Kirjoittaja Aihe: Idols [Se tulee taas]  (Luettu 83964 kertaa)

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #380 : 10.12.2008 22:08:00 »
Oi, Patricin mielestä Koop on kosiskellut tietoisesti aikuisia naisia biisivalinnoillaan.  ;D Ja vielä se sanoo siitä, että se miettii, että ollaanko enää Idolsissa.  :o Mua kyllä nyt vähän hämmästyttää edelleenkin se, että miksi idolsissa pitäisi kohdeyleisön olla vain lapsia? Lapset kuuntelevat musiikkia siinä missä aikuisetkin, mutta miksi niille pitäisi olla omat ohjelmansa. Musta tuntuu yhä vahvemmin siltä, että ne on kangistuneet kaavoihinsa eivätkä voi edes ajatella sellaista mahdollisuutta, että eri ikäiset ihmiset tahtovat fanittaa ja katsovat Idolsia! Miksi sen pitäisi olla vain nuorille? Pitäisikö kaikkien yli kolmekymppisten (Jone se taisi tuosta iästä mainita ja mainitsi vielä erikseen kolmekymppiset :D) soitella vain euroviisuäänestykseen tai jonnekin humppalinjoille? Siis oikeasti alkaa huolestuttaa tuo tv-väen ikärasismi.

Viisas Patric kommentoi näin:
"Hän on selvästi valinnut biisejä, jotka kolahtavat vanhempiin kuulijoihin, tuomari sanoo lehdelle ja jatkaa, että teinikuulijat olivat aika kaukana esimerkiksi viime sunnuntaina, kun Koop lauloi Elvistä.

- Sitä joutui miettimään, että ollaanko tässä Idolsissa enää. Koop on pelannut tämän pelin aika taktisesti."

Onkohan Patrick muutenkaan ihan ajantasalla? Mä tiedän paljon eri ikäistä väkeä, joka tykkää Elviksestä. Ei kaikki Elvistä kuuntelevat ole eläneet Elviksen aikoihin.   ;D
« Viimeksi muokattu: 10.12.2008 22:10:47 kirjoittanut Voldemort »

Carolynne

  • A proud Hufflepuff
  • ***
  • Viestejä: 1 341
Vs: Idols
« Vastaus #381 : 10.12.2008 22:11:39 »
Selvä ajojahti Koopia vastaan, tänään sanottiin, että hän ei takuulla tule jäämään muuksi kuin tähdenlennoksi. Minusta on itkettävän säälittävää, kuinka katkera tuotantoyhtiö on, kun Pete tippui. Nyt on sitten toisen suosikin, Annan, pakko voittaa. No, noiden idioottien lausahdusten jälkeen Koop saa taatusti paljon protestiääniä, sillä tuon ohjelman viimeinen reiluus lähti, kun tuomarit alkavat kesken kilpailun haukkua osaanottajia juuri ennen tärkeää finaalia.

No, sääli Koopia, jos voittaa, sillä Patrick tekee voittobiisin. Mutta sille ainoa oikea musiikki on varmaan purkkapoppia, U2 ja Elvis on mummojen musaa. Miksei saman tien tehdä idolsista kiellettyä yli 15-vuotialle?

//Ai niin. Ja jos Koopin esityksestä _muka_ olivat teinit kaukana, niin missä aikuiset ja vanhukset on olleet Peten esityksissä? Eikös tuon pitäisi olla koko perheen ohjelma. Mutta siis yleensäkin tuollainen jaottaminen on täysin naurettavaa, sillä kumpikaan ei olisi päässyt todennäköisesti noin pitkälle jos olisivat jakaneet täsmälleen saman fanikunnan.
« Viimeksi muokattu: 10.12.2008 22:20:16 kirjoittanut Carolynne »
"Forever may only be twelve days."
"Then we'll take those twelve days, and we'll live twelve lifetimes."

