Kirjoittaja Aihe: Yuri!!! on Ice: Kultsipuppelihanipöö (S, Otabek/Yuri, ficlet)  (Luettu 1254 kertaa)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Title: Kultsipuppelihanipöö
Author: Larjus
Chapters: Ficlet
Fandom: Yuri!!! on ICE
Pairing: Otabek Altin/Yuri Plisetsky
Genre: Hölmö dialogivoittoinen arkifluff
Rating: S
Disclaimer: Hahmot kuuluu Kubo Mitsuroulle ja Yamamoto Sayolle ja muulle YOI-staffille. Teksti on minun, ja se on kirjoitettu ilman mitään rahallista korvausta.
Summary: Yuri ja Otabek keksivät toisilleen lempinimiä.

A/N: Tää oli joku hölmö keskiyön aivoitus taas vaihteeks. Anteeksi. Kohtelen venäläisiä nimidiminutiiveja aivan kamalalla tavalla ja uhmaan kaikkea logiikkaa ja oikeellisuutta. Anteeksi.
Puolustuksekseni voin sanoa vain, että mulla oli hauskaa tätä kirjoittaessa.

Osallistuu haasteeseen Fandomkohtaiset OTP:t II.


Kultsipuppelihanipöö


”Hei Beka”, Yuri sanoi kääntyen Otabekin puoleen. ”Minulla on tylsää, viihdytä minua.”
”Mmmhh...” Otabek mumisi nostaen päätään tyynystä hivenen.

Oli sunnuntaiaamu, vapaapäivä, ja kello lähenteli jo yhtätoista, mutta Yuri ja Otabek olivat yhä sängyssä. Hotellivuoteen muhkealla patjalla paksun peiton alla oli niin mukavaa, että kummallakaan ei ollut halua nousta vielä. Yuri oli ollut hereillä jo hyvän aikaa, välillä puhelimestaan nettiä selaten, välillä seinää tuijotellen, välillä Otabekin nukkuvia kasvoja tutkaillen. Otabek oli nukkunut hänen vierellään kuin karhu talviunilla ja vasta nyt alkoi näyttää heräämisen merkkejä. Puheeseen reagoiminen oli siitä vahvin merkki, sillä pari tuntia aikaisemminkin Yuri oli höpötellyt niin itsekseen kuin Otabekillekin, ja silloin toisesta ei ollut irronnut pienintäkään reaktiota.

”Viihdytä minua”, Yuri toisti ja hymyili pelottavan iloisesti.
”Öh”, Otabek möhähti ja painoi päänsä takaisin tyynyyn. Hän näytti siltä kuin kääntäisi kylkeä hetkenä minä hyvänsä.
”Olet nukkunut niin pitkään, minun on ollut tylsää”, Yuri sanoi virittäen ääneensä pientä flirttiä.
”Kiva kuulla näin heti aamusta”, Otabek totesi sitten. Hän sulki silmänsä. Yuri reagoi välittömästi nousemalla puoli-istuvaan asentoon ja suorastaan syöksyi Otabekin syliin. Hän lukitsi sormensa yhteen tämän niskan takana.

”Älä ole noin kylmä”, Yuri puhahti. ”Beshka...”
Otabekin hartiat nytkähtivät. Hän avasi silmänsä ja tuijotti ymmällään Yuria.
”Niin mikä?” hän kysyi kuin Yuri olisi juuri kutsunut häntä Spidermaniksi.
”Beshka...” toinen mutisi vähän nolon kuuloisena. ”Ajattelin vähän kokeilla, millä muilla nimillä voisin sinua kutsua.”
”Beka riitää varsin hyvin, kiitos vain”, Otabek totesi. ”Yurasha.”
”Eihän riitä. Bekashka.”
Ja niin haaste oli heitetty.

”Yurochka.”
”Bekyanka.”
”Yuronochka.”
”Bekakuchka.”

