Kirjoittaja Aihe: Idols [Se tulee taas]  (Luettu 83959 kertaa)

Jennea

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #160 : 24.10.2008 17:01:00 »
Kiitos Giladra, kunpa olisin nähnyt kaikkien esitykset.

Mikä mulla oikein on, kun en innostu yhtään noitten miesten esityksistä? Viime viikolla en hievahtanutkaan telkkarin edestä, kun naiset lauloivat ja jopa uusinnat katoin monta kertaa, mutta nyt sitten miesten esitykset sivuutan vain siksi, että en jaksa nousta sängyltä ja laittaa telkkaria päälle. Naiset vain nyt tällä hetkellä hallitsevat tuota Idolsia. En ole koskaan aikaisemmin kuullut Idolsin historiassa noin hyviä naislaulajia.

Mutta että sitten Wellun menitte tiputtamaan, Suomen kansa? Haistakaa kukko, se nyt vain oli pojista ylivoimaisesti paras. Voi hella, kun nyt potuttaa. Oikeasti. Toivottavasti Wellusta kuullaan vielä, nimittäin siinä jätkässä oli kaikki kohdallaan.

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Idols
« Vastaus #161 : 24.10.2008 22:19:45 »
Umm. Jospa minäkin liittyisin keskusteluun.

Itsestänikin on harmi, että Wellu tippui. Katsoin tänään tulleen uusinnan (söpöjä 'uusinta älä äänestä' -tekstejä ;D), ja... no. Kalle veti todella aneemisesti kappaleensa, lauleskeli vähän hiljaa eikä mitään lavaesiintymistä. Petestä nyt en tiedä, olihan siinä periaatteessa tyyliä mutta no. Wellukin oli vähän vaisu, mutta mielestäni ihan hyvä. Koop veti ihan hyvin. Ja sitten oli vielä yksi poika? Anteeksi, en jaksa tarkistaa nimeä. Sillä oli sininen paita. En oikein pitänyt siitä.
Jos niitä oli enemmän, eivät selvästikään olleet kovin mieleenpainuvia. :p

No, pidin Wellusta. Vaikka kaikissa pojissa onkin se ongelma, etteivät ne ikinä laula muulla kielellä kuin englanniksi. :o Tytöt sentään tekevät sitäkin (vaikkakaan toinen suosikeistani ei kyllä viimeksi). Nyt en osaa enää nimetä pojista mitään suosikkia, tytöistä Saana ja Anna-Kaisa.

Harmi, että Wellu tippui. Se oli sentään vähän semmoinen vanhempi ja viisaampi.

Lainaus
Mikä mulla oikein on, kun en innostu yhtään noitten miesten esityksistä?
Miehet ovat tylsiä!


Äänestämisestä vielä. Puhelimeni/liittymäni ei tue sitä! Vähänkö järkytyin joskus viime kaudella kun kokeilin. Hih.

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #162 : 24.10.2008 22:32:39 »
Ja sitten oli vielä yksi poika? Anteeksi, en jaksa tarkistaa nimeä. Sillä oli sininen paita. En oikein pitänyt siitä.
Jos niitä oli enemmän, eivät selvästikään olleet kovin mieleenpainuvia. :p
Olisikohan se ollut Vesa? Se, jonka esitystä luonnehdittiin ruotsinlaivameiningiksi.
Hän ei todennäköisesti pitkälle pääse, kun ei tunnu oikein olevan sellainen henkilö, jota finaaliin haluttaisiin...
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Vio

  • ***
  • Viestejä: 333
  • Sonjaholisti
Vs: Idols
« Vastaus #163 : 24.10.2008 23:58:11 »
Mä kyllä tykkään Vesasta. ;D Ihan jo siksi, että siinä on niin hitonmoinen kontrasti ku vertaa sen perusmaalaisjuntti-olemusta ja parhaimmillaan todella nättiä ääntä.
Hurrr.