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #382 : 10.12.2008 22:17:25 »
Ei ihan totta, oikeasti... Olen niin kurkkuani myöten täynnä tuota Idols -touhua, että hyvä jos sunnuntaisen finaalilähetyksen jaksan katsoa.
Minulla ei ole yhtään mitään lisättävää Voldemortin ja Carolynnen kommenteille - ne puhukoot minunkin puolestani.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #383 : 10.12.2008 22:23:16 »
Ai Patric tekee voittobiisin!? Oh God! Nyt pelottaa. :D Voiko se olla mitään kauheampaa kuin viime vuotinen voittobiisi, joka oli aivan karmea hoilotus? ;D Koko tämän kautisen Idols-kisan olisi saanut keskeyttää siinä vaiheessa, kun ne tuomarit alkoivat väkisin tehdä Petestä voittajaa, koska nyt tämä ei ole ainakaan enää reilua ketään kohtaan, kun tuomarit ovat jo itkeneet, että oikea voittaja putosi. Aika luuseritoimintaa.  ;D Ja tässä paljastuu muutenkin koko ajan paremmin se, että sillä ei ole mitään merkitystä kuka voittaa. Ne kumminkin tulee ilmeisesti tarjoamaan Petelle parasta sopimusta ja paljon mainosaikaa ja promoa sen uudelle levylle.  ::)

Firdilien

  • Fiktiiviseksuaali
  • ***
  • Viestejä: 554
  • Semi-ilkeä ihmissyöjätossu
    • Tossun ficit
Vs: Idols
« Vastaus #384 : 11.12.2008 01:06:40 »
Minä liityn siihen joukkoon, jota rasittaa ihan mielettömästi tämä tämänhetkinen Idols-touhu. Minusta tuntuu, ettei Patric ole ikinä kamalasti Koopista perustanut, ja äidin kanssa olimme sitä mieltä, ettei herralla ole musiikin vivahteista tai tunne-eläytymisestä mitään hajua, kun hän on pitänyt muutamia ihan huikaisevan hyviä herkästi alkaneita esityksiä tylsinä. Taitaa Patric olla vain katkera, että hänen armas suosikkinsa Ansku, jonka saundi oli niin ihana, tipahti. Omasta mielestäni tänä vuonna tuomarit ovat aika lailla hyppineet omien rajojensa ulkopuolelle. Tässä vaiheessa heidän kuuluisi kommentoida enää esityksiä ja sanoa mielipiteensä kilpailutilanteessa ja antaa katsojien päättää. Jos katsojat päättävät heidän mielestään "väärin" niin ei se kuulu tuomarien tehtäviin puhua "oikeusmurhista" ja syyttää tiettyjä kilpailijoita huijaamisesta ja yleisön manipuloinnista (varsinkaan kun koko ohjelma on tänä vuonna tuntunut perustuvan katsojien manipulointiin, äänestystulosten kertominen sun muu huomioonottaen). Vähän sama kuin joku politiikantutkija tai monta vuotta politiikassa mukana ollut henkilö alkaisi aina vaalien jälkeen napista kovaan ääneen kansallisessa mediassa, että "ei SDP:n olisi kuulunut hävitä, äänestäjät ovat väärässä ja tyhmiä".  ;D

Ihmettelimme Idolsista jonkun kanssa keskustellessamme, että keneltä ne niitä ääniä oikein odottavat ja kenelle sitä ohjelmaa suunnataan. Viime jakson jälkeen kun Annan väitettiin saaneen tyttöäänet ja Koopin mummoäänet. Ja ne "mummoäänet" (eli ilmeisesti ihan kenen tahansa täysi-ikäisen naispuolisen antamat äänet) ovat millä tavalla huonompia kuin lasten ja nuorten? Tätähän sitä kauhisteltiin muistaakseni ensimmäisen Idolsin aikaankin, että miten ihmeessä ihana Antti voi tippua, kun se kuitenkin on niin nuorten suosiossa, äänestävätkö muka aikuisetkin tässä ohjelmassa. ;) Enkä kyllä tajua sitäkään logiikkaa, että U2:n, Robbie Williamsin ja Elviksen laulaminen on yritystä vedota vanhempiin katsojiin. Tässä mielessä American Idol on jossain määrin loogisempi. Siellä ohjelmaa suunnataan selvästi vanhemmalle yleisölle, siellä pidetään Beatles-, Elvis- ja Andrew Lloyd Webber-iltoja ja lauletaan ikivihreitä uudempien kappaleiden ohella. Esiintymistyylin vanhanaikaisuudesta saatetaan huomautella, mutta kuitenkaan tuollaisia vanhempia kappaleita ei pidetä niin kovin pahoina, jos ne esitetään hyvin ja niihin tuodaan jotain uutta.

