Kirjoittaja Aihe: Idols [Se tulee taas]  (Luettu 83933 kertaa)

Silinteri

  • Ankkakonna
  • ***
  • Viestejä: 348
  • Voittamaton poika
    • Ananasmania
Vs: Idols
« Vastaus #100 : 13.10.2008 16:47:52 »
Mun sydän särkys, kun se ruotsalainen Ville, se vähän homohtava tiedätte-kyllä-ketä-tarkoitan, tippui. Wellun ja Peten lisäksi ainoo tyyppi joka jaksoi kiinnostaa. Mutta ah, Wellu. Sanottaisko, että hän on ilo korvalle - ja silmälle. Tämän herran CD-lättyjä aion kyllä ostaa, KUN hän saa sen levytyssopimuksen, ei tollasta lahjakkuutta voi olla huomaamattta, ja samat sanat Petestä. Mut kokonaisuudessaan tykkään tästä tänvuotisesta semifinaaliporukasta, ainakin enemmän, kun niistä aikaisemmista, jotka olivat täynnä mulle mitäänsanomattomia massaan hukkuvia naamoja.

Ja tää toinen miesjuontaja, Jani Toivonen tai Toivola, oon lurkki kun en muista, on aivan ihana! Piristää mun ankeimmankin päivän sillä aurinkoisella olemuksellaan, ja voin sanoo, et kovin monella tv-juontajalla ei oo tollasta piirrettä.
▲   ▲   what is a man but the sum of his memories? we are the  stories we live! the tales we tell ourselves!

hannde

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #101 : 13.10.2008 17:02:10 »
Joo no koska iskän ja siskon kanssa Idolsia seuratessa pitää aina lukita suosikit, yksi mies ja yksi nainen, niin... mulla nyt on WELLU<3 joka voittaa ja Anna-Kaisa joka nyt ainakin pääsee finaaliin, toivottavasti olisi toisena. Rakastan Wellua, ja KUN se rupee keikkailemaan niin meen vaikka maailman ääriin sitä kuolailemaan <3 Mut kumminki tuntuu et se Pete voittaa, sillä on just semmonen ulkonäkö mikä saa pikkutytöt lähettelee kannustusviestejä. Mun mielestä se vaan on jotenkin ylimielinen, ehkä sillä vaa on mun makuun liian terve itsetunto :D Tai Kalle on kanssa ihana! Mut Wellu on se ketä kannustan henkeen ja vereen. Toivottavasti se ois mulle sama ku Koivunen, koska sitäki kannustin iha ekoista karsinnoista asti ja se voitti. Muahahaha.
Niin ja Koop ei sen ulkonäön takia voita. Sillä on hyvä ääni ja sillee mut se ulkonäkö ei vaan pure just niihin pikkutyttöihin joilla on ääretön saldoraja. Ehkä jotkut mummot äänestäis. Tai jotain.
Ja nyyys "mä en jaksa välittää enää" -Ville tippu :'<
Onneks tänä vuonna ei oo itku-Agnesta räkimässä joka välissä. Ruutu paljon kauniimpi ilman sen itkusia kasvoja, ei pahalla. Ja onko joku muu huomannu et joka vuos on joku mina-puhu-hoono-soomi -laulaja? Ruslanas, Agnes, nyt Daniel.. ja muita, joiden nimiä en muista. Haloo, Suomen Idols...

> hannde

Silinteri

  • Ankkakonna
  • ***
  • Viestejä: 348
  • Voittamaton poika
    • Ananasmania
Vs: Idols
« Vastaus #102 : 13.10.2008 17:16:16 »
Ja onko joku muu huomannu et joka vuos on joku mina-puhu-hoono-soomi -laulaja? Ruslanas, Agnes, nyt Daniel.. ja muita, joiden nimiä en muista. Haloo, Suomen Idols...
Jep, Suomen Idols, mutta ei SUOMALAISTEN Idols. Mun mielestä se on ainoastaan mukavaa, kun tuolla on joka vuosi pari hellyyttävän huonoa suomea puhuvaa tyyppiä.
▲   ▲   what is a man but the sum of his memories? we are the  stories we live! the tales we tell ourselves!