Penber

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #164 : 25.10.2008 23:10:34 »
Ja sitten oli vielä yksi poika? Anteeksi, en jaksa tarkistaa nimeä. Sillä oli sininen paita. En oikein pitänyt siitä.
Jos niitä oli enemmän, eivät selvästikään olleet kovin mieleenpainuvia. :p
Olisikohan se ollut Vesa? Se, jonka esitystä luonnehdittiin ruotsinlaivameiningiksi.
Hän ei todennäköisesti pitkälle pääse, kun ei tunnu oikein olevan sellainen henkilö, jota finaaliin haluttaisiin...

Vesa on just sellanen henkilö, jonka kasvot ei jää mieleen ;__;.. Sellanen niin.. "taviksen" näkönen.

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #165 : 26.10.2008 12:56:39 »
Mä kyllä taas oikeasti Idolsia katsoessani toivoisin, että tuomarit heivattaisiin sieltä mäkeen, koska olen aivan varma, että niiden asiantuntevat kommentit muokkaavat ihmisten mielipiteitä. Mikään muu ei minusta selitä tätä Pete-ihkutusta.  ;D Olen melko varma siitäkin, että jos tuomaristo olisi haukkunut sen, paljon useampi olisi sitä mieltä että se keikkuminen oli pikemminkin noloa kuin biisin ownaamista. Ja mitä helvettiä? Peteä kehutaan niistä samoista jutuista, joista Kallea ensimmäisessä haukuttiin. Vai onko ne tuomarit todella sitä mieltä, että Peten esityksen pystyi ottamaan "vakavasti otettavana", kun taas Kallen ei pystynyt? Mä en ymmärrä niiden sumeaa logiikkaa kyllä ollenkaan muuta kuin siltä kannalta, että niillä on oma suosikkinsa ja oma inhokkinsa ja sille suosikilleen sallitaan kaikki ja se on pelkästään positiivista, mutta sille inhokille kaikki on aina negativista, vaikka toteutettaisiin samat jutut.  En tiedä, mutta ei mun silmissä Pete ole pätkääkään uskottavampi rokkari kuin Kallekaan. Ja muuten ottaa päähän, että jos ei suhtaudu ns. vakavasti biisiensä laulamiseen on jotenkin huonompi kuin joku toinen.

Mäkin tykkään Vesasta, ihan senkin takia, että se on se taviskundi siellä. Miksei taviksesta ja naapurin mukavasta pojasta (tai sen oloisesta) tyypistä muka voisi tulla stara, kun sillä on kunnossa se tärkein eli ääni?

weiff

  • ***
  • Viestejä: 283
  • Three Words, Eight Letters and I'm Yours
Vs: Idols
« Vastaus #166 : 26.10.2008 14:17:45 »
Ai mun mielestä Kalle on niin paras et ei rajaa! :pp en oo tavannu ketää viel kuka tykkäis Kallesta mun lisäks, mä niin ihkutan sitä! : D Se on aivan uskomattoman ihana ! :pp Kaikki vaan mollailee Kalleakin täällä : (( Yhyy, oikeesti hei Kalle on just ihana! Yrittäkää ymmärtää, mä manipuloin teiät koht tykkäämään Kallesta. Mä oon samaa mieltä, jos kaikki mollailee Kallea niin kuka sitä äänestää, mä en oo ikin missää ohjelmas äänestäny ketää :O Kuka Kallee äänestää jos en mä, se pelastuu aina niin täpärästi.
Tunnetteko ketään muuta ku mut kuka ihkuttaa Kallee? ;pp Kallehan on ihana : ) Sil on semmone erilaine ääni ku muilla, love kalle! No ei nyt ehkä ihan niin, en mä idolssii sillee niin tosissaan ota et ei se haittaa vaik se tippuu. Haluisin vaan tietää, kuka sitä kannattaa mun lisäks?

Ainiin, kakkos suosikki on tietysti ihkupinkkihousupete! :'DD

weiff
Just trust me

Out There

  • ***
  • Viestejä: 615
Vs: Idols
« Vastaus #167 : 26.10.2008 14:30:11 »
Kalle ja Koop on vaan niin älyttömän symppiksiä, ei kukaa oo nii symppis kun ne :) Kallesta tykkäsin jo sillon alkukarsinnoissa. Fanita en kuitenkaan ^^,
Kukaan tyttö ei oo kyl vielä tehny vaikutusta.. Kyl ne kaikki ihan jees laulaa mut ei oo kovinkaan persoonallisia.
How about, I give you the finger, and you give me my phone call.

