Kirjoittaja Aihe: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony  (Luettu 3956 kertaa)

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 494
MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« : 19.01.2020 18:01:55 »
Title: Kanssasi kokonainen
Author: Angelina
Fandom: MCU (Marvel Cinematic Universe)
Rating: S
Genre: fix-it, fluff, slice of life
Paring: Steve Rogers/Tony Stark

A/N: Tämä on omistettu puhtaasti salaiselle ystävälleni Aurinkolapselle, I hope u like it ♥♥♥ Halusin kirjoittaa kolmeosaisen versen elämästä Endgamen jälkeen. This is part one.

LOPUN JÄLKEEN -verse:
1. Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
2. Sinä olet siinä | K-15 | Peter/Wade
3. Manttelinperijät | S | Sam+Bucky

Haasteet: Salainen ystävä, Vuosi raapalehtien ja FF100 sanalla 003. Loppu




KANSSASI KOKONAINEN




I
[150 sanaa]

Kun Tony saa Infinity gauntletin käteensä hän tietää, että tämä on loppu - kipu on sanoinkuvaamatonta ja se täyttää hänen aistinsa. Hänen tekee mieli huutaa tuskasta, mutta hänellä ei ole aikaa. Tony Starkin viimeisten sanojen täytyy merkitä jotakin.

“Minä... olen Iron man.”

Tony toivoo, että hän voisi sanoa jotakin Pepperille ja Rhodeylle, parhaille ystävilleen, jotka ovat olleet hänen rinnallaan kaikesta huolimatta. Hän haluaisi rohkaista Peteriä, joka on nähnyt ja kokenut jo aivan liikaa.

Ja Steve...

Rohkea, epätäydellisen täydellinen Steve, jolle Tony haluaisi sanoa kaiken.

Steve, joka juoksee häntä kohti silmissään paniikki. Steve, joka tarttuu Tonya kädestä ja huutaa.

Tony räpäyttää silmiään. Kipu on edelleen helvetillinen, mutta tuntuu helpottavan.

Eikä kulu kuin hetki, kun Thor ilmestyy salamoiden saattelemana ja tarttuu vuorostaan Steveen. Thorin perässä saapuu Peter ja tämän jälkeen Hulk.

Kipu helpottaa ja Tony kääntää hiestä ja kyynelistä kosteat kasvonsa Steveen, joka katsoo häntä silmiin.

“Tony!”

Hän napsauttaa sormiaan ja kaikki hiljenee.


II
[150 sanaa]

Hän on aina vihannut sairaaloita - niiden liian kirkkaita valoja ja steriiliä tuoksua. Ne hänet lopulta herättävätkin, saavat Tonyn avaamaan silmänsä ja voihkaisemaan. Kaikkialle sattuu, eikä katse meinaa tarkentua.

Aistit heräävät hiljalleen, silmät tottuvat kirkkauteen ja nenä haistaa desinfiointiaineen lisäksi ruusujen tuoksun ja jotain muuta tuttua, joka tuo hänen mieleensä...

Steve.

Steve, joka nukkuu hiukset sotkussa, pää Tonyn vierellä. Steve, joka on ujuttanut sormensa Tonyn sormien lomaan, eikä unissaankaan hellitä otettaan. Steve, joka on Tonylle kaikki kaikessa, eikä edes tiedä sitä.

“Steve”, Tony kuiskaa, eikä ole tunnistaa käheää ääntä omakseen.

Steve havahtuu ja tuijottaa hetken vauhkona ympärilleen. Tonyn tekee mieli nauraa.

Lopulta siniset silmät katsovat häneen ja Tony hymyilee.

“Hei, Cap.”

Steven silmät täyttyvät kyynelistä ja hän puristaa Tonyn kättä lujempaa.

“Älä koskaan enää... Minä en tiedä, miten olisin selvinnyt... Et saa... Tony.

Eikä hän ehdi vastata mitään, ennen kuin Steve nojautuu hänen ylleen ja painaa rohtuneet huulensa Tonyn omia vasten.