Ginger

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #103 : 14.10.2008 09:07:07 »
Ja onko joku muu huomannu et joka vuos on joku mina-puhu-hoono-soomi -laulaja? Ruslanas, Agnes, nyt Daniel.. ja muita, joiden nimiä en muista. Haloo, Suomen Idols...tyyppiä.
Ja ekana vuonna oli Alan, joka kylläkin karsiutui juuri ennen yleisönäänestysvaihetta (ja joka myöhemmin kisaili Popstars 2ssa).

Blame

  • ***
  • Viestejä: 64
  • it was my heart, it was your knife.
Vs: Idols
« Vastaus #104 : 14.10.2008 11:58:32 »
Mä olen missannut tämän ohjelman ihan täysin. Sunnuntaisin en ole pahemmin paikalla ja hyvällä onnella en edes muista koko television olemassaoloa. Torstaisin sama juttu. Katoin kyllä ensimmäisen ja kolmannen jakson, mut en oikein päässyt sisälle. :s
Blood in my hands
don't know where it came from.
I just pretend
that it's not yours.

Piitu

  • ***
  • Viestejä: 200
Vs: Idols
« Vastaus #105 : 14.10.2008 16:26:55 »
Mutta ah, Wellu. Sanottaisko, että hän on ilo korvalle - ja silmälle. Tämän herran CD-lättyjä aion kyllä ostaa, KUN hän saa sen levytyssopimuksen, ei tollasta lahjakkuutta voi olla huomaamattta, ja samat sanat Petestä.

Meilläkin on kotona veikkailtu että hyvin pitkälti se tulee varmastikin menemään niin että ne ovat Wellu ja Pete jotka siellä finaallissa sitten ovat... hyvin pitkälti pelkään että se on Pete joka tän kisan voittaa mutta Wellua aion kyllä silti minäkin parhaani mukaan kannustaa ja äänestää. Siinä se vasta on mies, löytyy ääntä ja löytyy näköä ja jotenkin se on muutenkin niin älyttömän sympaattisen oloinen tyyppi. Ah, aivan ihana ilmestys.<3
Kallesta tykkäilen myös tosi kovin, ja sitten siellä oli vielä se ihanainen yli-pirteä puna-pää... taisi olla Sami nimeltään, mutta sen ne tiputti pois tuossa teatteri-viikonlopun aikana. Nyyhkis. :'(
Here it's safe, here it's warm
Here the daisies guard you from every harm
Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true
Here is the place where I love you

Carolynne

  • A proud Hufflepuff
  • ***
  • Viestejä: 1 341
Vs: Idols
« Vastaus #106 : 14.10.2008 21:58:53 »
Miksi kaikki veikkailee Peteä voittajaksi? o.O Minulle se on ainakin yksi tuntemattomammista eikä sen äänikään nyt niin kovin erikoinen ole. Wellu on syötävän ihana, en totta puhuen edes muista sen lauluääntä. En mä sitä ulkonäön takia äänestäisi, mutta <3

Anna-Kaisa on minun ehdoton suosikkini, sillä on tosi kaunis ja erikoinen ääni ja minä ainakin vaikutun aina sen tulkinnasta. Siitä nuoren tytön (Jaanan?) äänestä tykkään myös.

Mutta Marika ja erityisesti Anna ärsyttää aina ihan valtavasti, tekisi mieli kääntää kanavaa. Ainakaan sen Annan päässä ei järki tunnu viihtyvän, niin ihmeellisiä kommentteja se ainakin minun mielestäni heittelee. Siinä ärsyttää myös se, että ekasta jaksosta lähtien tiesi sen pääsevän finaalipeleihin jo ennen kuin se edes lauloi: tirskuntaa ja tuomarien kanssa juttelua sekä paljon tv-aikaa.
Samoin kaikki ihmeen tilittäjät, jotka tulevat avautumaan televisioon omasta sairaudestaan tai läheisen kuolemasta tai milloin mistäkin. Ehkä kun on julkkis niin jotenkin ymmärtää, mutta minusta tuollainen on jo huomion kerjäämistä. Siinä on arvomaailma aika sekaisin jos on tarve purkautua miljoonille suomalaisille.

