Kirjoittaja Aihe: Ace Attorney: Kaikki typerät ideat | S | Wright/Edgeworth | Tinder!AU | raapalesarja, 8/8  (Luettu 2274 kertaa)

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Se on oikeastaan Larry Butzin idea. Kaikki typerät ideat ovat.



Nimi: Kaikki typerät ideat
Kirjoittaja: Avaruuspiraatti

Fandom: Ace Attorney
Paritus: Phoenix Wright/Miles Edgeworth

Ikäraja: S
Tyylilaji: draama, Tinder!AU

Haasteet: FanFic100 (97. Oma valinta: Tinder), Vuosi raapalehtien VII

Vastuunvapaus: Kaikki tunnistettavat hahmot, tapahtumat ja miljööt kuuluvat Ace Attorneyn luojille. En ansaitse tällä rahaa.


A/N: Minä katsoin Game Grumpsien läpipelin Ace Attorney Trilogyn ekasta pelistä ja rakastuin siihen (ja wrightworth-paritukseen) kybällä. Ostin sitten pelin itsellenikin, mutta olen kyllä käyttänyt enemmän aikaani fikkien lukemiseen ja fikkaamiseen kuin itse pelaamiseen ;D Tämän miniraapalesarjan omistan Nevillalle, joka auliisti jakoi aivomehujaan, kun pyysin promptia ♥ Täyttäkäämme yhdessä Fini Ace Attorney fikeillä!!





K A I K K I   T Y P E R Ä T   I D E A T




1.
200 sanaa

Se on oikeastaan Larry Butzin idea. Kaikki typerät ideat ovat. Ja ehkä Miles on juonut liikaa punaviiniä siihen suostuessaan. Tinder-profiilin pystyttäminen käy Larrylta helposti ja nopeasti. Ensin Miles ei kehtaa myöntää, että etsii vain miesseuraa, mutta Larry on niin humalassa ja hän niin toivottoman yksinäinen, että lopulta hän onnistuu kakistamaan sen ulos. Larry ei ole siitä moksiskaan.

”Pyyhit oikealle, jos pidät jonkun pärstästä”, Larry kertoo ja painaa puhelimen Milesin käteen. Miles katsoo tuntemattoman miehen kuvaa epäillen.

”Voit toki käydä aina tsekkaamassa jokaisen profiilin ennen päätöstä”, Larry jatkaa pirullisesti virnuillen.

”Eikö tämä ole hieman… pinnallista?” Miles kysyy.

”Totta kai!” Larry huudahtaa, kuin siinä koko sovelluksen viehätys piilisikin. Miles kurtistelee yhä kulmiaan, mutta laskee katseensa kuitenkin takaisin puhelimeen. Hän avaa miehen profiilin ja silmäilee sen nopeasti läpi. Sitten hän pyyhkii vasemmalle.

”Ei jatkoon”, Larry kommentoi. Milesin tekee mieli kiittää ääneen, mutta Larry tuskin ymmärtäisi sarkasmia.

Kukaan seuraavista viidestä (vai viidestätoista) miehestä ei ”pääse jatkoon”. Lopulta Miles pyyhkii oikealle – se on tummatukkainen ja fiksun näköinen mies –, mutta vain, jotta Larry lopettaisi toivottomaksi käyvän huokailunsa.

”Tiedätkö, tämä… eh...”

”Tinder.”

”Tinder ei taida olla minua varten”, Miles sanoo ja pistää puhelimen taskuunsa.

Larry kohauttaa olkiaan ja tilaa ties monennen oluen.

Miles unohtaa poistaa deittisovelluksen puhelimestaan.


« Viimeksi muokattu: 18.01.2020 19:13:35 kirjoittanut Avaruuspiraatti »

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 336
  • Lunnikuningatar
Hehee! Olipa ihanaa lukea Finissä Ace Attorney -ficciä. ♥ Varsinkin, kun siihen sai mukaan vanhan kunnon Tinder-troopin, joka on mielestäni paras. :P

Minusta oli tosi sopivaa, että idea oli Larry Butzin, koska Larryltä sellaista voisi odottaa. Miles mahtaa olla myös aika epätoivoinen, kun lähti tuollaiseen mukaan. Tarvitsisi selvästi miehen. (No, onneksi Phoenix epäilemättä lämpeää ajatukselle ennemmin tai myöhemmin.)

