Kirjoittaja Aihe: Idols [Se tulee taas]  (Luettu 83971 kertaa)

Saasta

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #340 : 30.11.2008 23:53:32 »
Voi harmi, just kun Kalle onnistuu niin se tippuu : < toisin ku Annan se ensimmäinen veto oli niiiin turha ettei sitä edes kukaan (minä) muista ja Petestä en yksinkertasesti vaan tykkää. KOOP VOITTOON, äänestinkin sitä!  :-*

No okei se Peten Sex on fire vai mikä se oli mut kuitenki meni hyvin, mut se kyllä kuulosti täsmälleen samalta kun se alkuperänenki. Ja siinä Peten 'äänestysvideossa' (en keksi sille muutakaan sanaa) sillä kuulu semmone epämääränen vingahdus :D

Mut on se ihanaa ku Koop on nyt vahvasti ykkösenä! <3 Tykkään siitä ihan tosi paljon. Toisin ku Pete sais oikeesti lähtee hiiteen, MISS MIXISSÄ OLI SEN JULISTE. MISSÄ KOOP ARPOSEN JULISTE. JUMALISTE. MIKS PETE ON JO SE VOITTAJA VAIKKA KOOP ON NYT KAHELLA EDELLISELLÄ KERRALLA OLLU VAHVEMMILLA KU PETE. MISSÄ KOOP ARPOSEN JULISTE.  HÄH.

> Saasta

Lilyena

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #341 : 01.12.2008 14:39:04 »
Unohdin katsoa. KETTU! >< No, Kallen arvelinkin putoavan.

Pete seuraavaksi pois, KIITOS... Sitten Anna pois ja Koop voittoon. *jihuu...* Oliskin noin. Äh.

raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Vs: Idols
« Vastaus #342 : 01.12.2008 15:48:31 »
Mun suosikit on jatkossa ;>
Toivoisin ehkä Koopin voittavan, mutta ihan kelpaa jos Pete taikka Annakin voittaa.

Viitsisikö joku kertoa mitä ihmettä tapahtui edellisviikon äänestyksissä, niissä, kun Anna-Kaisa tippui? En katsonut jaksoa ja sain selville, että homma pissi tai jotain :o
in the bleak midwinter

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Idols
« Vastaus #343 : 01.12.2008 18:20:08 »
Kiitos nonaah ja Fonel aikatauluista ;D Vaikka juu vähän myöhässä. Ei se mitään, muistinkin sitten alkamisajan. ^^

Mun mielestä viimeisessä finaalissa tulee joka tapauksessa olemaan oikeat tyypit tähän kisaan. :) Peten voin kuvitella olevan se lopullinen voittaja, mutta Anna ja Koop ovat molemmat myös hyviä. :) Ja näin henk. koht. tykkään melkein enemmän esim. Koopista kuin Petestä. Vaikka ääh. No joo. Aika hankalaa nyt on ´kuitenkaan sanoa. :D Molemmat omalla tavallaan hyviä. :) Anna on suloinen ja persoonallinen ja laulaa usein mielestäni hienosti. Kallesta pidin myös ja eilen ylitti mun mielestä itseään. :) Kalle on aika symppis tyyppi ja oppisi/oppii varmaan vielä urallaan enemmän laulamaan. Tietysti.

No, ei tästä mun selityksestä tule oikein mitään, joten taidanpa vaan vetäytyä tuonne lukemaan kokeisiin. :D

~Musta-Anturajalka
 
 
 

Makisuke

  • Killan ex-Ylinoita
  • ***
  • Viestejä: 486
  • Mäksä
Vs: Idols
« Vastaus #344 : 01.12.2008 22:17:53 »
Haha, eka kerta kun vähän jopa pidin Kallen esityksestä ja se menee tippumaan!  :D Noh, ihan hyvä juttu, ei se sentään niin hyvin vetäny. Mies ei vain osaa nostaa ääntään bändin päälle, vaan hukuttaa sen soittimiin. Vertigo on minulle liian rakas, että voisin sanoa Kallen versiosta mitään hyvää, mutta Dreamer meni ihan hyvin. Se sopi jotenkin enemmän Kallen tyyliin ja äänelle.

