Kirjoittaja Aihe: Kevyen keveä kevät | S | Drarry | fluffy  (Luettu 3455 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Kevyen keveä kevät | S | Drarry | fluffy
« : 23.04.2020 21:08:28 »
Ficin nimi: Kevyen keveä kevät
Kirjoittaja: Winga
Ikäraja: S
Tyylilaji: niiiiin siirappinen hattarafluffy kun vaan voi olla
Paritus: Harry/Draco
Vastuuvapaus: Row’n on, ei mun. En tee rahaa tälläkään.
Yhteenveto: Kevät. Tuo uuden alku.
Kirjoittajalta: Siis en muista millon olisin kirjottanut näin hampaita mädättävän höttöstä tekstiä :D Nauttikaa!
Harry/Draco - kaikkien aikojen paritus 2 -haasteeseen.

Kevyen keveä kevät

Oli vihdoin kevät. Aurinko säteili verhojen välistä jo aikaisin aamulla, ja Harry mutisi tyynyynsä jotain tyytymättömänä. Draco naurahti, nousi ylös ja avasi verhot.

“Luulin sanoneeni, että ei vielä”, Harry mumisi ja veti peiton päänsä päälle.

“Ehkä niin, mutta minä pidän valosta. Täällä on ollut ihan tarpeeksi pimeää viimeiset kukaties miten monta kuukautta, kun on satanut ja ollut loputon syksy”, Draco vastasi. Hän siirtyi vetämään peiton Harryn päältä ja kumartui suukottamaan miestä. “Menen keittämään teetä. Tule keittiöön, kun olet valmis.”

Harry huokaisi ja avasi silmänsä katsoakseen Dracon perää(n). Tämä ei ollut vaivautunut pukeutumaan, joten näkymä oli piristävä, ja Harry tiesi sen tarkoitukselliseksi ja viekkaaksi viekoitteluksi. Hän kuitenkin lankesi siihen, työnsi peiton pois päältään ja heitti aamutakin päälleen.

Draco hymyili kävellessään keittiöön, kun kuuli Harryn nousevan sängystä. Ainakin hänen keinonsa saada toinen ylös sängystä tepsivät yhä. Toki niitä olisi voinut hyödyntää myös sängyssä, mutta hän halusi nauttia tästä aamusta. Heillä ei ollut niin usein yhteisiä pitkiä aamuja, ja kun kerrankin oli ja kun kerrankin oli kaunista, hän halusi tehdä jotain yhdessä.

Hän oli juuri saanut teeveden kiehumaan kun Harry taapersi huoneeseen ja hänen taakseen, kietoi kädet hänen ympärilleen ja suuteli niskaa.

“Vai sellaista peliä”, Draco sanoi ja nauroi. “Ajattelin, että söisimme aamupalan ulkona.”

Harry puraisi kevyesti ja astui sitten taaemmas. “Mitä syömme?” hän kysyi valmiina auttamaan.

Draco hymyili. “Jääkaapissa on lautanen, siinä on leipiä ja keksejä, otamme sen.” Hän oli valmistellut tätä päivää jo aiemmin, toivonut vain hyvää säätä, ja jos ei sitä saanut niin sitten sisäpiknik. Mutta sitä ei enää tarvinnut miettiä.

Harry haki lautasen ja lähti kohti parvekkeen ovea. “Tule sitten perässä.”

Ihan kuin olisi ollut mahdollista, että Draco jäisi sisälle suunnitelmiensa jälkeen. Draco pyöräytti silmiään ja kävi pukeutumassa ennen kuin otti teet ja meni parvekkeelle.

“Ai”, Harry sanoi katsoen Dracon pukeutunutta vartaloa.

“Älähän nyt”, Draco vastasi ja istui Harryn viereen. “Ota teetä ja leipää! Anna silmien levätä keväässä.”

Harry kurtisti kulmiaan mutta otti huikan teestä. “Et sinä viime keväänä ollut tällainen”, hän totesi ja katsoi toista kysyvästi. Hän ei ollut ihan varma siitä, mitä kysyä, joten antoi katseensa kysyä, ja Dracon vastata siihen.

“No, viime keväänä sinä et edes nähnyt minua aamuisin”, Draco totesi huvittuneena. “Mutta totta kyllä, en ollutkaan. Viime keväänä minusta tuntui, että aloin vihdoin päästä yli kaikesta siitä, mitä oli tapahtunut. Voisin ehkä kiittää Hermionea vielä, ja Pansya, minusta on hienoa, että he edistivät mielenterveyspalveluja velhomaailmassakin.”

Harry nyökkäsi mutta ei sanonut mitään, koska Draco oli selvästi vasta pääsemässä itse asiaan.

