Kirjoittaja Aihe: Kuule minut (S | raapale | angst)  (Luettu 1165 kertaa)

Angelsneversleep

  • ***
  • Viestejä: 14
  • "Hymyile, se hämmentää ihmisiä"
Kuule minut (S | raapale | angst)
« : 01.03.2020 22:26:16 »
Kuule minut
S


Alkupohdinta: En ole koskaan pitänyt omien tekstieni julkaisemisesta/lukemisesta esimerkiksi kaverille. Päätin silti lisätä myös toisen kirjoittamani raapaleen tänne :) Tekstilaji on jonkinlaista angstia, tunteiden kuvailua - idea vain tuli ja tässä on lopputulos.




Mikset vastaa, vaikka huudan ja itken? Jos pyydän kauniiisti, rukoilen ja anelen, auttaako se? Näetkö loputtomat kyyneleet kasvoillani? Sinä aiheutit ne, ne ovat vain sinun syytäsi. Etkä edes yritä korjata asiaa, kuivata kyyneleitäni.
 
En jaksa enää tätä tuskaa, tätä voimattomuutta, joka musertaa minut. Auta minua. Pyydän, en pysty tähän yksin. Vastaa minulle, kerro, että olet siinä. En voi enää jatkaa ilman sinua. Kaiken ei pitänyt päättyä näin. Oli unelmia, suunnitelmia ja tulevaisuus - nyt olen vain minä yksin, ilman sinua. En tiedä mitä tehdä! Näetkö, kun katson sinua? Kuuletko, kun puhun?

Tiedän tämän olevan turhaa. Kivet eivät kuule, näe tai puhu.
"Voimme valittaa, että ruusupensaissa on piikkejä tai iloita siitä, että piikkipensaissa on ruusuja" (Abraham Lincoln)

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Kuule minut (S | raapale | angst)
« Vastaus #1 : 09.04.2020 01:54:13 »
Apua tunnen itseni kauheaksi stalkkeriksi, mutta päädyin nyt kommentoimaan kaikkia tekstejäsi :D Tämäkin on tosi kiva! Kuolema on paljon puhuttava teema, josta löytyy monia erilaisia näkökulmia. Pidin tässä siitä, kuinka suru sekottui vihaan. On hyvin luonnollista olla vihainen siitä, että joku on hylännyt, vaikka se olisi tapahtunut pakon edessä. Varsinkin, jos kyse on jonkunlaisesta elämänkumppanista, kuten tässä tuntui olevan.

Kiitos tästäkin tekstistä <3

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros