Kirjoittaja Aihe: Idols [Se tulee taas]  (Luettu 83793 kertaa)

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #220 : 10.11.2008 00:03:40 »
MIKSEI SE KALLE PUTOA JO??!
Osittain kenties siksi, että pommitin sitä parilla äänellä. ;)


Oli kyllä tänään taas jännä tuo pudotus... Saana ei ollut erityinen suosikkini, mutta en kyllä olisi uskonut hänen tippuvan. :o Siis kyllä se veti paremmin kuin eräät toiset siellä. Jaanan olisin mieluummin toivottanut kotimatkalle, kun se oli jotenkin mauton esitys... persoonaton. Ihan ok kylläkin, mutta Saanalla oli enemmän potkua ja Saana oli persoonallisempi ja monipuolisempi esiintyjä.

Anna-Kaisan veto oli todella hieno. Pidin.
Koop oli pettymys, vaikkei hän mikään erityinen suosikkini ole ollutkaan. Olisin silti odottanut parempaa esitystä... Hänen olisin kyllä odottanut putoavan, mutta ilmeisesti äänestäjiä sitten piisaa tarpeeksi.
Kallesta pidin, vaikka kappalevalinta ei ehkä osunut aivan nappiin. Pidän alkuperäisestäkin, ja on se sen verran haastava vetää, että huh... Minusta kuitenkin veti hyvin. Kalle on suosikkini siksikin, että pidän hänen persoonasta eikä ulkonäkökään mikään paha ole, vaikkei se olekaan etusijalla. ;)
Saanan kohdalla yhdyn Jonen kommentteihin siitä, kuinka Saana veti 30 sec. to Marsin kappaleen originaalia paremmin. :D Ei silti kolahtanut suuresti minuun, mutta hyvä silti.
Annan esitys ei oikein natsannut... Oli se ihan mielenkiintoinen versio, mutta ei niin ei. Petyin.
Ja sitten Pete... Look oli lähes yhtä hirvittävä kuin edellinen, mutta sentäs esitys oli erilainen. En pitänyt hänen äänestään, vaikka osaa kyllä laulaa. Eijei...
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 703
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Idols
« Vastaus #221 : 10.11.2008 00:19:25 »
Minä tykkäsin siitä Koopin kappaleesta, se oli tosi kaunis, ja minusta kuulostikin nätiltä. Hyvä ettei pudonnut, pidän sen äänestä, enkä edes huomannut siinä mitään vikaa. (Tosin en mitenkään ammattilainen olekaan...)

Kuuntelin toisella korvalla esityksiä toisesta huoneesta joten ääneen kiinnitti huomiota ihan eri tavalla. Yllättävän erilaiselta monikin kuulostaa sen mukaan katsooko samalla kun kuuntelee!


I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

agentti

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #222 : 10.11.2008 00:23:06 »
Harmittaa ku en ehtiny sitä Anna-Kaisan biisiä kattomaan, ku tulin vast kotiin sen aikana. Kaikki vaa kehuu sitä ja ite en oikeen osaa mitään sanoa : D Voisko sen kenties ilmaseks kuunnella jostain?

Ginger

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #223 : 10.11.2008 10:19:46 »
Samoin Saana. Se raiskas 30 seconds to Marsin hienon biisin!
Mie taas tykkäsin, vaikka arvostan alkuperäistä tosi korkealle. Ainut mikä häiritsi oli se jatkuva särö Saanan äänessä kuin sillä olisi ollut limaa kurkussa  ;D Mut ei, meinasin purskahtaa itkuun kun Saana putosi.

Kallen olisi pitänyt tippua. Oikeasti. Heikoin hän tuosta porukasta on.  En saa mielestä sinua oli jotain ihanaa, mutta muuten Kalle on ollut innoton, tasapaksu ja vähän asennevammainenkin. Ok, ymmärrän sen, että riittää itsetuntoa siihen, ettei anna tuomarien lannistaa itseään ja jopa kuittailee, mutta miksei kritiikistä voisi myös oppia? Kalle vain kohauttaa olkiaan ja tekee joka kerta samat virheet kun saa itse valita piisinsä.
Joo, Wicked game on minulle tärkeä piisi ja ehkä vähän ylireagoin. Kallen eläytyminen oli ajoittain hyvää ja ääni kyllä kautta piisin nättiä, mutta:
- Herra isä, opettele ne piisin sanat!
- Päätä etukäteen miten aijot mennä korkeaan nuottiin, ei vasta sitten kun nuotti on jo mennyt.,,
- Jos laulat englanniksi, lausu kunnolla. Vattu, se on with you, ei witch you!
Kyllä minä ymmärrään, että kerran kämmää ääntämisen kanssa mutta kun se lausui sen väärin joka kerta... Viime vuonna revin pelihousuni, kun Johanna ei osannut lausua sanaa "push" (jonka kyllä tajuan vaikeaksi, etenkin, kun seuraava sana oli through).

