Kirjoittaja Aihe: Unelmat viipyvät kaukana || S, yksipuolinen Remus/Sirius draamaficlet  (Luettu 2663 kertaa)

Mustalupiini

  • Vieras
Nimi: Unelmat viipyvät kaukana
Kirjoittaja: Minä, Mustalupiini
Tyylilaji: Angstaava draamaficlet
Paritus: yksipuolinen Remus/Sirius
Ikäraja: S //zougati muokkasi vastaamaan uusia ikärajoja
Summaus: But if I had you, that would be the only thing I'd ever need.
Vastuuvapaus: Pottermaailma on edelleen Rowlingin, enkä minä saa tästä mitään taloudellista hyötyä. Adam Lambertin If I had you oli yksi inspiraation lähteistä ja nimi napattu Teran Unelmat-biisistä (vähän muokattuna), eikä minulla ole niidenkään oikeuksien kanssa mitään tekemistä.
Haasteet: FF50 sanalla 021. Liian vähän.

KK: Lukion enkuntunnit on kivoja, Muumimuistikirja vaan pulpetille ja rennosti. Että näin täällä tänään.
Kaikenlaista palautetta otetaan ilolla vastaan.

            Unelmat viipyvät kaukana


On vaikeaa välttyä kuulemasta Siriusta flirttailemassa tytöille vaikka meidän lukujärjestyksemme ovatkin erilaiset, eikä hänen pitäisi liikkua siellä missä minä olen. Hän vain on kaikkialla, varsinkin siellä missä hänen ei pitäisi olla, eikä Sirius Musta koskaan jätä käyttämättä tilaisuutta kevyeen, mitään syvempää tarkoittamattomaan flirttailuun nättien tyttöjen kanssa.
Tiedän, etten saisi häntä lopettamaan sitä vaikka yrittäisin, joten en yritä. Minulla on liian vähän vaikutusvaltaa häneen. Ei Siriuksen flirttailun sinänsä pitäisi minun elämääni vaikuttaa, mutta kyllä minä kuitenkin välitän siitä.

Taas kerran tiedän, että Siriuksen pitäisi olla taikaeläinten hoidon eikä yrttitiedon tunnilla, mutta silti hän on täällä. Erotan muutaman sanan hänen puheestaan tyttöjen kikatuksen yli.
”...Sinä, minä, hiljainen käytävä. Jos sinä olisit minun... Mietipä sitä.”

Enkä minä voi olla miettimättä.
« Viimeksi muokattu: 21.01.2015 22:54:02 kirjoittanut zougati »

Hopearausku

  • Vedenelävä
  • ***
  • Viestejä: 351
Kiitokset taas stalkkerinappulalle, jota ilman en olisi varmaan koskaan tämänkään luokse löytänyt. :D Tämä oli kaikessa lyhykäisyydessään hirveän ihana ja suloinen ficci, voi Remusta! Yksipuolisen ihastumisen tunteet on kuvattu erinomaisesti, rivien välistä saa heti käsityksen siitä, miten paljon Siriuksen flirttailumood Remusta häiritseekään :') Pistää miettimään, onko Siriuksellakin ehkä vain jonkinlainen remuksenärsytysshow päällä - varmasti siellä taikaeläintenkin hoidon tunnilla olisi tyttöjä ollut, mutta jostain syystä Sirius on silti samalla tunnilla Remuksen kanssa :D Ehkä tunteet eivät olekaan niin yksipuolisia, kuka tietää...

Kiitos tästä lukukokemuksesta! ♥

bannu © Ingrid
ava © Felia