III
[100 sanaa]

Iron manista luopuminen on vaikeinta, mitä Tony on koskaan tehnyt, mutta samalla päätös tuntuu helpottavalta. Hän on tehnyt osansa ja on aika antaa nuorempien puolustaa maailmaa.

Tony lupaa edelleen toimia Peterin mentorina ja hätäkontaktina, eikä hän koskaan lakkaa suunnittelemasta uusia päivityksiä hämähäkkimiespukuun. Jonkunhan on pakko katsoa pojan perään.

Stevelle päätös on lopulta helppo. Hän on koko elämänsä noudattanut käskyjä ja ohjeita, mutta nyt hän saa valita. Niinpä hän antaa kilpensä Wilsonille, pyytää tätä vahtimaan Buckya ja käymään joskus vierailulla.

“Mitä sinä sitten aiot?” Sam kysyy hämmästyneenä ja Steve hymyilee.

Samana iltana hän pakkaa pienen omaisuutensa ja muuttaa Tonyn kanssa Malibuun.


IV
[100 sanaa]

Malibussa on lämmintä ja rauhallista, eikä Steve kaipaa New Yorkiin. Tony tyhjentää hänelle huoneen talon parhaimmalla näköalalla, joten kun tämä lukittautuu alakerran verstaaseen, keskittyy Steve piirtämään ja maalaamaan.

Heillä molemmilla on omat demoninsa ja painajaisensa, eikä ole yksi eikä kaksi kertaa, kun he heräävät yöllä toisen huutoon. Heillä on kuitenkin jotain, mitä heillä ei aiemmin ollut. Jotain, mikä saa heidät rauhoittumaan ja lopulta nukahtamaan uudestaan.

Toisensa.

Aikaa kuluu, painajaiset helpottavat ja Stevestä tuntuu, että hän on vihdoin onnellinen. Tai niin hän luulee, aina siihen asti, kunnes Tony ensimmäisen kerran kertoo rakastavansa häntä.

Steve Rogers ei ole aiemmin tiennyt onnesta mitään.


V
[100 sanaa]

Toki he välillä riitelevät kuten aiemminkin, mutta enää se ei tunnu maailmanlopulta. He eivät myöskään koskaan mene vihaisina nukkumaan, sillä sekä Steve että Tony tietää, miten typerää on hukata aikaa.

Kun Tony seuraavan kerran haroo turhautuneena hiuksiaan ja sanoo Steveä Kapteeni Tiukkapipoksi, Steve tarttuu tätä käsistä ja katsoo tiukasti silmiin.

“Mennään naimisiin.”

Tony katsoo häntä järkyttynyt ilme kasvoillaan, mutta Steve ei peräänny.

“Sinä olet tosissasi?”
“Tottakai olen.”

Lopulta Tonyn kasvot sulavat hymyyn ja hän painaa suudelman Steven huulille, nyökäten samalla.

Kun he sitten illalla makaavat sängyssä hikisinä, toisiinsa kietoutuneina ja hengitystään tasaten, Tony virnistää leveästi.

“Anthony Stark-Rogers kuulostaa kyllä hyvältä.”


« Viimeksi muokattu: 22.08.2021 19:57:11 kirjoittanut Angelina »


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Auri

  • the end of an era
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 409
  • and — the beginning
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #1 : 19.01.2020 18:51:57 »
Apua minä itken täällä aivan hirvittävästi. Olet niin rakas ja niin Hyvä ja olen niin kiitollinen, minä toivoin, että se olisit sinä ♥ Tämä on aivan täydellinen. Enemmän kuin täydellinen. Enemmän kuin mitä olisin ikinä voinut toivoa. Rakastan tätä aivan hurjan paljon. Endgame fix-it on ihaninta mitä voin ikinä saada, ja tämä on, wow. Upea. En malta odottaa seuraavia osia, mutta ota aikasi ♥ Ei minulla ole mikään kiire.

Lainaus
“Älä koskaan enää... Minä en tiedä, miten olisin selvinnyt... Et saa... Tony.”

Eikä hän ehdi vastata mitään, ennen kuin Steve nojautuu hänen ylleen ja painaa rohtuneet huulensa Tonyn omia vasten.
Tämä on minun lempikohta tästä, vaikka no, kaikki on minun lempikohtaa.