Mutta joo. Pete oli ihana.

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #224 : 10.11.2008 11:48:58 »
Mulla oli eilen taas se olo, että mitä helvetin lauluja ne tuomaristo oikein taas kuunteli.  ;D Ne antoi kehuja kaikille sellaisille, jotka kuulostivat minusta aivan kauheille, kuten Saana ja Anna (kyllä, minusta Annan veto oli nolo ja sitten sitä taas niin ylistettiin. Sen kohdalla tykkäsin kyllä siitä, miten se esiintyy, mutta itse laulutaitoa en tuossa kappaleessa ylistäisi), ja Saanasta en edes puhu. Se oli aivan tuskallisen kauheaa kuunneltavaa ja olen hämmästynyt, jos joku hämmästyi siitä, että se putosi sillä vedolla. Huu! Veti vertoja sille Koopin kauhealle vedolle joskus aikaisemmin. Ehkä pärstäkerroin vaikuttaa siinä, että kenelle annetaan epäonnistuminen anteeksi ja kenelle ei. Muutenkin tuntuu vähän siltä, että tytöt putoavat heti jos epäonnistuvat, mutta pojat eivät. Ainoa, jota ne tuomarit ihan ansaitusti tällä kertaa kritisoivat, oli Kalle. Tosin en ymmärrä, mikä niitä oikein nyppii siinä sen lavaesiintymisen kanssa. En muutenkaan ymmärrä niiden fiksaatioita. Kaikki näyttivät minusta ihan kivoilta lavalla. Kaikillahan se lavalla olo on vähän erilaista ja jos kerran etsitään persoonia ja idoleita, niin miksi se tuomaristo siitä huolimatta niin kovasti koettaa sovittaa niitä johonkin yleisesti hyväksi havaittuun muottiin ja karsia pois osan persoonasta? Kuten sanoin niillä on omat fiksaationsa, jotka ovat ehkä peräisin ammattin puolesta.

Kun Pete oli esiintynyt, mua nauratti aivan hitosti. Mä oon täällä vaahdonnut useampaankin kertaan siitä, että se on yksipuolinen ja toivonut, että se putoaisi ja nyt se laskelmoi taitavasti ja vetosi minun nörttipuoleeni.  ;D Julmaa laskelmointia.  Mut hei, sehän siis osaa laulaa!  ;D
« Viimeksi muokattu: 10.11.2008 11:53:03 kirjoittanut Voldemort »

Fanpire

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #225 : 10.11.2008 16:40:46 »
Kallehan vielä menee ja voittaa koko Idolsin... Miten ihmeessä se on vielä mukana?? En käsitä...
Lainaus
En saa mielestä sinua oli jotain ihanaa, mutta muuten Kalle on ollut innoton, tasapaksu ja vähän asennevammainenkin. Ok, ymmärrän sen, että riittää itsetuntoa siihen, ettei anna tuomarien lannistaa itseään ja jopa kuittailee, mutta miksei kritiikistä voisi myös oppia? Kalle vain kohauttaa olkiaan ja tekee joka kerta samat virheet kun saa itse valita piisinsä.
Niinpä.
Pieni järkytys oli kun Saana tippui, ajattelin itse, että varmaan Kalle tai Jaana. Olen vasta alkanut tykkäämään Saanasta ja eilen oli kyllä huonompiakin vetoja kuin se, mikä Saanalla oli. Ei se mitenkään huonosti edes laulanut, en ollenkaan osannut odottaa, että Saana tippuisi. Gääh.
Jaana on kyllä parantanut, mikä on ihan kiva, koska tiedän tyypin epäsuorasti, vaikkei ollakaan koskaan puhuttu. Mutta jaa, se tuntuu kuitenkin painivan vähän eri sarjassa muiden kanssa, olisi kannattanut ehkä odottaa pari kolme vuotta ennen kuin lähti tähän mukaan.
Koop on kyllä niin ihana :D Tyyppi, joka asuu ulkomailla ja on suomalaisempi kuin kukaan muu.