Otabek tyrskähti ja näytti samaan aikaan sekä nolostuneelta mutta myös huvittuneelta.
”Tuossa ei ollut mitään järkeä”, hän totesi päätään pudistellen.
”Missä niin?” Yuri kysyi. ”Sinussa? No ei totta helvetissä olekaan.”

Otabek nipisti Yurin sieraimet yhteen.
”Hei, me ei nyt puhuttu sinusta”, hän sanoi. ”Ainoastaan sinun surkeista lempinimistäsi minulle.”
”Voi kuule”, Yuri aloitti, kun Otabek päästi hänen nenästään irti, ”jos luulet, että Bekakuchka on pahinta, mihin pystyn, niin olet väärässä.”
”Sitähän minä tässä juuri pelkäänkin, Yurachenka.”
”Bekonushka.”
”Yurochkushka.”

Yuri irvisti.
”Hyi olkoon, Bekyashka”, hän sanoi sitten, virne kasvoillaan. ”Kutsu nyt vielä hanipööksi, niin voin todeta, että sinun nimeämislahjasi ovat yhtä tasokkaat kuin minullakin.”
”Sopii kyllä, Yurasechka Hanipöö Plisetsky”, Otabek vastasi kasvoillaan leveä hymy. Hänen tummat silmänsä nauroivat. ”Se ei itse asiassa kuulosta lainkaan pahalta. Sinun pitäisi muuttaa se viralliseksi nimeksesi.”
”Mikäs itse sitten olisit, Bekyonechka Kultsipuppeli Altin vai?” Yuri kysyi naurua pidätellen.
”Sopii.”

He olivat hetken hiljaa ja katselivat toisiaan hymyillen. Otabek ehti jo luulla, että he lopettaisivat siihen, mutta Yuri saikin uutta tuulta alleen.

”Voi Bekakushka, olet sinä aikamoinen kultsipuppelihanipöö.”
”Ja sinä olet minun oma kultsipuppelihanipöömurunen, Yuranoshuska.”
”Kultsipuppelihanipöörakkauspakkausmurunen.”
”Kultsipuppelihanipöörakkauspakkausmussukkamurunen.”
”Kultsipuppelihanipööraksupoksurakkauspakkausmussukkamurunen.”
”No nyt menee ällöksi. Lopetetaan, kun vielä voidaan, Yurasechka Hanipöö Rakkauspakkaus Plisetsky.”
”Ei ikinä, Bekyonechka Kultsipuppeli Raksupoksu Altin! Tämä on vasta alkua!”

お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 120
  • Kurlun murlun
Ajattelinkin, ettei kyse voi olla kuin pilke silmäkulmassa raapustelluista fluffimössöilyistä, kun näin otsikon. Apua, ihan hirveitä hellittelynimiä. :D:D:D Väännökset Yurista ja Bekasta kuulostivat jollain tapaa fiksuilta (näin venäjää paria sanaa enempää osaamatta), mutta voi itku kaikkia kultsimuruhanipuppeleita... Rakkauspakkauskin on sellainen sana, joka herättää halun itkeä naama punaisena ja polttaa asioita. xD

Sitä ei kuitenkaan voi kiistää, etteikö moinen olisi viihdyttänyt Yuria toivotulla tavalla, ja viihdyttipä samalla lukijaakin! Ylipäätään jos tekstiä on ollut hauska kirjoittaa, se on tärkeintä. ^^ Tällainen domestic fluff sopii niin hyvin näille hahmoille kaiken kilpailun ja muun kiireen vastapainoksi. Bekan vertaaminen talviunille käyneeseen karhuun oli niin aww. <3 Aika teräsnukkuja saa kyllä olla, ettei herää edes Yurin höpöttelyyn.