En minä osaa sanoa mitään muuta, kun itkettää niin kovin ja rakastan tätä vain niin paljon, että sydän pakahtuu ja olen kertakaikkisen sanaton, mutta. Ehkä muuttaminen ei olekaan paha asia. Kiitos sadasti, tuhannesti, miljoonasti, miljardisti. Olet aarre, olet taikaa, olet loistavan upean lahjakas ja olen niin kiitollinen sinusta ♥

someone who, when they arrive, makes you think that
everything's gonna be all right

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 261
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #2 : 19.01.2020 20:46:55 »
Tämä on aivan käsittämättömän loistava! Olen sanaton, sillä huh sentään! Kylmiä väreitä juoksi kuule pitkin selkää kun luin näitä, sillä huh huh.

Tuossa ekassa rapsussa tuo Tonyn tuska ja se, ettei Tony ehdi sanoa kenellekään mitään ja sitten pitää jo päättää tulevaisuudesta. Aaah, mutta onneksi tämä olikin fix-it ja kaikki kääntyi hyvin. Sairaala-kohtaus ja Steve puristamassa Tonyn kättä ♥ Tuo Aurin nostama lainaus oli i-ha-na!

Siis mun täytyy sanoa nyt ihan suoraan, että sä olet kehittynyt aivan hurjasti näiden tekstien kanssa sen jälkeen kun oot löytänyt Stonyn! Olen kyllä aina tykänyt sun teksteistä, mutta nää on mennyt jollekin uudelle tasolle josta tykkään tosi, tosi paljon :D Joten jatkathan tällä samalla linjalla, jookoskookos! Sillä esim tää oli jotain täydellistä:
Lainaus
Steve Rogers ei ole aiemmin tiennyt onnesta mitään.

Ja sitten tuo viimeinen rapsu ja päätös mennä naimisiin ja Tonyn viimeinen kommentti ♥ Aivan ihanaa!

Nyt jään odottamaan tämän versen muita osia! Ei kuitenkaan paineita niiden suhteen!

Kiitos tästä, olet ihana!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #3 : 19.01.2020 21:10:10 »
Tuo virallinen lopetus todellakin kaipasi pientä fix-itiä, joten hienosti tehty. :) Tämä oli oikein arvoisensa loppu tarinalle ja ilahduttaa varmasti kaikkia enemmän kuin hienoimmatkaan hautajaiset. ;)

Steve ottaa homman tosissaan ja keskittyy täysillä Tonyyn. Vähän haikeaa, miten helposti hän luopuu Buckysta huolehtimisesta, mutta first things first?

Lainaus
Heillä on kuitenkin jotain, mitä heillä ei aiemmin ollut. Jotain, mikä saa heidät rauhoittumaan ja lopulta nukahtamaan uudestaan.
Toisensa.
Awws, miten herttaista. :)

Ps.
Lainaus
Kun Tony saa Infinity gauntletin käteensä
LOL, kun minulle tulee tästä aina mieleen se ensigooglettelullani tavoittama Ikuisuuden Rautahanska. Joka ei kuulosta läheskään yhtä arvokkaalta, mieluumminkin huvittavalta. ;D

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Auri

  • the end of an era
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 409
  • and — the beginning
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #4 : 19.01.2020 21:19:01 »
Lainaus käyttäjältä: Fiorella
Lainaus
Kun Tony saa Infinity gauntletin käteensä
LOL, kun minulle tulee tästä aina mieleen se ensigooglettelullani tavoittama Ikuisuuden Rautahanska. Joka ei kuulosta läheskään yhtä arvokkaalta, mieluumminkin huvittavalta. ;D
Minun on pakko tulla tästä sanomaan, että apua :----D Inhoan Marvel-suomennuksia aika tasaisella kytevällä raivolla, mutta että mulla lieskahtaa tuleen tää viha tuon saakutin Ikuisuuden Rautahanskan kanssa! Se on vain hirveä, enkä tiedä itkeäkö vai nauraako! Eniten tässä ehkä häiritsee se, että eihän Infinity Gauntletille ole mitään parempaakaan suomennosta! Suomen kieli osaa olla tosi nätti, mutta tuntuu, että kaikki Marvel-suomennokset on vaan yksinkertaisesti järkyttäviä. Tykkään siitä, miten Angie sinä jätät englanninkielisiä termejä tuonne väliin, kun ne on kuitenkin nättejä ja ymmärrettäviä. En pystyisi lukemaan jostain Ikuisuuden Rautahanskasta nauramatta.

