Kirjoittaja Aihe: SK8 the Infinity: Uunituore lohikäärme, S, Joe/Cherry, raapale  (Luettu 1077 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 133
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Uunituore lohikäärme
Kirjoittaja: Maissinaksu
Fandom: SK8 the Infinity
Ikäraja: S
Paritus: Joe/Cherry
Genre: Arjen palanen

A/N: Sain idean Linneltä ja omistankin tämän raapaleen hänelle. :D Tämä skenaario sopi niin saumattomasti tähän fandomiinkin. Tekstin tiivistäminen oli jälleen haasteellista, mutta pakko sitäkin on joskus kokeilla.



***



Kojiron suupieliin hiipi hymy hänen kuullessaan portaista kevyttä tömähtelyä. Tuota pikaa Kaoru astuikin peremmälle.

"Tulit sopivasti valmiiseen pöytään!" Kojiro huikkasi ja sammutti uunin.

"Viehättävää", Kaoru hymähti ja asteli keittiöön. "Hetkinen, miten niin valmiiseen?"

"No, kattamista vaille valmiiseen! Mikäs sinulla on siinä?"

"Valkoviiniä palanpainikkeeksi", Kaoru sanoi ja otti lautaset esiin. "Mitä sinulla on siinä?"

Kojiro virnisti laskiessaan vuoan liedelle.

"Uunituore lohikäärme."

"Että mikä?"

"Katso itse!"

Kaoru tapitti hänen valmistamaansa ruokalajia ja vilkaisi häntä kulmiensa alta.

"Ne ovat lohiviipaleita, jotka on aseteltu jonoon."

"Aivan – lohikäärme!" Kojiro virkkoi ja kietaisi käsivartensa Kaorun ympärille.

"Hiivatin vitsiniekka..."

"Älä yritä, minä näen että sinua naurattaa."

« Viimeksi muokattu: 10.03.2021 00:24:19 kirjoittanut Maissinaksu »
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Grenade

  • Fluff-fiilistelijä
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 485
  • ava Claire + bannu Ingrid
Naww, olipa tämä kiva ja hauska iltapala! Miksipä ei lohikäärme noinkin syntyisi. :D Voi Kaoru, on ihan okei hymyillä, kun toinen niin koittaa, haha. Kiitos tästä! ^^
Hyppää lehtikasaan!

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 133
  • Kurlun murlun
Kiitoksia, Grenade! <3 Ehkei sitä Kaorunkaan kaltainen Fiksu Ja Kypsä Aikuinen voi joka välissä olla fiksu ja kypsä. Haluaisinpa niin nähdä hahmon pehmeämpääkin puolta itse sarjassa. :3

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 620
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Mulle tuli jo tuosta pelkästä otsikosta mieleen vain uunissa paistettu lohi (huomaa kyl et mulla on hirvee nälkä), ja aijai, mikäs sen parempaa kuin huomata, että se ajatushan meni just yks yhteen tämän ficin kanssa ;D Astuisin kyllä mieluusti ruokapöytään, jossa tarjoillaan Joen kokkailuja (tulkaa ees joku kokkaamaan mulle 😫). Onkohan hänen ravintolassa ruoillakin yhtä mielenkiintoiset nimet vai mennäänkö perinteisillä :D

Tää oli, kuten Grenukin edellä totesi, kiva ja hauska pieni iltapala! Täytyy kyl päästä ihan oikeestikin syömään, koska vaikka tää mieltä mukavasti hiveleekin, nälkää se ei multa vie :< (Onneks mulla on sitä graavilohta.) Kiitos tästä!
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中