Ei  se Koopin ulkonäkö minusta mikään este ole, sehän on tosi lutunen ^^ Se on meidän isän työkaveri ja se kertoi, että laulajanalku oli joutunut mm. sulkemaan sähköpostinsa kun oli saanut liikaa ihailijapostia ^^
« Viimeksi muokattu: 14.10.2008 23:11:23 kirjoittanut Carolynne »
"Forever may only be twelve days."
"Then we'll take those twelve days, and we'll live twelve lifetimes."

sokerijuurikas

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Idols
« Vastaus #107 : 14.10.2008 22:34:35 »
Mikä teitä siinä Anna-Kaisassa viehättää? Sekö kun kaikki tuomarit sun muut vieraat kehuvat sitä? Vaikka siinä ei ole mitään ihmeellistä muuta kuin se ihana "saundi" :D

Pete on minusta ihan no hmm ok :n näköinen mutta laulaminen on pelkkää biisin läpi karjumista.
Omat lempparini ovat Koop, Saana ja Linda. Myös Anna on ihan hyvä.
Koop näyttää ihan meidän perhetutultamme ja vaikuttaa tosi järkevältä ja mukavalta jätkältä. Kyllä se laulaakin hyvin! Toivottavasti menestyy. Voin nähdä sen jo sieluni silmin jossain lavoilla <3____<3

Saana on melko symppis. Ihan hauska ja hyvä laulamaan. Linda on eniten stara näistä. Se on vain niin karismaattinen. En osaa selittää mikä siinä viehättää.

hannde

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #108 : 14.10.2008 22:44:56 »
Anna-Kaisa jotenkin näyttää niin tutulta! Ja kuka osaa sanoa, mikä siinä viehättää? Joskus joku juttu vaa iskee, ei siitä nyt rupee erittelemään mitään syytä että oho, tollapas on kivasti toi yks hius tossa, siinäpä syy miks tykkään tosta. Ja kaikenlisäksi kyllä, imen itseeni mielipiteitä kuin sieni. Mutta on mulla silti omat mielipiteeni jotka vaan sitten on vahvistunu kun muutkin on kehunu sitä :D

Veikkaan Peteä voittajaksi ulkonäön takia. Voittihan Ilkkakin samalla syyllä, ei osannut MINUN MIELESTÄNI laulaa. Ja onpas Ilkasta tosiaan paljon kuulunut, ehkä siitä otettiin opiksi... Onko kukaan muuten kuunnellu Wellun (<3_____<3) omia kappaleita? Kaivelen linkin tuolta tiedostojeni kätköistä... TÄÄLLÄ, Wellun myspace. Varsinkin tuo In my skin remaining on mun mielestä äärettömän ihana <3

Tykkään pälättää tässä topassa <3

> hannde

Nyx

  • ***
  • Viestejä: 3
Vs: Idols
« Vastaus #109 : 14.10.2008 23:23:16 »
Niin ja Koop ei sen ulkonäön takia voita. Sillä on hyvä ääni ja sillee mut se ulkonäkö ei vaan pure just niihin pikkutyttöihin joilla on ääretön saldoraja. Ehkä jotkut mummot äänestäis. Tai jotain.

Kiitti :'( Terveisin joku Koopia ihkuttava mummo.

En ole löytänyt mitään selkeää suosikkia, mutta esimerkiksi Lindan ja Anna-Kaisan semeihin asti pääsemisestä olen iloinen. (Samoin kuin kaikkien aikojen idols-inhokkini Villen putoamisesta. ;D) Semifinalisteista kukaan ei myöskään ärsytä kamalasti, mutta en kyllä tajua mitä se Daniel tekee vielä kisassa :0 vaikka toisaalta, onhan jätkä kuitenkin tsiljoona kertaa sympaattisempi kuin nalle-Ruslanas, johon häntä usein verrataan.