Suosittelen muuten myös lämpimästi pelien pelaamista itse, se on ihan parasta! Varsinkin, kun voi fiilistellä kaikkia kohtia juuri niin pitkään kuin haluaa, ja pääsee itse astumaan Phoenixin saappaisiin. Toki siinä on varmaan ero, kun kaikki käänteet tietää ennalta, mutta ei se minuakaan hirveästi oikeastaan haitannut.

Kiitos tästä, odottelen jatkoa vesi kielellä.


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Kiitos Nevilla kommentistasi! ♥ Mun täytyy kyllä nyt vähän skarpata tuossa pelaamisessa ;D Ei ole mitään järkeä ostaa peliä ja sitten vain antaa sen pölyyntyä!! Plus palan jo halusta nähdä, mitä tuon trilogian ekan pelin jälkeen käy. Olen jo vähän spoilaantunut, että eräs hahmo ilmeisesti feikkaa kuolemansa tai jotain :D Täytyisi pelata eteenpäin, että saisi tietää!! Mutta sitä odotellessa: tässä uusi osa luettavaksi.




2.
200 sanaa

Milesilla on liikaa vapaa-aikaa. Siitä se johtuu.

Hänen olisi pitänyt poistaa Tinder heti, kun hän pääsi kotiin Larryn kanssa vietetyn illan jälkeen. Jos hän on tosissaan niin järkevä kuin hän väittää olevansa, hän olisi poistanut deittisovelluksen viimeistään seuraavana aamuna. Mutta nyt hän istuu kalliilla sohvallaan, juo punaviiniä lahjaksi saamastaan viinilasista ja selaa tuntemattomien miesten kuvia siinä toivossa, että joku niistä herättäisi hänen mielenkiintonsa. Eikä tämä ole ensimmäinen kerta: tätä nykyä siitä on tullut jo rituaali. Miles ei ole ylpeä siitä, mutta ei hän osaa enää lopettaakaan. Se on turhaa ajanhaaskausta, kyllähän hän sen tietää. Moni miehistä on kyllä Milesinkin standardeilla erittäin hyvännäköinen, mutta tuskin kenestäkään, joka käyttää tällaista sovellusta seuranhakuun, voi löytää mitään kestävää. Ja jotain kestävää Miles kaipaisikin; ei kertaluontoista ja keskinkertaista kahviseuraa.

Miles pyyhkii vasemmalle. Vasemmalle. Vasemmalle. Hän ei vaivaudu enää edes tarkistamaan miesten profiileja. Kello lähenee kahtatoista. Totta puhuen hänen pitäisi jo pistää puhelin pois ja mennä sänkyyn. Hän juo viinilasinsa tyhjäksi ja laskee sen keraamisen lasinalusen päälle. Hän ei malta sulkea puhelintaan. Onko tästä muodostumassa hänelle jo pakkomielle? Miles lupaa itselleen, ettei enää ikinä mene istumaan iltaa Larry Butzin kanssa.

Hän pyyhkii taas vasemmalle ja on tiputtaa puhelimensa lattialle.

Phoenix Wrightin hymyilevät kasvot katsovat häntä takaisin.



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 336
  • Lunnikuningatar
Kannattaa pelata eteenpäin, niin voi paremmin sitten nauttia englanninkielisestä ficcitarjonnasta. ;) Siitä tosi suuri osa spoilaa nimittäin myöhempiä pelejä! Mutta ai että, nyt päästään tässä ficissä jo melkein asiaan. :D

Miles-parka, edelleen. Siellä hän itsekseen selailee Tinderiä yksinäisenä.  :'( Mutta onneksi Phoenix taas kerran yllättää, koska se nyt vain kuuluu hänen olemukseensa - vaikka sitten sattumalta Tinderin välityksellä. :P Mutta swipatako oikealle vaiko vasemmalle, kas siinä syyttäjällemme pulma...

