Kirjoittaja Aihe: Yuri!!! on Ice: Sinä yönä (K-11, Otabek/Yuri, oneshot)  (Luettu 873 kertaa)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 620
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Title: Sinä yönä
Author: Larjus
Chapters: Lyhyt oneshot
Fandom: Yuri!!! on ICE
Pairing: Otabek Altin/Yuri Plisetsky
Genre: Arkinen romance/snog
Rating: K-11
Disclaimer: En omista oikeuksia hahmoihin, ainoastaan tähän alla olevaan tekstiin. En ole hyötynyt rahallisesti tämän kirjoittamisesta.
Summary: Mitä tapahtui sinä yönä?

A/N: Tämmöinen pieni OTP-höttöily, jonka idean sain tyyliin Ilta-Sanomia lukiessa :D

Tämä jatkaa samaa rataa lähes kaikkien mun muidenkin Otayuri-ficien kanssa, eli animen tapahtumista on hypätty (tai luisteltu haha) jokunen vuosi eteenpäin, ja tasan siinä tulevaisuudessa Yuri ja Otabek ovat pari ja asuvat yhdessä. Semmoinen asettelu kun mahdollistaa niin vallan mainiosti söpön höpön arkisen Otayurin, joka on mun elämän suola, joten siinä pitäydyn ;D



Sinä yönä


Sinä iltana he eivät harrastaneet seksiä.


Ajatus kyllä kävi Otabekin mielessä, mutta loppujen lopuksi hän oli liian väsynyt edes tehdäkseen aloitetta. Eikä Yurikaan vaikuttanut olevan ihan sillä tuulella. Heillä oli pitkä päivä takanaan, ja vuode kutsui heitä molempia ihan muussa mielessä.

”Väsyttää… Nukahdan varmaan heti”, Yuri mumisi vetäessään peittoa ylleen. Hän kuitenkin vielä kääntyi kyljelleen niin, että hänen kasvonsa olivat Otabekin puoleen.

”Niin varmaan minäkin”, Otabek totesi haukotellen. Hänkin asettui makaamaan kasvot Yurin suuntaan.

”Hyvää yötä”, Yuri sanoi hellästi ja ojensi kätensä. Hän laski sen Otabekin hiuksille, suki niitä kevyesti ja kurottautui suutelemaan tätä.

”Kauniita unia”, Otabek vastasi, kun he olivat irtautuneet suudelmasta. Hän painoi vielä pienen pusun Yurin nenänpäähän ennen kuin he molemmat päättivät keskittyä toistensa sijasta nukahtamiseen.

Yuri nukahtikin käytännössä heti, niin kuin oli itse ennakoinutkin. Ei mennyt varmaan minuuttiakaan siitä, kun hän oli sulkenut silmänsä, kun hän oli jo unessa. Otabek katseli hetken hänen nukkuvia kasvojaan ennen kuin uni alkoi painaa hänen omiakin luomiaan niin, että ne painuivat kiinni. Hänkin nukahti hetkessä.

Vaikka Otabek olikin ollut todella väsynyt, hän havahtui jo yhden tienoilla hereille. Hän ei tiennyt, mikä hänet oikein oli herättänyt, ja hetken hän ihmettelikin, oliko jotain normaalista poikkeavaa tapahtunut. Oli kuitenkin aivan hiljaista ja rauhallista, ja kaikki vaikutti ainakin sängystä käsin olevan normaalisti. Hän vain oli jostain syystä hereillä ja harvinaisen pirteä ottaen huomioon miten väsyneenä hän oli vain pari tuntia sitten mennyt nukkumaan.

Otabek erotti pimeässä unisen Yurin kasvot, lähempänä kuin nukkumaan mennessä, ja tajusi sen ainakin olevan poikkeuksellista. Normaalisti nimittäin he molemmat liikkuivat ja kääntyilivät unissaan sen verran, etteivät heränneet kasvotusten ja niinkin lähellä toisiaan vaan selät vastakkain reippaasti tilaa välissään. Melkein heti sen tajuttuaan Otabekin huomio kiinnittui siihen, että hehän käytännössä olivat Yurin kanssa kietoutuneet toisiinsa. Hänen kätensä olivat Yurin hoikan vartalon ympärillä tämän väljän t-paidan alla, ja niiden tavoitteena oli selvästikin yltää hyväilemään tätä kaikkialta. Yurin toinen käsi siveli Otabekin alavatsaa, ja toinen puristi pakaraa niin, että sormet olivat pujahtaneet bokserien kankaan alle. Heidän jalkansa olivat sotkeutuneet toisiinsa kuin letitetty pullapitko.

”Mmmh… Beka…?” Yuri mumisi unisesti. Otabek näki hämärässä, miten vaaleat ripset värisivät, ja lopulta Yuri räpytteli silmiään väsyneesti. ”Mitä…?”