someone who, when they arrive, makes you think that
everything's gonna be all right

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #5 : 19.01.2020 21:55:52 »
Lainaus
En pystyisi lukemaan jostain Ikuisuuden Rautahanskasta nauramatta.
Se on ihan järkyttävän nolon ja hassun kuuloinen ilmaisu ja nauran sille yhä uudelleen, jopa nytkin. ;D Siksi oikeastaan se oli pakko ottaa mukaan ensimmäiseen MCU-ficciini, koska se oli omanlaisensa parodia. Mutta en tiedä sopisiko se mihinkään muuhun niin, että tekstiä voisi pitää kovin uskottavana. ;D

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 494
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #6 : 23.01.2020 22:45:47 »
:'33 itketätte mua kommenteillanne!

Auri: ♥♥♥ Se, että tykkäsit tästä on parasta, koska sullehan tää oli! End game tarvii kyllä fix-itiä ja rankasti, ihanaa jos tää onnistui siinä <3 Hihhii toi on myös mun lempikohta :3 Älä itke, all is good ja ite oot paras ♥♥

Vendela: Sinäkin täällä itkettämässä! Ihan mahtavaa, että oon saanut tollasen reaktion aikaan, jotain on siis tehty oikein! Ja itkin tuolle miten sanoit että oon kehittynyt :'3 ♥♥ Mutta oon kyllä oikeestaan samaa mieltä, tarvitsin ehkä tän oikeen parituksen antaan mulle boostia tähän hommaan ;D I owe everything to these idiots ♥♥ Itse olet ihana!

Fio: ♥♥ kiitos ihanasta kommentista! First things first todellakin ja no, en tiiä oliko tää sen karumpi Steve+Bucky ratkaisu kuin alkuperäisessäkään :'D Mutta yritin vähän kohentaa tilannetta tuossa versen viimeisessä osassa!

Nauroin teidän keskustelulle kyllä, koska Ikuisuuden Rautahanska................... Ylipäätään vihaan Aurin tavoin suomennoksia, koska Rautamies, Kapteeni Amerikka, Talvisotilas.... Ei ei ei ;D Ei pysty, siksi mun on pakko käyttää enkkutermejä, vaikka teksti muuten on suomeksi.


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Auri

  • the end of an era
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 409
  • and — the beginning
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #7 : 23.01.2020 22:54:31 »
Lainaus käyttäjältä: Angelina
Nauroin teidän keskustelulle kyllä, koska Ikuisuuden Rautahanska................... Ylipäätään vihaan Aurin tavoin suomennoksia, koska Rautamies, Kapteeni Amerikka, Talvisotilas.... Ei ei ei ;D Ei pysty, siksi mun on pakko käyttää enkkutermejä, vaikka teksti muuten on suomeksi.
:-----------D Apua siis Kapteeni Amerikka menis vielä jotenkin, Rautamies on jo ihan hirvee mut Talvisotilas?? Tulee mieleen vaan Simo Häyhä! Muutenki Marvelin suomennoksista tulee mieleen se, kun yritin alkaa suomentaa jotain Dragon Agen termejä, ja sit se meni siihen et perseilin ja esim. Circle of Magi käänty Taikurien ympyräks. :----D Mut kamalinta Marvelin kanssa ne suomennokset kun,,, nehän on just oikein mut ne kuulostaa silti ihan hirveiltä! Onneks sinä oot ottanu kanssa sen linjan, että käytät englanninkielisiä termejä välissä ♥

Ja minähän itken, sinä et voi sitä estää!!! ♥ Rakastan tätä ikuisesti *:

someone who, when they arrive, makes you think that
everything's gonna be all right