Tämä on kutkuttava ja ihana! Odottelen taas innolla jatkoa. ♥


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Phoenix on vallan erinomainen yllättäjä!! Kiitos taas Nevilla kommentista ♥




3.
300 sanaa

Milesin kädet hikoavat. Hänen ensimmäinen ajatuksensa on, että se on Larry Butzin tekosia. Larry on kertonut Wrightille hänen Tinder-profiilistaan ja käskenyt tämän kirjautumaan deittisovellukseen hänen kustannuksellaan pilaillakseen. Ehkä kujeen perimmäisenä tarkoituksena on saada hänet hämilleen ja pilata hänen seuraava oikeudenkäyntinsä. Mitään muuta selitystä Miles ei asialle keksi.

Hänen seuraava ajatuksensa on, että Larry Butz on aivan liian typerä sellaisen pilan orkestrointiin. Ei, tämä on jonkun paljon Larrya nokkelamman ja ketkumman ihmisen tekosia. Mutta kenen? Yhdestä asiasta Miles on varma: Larry on laverrellut jollekin hänen punaviinipäissään tekemästään virheestä. Ja se joku on mitä varmimmin itse Phoenix Wright. Niin sen täytyy olla. Wright on kuullut hänen hairahduksestaan ja päättänyt ottaa siitä kaiken ilon irti. Tämänkö takia Wright katsoi häntä niin kummallisesti ennen edellistä istuntoa, kun hän tarkisti jotain puhelimestaan? Odottiko Wright, että hän löytäisi tämän kuvan? Miles näkee jo sielunsa silmin, kuinka Wright vinoilee hänelle tästä seuraavalla kerralla, kun he juttelevat.

Miles tuijottaa tiukasti Wrightin kuvaa. Wright on kammannut mustat hiuksensa samalla tavalla kuin Miles on nähnyt niiden aina olevan. Hänellä on päällään pelkkä vaaleansininen kauluspaita, jonka ylin nappi on rennosti auki ja hihat käärittyinä kyynärtaipeisiin. Puvuntakista tai solmiosta ei ole tietoakaan. Wrightin hymy on kuvassa aito ja lempeä; se ei ole lainkaan sellainen, johon Miles on tottunut oikeussalissa.

Hetken epäröityään Miles avaa Wrightin profiilin.

Phoenix, 24
▼ 2 mailin päässä
Asianajaja Ässä.

Miles hymähtää. Nyt hän on varma, että Wright on tehnyt profiilinsa vain häntä ärsyttääkseen. Edes Wright ei ole niin typerä, että hakisi seuraa noin köykäisellä esittelyllä. Miles nojaa mietteliäänä sohvan selkänojaan. Hän voisi pyyhkiä vasemmalle ja olla, kuin ei olisi koskaan Wrightin kuvaa nähnytkään. Wright varmasti repii pelihousunsa, kun huomaa, ettei hänen pieni pilansa onnistunutkaan.

Tai sitten hän voisi itse hieman pilailla Wrightin kustannuksella.

Ennen kuin hän ehtii punnita kunnolla toista vaihtoehtoaan, hän on jo pyyhkinyt oikealle.

SE ON MÄTSI!



A/N: En tiennyt, miten suomentaisin ace attorneyn, joten päädyin Ritari Ässän hengessä käyttämään Asianajaja Ässää xD Suomi on kyllä välillä aika cringe kieli.



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 336
  • Lunnikuningatar
Se on MÄTSI, nimittäin minä ja tämä tarina. ♥♥♥ Ah, mikäpä onkaan se parempaa kuin Miles jäätymässä Phoenixin tinderprofiilin parissa? No ei hitto mikään!

Also, Asianajaja Ässä, xDD. En tajua miten se voi olla noin hauska juttu suomeksi. (En muuten ikinä käytä hymiötä xDD, enkä varmaan ole koskaan Finissä käyttänyt, joten ole hyvä. :P )

Missä jatko? (Kun olin 14-vuotias, silloisella lempifoorumillani oli tapana postata tällaisia kommentteja:

EKA!!! (eli eka joka ehti kommentoida)

MUTTA MISSÄ JATKO?)