Kiitos tästä aamupäivän viihdykkeestä! <3

- Ayu
« Viimeksi muokattu: 17.10.2019 21:42:30 kirjoittanut Ayudara »
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Haha no joo, ei tollaisella otsikolla voi mitään kovin järkevää meininkiä odottaa :D En sit tiedä, pitäiskö joskus repäistä ja kirjottaa vastaavalla otsikolla jotain oikein synkkää... Hmmm...
Ja siis joo kyllähän mä noita diminutiiveja varten vähän perehdyin asiaan, ja jopa pari noista Yuri-väännöksestä on ihan vakiintuneita, mutta tietenki tuli vähä innostuttua ja vedettyä kaikkea mahdollista ja varmaan mahdotontakin :D En tiedä, miltä noi natiivin korvaan kuulostais... Otabekinki nimi on sellainen, että ku sehän ei edes ole venäläinen nimi, niin sen vääntely venäjän nimilogiikalla on aika mielenkiintoista (enkä edes tiedä, miten kazakstanilaiset muodostavat lempinimiä yms.. Parilta paikalliselta fanilta oon kyllä kuullut et Bekan lisäksi simppelit Bek ja Beks toimii). Mut kuten sanoin, ainaki mulla oli hauskaa XD Sit piti vetää övereistä nimistä vieläki överimmäks ja laittaa just kaikki ällönimelät hanipööraksupoksuihqdaa-nimeilyt vielä joukon jatkoksi :D Oli ihan tarkoitus herättää halua itkeä naama punaisena ja polttaa asioita XD

Arkinen söpöily sopii näille tosiaan tooodella hyvin. (Mut jos multa kysytään niin Otayuriin sopii about kaikki :D) Ja Bekaa pitää tietty verrata karhuun, aivan niin kuin Yura on se tiikeri/kissa noista kahdesta :3 Teräsnukkuja, tosiaan. Se on mun headcanon Bekasta.

Kiitos vastaavasti alkuillan piristyksestä <3
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 997
  • Clara, my Clara
Heips!

Voi että, miten ällön (hyvällä tavalla) ihana tämä oli, ihan kuin olisi tullu vedettyä sokeriöverit. :D Eikä tätä voinut lukea nauramatta. Luoja noita lempinimiä, joita kaksikko kisaillessaan keksivät. Mitä pitempään kisa jatkui, sitä hullummaksi lempinimet menivät. Hyvä ettei mennyt itsellä silmät ristiin lukiessa mitä pisimmäksi lempinimet muuttuivat. Also, en tiedä miksi, mutta kun luin "Bekyankan" niin mieleeni tuli vain Beyoncé. :o

Peiton lämmöstä on vaikea nousta pois, kun se on niin mukavaa. Itsekin tykkäisin jäädä makaamaan toviksi jos toiseksi sänkyyn herättyäni - tai sitten tehdä kuten Otabek tässä ja vain kääntää kylkeä unia jatkaen - mutta yleensä kummityttöni pitää huolen siitä, että nousen heti ylös.

Otabekilla on oikein hyvät unenlahjat, kun Yurin höpöttäminen ei herättänyt häntä. Se on kyllä ihanaa, kun on niin syvässä unessa, ettei mikään häiritse. Toki siinä on huonotkin puolensa... Mutta joo. Lopulta lähti viimeisetkin unihiekan rippeet Otabekin silmistä Yurin "Beshkan" kanssa. Yuri voikin sitten seuraavalla kerralla koettaa, kun Otabek nukkuu kuin talviunilla oleva karhu (mahtava vertaus, btw), hokea Beshkaa tai muita kamalahkoja lempinimiä ja katsoa kuinka kauan menee, että Otabek herää. :D

Kehtaan väittää, että lopulta Otabek haluaisi Yurin mieluummin kutsuvan häntä Beshkaksi kuin kultsipuppelihanipööraksupoksurakkauspakkausmussukkamuruseksi. Siinä vaiheessa se ei todellakaan tuntuisi niin kamalalta.

Mua muuten ahdisti hieman Yurin puolesta, kun Otabek nipisti sen sieraimet yhteen. Yh, en yhtään tykkää siitä. Onneksi Yurin suu oli täysin vapaana, joten hän pystyi hengittämään ihan normaalisti. :P

Kiitos tästä söpöydestä. Pidän siitä kovasti.

