Kirjoittaja Aihe: Crash Bandicoot (CTR): Resurssikatsaus, S, Coco & Pinstripe (+ Tawna), ficlet  (Luettu 818 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 133
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Resurssikatsaus
Kirjoittaja: Maissinaksu
Fandom: Crash Bandicoot (CTR)
Ikäraja: S
Mukana: Coco & Pinstripe + Tawna
Genre: Kepeä draama
"Varoituksen sana": Lievä seksismi ja slut-shaming :D

Summary: "Kuulostat katkeralta, tyllerö."

A/N: Olen viime aikoina kuunnellut yli oman tarpeeni Madonnan Material Girliä, ja se toimikin tietynlaisena inspiraationa tälle pätkälle. ;D Minun oikeastaan piti alun perin kirjoittaa tämä Tawnan näkökulmasta, mutta ei oikein lähtenyt.



***



"...siispä alustava suunnitelma näyttää pitkälti tältä", Coco päätti puheensa ja kopsautti läppärinsä kannen alas. Pinstripe suoristi selkäänsä kumarreltuaan aikansa hänen olkansa ylitse.

"Meneekö tuohon kymmenen vuotta, että kaikki nuo suunnitelmat pääsevät paperilta konepellin alle?"

"Se taas riippuu siitä, miten radalla käy."

Pinstripen hymähtäessä puoliksi poltettu tupakka tämän suupielessä keinahti. "Kannattaa laskea kaikki resurssit kisojen varaan."

"No, ei se pelaa joka pelkää vai miten sitä sanotaan?"

Toiset olivat joka tapauksessa enemmän vastuussa omasta menestyksestään kuin toiset. Coco loi katsahduksen lähtöpaikalle asettuviin autoihin, jotka olivat toinen toistaan hurjemman näköisiä. Kateuden pistos nipisti väkisinkin, kun hän jäi silmäilemään kolmannelta paikalta kilpailun aloittavaa tulenpunaista menopeliä.

"Joillain resurssit painivat vähän eri sarjassa", Pinstripe myhähti arvaten hänen ajatuksensa. "Ei tuohon teikäläisen kotteroon kyllä mikään pieni säätö riittäisikään."

"Pienestä säädöstä puheen ollen", Coco tuumasi kuivasti Tawna Bandicootin astellessa ajokkiaan kohti vartalon jokaista kaarta nuoleva ajohaalari auringossa hohtaen. Pinstripe näytti kiinnittävän asiaan huomiota yhtä lailla.

"Toisilla resurssit vyöryvät sisään ovista ja ikkunoista", Coco totesi.

"Ei tuo kimma turhaan ole ennakkosuosikki", Pinstripe hymähti mustia hiuksiaan haroen.

"No ei, siihen on pari erittäin hyvää ja pompahtelevaa syytä."

Ajohaalarin kohtuullisen alas jätetty vetoketju ei totisesti jättänyt paljoa mielikuvituksen varaan.

"Kuulostat katkeralta, tyllerö."

"Sinä kuulostat ja näytätkin siltä, ettet ole päässyt yli hänestä", Coco näpäytti takaisin. "Toisin kuin eräät. Jestas mitä flirttiä joka toiselle iikalle..."

"Totta vie", Pinstripe tokaisi, muttei sellaiseen sävyyn, jota hän oli tavoitellut.

"Takaisinko sinä flirttailet siinä?"

"Mm-hm." Pinstripe puhalsi savua suupielestään liioitellun hitaasti. Tarkemmalla vilkaisulla myös Tawna näytti huomanneen heidät ja tarjosi entiselle heilalleen silmäniskun olkansa yli, ennen kuin suvaitsi keikistellä punaiselle sponsoreita pursuilevalle autolleen.

"Voi veljet", Coco huokaisi silmiään pyöräyttäen.

"Taisi tästäkin kisasta tulla juuri astetta kiintoisampi", Pinstripe naurahti, tumppasi savukkeensa jämän ja heilautti hänelle kättään saapastellakseen omalle lähtöpaikalleen. "Maalissa nähdään, tyllerö."

"Lykkyä tykö, luuseri", Coco hymähti takaisin. Että joku viitsikin olla noin helppo.

« Viimeksi muokattu: 01.04.2020 01:43:08 kirjoittanut Maissinaksu »
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 624
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Se sulta aikaisemmin lukemani Crash Bandicoot -fici oli sen verran hauska (ja aivan käsittämättömän mainiota dialogia), että pitihän mun tulla lukasemaan tämäkin :D Hahmot ei oo edelleenkään sen kummemmin tuttuja, mutta Tawnastakin totesin googlettelun jälkeen, että joo, kyl mä tollasen muistan nähneeni :D

Oli taas hauska lukea Cocon ja Pinstripen välistä dialogia. Taas kerran mainiota sanailua heidän välillään, ihanan letkeetä ja luontevaa :D Ja hauskaa. Hyviä sanavalintoja. Sä niin osat vuoropuhelun kirjoittamisen jalon taidon.

Lainaus
"Toisilla resurssit vyöryvät sisään ovista ja ikkunoista", Coco totesi.
Täällä mä vaan hekottelen tälle :D Luin tän ficin eilen ja edelleen naurattaa.

En mä oikeen tiiä, mitä fiksua mä vielä osaisin sanoa, mutta anyway, varsin viihdyttävä ficlet taas kerran. Näillä saa hyvin piristettyä omaa iltaa kaiken kiiren keskellä ^^
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 133
  • Kurlun murlun
Kiitos, Larjus, ja mukavaa, että Crash upposi! ;D Tuskin tässä onneksi liikaa tarvitsee olla hahmoista perillä, lisäksi suurin osa juonesta ja hahmokuvioista kun on peräisin päästäni canonin sijaan. Tosin siitä en ole aivan varma, hengasivatko Tawna ja Pinstripe toistensa kanssa todella, mutta Crash Bandicootin lore ja pelien juonet nyt ovat sen verran onnettomia, että sama se. :D

Dialogeja on kyllä hauska kirjoittaa, kiitoksia. <3

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."