Menen nyt samalla formaatilla. :P


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Ihana Nevilla <33 Tässä tulee jatko!!




4.
250 sanaa

En voi uskoa tätä.

Miles on tiputtaa puhelimensa jo toistamiseen sinä iltana. Wright lähettää hänelle niin nopeasti viestiä että Milesin on vaikea olla ajattelematta sitä, että tämän on täytynyt vahtia Tinderiä juuri tätä tilaisuutta odottaen. Hän hengittää kolme kertaa syvään rauhoitellakseen hermojaan (ja kiihtynyttä sydäntään), ennen kuin vastaa.

Mitä helvettiä, Wright?

Miles on tyytyväinen vastaukseensa. Se on kova ja ytimekäs ja kertoo varmasti Wrightille, mitä hän todella ajattelee tämän typerästä pilasta.

En voi uskoa, että olet oikeasti kirjautunut Tinderiin.
Kaikista ihmisistä SINÄ.


Miles rypistää otsaansa. Sinä kyllä tiedät, miksi olen Tinderissä.

Niin kai… Wright kirjoittaa seuraavaa viestiään pitkään.

En vain ajatellut, että sinäkin etsisit sellaista seuraa.

Ryppy Milesin kulmien välissä syvenee. Mitä Wright tarkoittaa ’sellaisella’ seuralla? Tämän täytyy olla osa Wrightin kieroutunutta suunnitelmaa saada hänet hämilleen. Vai luuleeko Wright oikeasti, että hän on etsimässä sovelluksesta seuraa intiimeihin aktiviteetteihin? Miles yskähtää, kun tajuaa, mikä toinen asia Wrightin viestissä häiritsee häntä.

Miten niin ’sinäkin’?
Älä sano, että olet kirjautunut Tinderiin etsimään seksiä, Wright. Se ei voi olla hyväksi maineellesi.


Sanot sinä.

Miles hymähtää. ”Asianajaja Ässällä” on pointtinsa.

Minä kirjauduin Tinderiin puhtaasti Larry Butzin painostuksesta. Unohdin vain poistaa sovelluksen myöhemmin.

Minä mietinkin, että jokin tässä jutussa haiskahtaa ja pahasti…

Ja sitten Wright taas jää kirjoittamaan. Miles tuijottaa puhelimensa ruutua sydän aina vain kiihtyen. Hän ei ymmärrä, minkä takia juuri tämä sananvaihto saa hänen kehonsa reagoimaan niin voimakkaasti. Ovathan he ennenkin lähettäneet Wrightin kanssa toisilleen tekstiviestejä, eikä hän ole koskaan aikaisemmin alentunut punastelemaan kuin pikkupoika.

Wright saa viestinsä valmiiksi.

Ja silti sinä valitsit minut.



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 336
  • Lunnikuningatar
EKA!

Ah!

Punasteleva Miles ja aina niin suorasanainen Phoenix! Tuosta jotenkin välittyy Phoenixin rehellisyys, ah, sydämeni sulaa. ❤️ Miles on myös niin oma ärtynyt ja valmiiksi karvat pystyssä, että häntä käy oikein sääliksi. Koettaisi mies nyt edes vähän uskoa, että Phoenix voi aidosti olla kiinnostunut. :(

Pystyn elävästi kuvittelemaan Tinderin ja tämän keskustelun ja lopun cliffhanger on taas täyttä kultaa. Niin paljon mannaa Wrightworthia yhdelle päivälle, parasta! Oot best!


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Kiitos Nevilla taas kommentistasi ♥ Ihanaa, että olet lukemassa aina uusia osia! Tässä taas vähän lisää nannaa ^-^




5.
300 sanaa

Miles ei ole varma, lukeeko hän liikaa rivien välistä, vai tarkoittaako Wright todella sitä, mitä hän luuleekin tämän tarkoittavan. Hänen päätään jomottaa, sydän tuntuu jyskyttävän jo korvissa asti. Jos Wright vielä pilailee hänen kustannuksellaan, tämän täytyy todella olla ilkeämielinen mies. Miles puree huultaan ja tuijottaa tyhjää viestikenttäänsä. Hän jää harvoin sanattomaksi, mutta nyt on kuin joku olisi porannut reiän hänen takaraivoonsa ja viimeinen järjen hivenkin on valunut siitä pois. Hänen ei tarvitse murehtia kauaa saamattomuuttaan, sillä Wrightilta tulee äkkiä uusi viestitulva.