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #168 : 26.10.2008 14:43:28 »
Mäkin tykkään Vesasta, ihan senkin takia, että se on se taviskundi siellä. Miksei taviksesta ja naapurin mukavasta pojasta (tai sen oloisesta) tyypistä muka voisi tulla stara, kun sillä on kunnossa se tärkein eli ääni?
Kyllähän niistä voi tulla (esim. tämä Paul Potts), mutta tuntuu kovasti, että Suomessa aktiivisimmin äänestävä ryhmittymä (pikkutytöt) eivät halua antaa ääntään naapurinpojalle, vaikka tämä kuinka lahjakas olisikin...
Minusta tuomarien arvostelu voisi tulla vasta äänestystulosten julkistamisen jälkeen, jolloin se ei kehenkään vaikuta. Eihän Idolsissa etsitä tuomariston vaan kansan suosikkia, joten minusta tuomaristolla ei tarvitsisi enää tässä vaiheessa olla noinkaan paljoa sananvaltaa.
En kuitenkaan ole kovin vakuuttunut siitä, että tuomariston mielipide niin valtaisasti vaikuttaisi, vaan pikemminkin juuri se, että massa tykkää juurikin Peten tyylisistä esiintyjistä. Kumma silti, etteivät sellaiset loppupeleissä myy kovinkaan hyvin levyjä. Veikkaan, että Koopin levy voisi myydä paremmin, kuin Peten.
Ei Ilkka Jääskeläinenkään kovin hyvin pärjännyt, vaikka olikin teinityttöjen suosikki...
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Bulla

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #169 : 26.10.2008 18:01:42 »
Huhuu, Anna-Kaisa laulaa Coldplayta. Saa nähdä mitä tulee.

Vieläkin kyllä ihmettelen noita biisivalintoja. Kyllähän sen ymmärtää, että kilpailijat haluavat laulaa sitä mistä pitävät, mutta kannattaisi hieman myös ajatella biisien tunnettavuutta. Sillä vaikka en halua pinnalliselta kuulostaakaan, on aina mukavampaa, jos tietää ko. biisin. Voi vähän vertailla suoritusta.

Tyttöjen esiintymisjärjestys ja kappaleet:

Anna Puustjärvi - Death Cap for Cutie: I Will Follow You into the Dark

Jaana Leiniäinen - Amy Winehouse: You Know I´m No Good

Anna-Kaisa Riitijoki - Coldplay: Clocks

Jannike Sandström - Stevie Wonder: Signed, Sealed, Delivered...

Marika Tyyvi - Rajaton: Kivinen tie

Saana Liikanen - Whitney Houston: Saving All My Love For You


Nuo siis mtv3.fi/idols -sivustolta

Hieman mietityttää tuo Whitney  Houston, sillä naisella on aika massiivinen ääni ja vähän samanlainen riskiveto kuin Koop Queenin Show must go on. No, toivottavasti onnistuu, vaikka joku siinä Saanassa minua ärsyttääkin. Toivon kädet ristissä, että Jannike tippuu.  Ihan vaan sen takia, että en yhtään muista koko tyyppiä. Se ei jää mieleeni, vaikka Idolsia seuraan tiiviisti tänäkin vuonna. Valju.

Lainaus
Mä kyllä taas oikeasti Idolsia katsoessani toivoisin, että tuomarit heivattaisiin sieltä mäkeen, koska olen aivan varma, että niiden asiantuntevat kommentit muokkaavat ihmisten mielipiteitä.
Hmm, totta kyllä toisaalta. Mutta loppujen lopuksi en ole IKINÄ kuunnellut tuomareita. Ja en yhtään pidä Nina Tapiosta - alkaa aina ärsyttää kun nainen puhuu jotain uskottavuudesta tai imagosta. Itse oli TAIKAPEILISSÄ for Christ sake...

Still loving Koop.

