Kirjoittaja Aihe: South Park: Ei mikään muru (S, Kyle/Stan, raapale)  (Luettu 1517 kertaa)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Title: Ei mikään muru
Author: Larjus
Chapters: raapale
Fandom: South Park
Pairing: Kyle Broflovski/Stanley Marsh
Genre: Dialogi, kai tätä voi sanoo joksikin erittäin kepeäksi parisuhde”draamaksi”
Rating: S
Disclaimer: South Park on Trey Parkerin ja Matt Stonen luomus, heille kuuluvat kaikki oikeudet siihen, sen hahmoihin jne. jne. Tämä raapale on kirjoitettu ilman rahallista hyötyä.
Summary: ”Ei. Ehdoton ei! Uskallakin kutsua mua enää niin!”

A/N: Style on aina ollut Cryden lisäksi South Parkissa ainoa ei-canon shippi (ja slash-shippi), josta oon oikeesti tykännyt (moni muu on ihan jees ja osa ei nappaa niin yhtään :D). Muistan tosin silloin joskus 2010-2013, kun enemmän olin SP-fandomissa mukana, mua ärsytti niin paljon kun niin harva kirjoitti sitä mun mielestä oikein :D Kylesta tehtiin about aina liian pehmo ja ”ukemainen”, ja Stan puolestaan ei juuri koskaan ollut tarpeeksi pehmo mun makuun :D Se sitten söi vähän mun intoa kyseistä paritusta kohtaan (ja Cryde on muutenkin ollut mulle aina South Parkissa se OTP), mut kyl Stylella vaa edelleen on erityinen paikka mun sydämessä ♥

En sen kummemmin ajatellut, minkä ikäisiä Stan ja Kyle tässä ovat, mut kaipa vanhempia kuin itse sarjassa. Ehkä jotain teinejä.

Ja hei, eka raapaleeni ikinä! Yay! \o/ Olisin kyl loppujen lopuks ehkä halunnu tästä pikkusen pidemmän, mutta aattelin, että nyt kerrankin on rapsuun mahis niin kirjoitetaas sitten sellainen! Ehkä mä tämän pohjalta kirjotan joskus jotain pidempääkin.

Korkkaan tällä osallistumiseni Multifandomin neloskiekalle.



Ei mikään muru



”Hei muru…”

”Mitä!? Miksi sä oikein mua kutsuit?”

”...Muruksi?”

”Niin juuri. Ei. Ehdoton ei! Uskallakin kutsua mua enää niin! Mä en ole mikään muru!”

”Hei, me ollaan seurusteltu jo vuosi, kai mä nyt saan kutsua sua jollain hellittelynimillä!”

”Mutta et ala murutella, siihen en suostu.”

”No mikä sitten olis hyvä nimitys? Rakas?

”Ugh.”

”Raksu? Pupuli?”

”Hyi olkoot, ei ikinä!! Noihan on vielä pahempia kuin muru! Jotain rajaa.”

”Mutta Kyle…”

”Toi on hyvä. Se kelpaa. Käytä sitä.”

”Käytä mitä? Mikä on hyvä?”

”Kyle.”

”Äääh, älä viitsi, sehän on sun oikea nimi…”

”Niin on, joten käytä sitä.”

”Mutta kult...”

”Kyle.”

”Pffff. Kyle.”
« Viimeksi muokattu: 14.02.2021 10:12:26 kirjoittanut Larjus »
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 120
  • Kurlun murlun
Vs: South Park: Ei mikään muru (S, Kyle/Stan, raapale)
« Vastaus #1 : 16.04.2020 13:10:35 »
Oi, dialogia! Ja onnea ensimmäisestä raapaleesta! 8)

Ygh, minulle tuli epämääräisiä Vietnam-flashbackeja tuosta muruttelusta... Feelaan Kylea paljon. :D Kyle kyllä on sellainen, joka ilmaisee mielipiteensä kovaan ääneen varsinkin sellaisista jutuista, joista se ei tykkää. Stan on varsinainen pehmo sen rinnalla, ja vaikka itsekin tykkään Kylestä niin sanotussa uken roolissa, en tykkää että siitä on tehty sellainen kunnon uke. Vähän siten, että Kyle vie ja Stan vikisee, kunnes sitten Kylellekin iskee herkkä hetki. Ehkä se on sille sekä luonteenomaista että ympäristön aikaansaannosta olla tuntosarvet ja piikit pystyssä, vaikkakin huvittavaa, että se ottaa murun suunnilleen yhtä kamalana kuin jonkin jutkuäpärän. ;D

Lainaus
"Raksu? Pupuli?"
Hyi puklu mitä hellittelyjä.
"Pökäleturpa?"
"No tuo käy!" :D


Tämä on kyllä veikeä ship, ja ehdottomasti luen mielelläni lisääkin! ^^

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: South Park: Ei mikään muru (S, Kyle/Stan, raapale)
« Vastaus #2 : 16.04.2020 16:55:33 »
Joo pelkkää dialogia! En ollut semmoistakaan kirjoittanut esim. ikuisuuteen :D