Anteeksi.
Unohda tuo edellinen.
Ilmaisin asiani huonosti.
Ehkä on parempi, että poistat koko sovelluksen.
Larryn ideoihin ei kannata koskaan mennä mukaan.
Siellä haisee, missä Butz jne…
Voin auttaa sinua poistamaan Tinderin, jos et itse osaa.
Vaikka tottahan sinä osaat tehdä sen itsekin.
Jos totta puhutaan minun ei ehkä olisi sittenkään pitänyt laittaa sinulle viestiä.
Anteeksi.
Taisin lukea tilanteen väärin.
Tai siis en.
Ei.
En tarkoittanut sitä niin.
Älä luule itsestäsi liikoja, Edgeworth.
Nähdään torstaina oikeudessa.


Miles tuijottaa Wrightin viestiketjua tyrmistyneenä. Kuinka typeränä tämä oikein pitää häntä?

Oletko menettänyt järkesi, Wright?

Ole kiltti ja poista tämä sovellus.

Miten niin luit tilanteen väärin?


Ei puhuta tästä enää.
Hyvää yötä.

Ajattelitko sinä oikeasti, että pyyhkisin oikealle siksi, että haluaisin sinut sänkyyni?



Että haluaisin välillemme jotain intiimimpää?


........
.........................
Lopeta, Miles. Minä näen, että kirjoitat...

Helvetti sentään, Wright. En voi uskoa tätä. En varsinkaan sinusta! Sinä et tiennyt, että Butz suostutteli minut tänne. Sinä luulit, että olin täällä tosissani. Sinä luulit, että valitsin sinut, koska haluan sukupuoliseen kanssakäymiseen kanssasi.

Se kuulostaa oudolta, kun sanot sen noin.

Miten minun pitäisi se sitten ilmaista?


Ei puhuta tästä enää.
Unohdetaan koko juttu.

Ovatko tunteesi puhtaasti pelkkää himoa, vai onko jotain muuta, mitä minun pitäisi tietää?

Hyvää yötä. En aio puhua tästä enää kanssasi.


Miles puuskahtaa turhautuneena. Hän yrittää lähettää Wrightille uuden viestin, mutta tämä on jo estänyt hänet.



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
6.
300 sanaa

Miles ei saa nukutuksi sinä yönä. Hänen ja Wrightin kesken jäänyt keskustelu vaivaa häntä niin paljon, että lopulta hän nousee kolme tuntia ennen kelloaan ja menee keittämään teetä. Hän ei ole koskaan aikaisemmin joutunut luovuttamaan minkään asian suhteen, mutta nyt hän joutuu nielemään tappionsa – ainakin hetkeksi. Hänellä on sovittuja tapaamisia koko seuraavan päivän toimistollaan, mutta hän ehtii hyvin piipahtamaan Wright & Co. lakitoimistolla lounastauollaan. Hän myhäilee itsekseen: hänen suunnitelmansa on vedenpitävä. Wrightin on pakko kohdata hänet, ennemmin tai myöhemmin. Tässä taistelussa Miles ei aio jäädä toiseksi.

Käy ilmi, että Wright on liukkaampi liikkeissään kuin Miles osasi kuvitella. Nuori Maya Fey on tervehtimässä häntä, kun Miles astuu toimistoon. Tyttö näyttää kauhistuneelta hänet nähdessään.

”Mitä sinä täällä teet?”

”Tulin tapaamaan Wrightia”, Miles sanoo ja pälyilee ympärilleen. Hän nyrpistää vähän nenäänsä. Toimiston sisustuksesta käy selvästi ilmi, ettei Wright & Co. lakitoimistolla käy yhtä paljon asiakkaita kuin hänellä. Ehkä hän voisi ostaa Wrightille lahjaksi vähemmän mauttoman jalkalampun tämän seuraavaa syntymäpäivää varten.