-Bulla

// Ja arvaukset tippujasta, kun kaikki biisit on kuultu. Jannike tai Marika tippuu.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2008 19:43:25 kirjoittanut Bulla »

Makisuke

  • Killan ex-Ylinoita
  • ***
  • Viestejä: 486
  • Mäksä
Vs: Idols
« Vastaus #170 : 27.10.2008 10:24:52 »
Tuosta viime torstain jaksosta vielä, koska digiboksin kello oli mennyt sekaisin ja joudun siis odottamaan iltapäivään, ennen kuin näen eilisillan laulut. Pidin eniten Wellun ja Koopin biisivalinnoista. Vaikka Screaming Surrender onkin Soneran mainoksesta, olen kuunnellut sitä jo kauan ihan muuten vaan ja oppinut arvostamaan sitä hyvänä biisinä nokkelan mainoskikan sijaan. Wellu olisi kuitenkin voinut vetää sen niin paljon paremmin. Olisi noussut seisomaan! Se on balladi, mutta siinä on myös kohtia joissa tarvitaan paljon ääntä. Jotenkin Wellun ääni vain hukkui bändin alle.

Kalle olisi saanut minusta pudota. Olen samaa mieltä Lizin kanssa siitä, että tuomarit voivat hyvinkin vaikuttaa äänestäjien mielipiteeseensä kommenteillaan. Varmasti on sellaisia äänestäjiä, jotka luottavat tyhmyyksissään ammattilaisen sanoihin eikä omaan mielipiteeseen. Tuomarithan ovat kuitenkin musiikkialan vaikuttajia ja kuten Patrick sanoi alkukarsinnoissa, todennäköisesti tulevat työskentelemään voittajan kanssa tulevaisuudessa. He myös tietävät, mikä myy, joten he voivat yrittää vaikuttaa kommenteillaan siihen, että mahdollisimman kaupallinen - ei liian erikoinen tai epäsovinnainen, sellainen jossa on jotain uutta mutta myös vanhaa, tuttua ja turvallista - laulaja voittaa. Esim teatteriviikonlopussa tippui alkukarsinnoissa Duffyn Mercyn laulanut Maria, ja perusteet kuuluivat, että hän oli liian seksuaalisesti latautunut (ei ihan noilla sanankäänteillä, mutta kuitenkin). Laulu- ja esiintymistaidoista viis.

Äiti huomautti, että Pete raapi vehkeitään esityksensä aikana, sitten tietty piti kelata porukalla taakse päin ja etsiä se kohta. Selvästihän sen sitten huomasi. Kaikkea ne tekeekään yleisön kosiskelemiseksi! :D
If you do not believe in any kind of magic, you might as well be dead. - Albert Einstein

Saasta

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #171 : 27.10.2008 11:23:09 »
Mulla on kamala masennus ja shokki vieläki ku Wellu tippu! Luulin et haha joku vitsi Wellu muka pudotusuhan alla ja Kallehan se nyt tottakai tippuu ei mitää epäilystäkää, mut sit.. O_____________O tuijotin iha monttu auki sitä ruutua ja rupesin itkee. Oikeesti! Se oli ihan kauheeta, Wellu on ollu mun suosikki jo siitä asti ku siitä näytettii se esittelyvideo (komea<3______<3) ja sit SE TIPPUU?! se oli semmone shokki ettei mitää rotia. Sit oli kauhee angsti ku petin sen enkä lähettäny yhtäkää viestiä sen kannustukseks :'<<< joo otan asiat liian vakavasti mut se oli nii kamala shokki. Olin 100% varma et Wellu voittaa koko kisan iha 6-0 mut... näinhä siinä toki kävi.

Onneks muuten Jannike tippu. Mun mielestä naisissa/tytöissä ei kyllä oo ketää joka sytyttäis. Wellu oli se juttu. <3

> Saasta

Fanpire

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #172 : 27.10.2008 17:02:52 »
Jannike ei kyllä eilisistä vedoista ollut huonoin. Ja se osasi laulaa, kappalevalinnat vain meni vähän metsään. Mutta eilisen perusteella minä en olisi tiputtanut Jannikea.
Mä en mitenkään sure sitä, että Wellu putosi, se oli aika perus. Ja tuomarit vaan lyttää Kallea, vaikka ei se nyt niin paljon muita kamalampi ole. Tosin ei mikään kovin ihmeellinenkään, sillä on vaan "hyvää läppää" ja sitten kaikki äänestää sen aina jatkoon. Mrr.
Ja btw, Iltalehti/-sanomat on ääliö.