“Niin, että minä vain olen onnellinen. Että on kevät, ja kaunis ja valoisa. Eikä edessä ole sellaista, mitä ennen. Joka ikinen vuosi Tylypahkassa tapahtui jotain keväällä. Ei se silloin tuntunut kauniilta, ja sodan jälkeen oli vaikeaa, ensin. Totta kai, kun oli oikeudenkäyntejä ja valheita ja selvitettäviä asioita. Tuntui, ettei pääse oikein mihinkään.” Draco pudisti päätään, puisteli muistoja pois. Hän joi teetään, ja Harry laski käden hänen kädelleen. Hän hymyili.

“Ja sitten tulit sinä, tarjoten auttavaa kättä, ja minä ajattelin ensin purra. Mutta sitten tajusin, että en minä jaksa enää, niin monta vuotta tappelemista. Ja sinun myötäsi minä aloin vähitellen nähdä maailmassa taas sitä kauneutta. Tiedätkö, se viimeinen vuosi, tai kaksi, minä olin niin valmis luovuttamaan. Kaiken kanssa.”

Hetken he istuivat hiljaa, Harry siirtyi lähemmäs ja otti Dracon kainaloonsa. He joivat teetä, Draco maistoi leipää.

“Mutta niin, se on ollutta ja mennyttä”, Draco viimein sanoi ja kääntyi katsomaan Harrya. “Ja nyt meillä on kaikki aika yhdessä ja kevät on kesän alkua. Uuden syntymää.”

Harry kurtisti kulmiaan. “Niin?” hän sanoi kysyvästi, koska oli selvää, että Dracolla oli vielä jotain mielessä.

“Niin, että jos et vielä tajunnut, niin ajattelin kysyä, että menisitkö kanssani naimisiin.” Draco kaivoi taskusta sormusrasian ja avasi sen.

Harry hymyili, miltei korvasta korvaan. “Tietenkin.”

Draco nyökkäsi ja pujotti sormuksen Harryn sormeen. “Hyvä, olisi ollut ikävä palauttaa tätä”, hän totesi ja antoi sitten toisen sormuksen Harrylle. “Saat harjoitella häitä varten ja pujottaa tämän minun sormeeni”, hän sanoi, ja Harry teki työtä käskettyä.

“Hermione on kysellyt jo tovin aikaa, että koska kosin sinua”, Harry sanoi naurahtaen ja suuteli Dracoa.

Draco hymähti. “Hän tiesi kyllä, että minulla on jo sormukset”, hän totesi ja kääntyi takaisin aamiaisen pariin. “Ajattelin, että aamiaisen jälkeen voisit ehkä viedä minut makuuhuoneeseen ja riisua.”

Harry hymyili. “Kuulostaa hyvältä.” Hän puristi Dracon polvea kevyesti. “Minäkin olen mahdottoman onnellinen, tässä ja nyt.”
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 552
Vs: Kevyen keveä kevät | S | Drarry | fluffy
« Vastaus #1 : 26.04.2020 12:15:44 »
Luin tämän jo pari päivää sitten koska fluffyinen Drarry maistuu aina ♥

Minäkin ajattelen, että se on näistä kahdesta juuri Harry, joka on aamu-unisempi. Mutta keväinen aamupiknik Dracon kanssa on kyllä erittäin hyvä syy nousta :) Ihanaa, miten valoisana kevät heille nyt näyttäytyy, vaikka takana on raskaita aikoja. On aina hienoa, jos kirjoittaja mainitsee tai käsittelee hahmojen mielenterveyspulmia, sillä sodanjälkeisessä Potter-maailmassa niiltä tuskin on voinut välttyäkään. Kaksikon hellyydenosoitukset ovat tietysti ihania, mutta jotenkin heistä oikein huokuu rakkaus toisiaan kohtaan, varsinkin tuon kosinnan jälkeen ♥

Kiitos tästä hattarasta, tykkäsin :-*

Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Briste

  • slytherin
  • ***
  • Viestejä: 67
  • i solemnly swear that i am up to no good.
Vs: Kevyen keveä kevät | S | Drarry | fluffy
« Vastaus #2 : 21.05.2020 01:09:05 »
Mä en kestä, en vaan kestä...
En hirveästi lue Drarrya, mutta nyt päätin mennä mukavuusalueiden ulkopuolelle, onneksi. Tämä on kerta kaikkiaan ihana ja suloinen kirjoitelma, tykkäsin ihan tajuttomasti. En tiedä johtuuko jostain mun hormonihöyryistä, mutta tuli ihan tippa linssiin lopussa. En edes muista millon olisin tosissani liikuttunut tällaisesta! :D Välillä vaan tekee mieli herkistellä ja tää kyllä tarjosi sen mahdollisuuden.