Oma äitini muuten ottaa itseensä aina vähän, kun puhutaan "kypsempien naisten suosiosta" ja "mummoäänistä", hän kun kannattaa Koopia kuten minäkin, mutta ei ole kyllä musiikkisaralla mitenkään erityisen kalkkeutunut. Äiti kun kuuntelee ja fanittaa esimerkiksi Nightwishin ja Daughtryn tapaisia humppabändejä. ;D Mutta eiköhän tämä tästä avautumisesta tällä kertaa. Tulen taas valittamaan, jos tulee lisää ärsyttäviä Idols-uutisia.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.

68 to go.

Saasta

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #385 : 11.12.2008 13:22:59 »
Itse olen NELJÄTOISTA hyväihme ja mun äänet on sitten kai niitä 'mummoääniä', kun oon heti finaaleista alkaen ollut Koopin puolella. Finaaleista alkaen sen takia kun Wellu oli mun rakas mutta koska se oli se oikeusmurha niin... No, kuitenkin. Minä äänestin Koopia ja äänestän ensi sunnuntainakin, laskettakoon minut sitten mummoksi jos huvittaa.

Mua kuitenkin jotenkin huvittaa se, että kaiken PETE VOITTAAAAA -kohun keskeltä kuitenkin Koop pääsi siihen finaaliin :'D Vaikea jotenkin uskoa että sillä on tsäänsejä voittaa, kun se ei oo semmonen... idols-tyylinen. Siis sehän on vain hyvä! Oon vieläkin niin vahingoniloinen Petelle.

Ja en oo hirveesti lukenut noita edellisiä viestejä, mut huomioiko kukaan koskaan niitä miks tuomarit antaa mitäkin valoa? Niinku se mikä Taikapeili sanokaan Kallelle silloin, annan punaisen koska sun on aika lähteä tänään tai annan sinisen koska sulla on niin suuri fanijoukko vai mitä se sanoikaan. Siis eikö ne ole siellä kommentoimassa esityksiä? Ottaa päähän niin paljon, niin paljon.

Ja en edes jaksa puhua Patricista.. En koskaan kerennyt tykästyä siihen. Tosin se viimekertainen Patric -vitsi oli hyvä, kiittäen siitä Heikkiä<3
"Tiiätsä mikä tää on?"
"En kyllä nyt tiiä"
"En mäkään."
-- "Tää on kissa."
:'DDD joo no.

> Saasta

ps.
Lainaus
Oon ehkä vähän eri mieltä siitä onko Fini ihkuteinixfoorumi vai ei...
Miten minä en oo saanu yhtään ihkuteinixfoorumimaista kuvaa täältä? Ehkä itekin oon sitten niitä ihkuteinixejä enkä siis huomaa, mutta mun mielestä täällä on suurimmaksi osaksi asiallista porukkaa. Ja mulla on vähän ihkuteinixeista semmonen kuva, ettei ne hirveästi Harry Potteria lukisi tai varsinkaan viettäisi puolta elämästään netissä muualla kuin IRC-Galleriassa :'D Tosin mulla nyt on varsin yksipuolinen kuva kaikesta ja koko maailmasta. Olen luultavasti väärässä.

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #386 : 11.12.2008 15:55:17 »
Lainaus
Miten minä en oo saanu yhtään ihkuteinixfoorumimaista kuvaa täältä? Ehkä itekin oon sitten niitä ihkuteinixejä enkä siis huomaa, mutta mun mielestä täällä on suurimmaksi osaksi asiallista porukkaa.

Luultavasti käsitämme ihkuteinixfoorumin eri tavalla, koska minä en käsitä ihkuteinixiä siten, että henkilö käyttäytyisi sinänsä epäasiallisesti. Minä käsitän ihkuteinixin juuri näinä kommentteina, joista on mahdotonta saada aikaan keskustelua. Siis näitä tyyliin "Draco on paras, kun se on niin ihku" -kommentteja, eri muodoissaan. Ei se ole minusta epäasiallista, että ihkuttaa.

Ja minun mielestäni tuollaisia vastaavia viestejä löytyy täältä foorumilta aika paljon.  ::)

Jinmuru

  • Fangirl
  • ***
  • Viestejä: 1 323
  • Ava (c) Okakettu
    • Tumblr
Vs: Idols
« Vastaus #387 : 11.12.2008 18:15:22 »
Anteeksi.

V*ttu kun ottaa Patric päähän niin perkeleen paljon! >_<

Voisin oikeasti ampua sen. Ja Jonen ja sen naisen kans (en ikinä muista sen nimeä)! Ei Koop mitään pelaa, se vaan laulaa lauluja, joista se pitää! Kraah! >_<

kuumakisu

  • ***
  • Viestejä: 1 088
  • sourwolf
Vs: Idols
« Vastaus #388 : 11.12.2008 18:21:17 »
Komppaan ihan täysin Jinmaru-Chania! Se oli niin epäkypsää ja epäkohteliasta ja tollasta, kun ne järkytty muka NIIIIIN paljon sen Peten putoamisesta. No voi god, olisivat itse äänestäneet sitä eivätkä vaan kehuneet sitä niiin paljon. Ja vielä se Patricin kommentti tyyliin "mummoäänet ratkaisivat" - HAISTA PASKA ! D---: Siis se oli niin kauheen epäkohteliasta Annalle ja Koopille, jotka pääs finaaliin. Siis oikeesti mun mielestä.. siis gosh. Jos olisin ollut Koopin tai Annan paikalla olisin varmaan saanu jonkun kohtauksen. Siis okei, Pete oli kaikkien suosikki, mutta vois ne nyt olla vähän kohteliaampia finalisteja kohtaan tai jtn. >___<

ps. Koop ! <3
après moi, le déluge

Dinella

  • Leijonakuningas
  • ***
  • Viestejä: 726
Vs: Idols
« Vastaus #389 : 12.12.2008 11:14:50 »
Ääh, Idols. Kyllähän sitä on tullut seurattua tänäkin vuonna, vaikka yritinkin lopettaa katsomisen, sen jälkeen, kun Wellu tippui. Wellun ois kuulunut voittaa, hän oli ja on, paras. Koopista ja Annasta en tykkää kummastakaan, joten sen takia vähän.. no en tiedä. En ole oikein innoissani finaalista, vaikka olenkin menossa jäähallille katsomaan. Jotenkin..no, siis Koop on ällö, ja Anna taas.. Se oli hyvä silloin alussa, ja vielä alun semifinaaleissa. Sitten se lauloi ultrahyvän version Jungle Drumista, ja kaikki sen jälkeen on ollut mielestäni alamäkeä. Että..niin.
Mutta..näkeepähän Jonen <3 (se on ihana, vaikka kukaan muu ei siitä taida tykätäkään)

Jinmaru-Chan ja kanelitanko: Patrickhan on sinänsä oikeassa, että monet vähän vanhemmat ihmiset tykkäävät Koopista.. Ja niidenhän pitää olla rehellisiä? Tai siis kuitenkin olisihan se vähän tyhmää sanoa kaikille, että mä toivon tai tiedän, että sä voitat, koska siinähän menisis sen joka niin sanoo uskottavuus. Tai siis kun silloinhan se valehtelisi kaikille muille paitsi yhdelle. Olipas sekava selitys..
and never, never, never stop for anyone

ava by raitakarkki

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #390 : 12.12.2008 11:25:38 »
Lainaus
Wellun ois kuulunut voittaa, hän oli ja on, paras.

Sillä kierroksella, kun Wellu tippui, Wellu lauloi huonosti ja ansaitsi ainakin minun mielestäni tippua sen kierroksen heikoimpana. Kuitenkin nyt jos vertaa, niin Koop ja Annakin ovat jonkun biisin vetäneet huonosti ja silti eivät ole tippuneet, joten olisi voinut käydä niin, että jos Wellu ei olisi pudonnut heti aikaisessa vaiheessa siihen biisivalintaansa ja huonoon vetoon, hän olisi voinut päästä pitkälle. Minä tykkäsin Wellusta ja veikkasin, että se pääsisi pitkälle ja olin yllättynyt kun se putosi.

Lainaus
Patrickhan on sinänsä oikeassa, että monet vähän vanhemmat ihmiset tykkäävät Koopista..