Anna oli itseasiassa se, johon petyin. Hän on yleensä tehnyt biiseistä ihanat omanlaisensa versiot, mutta nyt en erottanut Suddenly I See'tä alkuperäisversiosta. Ekaa biisiä en tuntenut, mutta jotenkin Annan tulkinta ei pitänyt otteessaan. Onneksi hän pääsi jatkoon, niin saa mahdollisuuden vielä skarpata!

Pete ja Koop olivat mielestäni jakson voittajia! Molemmilla osuvat biisivalinnat, kuten tuomaritkin kehuivat, ja molemmat uskollisia tyylilleen. Tottakai on pakko myöntää, että jos joku laulaa U2:ta hyvin, niin olen aikalailla myyty. Pete on niin monipuolinen. Hän on löytänyt kivan välimuodon laulamiselle ja karjumiselle. Jees jees.


Mun mielestä viimeisessä finaalissa tulee joka tapauksessa olemaan oikeat tyypit tähän kisaan. :) Peten voin kuvitella olevan se lopullinen voittaja, mutta Anna ja Koop ovat molemmat myös hyviä. :) Ja näin henk. koht. tykkään melkein enemmän esim. Koopista kuin Petestä. Vaikka ääh. No joo. Aika hankalaa nyt on ´kuitenkaan sanoa. :D Molemmat omalla tavallaan hyviä. :) Anna on suloinen ja persoonallinen ja laulaa usein mielestäni hienosti. Kallesta pidin myös ja eilen ylitti mun mielestä itseään. :) Kalle on aika symppis tyyppi ja oppisi/oppii varmaan vielä urallaan enemmän laulamaan. Tietysti.
 

Totta. Uskon että jokainen noista kolmesta menestyy jotenkin musiikkibisneksessä, koska he ovat niin erilaisia. Toivon, että näin kävisi, koska muistaakseni niin on tapahtunut viimeksi ykköskaudella. Kakkosesta pinnalle nousi vain Katri Ylander ja kolmosesta sillä pysytteli Anna ja Ari, ensimmäinen vähän sinnikkäämmin kuin toinen.

Viime jakson äänestysfiaskon jälkeen nauratti juontajien puheet siitä kuinka äänestyksessä jopa yksinkin ääni vaikuttaa ja viime hetkelläkin voi sattua muutoksia. Ja mikä tuo äänestystuloksien näyttäminen nyt oli? Vain tämän kerran? Joopa joo. No, en kuitenkaan välitä niin paljoa voittajasta, että alkaisin tuosta hernepalkoja nenään vetämään.
If you do not believe in any kind of magic, you might as well be dead. - Albert Einstein

Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Vs: Idols
« Vastaus #345 : 07.12.2008 23:06:40 »
Nyyh... Itken verta ja vuolaita kyyneleitä ja maailma on murskana... No, ei nyt ihan...
Pete prkl putos...
En vaan ymmärrä mikä siinä Koopissa on muka niin sharmanttia, jotenkin miehen olemuski on vähän semmonen creepy... :P

No, mutta pääseepähän Pete sitten tekemään omanlaistaan musaa ja varmaan sopparin saa melko nopeesti.. Ois ollu kyll hienoo nähä se finaalissa.. Nyt en kyllä osaa sitte yhtään sanoa, että kumpi voittaa... :)
Mutta pitkästä aikaa oli tosi hyviä ja tasaväkisiä kilpailijoita (Kallea lukuunottamatta!) :)


~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #346 : 07.12.2008 23:11:14 »
Jee! Pete tippui! Joskus ne äänestäjät ovat juuri samaa mieltä munkin kanssa.  ;D Otti vähän päähän, kun tuomarit jo epätoivoisesti yrittivät vaikuttaa kansaan ja jaella finaalipaikat Annalle ja Petelle, että saisivat haluamansa finalistit.  :D

Neruri

  • ***
  • Viestejä: 308
    • http://
Vs: Idols
« Vastaus #347 : 07.12.2008 23:24:55 »
Okei, kaksi sanaa ja kasa kysymysmerkkejä:

MITÄ VITTUA???

En harrasta kysymysmerkkejen raiskaamista, joten tuosta varmaankin voi päätellä tämänhetkisen olotilani.