Ois muuten kiva jos ohjelma-aikaa saisivat myös kilpailijoiden esitykset, eikä vain tuomareiden kivettyneet ilmeet ja piinattujen idols-kokelaiden hidastettu itku -__-

sicGhoul

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #110 : 16.10.2008 14:35:40 »
Heh heh. Olin kannustamassa kaveria siellä ja hiuksistani (vihreä, n. 30cm pitkä irokeesi) tuli sellainen mylläkkä, että tv-kamerat seurasivat meikäläistä koko päivän ja kuvia päätyi ties mihin lehtiin, nettiin ja telkkariin. Päätin sitten että menen ensi vuonna ihan vaan piruuttani ja täysin läpällä laulamaan jotakin hupaisaa. Enkä edes yritä laulaa nätisti, vaan rääyn ja pidän sellaista räimettä että tuotantoryhmä saa jotakin muisteltavaa eläkepäiville. Jos nyt käy niin hassusti että päädyn jatkoon hauskan esiintymisen takia, mikäs sen metkempaa: oma käsitykseni hauskanpidosta kun on se, että häpäisen itseni mahdollisimman suuren katselijajoukon edessä. Ja vielä hauskempaa on se, jos siellä on monta, monta vuotta treenanneita mattemousseja joita ei hyväksytä jatkoon koska niissä ei ole mitään näkemisen arvoista, ja oma täysin pohjat vetäväni esitys menestyykin. Sitä voisi jo kutsua ironiseksi. Hih-hih!

Alera

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #111 : 16.10.2008 19:22:06 »
Pakko sanoa, että tämän vuoden Idolsissa ei kukaan oikein erotu joukosta (edukseen) eikä mulla ole omaa suosikkia.
Mielenkiinnolla kyllä odotan Wellun, Koopin ja Annan kappalevalintoja ja suorituksia. Isä kertoi, että joku aikoo yrittää laulaa Christina Aguileraa. Oh noes -.- toivon, ettei pahaa pahoinpitelyä kyseinen biisi joudu kestämään (Christina on yksi lempinaislaulajistani).

Ärsyttääkö Saana ketään muuta? Jokin sen persoonassa tökkii mua >.<

/sicGhoul, tykkäsin hiuksistas :>
« Viimeksi muokattu: 22.10.2008 12:35:40 kirjoittanut Alera »

Slytherin

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #112 : 16.10.2008 19:56:07 »
Wellu-fanit - HOX!
Proud?

Nojaa, ei sille mitään voi jos ei rahaa riitä, mutta ei ostais sitte kaikkee :D no, ihan pikkujuttuhan toi, toi otsikko vaan veti huomion :D

Jai! kymmenen minuuttia ! :D Tykkään Annasta ehkä eniten :D Ja Saanasta :D

Taas Idols-Anna ;D

sokerijuurikas

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Idols
« Vastaus #113 : 16.10.2008 20:19:05 »
Ohoo Wellu teki rohkeen vedon ja laulo Madonnaa!!!

Out There

  • ***
  • Viestejä: 615
Vs: Idols
« Vastaus #114 : 16.10.2008 20:38:35 »
Daniel oli tylsä, Wellu aivan kamala mutta Koop! En arvannutkaa et voisin tykätä siinä mistään muusta kun aksentista, mut toi veto oli JÄRKYTTÄVÄN hyvä! Ihan täpinöissä oon täällä! Niin makeesti se veti! Ton esityksen perusteella sais vaikka voittaa ;)); grauh!

/näin btw Danielista unta, se on kyl syötävän sulonen <3<3 (ja mä en edes koskaan fanita ketään julkisuuden henkilöitä, nyt tuntuu niin luuserilta :D)
How about, I give you the finger, and you give me my phone call.

sokerijuurikas

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Idols
« Vastaus #115 : 16.10.2008 20:45:47 »
Out there: Oon sun kanssa samaa mieltä Koopista!!! Minä ja äiti fanitetaa sitä :D

Carolynne

  • A proud Hufflepuff
  • ***
  • Viestejä: 1 341
Vs: Idols
« Vastaus #116 : 16.10.2008 21:09:47 »
Tänään eniten minuun vaikuttivat Kalle ja Koop. Molemmat veti täysillä ja hyvin eikä niiden kappaleetkaan olleet niin hirveen kamalan tylsiä kuin muilla. Toivottavasti kumpikaan ei tipu <3

Wellu oli stailattu hirveän näköiseksi enkä tykännyt sen laulustakaan. Se näytti ihan siltä TSH-leffojen Grima Kärmekieleltä, mikä hirveä pettymys =( Siinä kappaleessa sen ihanalta vaikuttava persoona ei yhtään välittynyt. Se porkkanamehujuttu toisaalta oli kyllä hyvä ^^

Mutta ihan törkeän kalliita äänestysviestit nykyään! En kyllä maksaisi kokonaista euroa yhdenkään laulajan puolesta, monista viesteistä puhumattakaan.

