Kirjoittaja Aihe: Katastrofimielikuva, S, (angst, Harry/Voldemort)  (Luettu 3322 kertaa)

Jazz*

  • Vieras
Title: Katastrofimielikuva
Author: Jazz*
Beta: Möykky (tuhannet kiitokset!)
Disclaimer: En saa tästä rahaa. Rowling omistaa kaiken Pottereihin liittyvän.

Rating: S
Pairing: Harry/Voldemort
Genre: angst
Warnings: eräänlainen mind-fuck, hieman ahdistavaa tekstiä

Summary: Suunnatonta pelkoa, ikuista yhdessäoloa, kimeää naurua ja pilkkaa.

A/N Snapu on Pyörylä toivoi Harry/Voldemort-ficciä Barlow Girl-nimisen artistin Never Alone-biisistä. Kyllä Jazz* toteuttaa. : D Lyriikat Never Aloneen löytyvät täältä. Ja kai tiedätte, että arvostan kommentteja (jopa niitä ihkutuksia).

// Nykyään Podfic-versio kuunneltavissa!


Katastrofimielikuva


Odotin häntä tänäänkin.

Olin jo tottunut synkimmistä pohjukoistani nouseviin kiehkuroihin, jotka limaisesti mieleni kantta kiiveten mustasivat minut. Joka päivä, joskus kahdestikin, useasti yhden kuunkierron aikana, hän oli siellä.
Suuni pielet kääntyivät maaniseen virneeseen ja sivelin poskiani, suoristin silmälasini, kiskoin hellästi hiuksiani. Ja tiesin, että hän sai minut tekemään sen kaiken. Jalkani, ne notkahtelivat, käteni hikosivat kylmiin karpaloihin, vatsani pohjaa viilsi.

Tarvitsin häntä tänäänkin.

Olin jo tottunut häneen, käpertyneenä sitkeään pimeyteen tai kopeana koputtelemaan silmäni taustoja, kirvoittaen ja kiusoitellen kyyneliä.
Hän täytti hiljaisuuden, sillä yksinkin huulieni ollessa sinetöidyt, kykenin kuulemaan ivaavia ja sihiseviä naurahduksia. Sanoihinkin tartuin, kynsin ja hampain, vaikka ne olivat loukkaavia. Loukkaavampia kuin tuhannet kiroukset tai tikarit, sillä ne upposivat syvälle, syvälle, syvemmälle kuin hän edes ymmärsi.

Mutten nähnyt häntä tänäänkään.

Olin jo tottunut siihen kolkkoon kaiuntaan, kun hän vingutti ja venytti sieluani kuin pahaista viulua. Eniten minua ahdisti se, ettei ollut tietä jota pitkin paeta. Kaipasin tuntematonta, häntä vierelleni, lähelleni, samaan elämään.
Joskus kuljetin kättäni paljaalla olkapäälläni, tunsin hänen kalpeutensa sitä vasten painautuneena, pitkien kynsien hieroessa kevyesti luista leukaperääni. Selkääni vasten tunsin hänen rintakehänsä, jota ei oikeasti edes ollut, kohoilevan hiljalleen olemattomien hengenvetojen tahtiin.

En ole yksin vieläkään.

Olin jo tottunut siihen, että laskin kaiken hänen varaansa. Sysäsin hänelle luottamukseni, uskoni, rohkeuteni, rakkauteni. Mitä sain palkaksi?
Aina kun toivoin, ja silloin kun en toivonutkaan, hän oli siellä. Katkerat kyyneleetkin vuodatin, hänen seuratessaan vieressä.
Ja olen varma, kerran hän vavahti, kuin olisi minua säälinyt.
Suunnatonta pelkoa, ikuista yhdessäoloa, kimeää naurua ja pilkkaa.

Olenko rakastunut olemattomaan, ei keneenkään?
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 23:44:44 kirjoittanut Renneto »

HighAndDry

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Katastrofimielikuva, K-13
« Vastaus #1 : 17.05.2008 23:18:26 »
Kuule, minun piti rekisteröityä tänne jo pari päivää sitten mutta en saanut aikaseksi, mutta kun luin tämän niin minun oli pakko päästä kommentoimaan tätä. Ja rekkaroiduin. :)

Mutta asiaan. Tämä oli ihan MIELETTÖMÄN hyvä. Ensimmäiseen lauseeseenkin jää koukkuun. Ja rakastuin viimeiseen. Siis hienoa kerrontaa ja kuvailua alusta loppuun saakka.

Lainaus
Olin jo tottunut siihen kolkkoon kaiuntaan, kun hän vingutti ja venytti sieluani kuin pahaista viulua.

Nerokas lause, sanoisinko.

Tykkäsin tästä ihan hirveästi. Kiitos hienosta lukukokemuksesta. Tätä lisää! :D



"AVADA KEDAVRA!!"
"Duuuuuuuuuude..."

Snapu on Pyörylä

  • Sulttaani
  • ***
  • Viestejä: 1 209
  • Yksäröikää yksinäistä.
Vs: Katastrofimielikuva, K-13
« Vastaus #2 : 18.05.2008 00:41:03 »
WoW!

Okei.

Vau.

Kiitos.


Selvä. Jos jotain vielä kirjottasin... Hienon hieno! Upea tulkinta niistä lyriikoista! Toivoin jotain järisyttävää, mutta tämä vetää jo hyvällä tavalla aivan överiksi! Kiitos siitä.

-.-'


"I don't think you can take it seriously unless you joke about it." -Robert Downey Jr.
Ficit | avatar by princessbloomy @ lj.com

Samwise

  • ***
  • Viestejä: 26
Vs: Katastrofimielikuva, K-13
« Vastaus #3 : 21.05.2008 12:33:02 »
Jahas.
Aloin lukea tätä ihan vaan persoonallisen nimen takia.
Sitten pelkäsin pahinta, kun kyseessä oli Harry/Voldemort...siitä on kirjoitettu niin paljon kaikkea sellaista, mistä en ole pitänyt, niin että en oikein osannut olettaa tämän olevan yhtään niitä selkeämpi/parempi.

Mutta olihan tämä! Tässä ei oltu menty siitä, missä aita on matalin, vaan oikeastaan päinvastoin. Kiinnostavan jotenkin...painajaisunen tyyppinen tunnelma, josta oli vaikea tietää mikä oli tarkalleen todellisuutta ja mikä ei. Hyvin luotu ja hyvin kuvailtu tunnelma tuossa oli parasta.

Lisäksi tuo oli ilahduttavan virheetöntä tekstiä. Ja mukavasti jaettu. Kiva, kiitos.