”Öh, en tiedä… Minäkin heräsin juuri”, Otabek sanoi. Hänellä ei ollut aavistustakaan, mitä siinä tilanteessa oikein pitäisi sanoa, mutta hänen ensimmäinen ajatuksensa oli tuoda ilmi, ettei hän itsekään tiennyt, mitä he oikein olivat olleet tekemässä.

Hän erotti Yurin ilmeestä, miten tämä kävi läpi samoja havaintoja kuin hän itse juuri hetkeä aiemmin, tajusi käsiensä sijainnin ja sen, miten he olivatkaan sotkeutuneet toisiinsa.

”Aha, me näköjään päätettiin ryhtyä hommiin unissamme”, Yuri totesi sitten huvittuneesti eikä vetänyt käsiään pois Otabekin vartalolta. ”En kyllä edes muista nähneeni mitään sellaista unta…”

”En minäkään”, Otabek myönsi eikä hänkään tehnyt elettäkään irrottaakseen otettaan Yurista.

Yuri naurahti ja puristi Otabekin pakaraa hiukan lujempaa.

”Minun puolestani me voidaan kyllä jatkaa, kun kerta ollaan aloitettu jo”, hän sanoi yhä hymyillen, flirttiä äänessään. Hänen hengityksensä kuulosti tavallista raskaammalta ja intensiivisemmältä. ”Minua ei oikeastaan väsytä enää.”

Otabek tiukensi hieman otettaan Yurista vetäen tämän samalla niin lähelle itseään, että heidän nenänpäänsä hipoivat toisiaan.

”Kuulostaa hyvältä”, hän vastasi, ja tilanne huvitti ja kiihotti häntä siinä missä Yuriakin. ”Minuakaan ei väsytä.” Sitten hän tunsikin jo Yurin huulet omiaan vasten, ja pian he suutelivat toisiaan kiihkeästi ja himokkaasti kuin olisivat olleet erossa toisistaan viikkotolkulla. Kädet jatkoivat vaeltelua, jonka ne olivat aloittaneet jo silloin, kun he olivat vielä olleet unessa.


Sinä yönä he harrastivat seksiä.

お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 133
  • Kurlun murlun
Vs: Yuri!!! on Ice: Sinä yönä (K-11, Otabek/Yuri, oneshot)
« Vastaus #1 : 17.08.2020 22:15:06 »
No mhutta mhutta! Mitäs vanhat silmäni näkevätkään? :3

Lainaus
A/N: Tämmöinen pieni OTP-höttöily, jonka idean sain tyyliin Ilta-Sanomia lukiessa :D
Tämä oli jotenkin söötin random toteamus. xD Niin sitä sanotaan, että parhaat ideat syntyvät tuiki yllättäen!

Tästä tuli niin hyvä mieli, koska domestic Otayuri nyt vain toimii muutenkin niin hyvin, mutta sen lisäksi k-11 on kiehtova ikäraja. Periaatteessa mitään ei saa tapahtua, mutta väääähän saa ja sen sellaista. Tämä oli rakennettu niin mainiosti ja sen verran hienovaraisesti, ettei tullut pelkoa ikärajan ylittämisestä, mutta silti saavutettiin kaikki mitä tavoiteltiinkin. Lukijalle tuli sellainen mukava odotuksen tunnelma. ^^ Etenkin kun olin ekan lauseen lukemisen jälkeen vähän että jaa mikseivät. xD Olikin siis syytä jatkaa lukemista eteenpäin.

Äääw, voi Bekaa kun se niin lällyilee ja ihastelee nukkuvaa Yuria. Häpeämätöntä fluffia! :D

Lainaus
Normaalisti nimittäin he molemmat liikkuivat ja kääntyilivät unissaan sen verran, etteivät heränneet kasvotusten ja niinkin lähellä toisiaan vaan selät vastakkain reippaasti tilaa välissään.
Tästä tykkäsin myös, koska johan se on aika utopista, että toisiinsa kiintyneet jaksaisivat joka yönä nukahtaa toistensa käsivarsille ja vieläpä yrittää saada unta. Öh, tuskinpa. xD Jotenkin tuntuu, että molemmat ovat kuitenkin sen verran omaa reviiriään arvostavia, että niille riittää sekin, että saa nukkua toisen vieressä ja tyyliin takalistot vastakkain. <3

Aaaa ja oli sitten niin herkullinen tuo ficin jälkimmäinen puoli, kun äkkiä havahdutaan hereille ja ollaan että ohoh. :D Jatko-osaakaan en laittaisi pahitteeksi tai mitään, vaikka tämä toimi yksinäänkin oikein hienosti! Eihän sitä aina tosihommiin tarvitse ryhtyä, että teksti olisi nam nam. 8D