Mun usko suomalaisia kohtaan tipahti jälleen ihan kivasti. Minä en väitä, että kukaan kärkikolmikosta olisi täysin paska (vaikka en voi sietääkään Annaa, sori vaan) ja kiva ettei Koop tippunutkaan, mutta PETE? Anteeksi MITÄ? Se on kolmikon vahvin laulaja ja esiintyjä, herranjumala!

No joo, kuten Patrik (vai onko se c:llä?) sanoi, kaikki tietenkin olettivat että Pete tietenkin pääsee jatkoon, koska se on ennakkosuosikki. Mutta miten kävikään? Ei koskaan pitäisi olettaa mitään ja jättää sen takia äänestämättä (itse en äänestä Idolsissa, mutta näin yleensäkin). Jos oikein tulkitsin Annankin ilmettä, hänkin oli lähinnä "anteeksi mitä" kun sai kuulla tulokset. Minä en oikeasti ymmärrä.

No, Pete tulee saamaan levytyssopimuksen, siitä nyt ei ole kysymystäkään. Onhan tämä myös parempi The Woosen kannalta. Tai siis voittaja menee aina siihen "koneistoon" ja ei oikein voi tehdä sille mitään. Tippuneella on helpompaa päättää omasta urastaan. Tai niin ainakin luulen.

Joku varmaan vetää herneen nenään näistä mun puheista, mutta yrittäkää ymmärtää että minua vituttaa ja olen täysin ymmälläni.

The Woose myspacessa
You wanna play with dolls?

Saasta

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #348 : 07.12.2008 23:26:46 »
O______________________O

OU JEAH!

Pakko myöntää että itelleniki tuli ilon/yllätyksenkyyneleet silmiin, kun sanottiin että jatkossa ANNA JA KOOP! Siis oon halunnu Peten tippuvan niinko aina ja nyt se tippui! Ja se kun vielä sanoi että sitä harmittaisi, hehhehheheh. MIHIN EGOSI VEI SINUT NYT! Ja ah Koopilla on tsäääänssei, miä ainaki ens kerralla äänestän. Että oon ilonen!!

Miks Annalla on aina niin kamalat puvut. En tykkää yhtään noista lakaistaan-lattia-samalla-kun-kävellään -mekoista. Petellä oli viimeksi kiva siinä Sex on firessä (oliko se vieläkään se?), melkein kuolasin ^^, onneksi en ihan.

(Pete ei edes onnistunut tänään. Vai onnistuiko? En edes kuunnellut, tai no kuuntelin samalla Elvistä :'DDDD)

> Saasta

// Niin ja Neruri, ite sanoin heti shokistani (tälläkertaa ilonshokki<3) toivuttuani, että PETE TEKI WELLUT :'DDD

// Niin ja miksi aina jätän sanoja välistä. Mun piti sanoa että Petellä oli viimeksi kiva asu. Niin.
« Viimeksi muokattu: 07.12.2008 23:28:33 kirjoittanut Saasta »

Out There

  • ***
  • Viestejä: 615
Vs: Idols
« Vastaus #349 : 07.12.2008 23:35:28 »
Tätä on odotettu, en olis varmaan jaksanut enää kuunnella yhdenkään biisin verran Peteä. Oikeus on tapahtunut! Koop on ainoa jonka halusin nähdä finaalissa ja Pete ainoa jonka halusin tippuvan koko finaalin aikana, nyt kaikki toiveeni on toteutunu ja pääsen taas nauttimaan idolsista :) JEs! Go Koop!
How about, I give you the finger, and you give me my phone call.

Lallu

  • freak bitch
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • dynamite
Vs: Idols
« Vastaus #350 : 07.12.2008 23:38:01 »
Go, Pihlajavesi, go!  ;D

Mahti paikka, kannattaa kävästä joskus.