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #8 : 23.01.2020 23:10:35 »
Lainaus
Nauroin teidän keskustelulle kyllä, koska Ikuisuuden Rautahanska................... Ylipäätään vihaan Aurin tavoin suomennoksia, koska Rautamies, Kapteeni Amerikka, Talvisotilas.... Ei ei ei ;D Ei pysty, siksi mun on pakko käyttää enkkutermejä, vaikka teksti muuten on suomeksi.
Kapteeni Amerikka on vielä ihan siedettävä kun vertaa noihin muihin. ;D Rautamies kuulostaa ihan siltä, että "kun Teräsmies on jo käytössä niin jotain vastaavaa oli pakko keksiä"::) Omissa teksteissä olen myös paininut tämän vastakkainasettelun kanssa, kun olisi kiva kirjoittaa suomeksi kun nyt Suomessa ollaan ja mieluusti yritetään äidinkieltä vaalia, mutta kun mutta kun...

// Aurinkolapsi kerkisi ensin. ;) Minusta Talvisotilas on suorastaan symppis nimitys noihin muihin verrattuna. ;)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Auri

  • the end of an era
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 409
  • and — the beginning
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #9 : 23.01.2020 23:26:36 »
Lainaus käyttäjältä: Fiorella
Lainaus
Nauroin teidän keskustelulle kyllä, koska Ikuisuuden Rautahanska................... Ylipäätään vihaan Aurin tavoin suomennoksia, koska Rautamies, Kapteeni Amerikka, Talvisotilas.... Ei ei ei ;D Ei pysty, siksi mun on pakko käyttää enkkutermejä, vaikka teksti muuten on suomeksi.
Kapteeni Amerikka on vielä ihan siedettävä kun vertaa noihin muihin. ;D Rautamies kuulostaa ihan siltä, että "kun Teräsmies on jo käytössä niin jotain vastaavaa oli pakko keksiä"::) Omissa teksteissä olen myös paininut tämän vastakkainasettelun kanssa, kun olisi kiva kirjoittaa suomeksi kun nyt Suomessa ollaan ja mieluusti yritetään äidinkieltä vaalia, mutta kun mutta kun...

// Aurinkolapsi kerkisi ensin. ;) Minusta Talvisotilas on suorastaan symppis nimitys noihin muihin verrattuna. ;)
Minusta taas Teräsmies on ihan hirvittävä! Kuka sen on keksinyt! Tai siis miten väännätte Supermanin Teräsmieheksi ja miksi! Se nyt toki on sitten DC:n puolen suomennoksia, mutta en kyllä voi sanoa, että ne olisi yhtään sen parempia kuin Marvelin :---D Rautamies on sentään suora suomennos, vaikka no, en voi väittää etteikö se silti kuulostais vähän niinku Teräsmiehen huonommalta kopiolta. Kirjottaisin kyllä minäkin kaiken suomeksi, jos ne suomennokset ois vaan yhtään kivampia! Oishan se kiva, jos vois vaan käyttää yhtä kieltä koko tekstiin, mutta nimenomaan tuo mutta kun mutta kun. En vaan tykkää! Talvisotilas on kyllä ihan kiva, tai siis itseasiassa ihan jopa kauniskin, mutta mulle vaan tulee heti Simo Häyhä mielikuvat niin en voi ottaa sitä millään tavalla tosissaan :-----D Jos vaan miettii Talvisotilasta objektiiviselta kannalta, niin onhan se cool ja varmaan parhain näistä Marvel-suomennoksista itseasiassa.

Tästä tuli nyt uus keskustelutopic, ku änkeen tänne kokoajan höpöttää :----D Sorry not sorry ♥

someone who, when they arrive, makes you think that
everything's gonna be all right

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #10 : 23.01.2020 23:39:12 »
Mutta keskusteluhan on juuri parasta ja minun ficciketjuissa ainakin suorastaan toivottavaa, jos siltä milloin tuntuu. :) Voihan toki jatkaa aiheesta vaikka Marvel-keskustelussa, nyt kun sellainenkin on. :)

DC ei ole minun juttuni sitten ollenkaan, mutta Teräsmies sentään on kaikessa pöljyydessään niin vakiintunut, että sen on kuullut jo lapsena ja varsinaisen alkuperäisen Supermanin vasta joskus ties kuinka kauan myöhemmin. Batman kai Suomessakin tunnetaan paremmin Batmanina kuin Lepakkomiehenä? Ei tietoakaan, mutta kuvittelisin... ;D

Simo Häyhästä minulla epä-historiantuntijalla on vain hyvin hatara mielikuva, mutta sinänsä kai ihan hyvä verrokki, koska eikös se ollut joku erityisen tarkka tarkka-ampuja?