Koska en oo hirveesti lueskellut tällaisesta fluffyisesta Dracosta, niin oli aluksi hassua kuvitella tätä tilannetta päässä, mutta silti se kuitenkin tuntui sopivan hyvin myös Dracolle. Jotenkin käy järkeen, että isänsä kasvatuksen ja paineen alla siitä kouluikäisestä ilkeästä kiusaajasta suli lopulta ihana ja rakastavainen mies, kun pääsi ammattiavun piiriin ja löysi sitten yhteyden Harryyn. Tässä ficissä oikein kulminoitui se, kuinka Draco on selvästi kasvanut siitä lapsellisesta ajatusmaailmastaan pois ja tykkäsin hirveästi tämmöisestä "uudesta" aikuisesta Dracosta.

Lainaus
Harry huokaisi ja avasi silmänsä katsoakseen Dracon perää(n).

Naurahdin tälle. :D
Ehkä mä tämän lukukokemuksen myötä alan lueskelemaan enemmänkin Drarrya, ken tietää... Ainakin tästä jäi positiivinen kokemus ja hyvä mieli. Olit ihanasti onnistunut yhdistämään tähän myös sellaista rentoa arkisuutta, jolloin tekstistä ei muodostunut pelkkää siirappista ällösöpöilyä.
Kiitän kovasti tästä! <3

laula mulle se kulkijan laulu
jonka säkeissä perille saavun

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: Kevyen keveä kevät | S | Drarry | fluffy
« Vastaus #3 : 26.05.2020 19:35:42 »
Luin tämän toistamiseen ja hymyilin taas tuolle että Dracon peffa on mainittu. Ja kuinka Harry lankeaa siihen tietäen että se on Dracon pieni juttu ja juoni. Mikä ihana ajatus onkaan syödä aamupala ulkona linnunlaulua kuunnellen ja heräilevää kevättä haistellen. On mukava lukea Dracosta, joka on viimein päässyt synkän vaiheen yli ja joka nyt nauttii täysin siemauksin juuri tästä hetkestä - jonka hän oli suunnitellut aivan ainutlaatuiseksi.

Tykkään aina myös siitä kun mainitaan Hermione ja Pansy (joko yhdessä tai jompikumpi) tukemassa ja auttamassa Dracoa ja Harrya eteenpäin. Kyllä tämä teksti nyt houkutteli että voisi itsekin syödä aamupalan ulkona. Kiitos tästä hattaraisesta pehmoisesta tekstistä.  :)

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vs: Kevyen keveä kevät | S | Drarry | fluffy
« Vastaus #4 : 30.05.2020 12:01:18 »
Lainaus
Harry huokaisi ja avasi silmänsä katsoakseen Dracon perää(n).
Bestest.

Ja voi ei, vaikka nyt Hunajaherttuassa ollaan ja tämä on fluffyksi nimetty, niin SILTI minä oikein superiloisesti yllätyin, kun Draco kosi ja vei tämän asteen verran vielä suloisemmaksi ja ihanemmaksi. Haha, olisihan se nyt minun lukijanakin pitänyt arvata, mitä Draco suunnittelee, kun oli aamupalaa kumman pitkään valmistellut ;D Mutta ei, yllätyin itse varmaan enemmän kuin Harry!

Kiitos, tämä oli ihana ♥

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: Kevyen keveä kevät | S | Drarry | fluffy
« Vastaus #5 : 30.06.2022 14:31:52 »
Hampaita mädättävän höttöstä Drarrya mulle, kiitos!

Ah, whipped!Harry on aina niin makoisaa, mitäpä sitä ei Dracon perän eteen tekisi ;D Ja niin söpöä, että Draco oli varta vasten suunnitellut yhteistä pitkää aamua, joita heillä niin harvoin on :'3 Oli hienoa huomata, että Draco on pääsemässä sinuiksi menneisyyden haamujen kanssa ja että hän pystyy aidosti sanomaan olevansa onnellinen just nyt, Harryn kanssa <3 Pidin myös kovasti niinkin pienestä asiasta kuin siitä, että Harry vaan kiltisti istui ja odotti, antaen Dracolle tilaisuuden ensin avautua -- ja lopulta kosia!!

Lainaus
“Niin, että jos et vielä tajunnut, niin ajattelin kysyä, että menisitkö kanssani naimisiin.”

Haluan uskoa ettei Harry tajunnut, koska en mäkään jotenkin yhtään tajunnut :'D Sitten kun luin tuon, niin mietin että AH TIETENKIN, mutta en kyllä osannu yhtään ennakoida.

Ihanan höttöinen aamuhetki, kiitos <3


ava & bannu © Inkku

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Vs: Kevyen keveä kevät | S | Drarry | fluffy
« Vastaus #6 : 30.06.2022 21:12:08 »
Awwws ♥

Miten ihmeessä minulla on voinut mennä ohi tämmöinen ihanuus? Koska siis tämähän on aivan täydellinen ja ihana H/D, juuri sellainen mistä tykkään.