Jotkut tytöt siellä itkua vääns katsomossa, mutta kuten tossa joku sanokin, niin nyt Pete saa tehä enemmän omanlaistaan musiikkia. Ehkä ihan hyvä  ;)

Mä en halua Annan voittavan, koska mulla on traumoja viime viikkosesta When you were youngista.
[

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #351 : 07.12.2008 23:40:12 »
Mistä ne ovat yleensäkään tempaisseet sen legendan, että Pete olisi ennakkosuosikki? Ei se mun mielestä ole muutamaan kierrokseen edes ollut ennakkosuosikki enkä usko, että Peteä pudotti se, että siitä tykkäävät ei äänestäneet sitä (siis sen enempää sitä ei pudottanut kuin muitakaan). Jostain syystä vain tämä legenda Peten suosiosta elää, vaikka Koop ja Anna ovat ohittaneet sen.  ;D

Lallu

  • freak bitch
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • dynamite
Vs: Idols
« Vastaus #352 : 07.12.2008 23:46:22 »

Petelle tais käydä sama, kun aikoinaan Antti Tuiskulle; faneilta loppu saldot.

Lainaus
Mikä siin oli vikana? Musta se oli hyvä
Se biisi ei Annan laulamana lähteny missään vaiheessa kunnolla käyntiin.  :-\
[

Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Vs: Idols
« Vastaus #353 : 08.12.2008 00:06:30 »
MIHIN EGOSI VEI SINUT NYT!
Laitetaas shokin, väsymyksen ja kaiken muun piikkiin se, että kysyn "ANTEEKSi MITÄ!?"
Siis Pete ei ole pyytänyt tätä kansan suosiota, mitä nyt miekkonen sattuu olemaan hyvännäköinen (Lenny<3<3) ja omaa jumalaisen äänen...

Ja vaikka en herraa tunnekaan, niin mitä on nähnyt noista Extroista ja tuolla ohjelmassa niin ei herralla nyt mitään suunnatonta egoa olevan (sen suurempaa, kuin kenelläkään muulla tuossa tilanteessa varmasti)

Jos puhutaan isoista egoista niin otetaan KALLE, herra viikko toisensa jälkeen laulaa kuin lauma kurkkutautisia fasaaneja ja sitten pääseekin kerta toisensa jälkeen jatkoon.. Ja mitä sitten käy: Jätkä tippuu alas, kun ne rupes äänestää muita kuin Kallea "Mitä mihin mun fanit meni?" (niin mitkä fanit, vielä en oo tavannu livenä ketään joka ois siitä pitänyt, sry)...

~Amy

ja älkää nyt hyvät finiläiset vetäkö niitä vihreitä herneitä nenukkiinne pliis.. jokainen saa sanoa mitä tykkää.. Mutta jos ruvetaan kinaamaan niin meitsi on messissä (tosin vaan tiistaihin asti koska sitten lähen kanarille)


Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Neruri

  • ***
  • Viestejä: 308
    • http://
Vs: Idols
« Vastaus #354 : 08.12.2008 00:08:11 »
Mä en ymmärrä teitä. xD

No joo. Onneksi Koop on jatkossa. Se on symppis ja tykkään sen hymystä. :3 Eikä kyllä voi laulutaidostakaan valittaa. Mut Pete on musiikkityylisesti mua lähimpänä, joten...  ::) Vähän muuten viiltäisin varmaan ranteet auki jos Anna ja Kalle olisivat olleet loppufinaalissa. *teiniangstviilt*

Mut nyt mulla on uusi ennakkosuosikki: The Gay. <3

// Komppaan Amya. Ei Pete minusta ollut kusipää. Ja totta, ei se sitä ennakkosuosikin leimaa varmaan olisi halunnut. Kukapa nyt haluaisi?
You wanna play with dolls?

Firdilien

  • Fiktiiviseksuaali
  • ***
  • Viestejä: 554
  • Semi-ilkeä ihmissyöjätossu
    • Tossun ficit
Vs: Idols
« Vastaus #355 : 08.12.2008 00:21:57 »
Tuli vähän samanlainen shokki tänään kuin poikien viimeisissä semifinaaleissa tulosten suhteen. Koko ajan olen jotenkin pelännyt Koopin tippumista, vaikka herra ei ole ollut edes pudotusuhan alla kertaakaan. Tiedä mistä johtuu sekään. Mutta oletin (ja toivoin) kyllä minäkin, että tänä vuonna finaalissa olisivat Koop ja Pete. Ainakin olisi tullut tiukka ja mielenkiintoinen kisa.