//Minusta Janin asut ovat aina ihania. Tänäänkin rakastuin siihen villapaitaan täysillä, varsinkin yhdistettynä siihen rusettiin <3
« Viimeksi muokattu: 16.10.2008 21:52:54 kirjoittanut Carolynne »
"Forever may only be twelve days."
"Then we'll take those twelve days, and we'll live twelve lifetimes."

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #117 : 16.10.2008 21:18:21 »
En nähnyt tänään koko Idolsia, mutta Koopin, Peten ja Kallen esiintymiset ehdin nähdä.
Koop ei jotenkaan sytyttänyt... Kyllähän se ihan hyvin lauloi U2:sta, joka on yksi lempibändeistäni, muttei jotenkaan onnistunut vakuuttamaan minua. Esitys parani loppua kohti, alussa oli vähän liiankin vaisua. Ihan hyvä hän kuitenkin oli, ei siinä mitään.
Peten ääni oli persoonallinen ja monipuolinen, mutta jossain vaiheissa se hieman ärsytti. Vakuuttava veto kuitenkin, vaikka olisi voinut onnistua jonkin toisen kappaleen kanssa vielä paremmin.
Kalle veti Gunnareita, joka myöskin kuuluu lempibändeihini ja kappalekin on todella hyvä. Kalle kyllä veti sen hyvin, mutta hieman liioitellusti. Olisi jättänyt ne Axl Rosea jäljittelevät rääkäisyt pois ainakin... Löytyi kuitenkin omaa tulkintaa, mistä suuri plussa. (Hirvittelin muuten varsinkin tämän kappaleen kohdalla huonoa bändiä...)

Näin myös noista muista ne pätkät, ja Wellu vaikutti sen perusteella sangen lupaavalta. Vaikea sanoa kuitenkaan tarkemmin, kun en koko esitystä nähnyt.

Se Janin villapusero (josta Jonekin kettuili) oli kyllä jotain aivan kamalaa... Ja herra on olevinaan stylisti. Olen muutenkin lähes koko ajan kauhistellut sen tyyliä, mutta tänään oli kyllä todellinen pohjanoteeraus... Hyi yök...
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Bulla

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #118 : 16.10.2008 23:09:34 »
Rakastin Janin asua ja oikea henkilö tippui mielestäni. Ja tajusin, että Koopilla on aika järkyttävän hyvä ääni! U2 sopi sille loistavasti IMO.

Kalle alkaa hieman ärsyttää jatkuvalla "raspillaan" ja olin Sarinin kanssa samaa mieltä siitä, että örähdyksiä voisi karsia hiukan. Makee fleda sillä kyllä oli, toisaalta. (Tästä ehkä huomaa, että väsyttää eikä ajatus kulje...)

Alan nyt fanittamaan Anna-Kaisan lisäksi Koopia!

-Bulla

nonaah

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Idols
« Vastaus #119 : 17.10.2008 00:52:17 »
Mun suosikki on Wellu, Daniel oli toinen. Se oli ihan hyvä ja sulonen ja näin mutta ei siitä loppupeleis mitää huippustaraa ois tullu. Wellu on hyvä laulaa ja rokkarin näkönen ja tänää se veti musta tosi hyvin.

En nähny tänää muiden ku Danielin ja Wellun laulut joten mun on paha mennä sanoo noista muista mitään..

Ainii mun päässä alko kiehuu ku mun mutsi alko valittaa jotain että Wellu ei muka pääse jaktoon ku sillä on jotain ollu ongelmia tms. :D
lalalalalaaaaaa