”Nick ei ole paikalla”, Maya tokaisee.

Miles katsoo tyttöä tyrmistyneenä. ”Missä hän on, jos ei töissä? Tänään on tiistai.”

”Hän sanoi pitävänsä etäpäivän”, Maya sanoo ja naputtaa leukaansa. ”Kuulosti siltä, että hän on krapulassa, muttei vain kehdannut myöntää sitä.”

Miles yskähtää. Hän ei tiennytkään, että Wrightilla on alkoholiongelmia. Maya parka. Tyttö on aivan liian nuori pyörittämään lakitoimistoa yksinään. Hänen täytyy puhutella Wrightia tästäkin.

”Etsisitkö minulle Wrightin osoitteen?” hän pyytää. Maya näyttää epäilevän häntä, mutta lähtee kuitenkin kaivamaan kaapin laatikoita. Miles katsoo kelloaan. Hänen lounastaukonsa loppuu jo 30 minuutin päästä. Hänen täytyy perua seuraava asiakastapaamisensa. Wright saa luvan kuulla tästäkin.

”Tässä”, Maya sanoo tullessaan takaisin ja ojentaa hänelle paperilapun. ”Saanko kysyä, miksi menet katsomaan Nickiä?”

”Työasioita”, Miles valehtelee. ”Jos saan pyytää, voisitko olla kertomatta Wrightille, että olen tulossa käymään. Se on… tavallaan yllätys.”

Mayan kasvot kirkastuvat. ”Voi miten jännittävää! Voit luottaa minuun, herra Edgeworth!”


« Viimeksi muokattu: 16.12.2022 17:39:49 kirjoittanut Avaruuspiraatti »

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
7.
300 sanaa

Wright on kymmenen kertaa kauhistuneempi kuin Maya hänet nähdessään. Miles pistää heti merkille, että Wright näyttää ehkä vähän kalvakalta ja huonovointiselta, muttei ehdottomasti liikaa edellisenä iltana juoneelta. Wright availee suutaan kuin kuivalle maalle eksynyt kala, ja Miles päättää ottaa ohjat heti ensitöikseen käsiinsä.

”Hyvää päivää, Phoenix Wright”, hän sanoo ja kutsuu itsensä sisälle. Wright toljottaa häntä yhä sanattomana. Miles vilkuilee Wrightin asunnon nopeasti läpi ja toteaa, että se on yhtä huonosti sisustettu kuin Wright & Co. lakitoimistokin. Se kuitenkin näyttää siedettävän siistiltä.

”Sinä et ole tervetullut tänne”, Wright sanoo, kun pystyy taas puhumaan. ”Häivy.”

”Tuo ei ole järin kohtelias tapa tervehtiä vieraitasi, eihän”, Miles hymähtää. Hän riisuu kenkänsä seinän viereen ja kävelee sitten sisemmälle asuntoon. ”Onko sinulla teetä?”

”Mitä ihmettä sinä oikein aiot?” Wright ärähtää ja kiirehtii hänen peräänsä. ”Eikö sinulla ole luihuja asiakkaita tavattavanasi?”

”Peruin asiakastapaamiseni sinun takiasi. Jos olisit vaivautunut toimistollesi, minun ei olisi tarvinnut ajaa tänne asti.”

”Me emme ole sopineet tapaamista. Mitä sinä haluat minusta?”

”Onko sinulla teetä?” Miles väistää Wrightin kysymyksen.

”En aio tarjota sinulle teetä.”

”Sitten minä keitän sitä itse.” Miles kävelee epäröimättä Wrightin keittiöön ja – onnekseen – löytää avatun teepaketin heti ensiyrittämällä. Se on halpaa laatua, mutta kelvollista siihen tilanteeseen. Hän on hyvin tietoinen Wrightin tuijotuksesta, kun hän täyttää vedenkeittimen ja ottaa tiskipöydälle kaksi puhdasta mukia kaapista.

”Miles”, Wright sanoo toivottoman kuuloisena, kun vesi alkaa hiljalleen porista. Miles kääntyy ja ristii kädet rinnalleen.