Minulla ovat nyt mielipiteet vähän kisailijoiden suhteen vaihdelleet. Koop on ollut suosikkini ensimmäisistä semifinaaleista lähtien, se on totta, mutta muiden suhteen sitten onkin ollut heittelyä. Aluksi pidin Annasta kovasti, hän oli suosikkini naispuolisista, mutta jossain vaiheessa minua alkoi ärsyttää jokin tekijä hänen äänessään ja esiintymistavassaan. Petestä sen sijaan en jossain vaiheessa pitänyt oikeastaan ollenkaan, hänellä kun oli tapana vähän huutaa ja karjua kappaleet läpi, mutta finaalien aikana olen huomannut Peten esiintymisen hyvät puolet ainakin silloin, kun hän muistaa laulaa eikä vain karju. En nyt ole huomannut näistä kolmesta korkeimmalle kisassa päässeestä kenelläkään mitään ylimielistä asennetta, Kallella sitä vähän tuntui olevan, mutta ehkä sekin oli sitten vain todistelunhalua tai jotain sen tapaista, kun kuitenkin Kalle sai (ansaitusti tai ei) enemmän kuraa niskaansa kuin muut kilpailijat.

Ja ihan muuten by the way. Minä uskoin ykköskaudella koko ajan Hanna Pakarisen voittoon. Minulla ei hetkeäkään ollut luuloja siitä, että Antti Tuisku voittaisi.   ;D
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.

68 to go.

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #356 : 08.12.2008 00:28:43 »
Voi tätä juhlan päivää!!! Jäi toi tuloslähetys välistä, kun unohdin koko homman, mutta nyt sitten luin, että Pete tippui.
Siis aivan mahtava juttu, inhosin Peteä sen verran, etten olisi sitä kaivannut jatkoon. Ei se ole minusta mikään hyvä, sen ääni on ärsyttävä ja ulkonäkö ei ole parhaimmasta päästä.
Minusta Anna voisi voittaa, jotta Koop pystyisi hieman paremmin pitämään oman linjansa musiikin suhteen.

Me pistetään nyt TylerDurdenin kanssa pirskeet pystyyn täällä, kun ennakkosuosikki-Pete lensi pihalle. Lähinnä siksi, että kaiken maailman MissMixien kanteen päässyt hymypoika ei voittanutkaan, vaikkas kuinka yrittivät!
Kiitos Suomen kansa! Uskoni kyllä meni viime viikolla hieman, kun Kalle tippui, mutta tämä oli nyt kiva juttu...
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Idols
« Vastaus #357 : 08.12.2008 01:04:09 »
Meillä täällä hurrattiin ja käsiä taputettiin, kun tuo tulos paljastui. Olimme kaikki varmoja että Koop putoaa, kun ne kaikki ihkuttajat äänestävät Peteä ja Annaa. ;) Minulle nyt se oli ihan se ja sama, kuka voittaa ja kuka putoaa, kun tässä vaiheessa varmaan kaikki kolme saavat kumminkin jonkunlaisen levyn tehtyä omillaankin, mutta on ärsyttänyt se tuomareiden tapa yrittää vaikuttaa ihmisiin ja päättää valmiiksi kuka on voittaja ja kuka ei. Oli vinkeää kun niiden ennustus meni taas pieleen! ;D

Ja minusta oli hilpeää kuunneltavaa, kun se yksi ukkeli siinä yritti sanoa mahdollisimman kauniisti, että ei ottaisi niistä ketään esiintymään jos mahdollista.  ;D Tai siltä se ainakin kuulosti.

// Joo, just sitä Juhania tarkoitin, ja tosiaan sai sen käsityksen että Tavastialle ei Idols-leimalla päästä ainakaan ihan helpolla. ;)
« Viimeksi muokattu: 08.12.2008 01:27:05 kirjoittanut Fiorella »

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Saasta

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #358 : 08.12.2008 01:16:41 »
Lainaus
Siis Pete ei ole pyytänyt tätä kansan suosiota
No ehkä otin egona sen "PETE JÄRKYTTYI!! FANIT VIHAISENA; TULOKSIA MANIPULOITIIN!!" -lööpin, vai mikä se nyt olikaan :'D Mulle on ainakin tullut Petestä jotenkin semmonen ylimielinen kuva, toisaalta se saattaa johtua siitä että mua on alunperinkin ärsyttänyt kun siitä on tehty se ennakkosuosikki. Anteeksi kun sanoin että sillä on ego :'DDDD

Eihän se sitä kansansuosiota ole pyytänyt, kun näköjään sillä ei sitä ollut. Hehehheheheh. (No olihan sillä mut oli pakko sanoa, oon niin ilonen et se tippu!)