Kyle on aikas temperamenttinen tapaus ilmaisee mielipiteensä varsin suoraan, ja Stan on tosiaan aikamoinen pehmo, mut juuri siksi ne onkin niin mainio pari (sekä läheisinä ystävinä että romanttisena shippinä). Mullekin kelpaa Kyle bottomina varsin hyvin (ei niinkän ukena, koska siihen termiin itse yhdistän niin paljon muutakin kuin makuuhuonemieltymykset... ;D), mutta se on kyl varsinainen power bottom ja Stan on ehdottomasti service top. Näin tälleen kärjistetysti sanoen. Mut todellakin, Kyle vie ja Stan vikisee ;D

Lisäks oon aina tykännyt siitä ajatuksesta, että Kyleen ei mikään romanttinen höttö uppoa niin sitten lainkaan, ei edes höttölempinimet poikaystävältä :D (Ku on oma nimi joka kelpaa hyvin, niin mihin sitä lempinimiä ees tarttee?) Jotenkin nään sen kans arvostan enemmän sanattomia ja niitä arkisempia epäromanttisia tapoja rakkauden osoitukseen. Se on varmaan kans tyyliin joskus kerran todennut että joo tykkään tykkään susta, ja sen jälkeen ei sano sitä enää koska "kerron sitten jos tunteeni joskus muuttuvat" ;D alkaa kuulostaa jo stereotyyppiseltä suomalaiselta äijältä lol

Ja ah joo, tarkoitus olikin et muruksi tai muuksi kutsuminen on vähintään yhtä järkyttävää kuin Cartmanin rasistiset haukkumasanat ;D Pökäleturpa vois jopa kelvatakin XD Kunhan ei vaan se muru! Tai kultsi tai raksu tai mikään muu ällö äklöpuklu :D

Katotaan jos saisin näist kirjoitettua lisää. En voi ees kaivaa koipallojen seasta mitään vanhoja Style-fici-ideoita, koska mielestäni sen silloin muinoin yhtään kirjoittanut. Muutenkin mulla on niiltä ajoilta aika vähän shippi-fici-ideoita, kirjotin enemmän kaikkea muuta jännää (purin shippifanitustani enempi piirustusmuodossa). Mut veikee shippi tää kyl on, ehkä inspaannut tämän myötä lisää! Katoaan, mitä käy :D Kiitos kommentista ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 596
  • Malfoysexual
Vs: South Park: Ei mikään muru (S, Kyle/Stan, raapale)
« Vastaus #3 : 27.01.2021 19:52:14 »
Kiitos kun kommentoit minulle kommenttiarpajaisissa ja kuten siellä sanoin, haluan ehdottomasti kommentoida kaikille minulle kommentoineille takaisin kiitokseksi. Se tuo itsellekin hyvän mielen ja pääsee taas hyvällä syyllä lukemaan/tutustumaan toisten teksteihin lisää.

Selasin sinun listausta ja South Park! Pakkohan minun oli tämä valita. Sitten tajusin, että kyseessä on pelkkä dialogi, mikä oli kanssa mielenkiintoista!

Minusta tämä oli hauska. Voin niin nähdä tuon heidän välisen keskustelun ja kuinka he siellä suunnilleen ovat toistensa naamoissa kiinni höpöttäessään hieman kiihtyneenä. Nauroin noille hellyttelynimille sekä tuolle, että Kyle toivoi, että häntä kutsuttaisiin Kyleksi. Hän ajatteli, että se tosiaan oli Stanilta ehdotus. :D Heh! Tosi kivasti kirjoitettu ja sai hyvälle tuulelle! Musta ei nyt suuremmin irtoa tähän mitään suuria analyyseja, mutta halusin vaan ilmaista lukeneeni ja pitäneeni! Kiitos tästä!

niiina
Dramione

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: South Park: Ei mikään muru (S, Kyle/Stan, raapale)
« Vastaus #4 : 14.02.2021 10:10:35 »
niiina: South Park on pakkovalinta :D Olis mullekin vaikken olekaa sitä katsonut juuri lainkaan yli viiteen vuoteen (toki ihan hahmoista ja parituksesta riippuen). Dialogificit on mielenkiintoisia, ja nyt kun tuli mieleen idea moiseen niin pitihän sitä päästä kokeilemaan. Oonkohan tätä ennen kirjoittanut yhden ficin, joka oli kokonaan dialogia ;D

Kiva että pidit tätä hauskana, koska jossain määrin tämän oli sellainen tarkoitus ollakin. Kyle kiihtyy hetkessä nollasta sataan, vaikka syyt olisivat tätäkin luokkaa :D Häneen ei oikein hellittelynimet uppoa, oma etunimi riittää moiseen hempeilyyn varsin hyvin ;D Ei tästä ehkä sen isompia analyyseja saakaan aikaiseksi (en itsekään saisi), mutta tosi kiva että päätit jättää puumerkkisi ♥ Kommentit kyllä ilahduttaa. Kiiitos!
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 701
  • d a d d y
Vs: South Park: Ei mikään muru (S, Kyle/Stan, raapale)
« Vastaus #5 : 22.03.2021 18:35:39 »
Mua kiinnosti fandomina South Park vaikken ookaan katsonut sitä piiiitkään aikaan (tai oikeastaan koskaan kovinkaan paljoa) ja kun huomasin että tää on pelkkää dialogia, niin innostuin tosissaan! Dialogitekstit on kivoja, joskus se vaan on niin että se pelkkä dialogi riittää ja on parempi kokonaisuus ilman mitään muuta, ja niin musta tässäkin. Tämä oli hauska pikku sanailu ja tykkäsin siitä, että kaikki dialogin ulkopuolella jäi arvailujen ja lukijan tulkinnan varaan.