Vähän eri asia vain sanoa, että vähän vanhemmat tykkäävät Koopista kuin että sanoo mummoäänet sellaisella tavalla, jossa oli selvää paheksuntaa ja halveksuntaa ja mielipidettä, että Idols on tarkoitettu pelkille teiniäänestäjille. Miksi muutenkaan se olisi myöhemminkin vielä sanonut siitä, kuinka Koopin biisivalinnat olivat niin kaukana teini-ikäisten musamausta? Sitä paitsi tuossa minusta mättää suuresti sekin, että ihmisten musamaku on laajempi kuin mitä Patric luulee. Se on tainnut itse jämähtää siihen käsitykseen, että teinit tykkää vain tietystä tyylistä. Koopilla on nähdäkseni myös nuorempia kannattajia, joten miksi se olisi paha juttu, että hänellä on myös vanhempia kuulijoita?

Vio

  • ***
  • Viestejä: 333
  • Sonjaholisti
Vs: Idols
« Vastaus #391 : 12.12.2008 17:21:10 »
Mua ärsyttää kanssa nuo Patrickin "mummoäänet". Voi herraisä sentään, ei Idolsissa äänestäjillä ole minkäänlaista ikärajaa! :D (Jos olisi, sen pitäisi olla K-18 -> Kalle olisi tippunut jo kauan sitten eikä tuomarien ihkupoika Petekään varmaan olisi pärjännyt yhtä hyvin.) Sitä paitsi ne Koopia äänestäneet "mummot" taitavat varsin usein olla samoja ihmisiä, jotka maksavat Peteä ja Kallea äänestäneiden teinityttäriensä puhelinlaskut... ::)
Hurrr.

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #392 : 12.12.2008 19:52:16 »
Minusta tuntuu jotenkin hauskalta, että noita "mummoääniä" täällä nyt taivastellaan, mutta heti perään kuitenkin puhutaan "teiniäänistä". Juu-u, onhan se totta, että Patricin kommentit Koopista olivat asiattomia (olen samaa mieltä), mutta minusta on silti hieman väärin leimata Pete ja Kalle teinityttöjen äänestämiksi. Ainakin Kallelta löytyi paljon muitakin kannattajia kuin teinejä.
Yhtä lailla Koopin kannattajista löytyy muitakin kuin "mummoja" kuin Kallelta muita kuin "teinityttöjä".
« Viimeksi muokattu: 12.12.2008 19:54:20 kirjoittanut Giladra »
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Vio

  • ***
  • Viestejä: 333
  • Sonjaholisti
Vs: Idols
« Vastaus #393 : 12.12.2008 22:13:33 »
Minä ainakin yleistin törkeästi - mutta voitko väittää, että Kalle ja Pete eivät vetoaisi moniin heteroteinityttöihin? Ihan siksi, että olivat ihan katseltavia ja miespuolisia sekä nuoria. ;D Ja että Koopin Kulkurin iltatähti ei vedonnut vähän vanhempiin ihmisiin?
Hurrr.

Ginger

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #394 : 13.12.2008 11:11:34 »
Finaalin biisit ovat taas maikkarin sivuilla.

Annan piisit
KT Tunstall -  Someday Soon (oma valinta)
Katy Perry - Hot 'n' Cold (tuomarien valinta)
Sting - Fields of Gold (Koopin valinta)

Koopin piisit
CCR - Have you ever seen the rain (oma valinta)
Killers - Somebody told me (tuomarien valinta)
Neil Young - Old man (Annan valinta)

Lisäksi molemmat laulavat voittajapiisin nimeltä Insomnia (Andreas Carlsson, Patric Sarin)

Fiilis oli aika "mitä hittoa" kun näin piisit. Siis tuomarien valinnat.  Kaipa tarkoitus on saada laulajat pois omalta alueeltaan, mutta Koopille "Somebody told me>" tuntuu samalta kuin että sotilaalle annettaisiin Ville Vallattoman ritsa ja lähetettäisiin sotimaan o.O Katsotaan miten mies selviää. CCRn piisi on aivan mahtava.