-tirsu


>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Semmonen ihkun ällö tän pitikin olla :D Kunnon sokeriöverit todellakin, tuli itsellekin kirjoittaessa (muistan sen tunteen edelleen varsin hyvin). Huomaa kyllä että molemmat on kilpailuhenkisiä kun ei kumpikaan suostu lopettamaan ;D (Otabek yritti saada Yurin luovuttamaan ensin mut turha yritys ;D)
Beyoncé... siinä Otabekille uusi lempinimi (/w\) Ja nyt mä onnistuin jotenkin lukemaan tuo Bekyankan Beka-ankkana ;D

Tietenkin piti verrata Otabekia karhuun :D Otabek on karhu ja hevonen, ihan siinä missä Yuri on keiju ja tiikeri (= kissanpentu :3c), joten vertaukset on aina paikoitellen ihan pakollisia. Uninen Beka on kyllä mielestäni oikein soma mielikuva ♥ ja joo, siinä Yurille seuraavalle kerralle kokeiltavaa :D

Samaa kehtaan minäkin väittää :D Tommosten järkkynimien käyttäminen on muutenkin vaikeaa (montakohan kertaa typoilin niitä kirjoittaessa... enkä yhtään ihmettelis jos siellä vieläkin joku kirjoitusvirhe lymyilee :D), ja kyllä sitä todellakin on paljon mieluummin Beshka tai Bekonushka kuin joku Kultsipuppelihanipööraksupoksurakkauspakkausmussukkamurunen tai puoletkaan siitä XD (Siitähän sais muuten jännän ficin jos toinen alkaisi käyttää mokomia muiden kuullen ja toinen ihan järkyttyneenä et ei XD

Joo ei Otabek sentään ajatellut tukehduttaa Yuria, ei edes noiden lempinimien hyvästä :D Tai siitä, että tämä sanoi, ettei hänessä ole mitään järkeä. Enkä aatellut Yurin siitä sen pahemmin harmistuvan tai ahdistuvan, vaikkei se varmaan kenestäkään mikään kaikkein mieluisin kokemus oliskaan :D Ainakin sillä sai Yurin hetkeksi hiljaiseksi, ja se oikeastaan olikin Otabekin tavoite.


Kiitos ihanasta kommentistasi ♥ Oli kans ihana ja mieltä todella lämmittävää huomata, että sä todella uskaltauduit kommentoimaan lisää, niin kuin siinä yhdessä aiemmassa viestissäsi sanoit (❁´◡`❁)
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 809
Just tätä mun pää tarvitsi. Odotan vain työvuoron loppumista ja loman alkua eikä mikään ollut niin tervetullut kuin leppoisa fikki tähän väliin.  :)

Lainaus
”No nyt menee ällöksi. Lopetetaan, kun vielä voidaan, Yurasechka Hanipöö Rakkauspakkaus Plisetsky.”
”Ei ikinä, Bekyonechka Kultsipuppeli Raksupoksu Altin! Tämä on vasta alkua!”

Vielä kun tätä lukiessa ei tarvitse ajatella kovin järkeviä, sen kuin antaa tekstien viedä. Ja niinhän se vei.
Ihana herätys sunnuntaiaamuna. Ei tarvitse herätä yksin. Yurilla tosin ehti olla vähän tylsää, mutta se puoli näytti olevan hoidossa aika pian.



Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Mä niin tiedän sen tunteen kun tarvitsee jonkin kivan pienen ficin aivojen tuulettamiseen/itsensä piristämiseen/tms., ja ihanaa että oma ficini on voinut olla sellainen sinulle :3 Tätä lukiessa ei varmaan edes voi ajatella mitään kovin järkeviä, sen verran tasokasta on Yurin ja Otabekin keskustelu :D
Onhan se mukava kun saa herätä itselleen tärkeän ihmisen vierestä. Siinä katoaa se tylsyyskin hetkessä ;D

Kiitoksia kommentistasi Fairy tale
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中