Anhaedra

  • Trickster
  • ***
  • Viestejä: 693
  • Teini-ikäinen mutanttininjaenkeli
    • Overflow
Vs: Idols
« Vastaus #173 : 27.10.2008 18:06:14 »
Wellu oli meikän suosikki, ja kuinkas sitten kävikään. No, onneks katsoin Idolsia ekan kerran (tällä tuotantokaudella) vasta viime torstaina, en ehtiny kiintyä siihen liikaa... Silti hiukan ketuttaa. Ei kukaan niistä muista sytytä mua mitenkään. Niin että no, ihan sama mulle mitä tästä lähtien tapahtuu.. Vaikka mun mielestä Koop sais voittaa, sillä on hieno ääni.  ;D joka tapauksessa...
No juu, Idols ei ole elämä, jos on oikeasti taitava laulaja niin pitäis ehkä päästä esille jotain muutakin kautta. Ja kyllä mä veikkaan että tänäkin vuonna muutkin kuin voittaja saa levytysdiilejä..  ;)

Carolynne

  • A proud Hufflepuff
  • ***
  • Viestejä: 1 341
Vs: Idols
« Vastaus #174 : 30.10.2008 21:04:03 »
Voi Kalle mitä teit. Ihana <3 Olen aina tykännyt hänen äänestään, mutta nyt suurin piirtein itkin kuunnellessani. Enkä minä edes tykkää Eppu Normaalista erityisesti... o.O
Minusta kaikki olivat tänään hyviä, tosi vaikea tiputtaa yhtään ketään.

Kuka keksi, että tyttöjä on yksi enemmän? Pojat ovat paljon parempia ja on todella epäreilua, jos heistä tippuu joku todella hyvä ja lahjakas ja sitten heikoimpia tyttöjä pääsee jatkoon suhteessa 3-4 (vai meneekö se edes noin?). No, tämä on vain minun mielipiteeni, joku taisikin sanoa, että tykkää enemmän tytöistä...

Melkein tekisi mieli äänestää Kallea, mutta periaatteeni pitää ja jätän lahjomatta upporikasta ohjelmaformaattia.

En nyt ehdi kirjoittaa enempää, mutta jään pitämään Kallelle peukkuja <3
"Forever may only be twelve days."
"Then we'll take those twelve days, and we'll live twelve lifetimes."

Out There

  • ***
  • Viestejä: 615
Vs: Idols
« Vastaus #175 : 30.10.2008 21:06:10 »
Pakko tulla heti kommentoimaan, että tykkäsin kyllä Kallesta.. Ja ei toi Koopin veto ollu huono ollenkaan! Ainoo on se lausuminen.. Mut se on niin symppis. Pete oli tosi huono, mut se biisi ei ollu muutenkaa yhtää sopiva. Vesa oli semi :D En tie kenen haluaisin tippuvan, mut toivon todella ettei Koop tipu ja Kalle kyl lämmittää sydäntä :P
Patric on niin ihana!
Harmittaa hieman kun nuo tytöt on niin persoonattomia, kukaan ei sytytä. Aiemmin on ollu selkeitä semmosia ennakkosuosikkityttöjä.
How about, I give you the finger, and you give me my phone call.

Saasta

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #176 : 30.10.2008 21:09:34 »
No nyt tuli vaikee. Vaikken haluis myöntää, Kalle kyllä oli illan paras... Koop oli kanssa hyvä. Vesakin kai oli, mulla on niin vahvat ennakkoluulot siitä (MINUA EI NÄY TARPEEKSI TELEVISIOSSA), etten tiiä lauloko se nyt hyvin vai huonosti. Ei ainakaa mua sytyttäny. Ja Pete... selkeästi huonoin, mut tiiän ettei se tipu. Eli kukas nyt sitten tippuu? Ohjelman lopussa kun näytettiin sitä tilannetta sillä hetkellä, oli tippumassa Koop.. Toivon vaan ettei se tipu.

