Kirjoittaja Aihe: Lulien tuherrukset (1 HP-fanart lisätty 8.7)  (Luettu 10191 kertaa)

Lulie

  • ***
  • Viestejä: 3
Lulien tuherrukset (1 HP-fanart lisätty 8.7)
« : 05.07.2007 15:18:14 »
Minulla oli edellisessäkin Finissä taidesivu jossakin vaiheessa, mutta tähän topicciin tulee hiukan uudempia töitä. Inspitaation puute on ollut riesana jo jonkin aikaa, mutta olen silti jotain saannut väännettyä. En ehdi nyt selittää näistä hirveän pitkästi, mutta lupaan (ehkä) tehdä sen myöhemmin.

Ja kommentit ovat sitten elämäni valo. Vinks vaan.
Potter:

Tyttöset (S) Olen yrittänyt päästä eroon mangamaisesta tyylistä, mutta se on taitanut juurtua aika syvälle. Ei nyt sentään ihan perinteistä mangaa.Tussasin ensin käsin ja väritin sitten Photoshopilla. Yritin tehdä tähän vaikka minkälaista taustaa, mutta mikään ei oikein näyttänyt hyvältä. Tyyppien ei ei ollut tarkoitus katsoa ylöspäin, mutta siltä se vähän näyttää. Huomasin myös vasta nyt, että Ginnyn ja Hermionen kädet ovat ehkä hiukkasen liian lyhyitä. Ginnyn suusta tuli myös vähän omituinen. :/ Pääasiassa olen kyllä aika tyytyväinen tähän. Pidän Hermionen hiuksista.

Muut:

Colour (S) Öljyväreillä maalasin. Käytin tässä mallina erästä kuvaa Twiggysta. Tarkoitus ei ollut kuitenkaan kopioida sitä, vaan saada siitä hiukan ideoita. Maalaus näyttää ehkä hieman keskeneräiseltä (joissain kohdissa on vain yksi erittäin ohut kerros maalia), mutta halusin jättää sen juuri tuollaiseksi.

Yksinäisyys (S) Varoitus varovaisille: Sisältää alastomuutta. (Epäselvää sellaista) Tietokoneella kokonaan. Pöh, en osaa sanoa tästä oikein muuta.

Omakuva (S) Öljyväreillä taas. En kyllä näytä oikeastaan tuolta. En ainakaan enään.

Maailma aikojen välissä (S) Tämä oli koulutehtävä, jossa piti tutkia perspektiiviä ja arkkitehtuuria. Kuvassa piti olla rinnatusten uusi ja vanha rakennus. En nyt ihan tiedä näyttääkö se siltä. Pidän itse noista ikkunoista.

Kuvia tulee sitä mukaan lisää, kun niitä syntyy.

Ps. Kommentteja?



//Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 10.04.2012 06:19:53 kirjoittanut Illusia »

ibi

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : 06.07.2007 11:30:04 »
Ihania öljyvärimaalauksia! <3 Tuo paintilla ilmeisesti tehty tai kuitenkin koneella oli hieman epäselvä. :D Ja sitten tuo Maailma aikojen välissä se oli lempparini ja jotenkin osasit hyvin tulkita tuon maalauksen!;))

ibi
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut ibi »

Mörköliisa

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : 06.07.2007 14:39:01 »
Tuo Maailma aikojen välissä oli ehdottomasti suosikkini! Todella kaunis ja mystinen. Sitä voisi ehkä värittää, tai jotain...? Myös Omakuva oli todella hieno. Se jäi häiritsemään, että linkit eivät näy kunnolla tekstin välistä.  :)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Mörköliisa »

Lulie

  • ***
  • Viestejä: 3
Re: Lulien tuherrukset
« Vastaus #3 : 06.07.2007 14:52:24 »
Kiitoksia ibi!

Mörköliisa, en olekkaan tullut ajattelleeksi, että tuon voisi värittää. Hyvä, että sanoit noista linkeistä. Minulla on luultavasti eri värit (tai mitä layereita nämä nyt ovatkaan) käytössä, kuin sinulla. Minulla nuo linkit ovat nimittäin eri värillä aivan automaattisesti. Toin niitä nyt vähän enemmän esiin. Toivottavasti on parempi. :--)

// Yksi uusi työ lisätty 08.07.2007.


//Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 10.04.2012 06:22:19 kirjoittanut Illusia »

Isabel

  • ***
  • Viestejä: 103
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #4 : 09.07.2007 00:52:36 »
Tyttöset Hmm. Ehdoton suosikki (: Tykkään hirveästi, aluksi ajattelin että vaalea tyttö olisi ollut Luna, mutta kyllähän Fleurkin käy. Ei minusta tämä työsi ainakaan kovin manga tyyliseltä. Aivan ihanasti olet värittänyt tyttöjen vaatteet ja Hermione on aivan ihana (onnistunein). Minusta tämä toimii ihan ilman taustaakin (sano ihminen joka ei jaksa koskaan väkertää taustaa :----D) Minä en ainakaan näe mitään kamalia anatomia virheitä tässä, en edes olisi huomannut käsien lyhyyttä jos et olisi siitä itse sanonut.
Ihanaa, että joku jaksaa myös keskittyä tekemään näitä piirrustuksia ja näkee vaivaakin.

Öljyväri työsi ovat myös upeita. Huomaa kyllä heti noista kasvoista, että olet taitava. JA TUO KÄSI, tuossa Colour työssä. Olen totaalisen kade.

Olen huono antamaan rakentavaa, kuten varmasti huomaat. Yleensä se menee vain ylistykseksi.  :roll:
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Isabel »
Mitä eroa on Dracolla ja hyttysellä?
Hyttynen lopettaa imemisen kun sitä läimäyttää, mutta Draco ei.

Aifu

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #5 : 09.07.2007 20:06:25 »
Noista töistä näkee että sinulla selkeästi pysyy kynä kädessä! Kovin olivat erilaisia keskenään, mutta pidin kaikista, eniten kuitenkin ehkä töistä nimeltä Colour ja Maailma aikojen välissä. Hum, en minä mitään rakentavaa osaa sanoa mutta taiteile ihmeessä lisää, minä ainakin katson.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Aifu »

Lontoo

  • ***
  • Viestejä: 112
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #6 : 09.07.2007 20:20:17 »
Tyttöset on mukava työ, ei mikään maatamullistavan upea, mutta värit ovat hienot ja sarjakuvamainen tunnelma suloinen. Tämän jälkeen päätin kuitenkin katsoa seuraavan työn ja sieltähän sitä maatamullistavaa jälkeä löytyi.

Colour on oikein osuva nimi ja kokonaisuus on aivan upea. Tämä tuo mieleeni suosikkitaiteilija/kirjailija/runoilijani, Clive Barkerin ja siksi pidän tästä vielä enemmän. Väritys on upean psykedeelinen ja siksi 60-luvun ikoni Twiggy toimii mallina paremmin kuin kukaan muu. Jälki on varmaa mutta lennokasta ja oikein hymyilyttää kun tätä katselee. Ihana.

Omakuvasi tuo lisää clivebarkermaisuutta galleriaasi! Jeejee. Tämän värit eivät miellytä silmää niin paljoa kuin Colourin, mutta pidän niistä niiden rohkeuden vuoksi - harvoin yhdistetään turkoosia, vihreää ja pinkkiä. Jälki on jälleen kerran upeaa. Näitä voisin katsoa vaikka millä mitalla.

Maalaathan lisää lähitulevaisuudessa?
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Lontoo »

dicha

  • ***
  • Viestejä: 6
Re: Lulien tuherrukset (1 HP-fanart lisätty 8.7)
« Vastaus #7 : 07.08.2007 16:43:54 »
Tyttöset on upea! Miten osaat värittää photarilla? ;O Minulla jäljestä tulee aina jotenkin outoa...

Maailma aikojen välissä on minunkin suosikkini! Taitavasti tehty.  :D

Olet paljon minua taitavampi piirtäjä, joten en osaa antaa rakentavaa...  ;D