Tuollainen kiusoittelu on parasta heti aamusta ja ehkä vähän harmitti kun nämä päättivätkin nousta sängystä ;) Mutta sitten tuo kosinta, aaah, sydämeni suli ja harmitus unohtui aivan kokonaan. Ja kyllähän nämä lopulta sitten päätyivät juuri niihin puuhiin mitä ajattelin heti alussa, joten loppu hyvin, kaikki hyvin :D

Kiitos, tykkäsin!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 456
Vs: Kevyen keveä kevät | S | Drarry | fluffy
« Vastaus #7 : 21.05.2023 20:19:21 »
Kaipasinkin oikein hampaat mädättävää siirappia, joten kiitos paljon. ^^ Oma kevääni ei ole ollut kevyt, joten tämän otsikko herätti huomioni, kun etsin jotain kivaa luettavaa. Yleensä rakastan kevättä ja rakastan nytkin, mutta se on ollut paljon raskaampi kuin ennen, joten pystyin hyvin samaistumaan Dracon aikaisempiin keväisiin. Tylypahkassa keväät eivät toden totta olleet kauhean leppoisia. :D Ihanaa, että tämä kevät oli vihdoin kevyt Dracolle. Heti jo ensimmäinen lause rentoutti, siltä se todella tuntuu, kun maaliskuussa valo vihdoin voittaa, ahh, mikä tunne.

Lainaus
Harry huokaisi ja avasi silmänsä katsoakseen Dracon perää(n).

Hih, tämä oli hupaisa yksityiskohta, rakastan ehdottomasti. :D Ja Harryn aamukankeus oli hupaisaa sekin. Voi miten ihana idea, aamianen parvekkeella, pian itsekin uskallan siihen ryhtyä, kun kelit ovat jo lämmeneet. Miten ihana idea, että aamiaisen lomassa Draco kosii Harrya! Samalla pienesti arjesta poikkeavaa, mutta kuitenkin siinä arjessa, samalla kun ryystetään aamuteetä. <3 Minusta on ihanaa, kun suuret asiat tapahtuvat pienten asioiden lomassa, tuntuu, että tässäkin oli pidempi parisuhde takana ja ollaan rennosti toisen kanssa, voi alkaa puhua mielenterveydestä aamiaispöydässä(parvekkeella) ja sodasta ja sitten siihen perään kosia. Aivan upea pikkuinen hetki ja vaikka sanoit tämän olevan höttöistä, niin tämä oli silti tosi voimakas pieni hetki.
Kiitos tästä tosi paljon, oli aivan ihana makupala. ^^
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

valokki

  • ***
  • Viestejä: 1 274
Vs: Kevyen keveä kevät | S | Drarry | fluffy
« Vastaus #8 : 29.05.2023 21:40:09 »
Bongasin tämän fikin, kun Meldis nosti tämän esille. Kevät ja hampaat mädättävä siirappi kuulosti aivan täydelliseltä yhdistelmältä, ettei tätä voinut jättää välistä, ja tämä sopikin aivan loistavasti tähän viikon alkuun. Etenkin, kun itsellä ei ole viikko lähtenyt niin kepeästi liikkeelle, on kiva päästä lukemaan jotain keveätunnelmaista ja onnellista.

Lainaus
Harry huokaisi ja avasi silmänsä katsoakseen Dracon perää(n).
Tätä kohtaa muutkin ovat jo hehkuttaneet, mutta hehkutanpa vielä minäkin. :D Tämä oli jotenkin niin hauska ja samaan aikaan oivaltava, että tälle naurahti ihan ääneen. Dracossa on selvästi luihuismaisia piirteitä, kun hän tietää, mistä naruista vedellä saadakseen Harry ylös. Ja siis ymmärrän hyvin Harrya, kummasti aamuväsymys katoaa, kun toinen noin kasuaalin houkuttelevasti kävelee hänen edessään.

Pidin kovasti lopun siirappisuudesta ja aivan erityisesti kosinnasta! Olit kivasti vielä johdatellut sitä kohti kertomalla ensin hieman menneestä ja kuinka hankalaa Dracolla aiemmin oli ollut (ja aivan erityisen paljon pidin velhomaailman mielenterveyspalveluiden parantamisesta!) hiljalleen päätyen kohti nykypäivää ja syitä, miksi Draco tunsi itsensä nyt onnelliseksi. Molemmat tuntuvat vielä täydentävän hyvin toisiaan ja olevan onnellisia toistensa seurassa ja toistensa puolesta.

Kiitos kovasti, pidin tästä hirmuisesti!
(ava @Claire ja bannu @Ingrid)