Kirjoittaja Aihe: Ace Attorney: Kolme kertaa, kun Phoenix halusi vetää Edgeworthiä turpaan | S | raapaleita, 3/3  (Luettu 1023 kertaa)

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Nimi: Kolme kertaa, kun Phoenix halusi vetää Edgeworthiä turpaan
Kirjoittaja: Avaruuspiraatti
Fandom: Ace Attorney
Paritus: Wright/Edgeworth
Ikäraja: S
Tyylilaji: tunnekriisi
Haasteet: 3 kertaa kun… V, FanFic100 (22. Viholliset), Vuosi raapalehtien VII
Vastuunvapaus: Kaikki tunnistettavat hahmot, tapahtumat ja miljööt kuuluvat Ace Attorneyn luojille. En ansaitse tällä rahaa.

A/N: Se, jossa Phoenix kovasti haluaisi vetää Edgeworthiä turpaan erinäisistä syistä.





KOLME KERTAA, KUN PHOENIX HALUSI VETÄÄ EDGEWORTHIÄ TURPAAN
3 x 100 sanaa

1.

Oli liian aikainen aamu. Phoenix roikotti päätään polviensa välissä ja hörppi pahvinmakuista automaattikahvia. Päivän istunto alkaisi vasta yhdeksältä, mutta Phoenix oli kurjan herätyskellonsa takia polkenut tuli hännän alla oikeustalolle vain huomatakseen, että olikin saapunut paikalle kaksi tuntia etukenossa.

Kalliiden kenkien kopina havahdutti Phoenixin väsyneistä ajatuksista. Hän ei ehtinyt aivan suoristaa selkäänsä, kun syyttäjä Miles Edgeworth jo kääntyi kulman takaa. Vain yksi halveksuva katse ja Phoenix oli valmis heittämään kuumat kahvit miehen pesulassa käytetylle puvuntakille.

”Olet näemmä löytänyt itsellesi uuden pesän”, Edgeworth sanoi. ”Menikö sinulta jo toimisto ulosottoon?”

Edgeworth lampsi pois itsetyytyväisesti hymyillen. Phoenix kiristeli hampaitaan ja läikytti suutuspäissään kahvit housuilleen.


2.

Larry iski Phoenixin eteen uuden shottilasin.

”Minä niin mielelläni vetäisin häntä turpaan”, Phoenix sammalsi.

”Miksi sä Edgeyä sillain?”

”Katso nyt häntä”, Phoenix sanoi ja tihrusti Edgeworhin vakavia kasvoja sanomalehdestä. ”Mikä niljakas… öö, niljake! Edgeworth on olevinaan niin pelottava ja dramaattinen ja terävä ja komea ja pitkä ja… ja ne silmät, Larry. Minun tekee mieli vain… argh.” Hän rypisti sanomalehden palloksi.

”Relaa, Nick”, Larry sanoi. ”Kuulostat ihan ihastuneelta. Rakkaudesta se lehmäkin potkii ja näin…”

”En helvetissä ole!” Phoenix raivosi. ”Ainoa asia, jonka haluan koskettavan Edgeworthin pehmeitä ja täydellisenmuotoisia huulia, on minun oikea suorani!”

”Vai oliko se sittenkin kirahvi…” Larry jäi pohtimaan.


3.

”Miles Edgeworth!” Phoenix karjaisi ja paiskasi ylisyyttäjän toimiston oven sivuun. Edgeworth nousi salamana työpöytänsä takaa.

”Mitä ihmettä sinä oikein meuhkaat, Wright! Jos tulit ilkkumaan eilisellä voitollasi, niin– … Miksi katsot minua noin?”

Phoenix siristi silmiään. ”Tulin vetämään sinua turpaan.”

”Anteeksi?”

”Kuulit kyllä. Tulin antamaan sinulle turpaan, koska sinä jos kuka ansaitset sen.”

Edgeworth ehti tuskin räpäyttää silmiään, kun Phoenix tarttui häntä kauluksista ja iski raivoisasti huulensa hänen huulilleen. Edgeworth ynähti yllättyneenä. Hän ei saanut tilaisuutta rentoutua suudelmaan, kun Phoenix jo työnsi hänet pois.

”Wright”, Edgeworth änkytti posket punaisina. ”Eihän tuo…”

”Haista pitkä paska, Edgeworth!” Phoenix huudahti ja pakeni ovet paukkuen paikalta.


« Viimeksi muokattu: 17.08.2020 12:46:00 kirjoittanut Avaruuspiraatti »

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 266
Onhan se tuokin tapa vetää toista turpaan ;D Ja aika täydellinen tapa itse asiassa!

Kiva ja kutkuttava fiilis näissä rapsuissa. Hymyilin ja naureskelin noille Phoenixin kuvailuille Edgewothista. ”Ainoa asia, jonka haluan koskettavan Edgeworthin pehmeitä ja täydellisenmuotoisia huulia, on minun oikea suorani!” ja kuinkas sitten kävikään ::) Ihanaa patoutunna seksuaalista energiaa ja olisipa herkkua olla kärpäsenä katossa siinä vaiheessa kun se pääsee viimein purkautumaan ulos ;)

Tuo viimeinen kommentti oli paras ja etenkin valitsemasi sana pakeni, sillä ehkä tilanne ei aivan mennyt niin kuin Phoenix oli sen suunnitellut ;D Mutta kuten sanottu, ehkä tästä avautuu nyt uusi mahdollisuus paineiden purkamiseen.

Nautinnollinen herkkupala, kiitos!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Voi jospa Phoenix itse vielä tajuaisi, ettei hänen kaikki patoutunut vihansa ole vihaa sitten alkuunsakaan! ;D Ehkäpä tämä vaatisi vielä jonkin lisäfikin jatkokseen. Turpiinveto huulilla, oli ehdottomasti Phoenixin sen hetkisen elämän paras idea! Kiitos Vendela kommentista <3

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 356
  • Lunnikuningatar
Minäkin voin ottaa Phoenixiltä turpaan jos sen on tuollaista...  ::)

No joo, krhm! Tämäkin oli huikea! Latautunut, kiihkeä, tehokas! Vauhtia ja vaarallisia tilanteita! Romantiikkaa ja raivoa! Elikkäs kaikkiaan loistava keitos.

Tykkäsin tuosta suudelmasta, vaikka osasinkin sitä odottaa, ja siitä, miten Phoenix vielä haistatteli sen jälkeen. :D Hahah, mahtavat Edgeyn pasmat olla moisen jälkeen ihan sekaisin. :P Ja Larrykin oli sopivasti pihalla kirahviensa kanssa, kuinkas muutenkaan.

Harmittaa kyllä, kun Phoenixin housut meni sotkuisiksi. :( Rip. (Kommenttien laadun laskemisen voi ehkä huomata. :D )

Kiitos tästäkin!


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.