”Haluatko sinä harrastaa seksiä kanssani?” Miles kysyy suoraan. Wrightin koko naama muuttuu punaiseksi. Hän puristaa huulensa suppuun, eikä vastaa Milesille. Miles hymähtää.

”Hyvä on, pidä sitten mykkäkoulua.”

Hän ottaa aikansa valmistaessaan heille molemmille kupilliset teetä. Hän ei tiedä, miten Wright tykkää juoda omansa, joten hän ottaa ruokapöydälle myös maidon ja hunajapurkin. Hän käy istumaan oman kuppinsa eteen ja viittaa sitten vastapäistä tuolia.

”Käy istumaan. Ei tämä murjottamalla helpommaksi muutu.”

Wright tottelee viiveellä.



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
8.
200 sanaa

Wright avaa suunsa vasta sitten, kun Miles nousee tekemään itselleen toista teemukillista.

”Kyllä.”

Miles kohottaa kulmiaan.

”Haluan harrastaa seksiä sinun kanssasi. Älä pakota minua toistamaan sitä.”

Miles on sanomattakin yllättynyt. ”Arvostan suoruuttasi”, hän sanoo ja istuutuu takaisin pöydän ääreen.

”Oliko tämä tässä?” Wright on punainen ja tuijottaa käsiään. ”Näemme varmaankin ylihuomenna oikeustalolla?”

”Se on tässä, jos haluat niin.”

Wright kohottaa päätään. ”Mitä?”

”Luulitko todella, että ajaisin luoksesi vain nolatakseni sinut? Kuvittelin, että jopa sinun hoksottimesi olisivat tätä terävämmät.”

Wright rapsuttaa niskaansa. ”Eli sinäkin haluat… minun kanssani?”

”En sanonut niin.”

”Mutta tarkoitit sitä.”

Miles nojaa tuolin selkänojaan ja mittailee Wrightia pitkään katseellaan. ”En ole ainakaan ajatusta vastaan, jos sitä mietit.”

”Ajatusta vastaan…” Wright puuskahtaa. ”Olet aivan mahdoton, Edgeworth! Mikset voi sanoa sitä suoraan? Minunkin piti.”

”Hyvä on”, Miles sanoo ja nostaa arvokkaasti leukaansa. ”Haluaisin kanssasi jotain intiimimpää.”

”Jotain intiimimpää..?”

”Seksiä, Wright”, Miles huokaisee. ”Seksiä ja suudelmia. Yhdessä vietettyjä öitä. Voisit tulla joskus luokseni teelle. Tämä sinun on aivan kamalan makuista.”

Wright räpyttää hämmentyneenä silmiään. Miles huokaisee uudemman kerran. Hän seuraa, miten ymmärrys viimein hiipii Wrightin kasvoille ja muuttaa tämän hymyn kainoksi. Nyt Miles itsekin jo punastuu ja joutuu piilottamaan sen mukinsa taakse. Ehkä kaikki Larry Butzin ideat eivät ole läpeensä typeriä.



A/N: Tässä oli tämän sarjan viimoinen osa. Kiitos, että luit! ♥



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 336
  • Lunnikuningatar
EKA!

MISSÄ SEKSI! (No ei ainakaan sallitun ikärajan ficissä, that's for sure.  ::) )

Mut oisivat nyt tosiaan voineet edes pussata. :( Phoenix-parka, hän on varmasti aivan hämillään. Miles on tässä tosi Miles, aina niin "suoraan asiaan ja pulinat pois". Vaikka varmasti hänelläkin tuo itsevarma olemus on pelkkää ulkokuorta. Ihanaa, että vaikka miekkonen puhuu aluksi lähinnä seksistä, niin sitten kyseessä on myös suudelmia ja yhteisiä öitä ja ennen kaikkea teetä. Ei herra syyttäjä varmastikaan kutsu ketä tahansa luokseen teelle!

Tämä raapalesarja oli päivieni piristys ja suuri ilo, joten nyt on haikea olo, että se on ohi - vaikka ei kauan kestänytkään. Kiitos näistä, ilolla odottelen ainakin miljoonaa Wrightworth-ficciä lisää!