//Vio, jos puhutaan vetoamisesta, niin Kulkurin iltatähti oli kyllä sitten suunnattu kivikasvomiehille :D Katsoin sitä silloin poikaystävän kanssa, joka sanoi välittömästi, että: "No ei sitä nyt voi pudottaa, sehän laulaa Tapsaa!"
« Viimeksi muokattu: 13.12.2008 11:15:47 kirjoittanut Ginger »

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #395 : 13.12.2008 12:50:45 »
No mutta minkä sille mahtaa, että jotkut ikivihreät ovat oikeasti ikivihreitä ja jaksavat viehättää eri sukupolvienkin edustajia?  :D Se jaottelu on muutenkin keinotekoinen. En minä ainakaan koe itseäni sen huonommaksi ja vanhemmaksi, jos tykkään Olavi Virran biiseistä, vaikka olen syntynyt ainakin pari vuosikymmentä sen jälkeen, kun ne on laulettu. Noiden tuomaritulkintojen perusteella teini-ikäiset eivät saisi tai eivät kuuntele mitään muuta kuin aikansa musaa ja kaikki muu on ilmeisesti kalkkisten musaa. Ne ei tunnu käsittävän sellaista asiaa kuin että monet seuraavat musamaussa sekä aikaansa että kuuntelevat vanhempaa kamaa - niin nuoret kuin vanhat. Eihän tuossa niiden "mummokauhistelussa" voi oikein olla takana muuta kuin se, että ne pelkää, että levy ei myy, jos nuoret eivät osta.
« Viimeksi muokattu: 13.12.2008 12:54:27 kirjoittanut Voldemort »

Lallu

  • freak bitch
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • dynamite
Vs: Idols
« Vastaus #396 : 13.12.2008 12:54:27 »
Ceeceeärrää  ;D <3

Lainaus
Koopille "Somebody told me>" tuntuu samalta kuin että sotilaalle annettaisiin Ville Vallattoman ritsa ja lähetettäisiin sotimaan o.O Katsotaan miten mies selviää.
Täst voi tulla aika mielenkiintosta. Mä tässä just kuuntelen tota biisii ja toivon, että ne on saanu hyvän sovituksen siihen Koopille... Peukut pystyyn!

Anna on paljon lauleskellut semmosii biisejä, mistä mä tykkään, mutta ne sovitukset on lähes jokaisessa ollut hanurista. Katotaan, miten tällä kertaa.  :)
[

Fanpire

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #397 : 13.12.2008 14:02:26 »
Yllättävää, täällä tuntuu olevan muitakin, jotka tykkää CCR:stä! En olisi uskonut, minä olen varmaan ainoa (isän perheen lisäksi, köhköh) jonka tiedän tykkäävän siitä. Niistä ihmisistä siis, joita tunnen. Hienoa:)
Patricin tekemä voittobiisi, hmmm... No jaa, jään odottamaan. Voihan se olla ihan hyväkin, tietty. Mutta se viimeviikkoinen Patric-pila oli ihan mahti :D "Tiedätsä mikä tää on?"

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #398 : 13.12.2008 19:32:28 »
Minä ainakin yleistin törkeästi - mutta voitko väittää, että Kalle ja Pete eivät vetoaisi moniin heteroteinityttöihin? Ihan siksi, että olivat ihan katseltavia ja miespuolisia sekä nuoria. ;D
Ja myös moniin bi-teineihin, joille sattuu kelpaamaan kumpikin sukupuoli? ;D


Annan biisit ovat kaikki minulle tuttuja, erityisesti kiinnostaa tuo KT Tunstall. Onhan sekin ihan mielenkiintoista nähdä, miten tuo Katy Perry luonnistuu ja miten se on sovitettu. Sting nyt kaiketi menee ihan hyvin.

Koopin biisit tiedän myös kaikki, ja eniten huolestuttaa tuo Killers... Jotenkin tuntuu, ettei se suju Koopilta kovin hyvin elleivät sovita sitä jotenkin. Neil Youngia odotan aivan valtavasti häneltä.

Huomenna sen sitten näkee, miten käy...
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #399 : 13.12.2008 22:58:12 »
Mä en tiennyt, että tuo kappale on CCR:ää. Mä en tunnista noista muista biiseistä kuin Stingin Fields of Goldin, jota rakastan. Yritän kuvitella Annan laulamaan sitä, mutten ihan onnistu. Siis onko tuo Somebody told me se biisi, missä lauletaan "Somebody told me that you have a boyfriend that look like girlfriend?" Tai jotain sinne päin.  ;D Jos se on se, niin se on tosiaan vähän ulos Koopin tähän astisista valinnoista.  :D