Kirjoittaja Aihe: Lupauksien rikkomista (S)  (Luettu 2776 kertaa)

Ariana Musta

  • ***
  • Viestejä: 11
Lupauksien rikkomista (S)
« : 10.08.2019 16:32:17 »
Nimi: Lupauksien rikkomista
Kirjoittaja:Ariana Musta
Ikäraja:S
Genre:angst
Varoitukset: itsemurhan maininta
Summary: Kaksi unohdukseen vaipunutta noitaa jotka silti kuolivat suuren taistelun takia
Vastuuvapaus: hahmot ovat omaa käsialaani mutta maailma kuuluu J.K Rowlingille, enkä hyödy tästä mitenkään rahallisesti.


                               Lupauksien rikkomista
Ikävöin sinua, Mutta en tule enää näkemään sinua. kaipaan kättäsi joka ei enään koskaan purista omaani. Ikävöin läheisyyttäsi jota en tule enään koskaan tuntemaan. Ikävöin lämpöäsi, ikävöin sinua. Tule takaisin. Pyydän. Tahdon takaisin ne illat jolloin kuiskuttelimme salaa äidiltä. Tahdon takaisin ne illat kun nauroimme yhdessä ja herätimme kaikki. Palaa luokseni, tule takaisin. Minun olisi pitänyt olla sillä käytävällä. Minun oli pitänyt tulla sinne nopeammin. Pyydän pikkusisko tule takaisin! Kun sinä lähdit lähti myös ilo. Kaipaan nauruasi enemmän kuin mitään. Mutta en sitä voi kuulla. Kiltti tule kotiin. Ole kiltti ja älä luovuta. Niin minäkään en luovuta. Se oli sitten lupaus. kuulitko? Ja lupauksia ei rikota. Eikö niin? Eikö niin?
   
   Miksi? Miksi rikoit lupauksesi? Sanoit ettet jätä minua yksin, mutta sinä jätit minut silti yksin. Senkin kusipää. Jätit minut yksin kärsimään elämästä. Älä huoli näet minut nopeammin kuin kuvitteletkaan.

Anteeksi minäkin rikoin lupaukseni. Rakastan sinua pikkusisko.

Seuraavana päivänä saivat velhot ja noidat lukea suru-uutisen Päivän profeetasta:
Tunnistamaton 16-vuotias noita löydettiin varhain tänä aamuna kuolleena Godricin notkosta. Kaikki merkit viittaavat itsemurhaan. Suuren taitelun viimeisin uhri.


A/n: tää on mun ensimmäinen ficci joten olkaa pliis armollisia
« Viimeksi muokattu: 14.08.2019 17:17:11 kirjoittanut Ariana Musta »