Kirjoittaja Aihe: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!  (Luettu 22630 kertaa)

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 687
  • d a d d y
Vanhan Haastetopicin tilalle uutta topicia ja uusia tuulia! Tässä topicissa voi esittää yleisesti toiveita avatareista/bannereista tai muusta digiartista kuten taustakuvista. Toive voi olla vaikkapa aihe, fandom tai mikä tahansa muu toivomus, jonka haluat esittää yleisesti kuvien tekijöille. Inspiraatiota etsivät tekijät taas voivat napata niistä vinkkiä ja toteuttaa toiveita muiden iloksi! :)

Toiveita voi postata topiciin vapaasti, mutta ethän lähetä useita peräkkäisiä viestejä vaan jos toiveita on useampia, laita ne mahdollisuuksien mukaan samaan viestiin. Viestimäärän rajoitusta topicissa ei varsinaisesti ole, eli saat lähettää toisenkin viestin jos edellisestä on aikaa - toivottavasti tämä lähtee pyörimään maalaisjärkeä käyttäen niin, ettei topsua spämmätä vaan samoihin aikoihin mieleen tulleet toiveet laitetaan samaan viestiin :) Viestiinsä voi myös jälkikäteen lisätä sisältöä käyttäen Muokkaa-nappulaa.

Toiveen toteuttajana taas voit valita minkä tahansa toiveen ja toteuttaa sen haluamallasi tavalla. Saman toiveen voi myös toteuttaa useampaan kertaan, eli se ei haittaa, jos joku muukin on ehtinyt toteuttaa toiveen ennen sinua. Postaa topiciin viesti, jossa viittaat toiveeseen (esimerkiksi lainaamalla toiveviestiä tai mainitsemalla käyttäjä tai toive) ja linkität sen viestisi, jossa toivetta vastaavat kuvat ovat. Linkki voi johtaa omaan avatopiciisi tai Yleistopiciin grafiikoille. Muistathan, että kuvien tulee olla itse tekemiäsi ja Finin sääntöjen mukaisia (tässä vielä muistutuksena Jästitaiteiden Ohjeita osastolle -topic).

Toiveita ja niiden toteutuksia ei enää listata aloitusviestiin eikä viestejä poisteta, vaan topic toimii vapaammin siihen postattujen viestien avulla. Viestien lähettämispäivämäärästä voi päätellä, onko jokin toive enää ajankohtainen, toisin kuin listausperiaatteella toimiessa. Topic siivotaan satunnaisesti mutta säännöllisesti (esim. poistetaan tunnuksensa poistaneiden viestit) noin 1-2 vuoden välein. 50 sivun täyttyessä tehdään totutulla tavalla uusi topic.

Ei muuta kuin esittämään toiveita ja inspiroitumaan niistä! :)


« Viimeksi muokattu: 05.01.2021 23:27:25 kirjoittanut Vanilje »

bannu by Ingrid

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
« Vastaus #1 : 15.12.2020 18:34:06 »
Höh, miksi tänne ei ole kukaan vielä esittänyt toiveita? :D

Minä toivoisin Baby Yoda (Grogu) -aiheisia avoja ja bannuja. :3

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 687
  • d a d d y
Vs: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
« Vastaus #2 : 15.12.2020 22:21:20 »
Höh, miksi tänne ei ole kukaan vielä esittänyt toiveita? :D

Minä toivoisin Baby Yoda (Grogu) -aiheisia avoja ja bannuja. :3
Ihanaa kun korkkasit topsun! Olen yksi niistä syntisistä, joka ei ole katsonut yhtäkään tuon fandomin teosta alusta loppuun asti kokonaan, mutta tuo on niin söpö otus, että lupaan siitä huolimatta tehdä sulle jotain, kunhan on sopivasti luppoaikaa! :D

bannu by Ingrid

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 336
  • Lunnikuningatar
Vs: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
« Vastaus #3 : 15.12.2020 22:28:53 »
Yodito ♥