Oot best. ♥


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Kommenttikampanjasta hei :D

Valitsin tämän tarjoamistasi luettavakseni, koska tällä oli hyvä nimi sekä tämä oli valmis. Koska fandom on minulle outo, ajattelin että on ehkä parempi lukea jotain, mikä on kokonaan valmis etten jää roikkumaan keskeneräiseen tarinaan. Ehkä hieman itsekästä, anteeksi siitä. Fandomista on tosiaan sanottava, etten ole koskaan kuullutkaan tästä ja kävin pikaisella tutkimusmatkalla Wikipediassa niin että tiedän edes suurinpiirtein mistä tässä on kyse. Sen syvempää analyysiä tähän en tehnyt ja olen myös tietoisesti jättänyt kaikki Nevillan kommentit lukematta, pahoittelut siitä.

Nyt kun olen ensin selitellyt riittävästi, voin siirtyä kommentoimaan tätä rapsusarjaa ;D

Ensinnäkin Tinder! Tuo loistava keksintö joka tarjoaa aivan mielettömän mahdollisuudet tarinalle :D Olen lukenut joitakin ficcejä joissa tätä on hyödynnetty, mutta näitä saisi olla paljon, paljon enemmän! Tuo, että Tinder vähän niin kuin huomaamatta imaisi Milesin mukaansa on uskottavaa, sillä noin käy usein uuden sovelluksen kanssa. Se, ettei hän löytänyt sieltä aluksi ketään oli myös kiinnostavaa ja kertoi hahmon alitajunnasta :D Sitten kun yllättäen tuttu tyyppi tulikin vastaan niin hykertelin jo tyytyväisenä asioiden saamalle käänteelle.

Pidin valtavasti tuosta viestitteystä, jota hahmot kävivät sovelluksen kautta, sillä siinä sai hieman selvyttää kummastakin. Pystyin lukemaan niin Wrightin kiinnostuksen kun myöhemmän paniikinkin hänen viesteistään. Miles puolestaan vaikutti häkeltyneeltä ja hämmentyneeltä ja siltä, kun ei olisi aivan varma mitä haluaisi. Aivan täydellinen väärinymmärryksen asetelma siis!

Kuinka asiat etenivät sitten seuraavana päivänä, oli kivan aikuismaista. Toki tämä raapale-mitta jo itsessään pakottaa siihen, ettei tekstiä voi venyttää miten paljon tahansa, vaan asiaan on päästävä, ja se on hyvä etenkin kun on kyse minulle tuntemattomasta fandomista. Miles vaikutti olevan kovin päättäväinen ja onneksi sai lopulta, vaikka aikamoisen kiertelyn jälkeen (!), kakistettua myös ne omat fiiliksensä Wrightin suhteen. Tämä taas tuntui myöntävän omat tuntemuksensa paljon helpommin, ja olisikin kiva tietää mikä näiden keskinäinen suhde todellisuudessa tuossa fanodmissa on :)

Vaikka en tosiaan tiedä tai tunne näitä hahmoja sen kummemmin, tämän lukeminen oli kuitenkin mukavaa. Toki ison osan tekee hyvä kirjoittaja, joka itse tietää mitä on tekemässä ja osaa ohjata hahmojaan oikeaan suuntaan. Siksi toistankin tässä jälleen sen, minkä olen sanonut jo lukuisia kertoja aikaisemmin: ei sillä parituksella (tai fandomilla!) ole väliä, jos kirjoittaja on hyvä :D Ja se tuli jälleen kerran todistettua! On nautinto lukea tekstiä, joka soljuu ja etenee sujuvasti, jossa on riittävästi huumoria, olematta kuitenkaan yli-hauska, sekä tunteita jotka saavat lukijankin vatsanpohjassa aikaan mukavaa kutinaa :)

Lämmin kiitos tästä lukukokemuksesta, nautin ihan todella! Ehkä jonain päivänä palaan tämän fandomin pariin, kenties jonkun korkeamman ikärajan tekstin puitteissa, sillä on sitä äksöniäkin ihan kiva lukea joskus ;)

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!