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #226 : 10.11.2008 17:26:27 »
Et ole ainoa. Musta se vaan yksinkertaisesti kuulosti pahalta ja mua  järkytti enemmän tuomarien kehut ja siniset valot (Patrickin vihreät).  ;D

Vio

  • ***
  • Viestejä: 333
  • Sonjaholisti
Vs: Idols
« Vastaus #227 : 10.11.2008 17:35:56 »
Musta Saanan The Kill kuulosti paremmalta ku alkuperänen. (Tosin 30 Seconds to Mars on mun mielestä syvältä jostain, minne ei aurinko paista. Kyseinen kappale on ainoa kuunneltava.)

Koop sai taatusti säälipisteitä sen isän kuoleman takia. Ei sillä, en valita, kyl mä tykkään siit et se on jatkossa. ;D
Hurrr.

Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Vs: Idols
« Vastaus #228 : 10.11.2008 18:28:40 »
Musta Saanan The Kill kuulosti paremmalta ku alkuperänen. (Tosin 30 Seconds to Mars on mun mielestä syvältä jostain, minne ei aurinko paista. Kyseinen kappale on ainoa kuunneltava.)

Sanoin kans kotona, että Saana ois raiskannu ton biisin, ellei se ois ollu valmiiks jo huono.. Koopista en edellenkään pidä ja Kalle vois lähtee laulamaan suihkuun jo.. Se on niiiiiin epämiellyttävän näkönen ja en voi sietää sitä..:P
Pete on ihana ja sen asu sunnuntaina oli ihana ja ah, mikä balladi!
En malta odottaa ensi viikon biisejä, kun repäistään ihan kunnolla ja Apulannan Toni on tuomaroimassa.. Toivottavasti Pete ottaa hyvän biisin :)

~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

sokerijuurikas

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Idols
« Vastaus #229 : 10.11.2008 19:59:49 »
En kyllä ymmärrä, että miten ihmeessä toi Jaana on vielä mukana. Se on niin tylsä ja kamala esitys päällä. Uaah eikä sen laulukaan kovin kummoista ole. Murr.. Petyin Koopiin hieman eilen :/

agentti

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #230 : 10.11.2008 20:52:35 »
Apulannan Toni on tuomaroimassa..

Mitä, mitä, mitä  :o Miks mä en tiennyt tollasta. Just meinasin lopettaa koko ohjelman kattomisen, ku se siirty alkamaan liian aikaseks. En ehi kattoo alusta ikinä ja subilta tulee parempaa ohjelmaa sillon. Mut nyt kai pitää kattoa sit, eihä tota voi jättää kattomatta ^^ Vetääks ne Apulannan biisejä, vai mitä? ^^ (Eh, en jaksa käydä Idolsin sivuilta kattomassa nyt : D)

Carolynne

  • A proud Hufflepuff
  • ***
  • Viestejä: 1 341
Vs: Idols
« Vastaus #231 : 10.11.2008 21:28:00 »
Ei Apulannan kappaleita (thank god), vaan kappaleita joiden teemana on asenne. Toni vaan pitää niille oppitunnin aiheesta ja sitten istuu siellä tuomaristossa, ihan niin kuin se oopperatyyppi viime jaksossa.

Ja Koopin esityksestä sen verran, että idolsin sivuilla lukee, että tekniikka petti: Mies ei kuullut omaa lauluaan ja myös bändillä oli tämän takia vaikeuksia. Harmittaa sinänsä, olisi ollut hieno vetää virheetön veto kun kerran isänsä muistolle lauloi.
"Forever may only be twelve days."
"Then we'll take those twelve days, and we'll live twelve lifetimes."

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #232 : 10.11.2008 23:25:47 »
Kalle vois lähtee laulamaan suihkuun jo.. Se on niiiiiin epämiellyttävän näkönen ja en voi sietää sitä..:P
Pete on ihana ja sen asu sunnuntaina oli ihana ja ah, mikä balladi!
Ja minä kun ajattelen aivan päinvastoin; Kalle on ehdottomasti parhaimman näköinen mies noista, kun taas Peten ulkonäkö on kamala - vaikka kuinka tyyliään muuttelisi, niin en pidä ollenkaan siitä lookista.