Anteeks oon väsyny :'DDDD kyllä varmaan huomaa.

// OFFIA!! Tuli tuosta Juhani Merimaasta mieleen (jos siis Fiorella sitä tarkotit ja jos se sen nyt nimi olikaan :'D) että lähetyksen alussa iskä sanoi että "olin kerran syömässä ton tyypin kanssa". Sitten tuli mainoskatko ja iskä oli ihan "WTF miks sitä vierailevaa tuomaria ei esitelty?!" -- joten tästä tulemme kysymykseen, että miksei tämänkertaista tuomaria esitelty yhtä paljon kun niitä edellisiä? Hmmmm.

Ja selvästikään se, olikohan sen nimi nyt Juhani?, ei tykännyt kenestäkään niistä. :'D Ei varmasti pääse Tavastialle muuten kuin sen Idols -leiman perusteella, jos silleenkään.

ainiin ja ps. vähän nauroin sille videoklipille missä oli salkkareitten Maarit :'DD siis se Koop oli isä ja tiputti vauvan ja blahblah. Tai se missä ne oli siellä karting -radalla vai missä ne olikaan. :'D

> Saasta
« Viimeksi muokattu: 08.12.2008 01:22:03 kirjoittanut Saasta »

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #359 : 08.12.2008 10:06:17 »
Lainaus
Komppaan Amya. Ei Pete minusta ollut kusipää.

Ei minustakaan, mutta kokonaisuutena kisassa otti päähän se, että Peteä kehuttiin kaikesta siitä, mitä muissa haukuttiin, vaikka en nähnyt sen tekevän niitä asioita yhtään sen paremmin. Sillä oli yhtä paljon maneereita sun muita esiintymisessään ja sillä oli selvästi esiintymisrooli, mutta kukaan ei sanonut siitä mitään, vaikka kaikille muille kyllä valitettiin siitä. Peteä vastaan luultavasti nousi osittain tuo tuomareiden kritiikittömyys juuri hänen esiintymisiään kohtaan. Pete oli näin television välityksellä katsottuna tasaisen varma ja hyvä, mutta mun mielestä siitä puuttui se aina kehuttu karisma. Voi olla, että se vaan oli mun makuuni liian nuori ja se karisma ei siksi minulle näkynyt. Kun vertasi Koopiin, ero juuri karismassa oli kuin yöllä ja päivällä, mutta tärkein ero edelleen on se äänen miellyttävyys. Pete on musiikkityylillisesti lähempänä minua, mutta Koopin tapa laulaa ja lauluääni vetoavat enemmän. Kumpaakaan en pitäisi sinänsä komeana. Voi se olla, että tuomarit on yhdessä asiassa oikeassa: Koop vetoaa naisiin  ;D, Pete ehkä enemmän nuorempiin niin musiikiltaan kuin esiintymiseltään. Sillä ei ole mun silmissä tarpeeksi karismaa rokkikukoksi ainakaan toistaiseksi, vaikka tykkään sen uskalluksesta revitellä. Eilen tuli muuten mieleen sekin, että Koopkin vetää kovaa, mutta Peteen verrattuna se ero on juuri siinä, että Koop kumminkin laulaa niissäkin kohdissa, joissa se vetää kovaa kun taas Pete menee sinne huutoasteelle, joka ei ole niin miellyttävää kuunneltavaa.

Muoks: Mulla on Annan kohdalla samanlaisia ajatuksia kuin Tossulla. Pidin siitä enemmän muutamaa kierrosta aikaisemmin, mutta nyt on alkanut jokin tökkiä sen esiintymisestä. Annan ääni on edelleenkin minun makuuni hiukan liian kova ja terävä ja kaipasin siihen lisää pehmeyttä, mutta ei kai äänelleen mitään voi. Musta vaan on alkanut sen esiintymisissä tuntua, ettei se enää ole niin luonnollista kuin aikaisemmin. :o
« Viimeksi muokattu: 08.12.2008 10:14:05 kirjoittanut Voldemort »