Wokkipannu (S, Harry/Draco, ficlet)
« Vastaus #12 : 29.10.2020 21:43:38 »
Kivaa, että tykkäsit tästä Elfmaiden :D Nämä ovat tosiaan juuri muutaneet yhteen. Ovat ehtineet toki olla jo jonkin aikaa yhdessä, mutta hyvin alussa on tämä suhde kuitenkin :) Tuo on muuten totta, että Draco varmasti oivaltaa ruoanlaiton salat nopeasti kun osaa niin hyvin taikajuomiakin! Ja jotenkin nuo Seamus ja Dean ovat omassa headcanonissani pariskunta, se sopii heille. Ihanaa kun kommentoit, kiitos!



Kirjoitin tälle eräänlaisen jatko-osan, vaikka tarinat voi toki lukea myös toisistaan erillään. Ajattelin, että nämä kuitenkin liittyvät ikään kuin samaan universumiin :D Viisas valinta, S, kertoo näiden kahden ekasta riidasta.

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Vuorna

  • tahdonalainen
  • ***
  • Viestejä: 932
Vs: Wokkipannu (S, Harry/Draco, ficlet)
« Vastaus #13 : 21.01.2021 21:55:22 »
Iltaa! Tämän avasin sataprosenttisesti otsikon ansiosta, wokkipannu on mun ikuinen vihollinen :D Omistan semmoisen ja en kertaakaan ole tarvinnut sitä, mulla on nimittäin paistinpannu. Sen takia koin välitöntä sielunveljeyttä nimenomaan Harryn kanssa, koska fiksu Harry osasi kyseenalaistaa pannun tarpeellisuuden!

Tämä oli ihan todella viihdyttävä teksti. Wokkipannusanailu oli hauskaa, ja tykkäsin erityisesti siitä, miten Harry viattomasti yritti saada Dracon narautettua! Dracolla pokka piti kuitenkin kunnioitettavasti, mikä teki tästä vielä astetta hauskemman. Mun mielestä Dracon wokkipannuinnostus oli myös jotenkin hänelle sopivaa, vaikka se ei välttämättä se velhomaisin keittiöväline olekaan. Ja jos kasviswokki sattuu olemaan se ainoa ruokalaji, jonka osaa valmistaa, niin sittenhän wokkipannu on varsin tarpeellinen.

Tämän ficin yleisfiilis oli tosi viihdyttävä, ja tuo lopun maininta ensimmäisestä ostetusta esineestä käänsi sen vielä loppujen lopuksi tosi söpöksikin. Onhan se ihan totta, että sen ensimmäinen yhteinen ostos on varmasti mieleenpainuva, ja ehkä Dracokin tosiaan hormittaa Lunalta myös sen kanawokin reseptin :D Kiitos paljon tästä tekstistä, nautin sen lukemisesta suuresti ja ehkä nyt motivoidun jopa kaivamaan sen mun wokkipannun kaapin perältä!
i'm planning to build a whole new beautiful life here. one where, in my own small way, i can make the world a better place.

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 261
Vs: Wokkipannu (S, Harry/Draco, ficlet)
« Vastaus #14 : 22.01.2021 11:02:01 »
Vuorna, jee! Ihana kommentti, kiitos kun piristit :D Mutta siis voihan wokkipannu sentään, ja siis tunnistan tämän fiiliksesi! Itse olen enemmän paistinpannu-tyyppi, kuten Harrykin tässä selvästi on, enkä siis itsekään ymmärrä että miksi omistaa jotain millä voi tehdä vain yhtä ruokaa :D Mutta tokihan Dracon pitää saada mitä hän haluaa ;) Toivottavasti innostuit tämän myötä kokeilemaan omaa wokkipannuasi, ja eihän sitä tiedä jos sille vaikka löytyy muitakin käyttötarkoituksia? Kiitos paljon kommentista :D

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 494
Vs: Wokkipannu (S, Harry/Draco, ficlet)
« Vastaus #15 : 02.05.2021 17:39:32 »
Mitä olisi mun sunnuntainen kommenttimaratoonailu ilman, että selaan sun listausta läpi? Aivan oikein, ei mitään ;D

Tää oli musta oikein uskottava kuvaus Harryn ja Dracon yhteisestä shoppailuhetkestä - Draco hetken mielijohteesta haluaa ostaa jotain Harryn mielestä turhaa, jonka jälkeen Harry haastaa tämän lupaamaan jotain, josta he molemmat luultavasti tietävät että ei tule tapahtumaan :''D Toki voisihan ensimmäinen yhdessä ostettu asia olla jotain vielä paljon turhempaakin, kuin wokkipannu!