Kallen olisi pitänyt tippua. Oikeasti. Heikoin hän tuosta porukasta on.  En saa mielestä sinua oli jotain ihanaa, mutta muuten Kalle on ollut innoton, tasapaksu ja vähän asennevammainenkin. Ok, ymmärrän sen, että riittää itsetuntoa siihen, ettei anna tuomarien lannistaa itseään ja jopa kuittailee, mutta miksei kritiikistä voisi myös oppia? Kalle vain kohauttaa olkiaan ja tekee joka kerta samat virheet kun saa itse valita piisinsä.
En minä vain ole huomannut Kallessa mitään asennevammaisuutta. Ulkopuolisena on aina hyvä valittaa, miksei joku ota kritiikistä opikseen, mutta se voi olla aikas hankalaa omalla kohdalla yrittää arvioida, miten pitäisi toimia. Ainakin Kalle on sen sisäistänyt ihan hyvin, ettei hän enää vetele niitä övereitä esityksiä, kuten Mr. Brownstone (joka on yksi lempibändini lempikappaleita) taannoin. Minusta hänessä on tapahtunut kehitystä varsin hyvin.
En osaa nähdä häntä innottomanakaan, vaan sellainen mukava ja fiksunoloinen tyyppi, joka ei pidä suurta showta itsestään.
Kalle vain saa minut syttymään, en voi sille mitään. :D
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

nonaah

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Idols
« Vastaus #233 : 11.11.2008 00:01:11 »
Kalle vois lähtee laulamaan suihkuun jo.. Se on niiiiiin epämiellyttävän näkönen ja en voi sietää sitä..:P
Pete on ihana ja sen asu sunnuntaina oli ihana ja ah, mikä balladi!
Ja minä kun ajattelen aivan päinvastoin; Kalle on ehdottomasti parhaimman näköinen mies noista, kun taas Peten ulkonäkö on kamala - vaikka kuinka tyyliään muuttelisi, niin en pidä ollenkaan siitä lookista.
Vitsi et me ihmiset ollaan erilaisia : D mä en voi sietää kallea, mua häiritsee aina kattoo sitä ku sen suu menee sillee hassusti ku se laulaa ja must vaa tuntuu silt et sen paikka ei oo tuol laval. okei hyvä mun on sanoo ku en ees ite osaa laulaa mut what ever. Ja toisin kun sun mielestä Giladra niin musta Pete on pojista parhaimman näkönen :--D

Hyvä että Saana tippu, en tykänny sen viimesimmästä esityksestä yhtään. Vaikka tuomarit kehu ym. se ei iskeny muhun ollenkaan. Sitte seuraavaks haluisin että ehkä Jaana vois tippuu.

No onneks ne ei vedä apulantaa ku en voi sietää sitä : D
lalalalalaaaaaa

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #234 : 11.11.2008 00:31:18 »
Vitsi et me ihmiset ollaan erilaisia : D mä en voi sietää kallea, mua häiritsee aina kattoo sitä ku sen suu menee sillee hassusti ku se laulaa ja must vaa tuntuu silt et sen paikka ei oo tuol laval. okei hyvä mun on sanoo ku en ees ite osaa laulaa mut what ever. Ja toisin kun sun mielestä Giladra niin musta Pete on pojista parhaimman näkönen :--D

***
No onneks ne ei vedä apulantaa ku en voi sietää sitä : D
Ei nyt niin hirveän erilaisia; en minäkään voi sietää Apulantaa. Inhoan kyseistä bändiä. ;D


Mielenkiintoinen muuten tuo teema 'asenne'... Odotan kovasti, millaisia esityksiä tulee. Kallea jaksan suurin piirtein ihkuttaa jatkuvasti, mutta luulisin hänen olevan vahvoilla - kunhan ei nyt sorru vanhaan malliin... :-\
Jaanaa veikkaan seuraavaksi putoajaksi, ellei oikeasti vedä nappisuoritusta. Tuntuu, että hän roikkuu enää mukana, eikä kyllä pitkälle jatka...
Minusta voisi olla paikallaan, että Idolsin alaikäraja olisi 18 vuotta, koska sitä nuoremmat tuomaristo lähes poikkeuksetta lähettää "kotiin kasvamaan". Hieman turhaa sinne sitten mennä saamaan jatkuvaa kommenttia epäkypsyydestä jne. Abreu nyt oli poikkeus, muttah...
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #235 : 11.11.2008 13:44:36 »
Lainaus
Ja minä kun ajattelen aivan päinvastoin; Kalle on ehdottomasti parhaimman näköinen mies noista, kun taas Peten ulkonäkö on kamala - vaikka kuinka tyyliään muuttelisi, niin en pidä ollenkaan siitä lookista.

Mua taas jollain tavalla ärsytti Peten entinen look, kun taas se viime kertainen ei ärsyttänyt. Voi olla, että ärsyynnyin vain siitä sen laulutyylistä niin, että se siirtyi ulkonäköärsytykseen. Ehkä muillakin on käynyt asian kanssa samoin ja että se pärstäkerroin ärsyttää sitä enemmän, mitä vähemmän tykkään tyypin laulusta.  ;D

Carabella Lëralondîr

  • ***
  • Viestejä: 630
  • Miss Arthur Pendragon
Vs: Idols
« Vastaus #236 : 11.11.2008 19:39:40 »
Mie en oo seurannu koko Idolsia xD Ei ole ollut oikein aikaa kun tulee siinä mielessä vielä telkusta huonoon aikaan että oon joko tallilla tai töissä. Se mitä nyt vähän oon kattonu, on että Koop taitaa olla  suosikki. Se on semmonen melko symppis. Annasta en pidä. Anna-Kaisa on aika jees. Muut on vähän samantekeviä, mutta perkeleen Wellu meni tippumaan.

Guah, no vaikkei mun Idols-taipaleesta mitään tullu tänä vuonna niin ei sitä tiedä jos tulee ens vuonna. Nyt on kuitenkin tullut pari tarjousta yhteistyöstä (ihan siis yksityisiltä henkilöiltä) notta suattaapi olla, että mua päästään joskus sit kuunteleen kuitenkin oman musiikin muodossa. Aihei, siitä mieleeni että jos mua tahtoo nyt sit kuulla niin 19.4.2009 Tampereelle Sampolan koululle kannustamaan miut voittoon meidän laulukurssin kilpailussa xD

Piitu

  • ***
  • Viestejä: 200
Vs: Idols
« Vastaus #237 : 12.11.2008 00:37:35 »
Heh, sinänsä aika hassua lueskella näitä kommentteja täällä ja todeta niiden pohjalta kuinka erilaisia mieltymyksiä erilaisilla ihmisillä oikeasti on, siis että mitä pidetään hyvänä ja mitä huonona. Tuo Saana mm. on oikea malli-esimerkki tässä asiassa, mitä nyt tässä päällisin puolin täällä näitä postauksia selaillut niin hirveän moni on sanonut että Saana veti heidän mielestään The Killin todella hyvin, kun sitten taas omasta mielestäni tuo sunnuntainen oli yksi pahimmanlaatuisista biisin raiskauksista ikänä. Itse pidin Petestä tällä kertaa ehdottomasti kaikkein eniten, ikinä eläissäni en ole toista niin hienoa Egotrippi-vetoa kuullut ja kyllä sitä oli liikutus melko lailla lähellä koko ajan tuota Parkkosen pojan laulua kuunnellessa. Uskomattoman kaunis ja koskettava veto, ei voi oikein muuta sanoa.<3

Wellua on suuri ikävä yhä edelleenkin, onneksi miehen musisointia saa sentään kuunneltua vielä netistä niin ettei oo joutunu ihan täysin itseään sen ihanasta äänestä vierottamaan. ;)
Here it's safe, here it's warm
Here the daisies guard you from every harm
Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true
Here is the place where I love you

nonaah

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Idols
« Vastaus #238 : 12.11.2008 00:42:17 »
lovemetal_angel, miten voit olla TÄYSIN samaa mieltä mun kanssa kaikista mainitsemistasi asioista? munkin mielestä saana raiskas oikee kunnolla the killin ja pete oli kaikista vahvimmilla noista kaikista. ja mäkin kaipailen welluaa!
lalalalalaaaaaa

Penber

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #239 : 13.11.2008 19:26:05 »
MIKSEI SE KALLE PUTOA JO??!

Tota minäki mietin. Ei se osaa laulaa, se huutaa aina tyylii kaikki ne biisit ;__;..

Mun mielestä se Saanankin esitys meni pikkasen huutamiseks ;<. Mut harmitti silti, et tyyppi heitettii pois. Se Anna Abreu vol 2 sais lähtee. Sinänsä se kyl osaa laulaa, mut silti.. Se on vasta 16! Menis kotii kasvamaan. Niinku se joku random ukko sano (ei just tuu sen nimee mieleen), et 16 v ikäsen ei pitäis olla mikää keikistelijä, ja samaa mieltä olen.

Mietin koko Koopin esityksen ajan, et miks sil on ulkotakki päällä :'D.. Se näytti jotenkin koomiselta.