Mä voisin toivoa avatareja Secret Forestista, ihan vaan koska sitten teillä on syytä katsoa sitä.  8)


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
« Vastaus #4 : 16.12.2020 12:41:12 »
Höh, miksi tänne ei ole kukaan vielä esittänyt toiveita? :D

Minä toivoisin Baby Yoda (Grogu) -aiheisia avoja ja bannuja. :3

Mä voisin sit ottaa Mandosta avoja, koska oon ihan vähän rakastunu siihen :: DD Oon ite niin käsi tekeen mitään : ((


ava & bannu © Inkku

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 687
  • d a d d y
Vs: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
« Vastaus #5 : 07.01.2021 19:42:01 »
Mä väänsin pari Baby Yodaa Kosmikille tänne! :) Mun piti postata nämä "joululahjaksi", mutta mun aikataulu pissi koska en oo tehnyt avoja vähään aikaan ja olinkin ihan liian hidas - hyvää uutta vuotta sitten vaikka, sitäkin viikon myöhässä! :D

bannu by Ingrid

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
« Vastaus #6 : 08.10.2021 20:55:22 »
Haluaisiko joku väsätä mulle krokotiili-avoja? :D

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 404
Vs: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
« Vastaus #7 : 09.10.2021 11:32:47 »
Haluaisiko joku väsätä mulle krokotiili-avoja? :D
Minä en tiiä mittään krokotiileista tai alligaattoreista, mutta kyhäsin silti muutaman aamukahvin äärellä. :D




Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
« Vastaus #8 : 09.10.2021 11:39:51 »
Apua en kestä!!! Kiitos Inkku niin paljon! <3 :-* Yritin itse väsätä jotain, mutta en yhtään tykännyt niistä, niin päätin tulla kysymään täältä, josko jollain olisi aikaa ja intressejä tehdä mulle muutama ava! Noi on niin nättejä, nyt on vaan se vaikeus, että minkä noista valitsisi uudeksi avaksi finiin. :'D Kiitos vielä tuhannesti! <3

//Rakkaus krokoihin roihahti uudelleen tuon uuden Far Cryn myötä, kun siinä saa kumppaniksi vihollisia syövän krokotiilin, Guapon. X'D
« Viimeksi muokattu: 09.10.2021 11:41:39 kirjoittanut Kosmik »

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 404
Vs: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
« Vastaus #9 : 12.11.2021 10:10:38 »
Voisikohan joku ystävällinen sielu väkertää tästä gifistä minulle Finin sääntöjen mukaisen ja kokoisen liikkuvan bannerin?  :)

Spoiler: näytä


Tässä olisi. :) Kooltaan 270x90.



Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
« Vastaus #10 : 28.12.2021 21:18:29 »
Jos jotakuta huvittaisi tehdä avoja Witcherin kakkoskauden Jaskierista, niin sellaiset olisivat ihania  😍

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 687
  • d a d d y
Vs: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
« Vastaus #11 : 28.12.2021 21:35:30 »
^ Mä oon yrittänyt etsiä hyvälaatuisia screencapeja uudesta kaudesta, mutta tuloksetta :/ Olisiko jollain vinkata kenties jotain hyvää sourcea näille? :)

bannu by Ingrid

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 702
Vs: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
« Vastaus #12 : 29.12.2021 22:25:48 »
Jos jotakuta huvittaisi tehdä avoja Witcherin kakkoskauden Jaskierista, niin sellaiset olisivat ihania  😍

kiitos tekosyystä tehdä avoja :D tässä muutama:





flawless, ei tietoa koska otan itse screenshotit mutta voin mielelläni ottaa sulle screenshotteja. ja kelle vaan oikeestaan. kerro vaan vähän millasta/kenestä/mistä kohtauksesta, tms. niin ei siihen kauaa mene :D

edit: tässä on screenshottjea joita otin näitä avoja varten ja muutama joista en tehnyt. muutamassa kaupan päälle tekstitykset, ko ne ei ollut tiellä ja en jaksanut laittaa pois päältä
« Viimeksi muokattu: 29.12.2021 22:51:43 kirjoittanut Lady Dynamite »


Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
« Vastaus #13 : 30.12.2021 10:12:11 »
Aaaaaaa, nyt kyllä❤️😭
Suoranainen valinnanvaikeus, pitää varmaan käyttää noita kaikkia vuorotellen. Kiitos <3333

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 687
  • d a d d y
Vs: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
« Vastaus #14 : 11.01.2022 12:05:57 »
IHANIA Valvatteja! ♥

flawless, ei tietoa koska otan itse screenshotit mutta voin mielelläni ottaa sulle screenshotteja. ja kelle vaan oikeestaan. kerro vaan vähän millasta/kenestä/mistä kohtauksesta, tms. niin ei siihen kauaa mene :D

edit: tässä on screenshottjea joita otin näitä avoja varten ja muutama joista en tehnyt. muutamassa kaupan päälle tekstitykset, ko ne ei ollut tiellä ja en jaksanut laittaa pois päältä
Kiitos linkistä! ♥ Oot kultainen kun tarjouduit, kiitos ♥♥ Kissthemgoodbye.netiin jota käytän oli näköjään upattu aika kivasti screencapeja, joten mä varmaan pärjään niillä, en kehtaa vaivata sua kun rohmuan sieltä kaikkien jaksojen kuvat aika näppärästi ;D

bannu by Ingrid

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
« Vastaus #15 : 30.06.2023 23:14:36 »
Siltä varalta, että jollain on tylsää eikä tiedä mistä tekisi avoja tai bannereita, niin yllättäen Witcherin kolmoskauden Jaskierista olisi ihanaa saada 🙈😂😍

Yksin, kissan kanssa, silmät suurina, oikeasti ihan mitä vaan niin itkisin onnesta.
Screenshotteja (joita saa oletettavasti käyttää).

« Viimeksi muokattu: 01.07.2023 13:37:35 kirjoittanut Violetu »

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Grenade

  • Fluff-fiilistelijä
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 471
  • ava Claire + bannu Ingrid
Vs: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
« Vastaus #16 : 09.07.2023 01:09:52 »
Jos jonkulla sattuu olemaan aikaa ja kiinnostusta, niin tuun esittämään pientä avatoivetta uuden The Little Mermaidin Prinssi Erikistä eli Jonah Hauer-Kingistä. ^^
Hyppää lehtikasaan!

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 684
  • tuulikannel
Vs: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
« Vastaus #17 : 13.09.2023 04:30:17 »
Jos jonkulla sattuu olemaan aikaa ja kiinnostusta, niin tuun esittämään pientä avatoivetta uuden The Little Mermaidin Prinssi Erikistä eli Jonah Hauer-Kingistä. ^^
Yritin :D Tässä muutama:





//Osa linkeistä ei jotenkin toiminut, mutta muokkailin näkyviin ne, jotka pystyin.
//Tein linkitykset uudestaan, nyt pitäisi näkyä kaikki 11 kpl :)
« Viimeksi muokattu: 14.09.2023 21:23:52 kirjoittanut Claire »
I threw my hands in the air and said:
Show me something



He said: ”If you dare, come a little closer

Grenade

  • Fluff-fiilistelijä
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 471
  • ava Claire + bannu Ingrid
Vs: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
« Vastaus #18 : 13.09.2023 13:09:38 »
Aaaa, kiitos paljon!! ❤️
Hyppää lehtikasaan!

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 684
  • tuulikannel
Vs: Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
« Vastaus #19 : 14.09.2023 21:24:49 »
Aaaa, kiitos paljon!! ❤️
Toivottavasti tykkäsit jostain niistä! <3 Tein linkitykset uudestaan, nähtävästi tuo sivusto mitä käytin linkitykseen ei ollut paras mahdollinen, mutta nyt tosiaan pitäis näkyä kaikkien avojen :'D
I threw my hands in the air and said:
Show me something



He said: ”If you dare, come a little closer