Kirjoittaja Aihe: Kilpaa auringon kanssa (K-11 • flirttailevaa kesähekumaa, kertoja/Asta • puolitoistaraapale)  (Luettu 5465 kertaa)

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 763
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50




K-11

FinFanFun1000 sanalla 429. kirsikka
Originaalikiipeily sanalla 61. tuli
Spurttiraapale VI sanalla aikoa

Lauantain spurttirapsu, tällä kertaa 150-sanainen. :) Spurtin inspissana ei esiinny tässä konkreettisesti, mutta teksti ammensi kuitenkin inspiraationsa siitä. Lämmin kiitos, jos luet, ja kaikenlaiset kommentitkin ovat mitä lämpimimmin tervetulleita! ♡


Kun Asta palaa mökin terassille, huomaan heti, että hänellä on jotain mielessään. Hänen huulillaan kujeilee hajamielinen puolihymy, joka vihjaa, että hän on keksinyt jotain pääni menoksi.

Asta ei käykään omalle aurinkotuolilleen, vaan minun omalleni. Hän istuu hajareisin lantioni päälle – ja avaa toisen nyrkkinsä vatsani yllä.

”Mitä siä –”, aloitan, mutta kysymykseni keskeytyy terävään henkäisyyn.

Jääpalat ovat jo osittain sulaneet Astan otteessa, mutta ne ovat silti hyisiä. Haukon henkeäni – sekä niiden että Astan takia. Asta nimittäin nuolaisee huuliaan ja tuijottaa minuun tulisentummalla katseellaan, jossa leiskuu halu.

”Etkös siä just sanonu, että siulla on kuuma”, Asta hymisee.

Hän työntää yhtä jääpaloista kirsikanpunaisella kynnellään – ylemmäs, ylemmäs, aina sinne missä bikinien yläosa nivoutuu yhteen rintojeni välissä. Jää jättää kostean vanan pitkin vatsaani. Asta notkistaa selkäänsä ja heijaa lantiotaan omaani vasten. Hänen nänninsä nöpöttävät ohuen bikinikankaan läpi, ja hänen ruskettunut ihonsa hehkuu auringon hyväilyssä. Halu kouraisee minua, ja kurkotan käteni auringon seuraksi.

Nyt minun on kuuma.


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Kommiksesta heippa ♥ Oon pitänyt vähän Finitaukoa ja ollut epäaktiivinen ja pakko myöntää, että tässä on vähän tullut Wallen ihania originaalejakin jo ikävä :3

Ja huhhuhhuhhuu, olipas tää :D Tässähän tuli ihan lukijallekin kuuma! Siis ihan uskomattoman tunnelman oot saanut rakennettua 150 sanaan - vaikka no, eihän se varsinaisesti oo yllätys kun susta on kyse, mutta silti. Tää jotenkin koukutti heti alkumetreiltä (eli tuosta, kun Asta istuikin hajareisin kertojan syliin) ja vähän pidättelin hengitystä itsekin. Tästä ei käynyt ilmi millainen suhde kertojalla ja Astalla on, mutta mielessäni kuvittelin ettei tässä olla kuitenkaan vielä parisuhdetasolla, vaikka selkeästi ainakin jonkinlaisia (seksuaalisia, kiusoittelevia?) tunteita onkin. Astan suorasukaisuus ja flirtti oli jotenkin tosi virkistävää ja kertoja taisi olla samaan aikaan sekä yllättynyt että tietysti iloinen tästä käänteestä ;) Toki, menisihän tää parisuhdehetkestäkin, mutta mulle lukijana oli herkumpaa ajatella tää pre-relationship flirttinä.

Järkevä palaute on jossain siellä missä yleensäkin, mutta nautin tästä todella paljon ♥ 


ava & bannu © Inkku

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Kylläpäs olet saanut pieneen sanamäärään luotua todella kuuman tilanteen, kuuman parissakin eri mielessä 8) Ei Astan tuomista jääpaloista ole paljoakaan apua :D Tässä on kaiken kuumuuden lisäksi kiva sellainen leikkisän flirttaileva fiilis, ja ihanan aistikasta kuvailua. Melkein kyllä yllättää, että tämän ikäraja tosiaan on vain K-11 - ei sillä, että tämän pitäisi mielestäni olla yhtään korkeammalle arvioitu, vaan kun tämä on niin kuuma että ajatuksissaan sitä on jo paljon pidemmällä kuin mihin tekstissä edes päästään ;D

Sulla on muistaakseni ennenkin ollut murretta kirjoituksissasi, ja se tuo tähän kivan lisäsäväyksen, varsinkin kun on selvästi sellaista murretta, jota ei minun kotikulmillani puhuta :D Mutta silti se juurruttaa tämän tekstin hyvin tapahtumaan nimenomaan Suomessa, ja sitten sitä alkaakin miettiä vain Suomen kesää ja sen lämpöä :) Niin kuin aiemmin totesinkin, kuumuutta tässä tekstissä riittää parillakin eri tavalla. Niistä tuleekin yhdessä kivasti tarinalle toistuva motiivi.

Lainaus käyttäjältä: Angelina
Järkevä palaute on jossain siellä missä yleensäkin, mutta nautin tästä todella paljon ♥
Se on siellä jossain missä minunkin ;D Mutta minäkin kyllä tykkäsin tästä paljon ♥ Ja ei kai mitään sen järkevämpää tarvitsekaan osata sanoa :D
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中