Kiitosta tästä söpöilystä! <3

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 620
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Yuri!!! on Ice: Sinä yönä (K-11, Otabek/Yuri, oneshot)
« Vastaus #2 : 18.08.2020 18:32:30 »
Maissinaksu: Luin ton kommenttis just myöhään eilen illalla juuri ennen ku menin nukkumaan (koska jostain syystä päätin vielä sängyssä ollessa tsekata finin, ja sit huomasinkin kommenttisi!), ja ääää se piristi mua niin että pitkään vain hymyilin itsekseni (ja nukahtaminen oli vaikeaa XD mut en syytä sua, päinvastoin), ja tänäänkin vaa duunissa sen miettiminen pisti väkisinkin hymyilemään. Koska ääää kiitos, sun kommentit on aina niin ihania, ja oon niin otettu et jaksat lukee näitä mun OTP-avautumisia ;ww; ♥

Lainaus
No mhutta mhutta! Mitäs vanhat silmäni näkevätkään? :3
Vanhat silmäsi näkevät jälleen minun kirjoittamaa Otayuria, Mai hyvä :D Mullahan riittää näitä arkisia paloja kirjoitettavaksi (ja kaikki ideat, mitä mulla on ollut, ei edes ficeiksi asti yllä :D), joten tässä sitä taas ollaan. Ammennan ainaisesti täyttyvää sammiota ja jaan sieltä sisältöä finiin ;D (Ja haha joo mä saan ideoita Otayureihin ja ficeihin ylipäätään niin randomisti ettei mitään rajaa :D mikäs siinä jos Ilta-Sanomat inspaa hei ;D)

Lainaus
Tästä tuli niin hyvä mieli, koska domestic Otayuri nyt vain toimii muutenkin niin hyvin, mutta sen lisäksi k-11 on kiehtova ikäraja.
Ehkä ihaninta kuulla, että jollekulle tulee hyvä mieli mun tekstejä lukiessa, koska niiden kirjoittaminen tuottaa mulle itsellenikin niin paljon mielihyvää 😭💚💛 Domestic Otayuri on rakkaus, se todellakin vain toimii niin hyvin. K-11 on munkin mielestä mielenkiintoinen ikäraja, mutta tähän se oli just niin hyvä ja passeli (kähmintäikäraja :D). Tapahtua saa vähän ja juuri riittävästi. Tästä olis helposti kirjoittanut kyllä k-15-versionkin, mutta halusin kuitenkin kirjoittaa just silleen vähän hienovaraisemmin, pysyä k-11:n sisällä. Loput saa kuvitella itse >:3c

Lainaus
Etenkin kun olin ekan lauseen lukemisen jälkeen vähän että jaa mikseivät. xD
No ku ei jaksa XD Niinhän Otabek itsekin totesi. Ja vaikka sitä ei teksti paljastakaan, niin kirjoittajana voin kertoa, että siinä iltasella ajatus seksistä käväisi Yurinkin mielessä, mutta hän totesi aika lailla saman kuin Otabek'kin. Mutta taisi molemmilla jäädä ajatus kummittelemaan takaraivoon sen verran että sitä alkoivat unissaan toteuttaa :D Ja parin tunnin unet riitti virkistämään sen verran että halut alkoi painaa päälle :3c

Ja siis joo sylikkäin nukkuminen ei oikein toimi. Peiton alla kuhertelu ja muu lääpiskely niin että ollaan toisessa kiinni toimii hyvin (ja ah kun on Otayurista kyse niin mähän oon ihan silmät sydäminä et yes please voisin lukee semmosenkin ficin tai vaikka sata ;D), mut nukkuminen vois olla aikas tukalaa ja tulla sillee epäseksikkäästi kuuma :D Ihan luontevaahan se on, että yön aikana vetäytyy sen verran erilleen, ettei ole kiinni toisessa, eikä se rakkautta tai läheisyyttä vähennä yhtään :3 Ja ehdottomasti Otabek ja Yuri haluavat aina tietyissä tilanteissa omaa tilaa ja reviiriä ja myös suovat sen toisilleen :3

Lainaus
Äääw, voi Bekaa kun se niin lällyilee ja ihastelee nukkuvaa Yuria. Häpeämätöntä fluffia! :D
Pakkohan sen on ♥ Nukkuva Yuri on varmasti (etenkin Bekan mielestä) jotain niin suloista ja ihastusta herättävää. Kyllä pitää antaa Bekalle tilaisuus vähän lällyillä ♥ Häpeämätön fluffi on parasta!

Ja ai että jatkoa... ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mulla ei ollut suunnitelmissa kirjoittaa tälle tekstille jatkoa (vaikka kyllä mulla joku haisu on siitä, miten heidän yönsä tuosta eteni ja mitä kaikkea se seksi pitikään sisällään), mutta kyllä sä mut tiedät, multa on jossain vaiheessa tulossa lisää Otayuria ja ihan semmosta K-18-settiäkin! Niitä on mulla keskeneräisinä.

Ja siis ääää, kiitos sinulle ihanasta kommentistasi! (ja ahaha mun vastaus taas venyi ihan kivasti, mutta se johtuu ihan tasan ja just siitä, että tykkään selittää ficeistäni ja Otayurista ja varsinkin Otayuri-ficeistäni muille... Oot varmaan sen jo huomannut Whatsappinkin puolella 😅♥)
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中