Ehkä Harry sen verran antaa sitten periksi, että kokkaa kuitenkin Dracon kanssa yhdessä, ettei tämän tarvitse vaivihkaa tiirailla reseptejä kanapaketeista ruokakaupassa :3


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Wokkipannu (S, Harry/Draco, ficlet)
« Vastaus #16 : 02.05.2021 18:45:04 »
Täytyy kyl liittyä Harryn seurauksi wokkipannun tarpeellisuuden epäilijöihin, vaikka itsekin wokkeja toisinaan teen (ja yleensä just kanawokkia :D voisin opettaa Dracoa). Tavallinen paistinpannu on kyl mulle välttänyt tarpeeksi hyvin. Mut on Dracolla kyllä hyvät mainospuheet, kun eihän se mikään tavallinen paistinpannu olekaan :D Harry taitaa kyllä epäillä pannun unohtuvan jonnekin kaapin perukoille parin käyttökerran jälkeen - vähän niin kuin minäkin. Ellei Draco intoile wokkiruoista sitten ihan kunnolla :D (Kohta Harry ei saa muuta syödäkseenkään!)

Söpö pieni yksityiskohta, että Luna on opettanut Dracolle, miten kasviswokkia tehdään :3 Aika erikoisen kuuloinen ystävyyssuhde, mutta toisaalta vois toimia ihan hyvin. Luna ei ainakaan ole tuomitsemassa ketään, ja sellainen suhtautuminen varmasti sopii Dracolle.

Lainaus
Lisäksi olen helpottunut kun Vuosi raapalehtien on takana, ja saan kirjoittaa vapaasi sen pituista tekstiä kun haluan
Fiilaan :D Tai no, tohon haasteeseen en ole koskaan osallistunut, mut just siks ettei tartte laskea sanamääriä vaan voi kirjoitella niin pitkiä tekstejä kuin niistä nyt sattuu tulemaan. Vaik on raapalemitassa pysyminen omalla tavallaan ihan hauskaakin 🤔
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 261
Vs: Wokkipannu (S, Harry/Draco, ficlet)
« Vastaus #17 : 04.05.2021 12:55:18 »
Angie, hehee, hyvä että listauksesta vielä löytyy kommentoitavaa :D Niin, kaipa niitä on turhempiakin kapistuksia kun wokkipannu, joten ei tämä turhake ihan pahimmasta päästä ollut. Luulen, että Harry auttelee Dracoa, sillä onhan kahdestaan niin paljon kivampaa kokkailla. Kiitos kommentista!

Larjus, meillä näyttää olevan Harryn ja sinun kanssa hyvin samanlainen ajatustapa tästä wokkipannusta ;D Pahoin nimittäin pelkään ettei Draco jaksa siitä innostua kovin pitkään vaan kohta hän keksii jonkun uuden viillityksen! En tiedä mistä olen saanut päähäni tämän Lunan ja Dracon välisen ystävyden. Ehkä olen lukenut sen riittävän monesta enkkuficistä ja sitä myötä adoptoinut idean omaan headcanoniin :D Luna on ihanan lempeä hahmo, joten hän on varmasti kaikkien ystävä.
Raapaleissa on kyllä omat hyvät puolensa, mutta kun on joutunut miettimään kaikkea kirjoittamaansa sen kautta että tämä pitäisi vääntää rapsumittaan niin on kivaa kirjoittaa välillä muutakin :D Mutta tuo on kiva haaste, suosittelen testaamaan jos se milloin taas on käynnissä. Kiitos kommentista!

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!