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Auri

  • the end of an era
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 409
  • and — the beginning
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #11 : 23.01.2020 23:43:21 »
Lainaus käyttäjältä: Fiorella
Mutta keskusteluhan on juuri parasta ja minun ficciketjuissa ainakin suorastaan toivottavaa, jos siltä milloin tuntuu. :) Voihan toki jatkaa aiheesta vaikka Marvel-keskustelussa, nyt kun sellainenkin on. :)
Minusta olisi kanssa kiva, jos Finissä olisi enemmän keskustelua ficcien alla siitä sivuavista aiheista, ja että tavallaan kommentin vastaukseen voisi vastata jne :---D Minusta on vähän tylsää, että täällä on ollut niin kauan sellainen tapa, että kommentoidaan kerran ja sitten siihen ehkä jotain vastataan, mutta sitten se jää siihen!! Keskustelu ois paljon kivempaa. :< Mutta voidaan toki siirtää tämä Marvel-topiciinkin, ettei floodata Angien ficciä :----D

Simo Häyhä taisteli tosiaan talvisodassa ja on kuuluisa siitä, että tappoi jopa 500 neuvostosotilasta keskenään. Joten Talvisotilaasta tulee sen takia heti mieleen Häyhä :----D

someone who, when they arrive, makes you think that
everything's gonna be all right

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 043
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #12 : 24.01.2020 17:52:12 »
Tervehdys kommenttiarpajaisten parista!

Tämä oli kepeä, helposti lähestyttävä ja täynnä suuria, merkittäviä ja tunnepitoisia hetkiä. Raapaleissa käydään toimiva kaari kipujen ja loukkaantumisten kautta yhteiseen, rauhalliseen elämään aurinkoisessa ja eksoottisessa Malibussa. Ei ole varmaan helppoa luopua sankarin roolista (tai jopa taakasta) mutta yhteinen elämä selvästi houkuttelee ja motivoi ja saa kummankin tekemään päätöksen, joka osoittautuu lopulta oikeaksi. Rapsuista välittyy ilmiselvä rakkaus, jota Tony ja Steve tuntevat toisiaan kohtaan, ja se onni, joka vain kasvaa sen myötä, mitä kauemmin he ovat toistensa kanssa. Onkin sitten luontevaa virallistaa se ihan kunnolla häiden merkeissä. Söpöä, miten kosinta tapahtui riitelyn tuoksinnassa. Sopivaa, että suuttumuksenkin keskellä toinen on silti rakkain ja tärkein :)

Kiitoksia!

Syvä Miete

  • ***
  • Viestejä: 36
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #13 : 11.02.2020 15:42:07 »
Kommenttikampanjasta iltaa/päivää!

Olipa herkkä ficci. Söpöä, pitävät kädestä kiinni. Sairaalassa herääminen ei varmaan ole mukavaa - steriilin tuoksun mukana. Ihanaa että päätyivät naimisiin! Ja muuttaminen malibuun - sillä voisi unohtaa iron manit ja keskittyä normaali elämään.
Hyvä että heillä on toisensa. Kiitos.

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 494
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #14 : 11.02.2020 17:06:09 »
Auri & Fio: Kyllä, Marvelissa enkkutermit all the way! Vai mites ois ku alottasin tähän väliin vaikka uutta Rautamies/Talvisotilasta? Mä en kyllä tykkää tosta Talvisotilaastakaan yhtään, ei siinä oo yhtään samanlaista hienoa kaikua kun Winter soldierissa :: DD

Mun mielestä on vaan hauskaa kun jutskailette täällä ja ollaanhan me kuitenkin ihan aiheen ytimessä ;D ♥ Mutta joo, Teräsmies on ihan typerä ja turha suomennos ja luojan kiitos Batman on Batman, ainakin suurimmaksi osaksi :---D Lepakkomies, ei jeesus...