Mä niin samaistuin tähän, että ei mitään hitsin hömpänpömppä lässynlää hellyttelynimiä ;D Maissinaksua lainatakseni, hyi puklu. Kyllä parasta rakkautta on säästää rakkauden kohde kaikilta hellyttelynimiltä ja muilta ällösöpöilyiltä. Aihe oli siis mun mieleen ja tämä oli siitä hauska tulkinta. Lempparikohtani oli tämä:

Lainaus
”Mutta Kyle…”

”Toi on hyvä. Se kelpaa. Käytä sitä.”
Hahahaa, niin naulan kantaan. Tämä oli paras, niin hyvä oivallus.

Lyhyestä virsi kaunis, tämä oli oikein kiva pikku teksti! Kiitos tästä :)

bannu by Ingrid

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: South Park: Ei mikään muru (S, Kyle/Stan, raapale)
« Vastaus #6 : 22.03.2021 18:47:54 »
flawless: Eipä ole itsekään tullut katsottua South Parkia aikoihin, viimeksi kunnolla vuonna 2015, mutta eipä se estä minuakaan kirjoittamasta siitä, kiva siis ettei estänyt sinunkaan lukuhetkeäsi! Dialogitekstit on hauskoja mutta ainakin minusta vaikeita kirjoittaa, tämä taitaa olla peräti toinen dialogificini... Oon samaa mieltä siitä, että tämä toimii parhaiten näin, koska eipä millään ulkopuolisilla tapahtumilla ja kuvauksilla olisi ollut mitään lisättävää. Vois jossain välissä kokeilla kirjoitella lisää dialogificejä vaikka juurikin Kylen ja Stanin välille... 🤔

Hyi puklu tosiaan mitä hellittelynimiä, ei ihmekään ettei Kyle lämpene. Mihinkäs niitä muutenkaan tarttee, kun oma etunimi toimii parhaiten :D Style saa hoitaa pehmoilut ja hempeilyt jollain muulla tavalla.

Lyhyestä virsi kaunis on varsin hyvä, ja sait sä kuitenkin kirjoitettua pidemmän kommentin kuin tämä itse fici on! :D Iso kiitos siitä sinulle ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Vs: South Park: Ei mikään muru (S, Kyle/Stan, raapale)
« Vastaus #7 : 25.03.2021 10:18:02 »
Onnea! (Sitä sulla on piisannutkin!)

Sun fandomeista suurin osa on mulle vieraita, mutta sentään vanhan kunnon South Parkin minäkin vanha eukko tunnen xD oikeastaan kyle ja stan tais olla ekoja (drarryn lisäksi <3) joita shippailin koskaan! Muistan katselleeni jostain deviantartista sellaisia supersöpöjä fanartteja näistä hihihi.

Dialogi on ihan parasta ja tässä se oli oikein nokkelaa ja samaistuttavaa, ei tosiaankaan mitään murutteluja! Itsekin olen ihan etunimien kannalla ;)

Ihmeesti se South Parkin maailmakin tuli mieleen voimakkaana näinkin pienen tekstin myötä.

Kiitos. Tää oli tosi hauska!

Kaaos

words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: South Park: Ei mikään muru (S, Kyle/Stan, raapale)
« Vastaus #8 : 10.04.2021 11:00:36 »
Lainaus
Sun fandomeista suurin osa on mulle vieraita, mutta sentään vanhan kunnon South Parkin minäkin vanha eukko tunnen xD
Niinhän se varmasti on (montakohan kertaa olen tämän kuullut eri tyypeiltä :D), mut South Park on kyllä sellainen, että se kaikkien pitää vähintäänkin tietää (vaikkei olisi itse katsonutkaan). Ah, itsekin tuli joskus muinoin Deviantartissa pyörittyä ja ihasteltua muiden piirustuksia Stylesta (ja muista hahmoista/shipeistä). Voi niitä aikoja ♥

Oon samaa mieltä tosta, että dialogificit on just kivoja! Niitä on mun mielestä vain vaikea kirjoittaa, joten mahtia että tää toimii. Murut Stan saa jättää leipäpussin pohjalle, Kyle on Kyle, ja se riittää :D

Lainaus
Ihmeesti se South Parkin maailmakin tuli mieleen voimakkaana näinkin pienen tekstin myötä.
Hehee, huikeeta! :D Vaikka tämä tosiaan oli näin lyhyt ja muutenkin menininki aika erilaista kuin mitä South Parkin jaksoissa yleensä. (Se on varmaan se vanha paritus, joka nostaa päätään ;D)

Kiitoksia kommentista kaaos
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中