Kuitenkin, toivon et Pete tippuu, koska tänää huomattii ettei se osaa laulaa vaan karjua. Eihän se ekoistakaan karsinnoista meinannu päästä läpi laulamalla vaan tuomarit ihastu kun se alko huutaa. (Sitä paitsi sit Wellu ja Pete sais olla ihan rauhassa! Wellu/Pete forever<3)

> Saasta

btw Patricilla oli kiva paita, sopi sille. Sai sen näyttämään mukavalta ihmiseltä. Oikei hymyilytti :)

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #177 : 30.10.2008 21:18:07 »
Kalle yllätti tänään todella positiivisesti! Näytti kaikille, että hänestä löytyy muitakin puolia kuin se, mikä on ollut esillä parissa viime jaksossa. Minusta hän onnistui tänään ehdottomasti parhaiten.

Vesa oli sellainen tasainen tyyppi - ei mitään valittamista, muttei kyllä liiemmin kehumistakaan.

Koop oli ihan ok, mutta minua se korostus häiritsi. Kyllä siihen voisi tottua, mutta nyt se vain ei oikein mennyt läpi. Tekniikassakin oli hieman parantamista, ja minustakin ne Patricin mainitsemat "ärähdykset" siinä alussa saisi jättää pois.

Pete sen sijaan... Aivan hirvittävän kamala esitys häneltä! Oli pakko laittaa ääntä hiljemmälle, kun alkoi niin ärsyttää. Ei toiminut, ei sitten lainkaan. Peten kuuluisi minusta ehdottomasti tippua tänään. Olen niin kyllästynyt siihen jätkään, etten todellakaan halua nähdä häntä jatkossa...


Mitä mieltä muuten olitte siitä, että tuo äänestystilanne näytettiin lopussa? Minusta se oli ihan jees, mutta järkytys oli suuri, kun huomasin Peten keränneen suurimman äänisaaliin tähän mennessä. :o
Sitten tuli Vesa, jonka jälkeen Kalle ja Koop oli tippumassa. Ensimmäisen ja viimeisen ero oli kuitenkin 7 prosenttia, joten ei tuo nyt vielä mitään lopullista meinaa...
En vain tajua, miksi Pete kerää jakso jaksolta noita ääniä... Ja Kalle on viittä vaille tippumassa, vaikka veti todella hyvin. Kiukuttaa.
« Viimeksi muokattu: 30.10.2008 21:20:29 kirjoittanut Giladra »
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Carolynne

  • A proud Hufflepuff
  • ***
  • Viestejä: 1 341
Vs: Idols
« Vastaus #178 : 30.10.2008 21:22:19 »
Niihin prosentteihin vaikutti kyllä aika paljon esiintymisjärjestys. Eihän esim. Koopia ollut vielä melkein kukaan esiintymisen perusteella äänestävä ehtinyt äänestää. Laulusta oli n. 2 minuuttia. Hohhoijaa, naurettavaa minusta.
"Forever may only be twelve days."
"Then we'll take those twelve days, and we'll live twelve lifetimes."

Vio

  • ***
  • Viestejä: 333
  • Sonjaholisti
Vs: Idols
« Vastaus #179 : 30.10.2008 21:24:23 »
Hmm. Noista äänestysluvuista: Pete ensimmäisenä, Vesa toisena, Kalle kolmantena ja Koop viimeisenä... Hmm, minkä kanssa menee yksiin? No sen järjestyksen, missä he esiintyivät! Koko ohjelman ajan voi äänestää, vaikka vain osa on näkynyt, joten tietenkin heti lähetyksen lopussa sillä, joka esiintyi ensimmäisenä, on eniten ääniä puolellaan.

Kyllä se tilanne vielä muuttuu. Itse toivon vaan, ettei Vesa ja Koop tipu.

//Carolynne ehti ensin.
Hurrr.