Sokru: Aww, kiitos ihanasta kommentista ♥ Halusin, että näiden kahden elämä End gamen jälkeen on onnellista, joten hienoa kuulla että rakkaus välittyy selkeästi :3 They deserve it, damn it!!!

Syvä Miete: Kiva, että valitsit tämän :3 Oon kunnon sucker sille, että Steve ja Tony menee naimisiin, koska Stark-Rogers on hienoin yhdistelmänimi ikinä :'''D Kiitos kommentista <3





or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Auri

  • the end of an era
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 409
  • and — the beginning
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #15 : 11.02.2020 17:10:58 »
Rautamies/Talvisotilas best XDDDD Apua en selvii. Haastan sut kirjottaa noilla termeillä jotain sksfkkfdkskksk

Kelaa nyt jotain "Talvisotilas? Tilannepäivitys."
tai
Tony astui ulos Rautamieshaarniskastaan.

someone who, when they arrive, makes you think that
everything's gonna be all right

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 474
  • ava by Claire
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #16 : 21.03.2021 19:54:12 »
Kommenttikampanjasta hei!

Mun piti ihan tarkistaa, etten ole jo kommentoinut tätä, kun olen jo ainakin kaksi kertaa aiemmin lukenut ja tykännyt. Mutta korjataanpa asia! Ihana, kun Steve on tässä se aktiivinen osapuoli, joka valvoo Tonyn sängyn vierellä ja lopulta kosiikin. Tunnelma on tosi herttainen ja saa lukijan tuntemaan, että onneksi Stevellä ja Tonylla on toisensa. Ja Peter is Tony´s baby, tientenkin hämähäkkimiespukua pitää välillä päivitellä ;D Tää oli ihana <3

Kiitos, kun kirjoitit! :-*

-Kel
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 494
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #17 : 22.03.2021 17:39:07 »
Auri: Aijjumpe, vielä olis Rautamies/Talvisotilas kirjottamatta, mutta kuten todettu niin eilen käytin ensimmäistä kertaa tekstissäni Talvisotilasta, joten pitkä matka ei enää oo XD

Kelsier: Oi vitsi, vähän kiva kuulla että oot lukenut tämän useempaan kertaan :3 Endgamen jälkeen (ja edelleenkin) tarvi kyllä tällästä domestic blissiä! Kiitos kommentista <3


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #18 : 09.08.2021 08:43:34 »
Kommenttikampanjasta moi!

Vau, olipas tämä kaunis. Aluksi niin sydäntäsärkevä, ja sitten huojentunut ja onnellinen. Voi että, ei tämmöselle keksi sanoja. Tää oli niin vaikuttava, hieno kokonaisuus koottu raapaleista. ♥ Oon sucker for onnelliset loput ja oon kyllä niin ilonen, että kaksikko sai onnellisen loppunsa. Ne on sen ansainneet. ♥ Tuo muutto Malibuun ja sitten keskustelu naimisiinmenosta kruunasi kaiken! Stark-Rogers on kyllä hyvä nimi yhdistelmä! :D

Rakastin tän herkkyyttä. Tässä oli niin paljon tunnetta, että se oli lähes käsinkosketeltavaa. Vau, ei voi muuta sanoa. Ei musta taida tämän järkevämpää nyt irrota, mutta tää oli todella, todella hieno. Niin kaunis, tykkäsin. ♥ Kiitos ♥♥♥
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 494
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #19 : 15.08.2021 20:01:34 »
Felia: Naaaww, kiitos ♥ Mä edelleen itekin jotenkin tykkään tästä kauheesti, vaikka tietty aina jälkeenpäin miettii kaikkee mitä ois voinu tehdä toisin :'D Onnelliset loput on parasta ja Stark-Rogers.... ah <3 Ei tarvitse mitään järkevää irrotakaan, kommentista tuli tosi hyvä mieli, kiitos siitä :3


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku