Kirjoittaja Aihe: Idols [Se tulee taas]  (Luettu 83969 kertaa)

Taki

  • ***
  • Viestejä: 258
Vs: Idols
« Vastaus #80 : 12.09.2008 19:07:53 »
Olinkohan ainoa joka piti Patricista?  :o En nyt hänen viihdearvostaan tiedä, mutta mahtavaa että kuvioissa pyörii joku joka osaa oikeasti tehdä hyvää musiikkia ja yrittää ehkä hakea jotain vähän kansainvälisempääkin esiintyjää. Mulla on jo usean vuoden ajan ollut Idolsissa pääasiallisena strategiana äänestää niitä kilpailijoita, joiden uskoisin esittävän minun makuuni olevaa musiikkia, välittämättä mistään taidoista :'D Ihan musiikinkuluttajan näkökulmasta tätä siis katson.

Se Potteria lukenut tyttö oli kyllä kamalan söpö ja sympaattinen :) Hyviä laulajiakin joukossa oli, mutta tuskin kuitenkaan tulevaa voittajaa vielä tässä joukossa nähtiin.

Tuomarit eivät vielä ihan päässeet vauhtiin ja koe-esiintymisiä näytettiin liian vähän kun taas kaikkea turhaa näytettiin liikaa, mutta ihan positiivinen olo jäi.

sokerijuurikas

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Idols
« Vastaus #81 : 13.09.2008 20:46:25 »
Taki: et suinkaan ollut ainoa. Tääkin tykkäs Patricista.  Se oli sitä paitsi ihan kivaa katteltavaakin tuomaririvistöön, eikä (anteeksi) mikään hyvin syötetty kaljuuntuva mies :). sillä oli myös ihan hyviä juttuja :D Ja eikös se ollut tehnytkin ihan ulkomaalaistenkin kanssa musiikkia? Ainakin ne kovasti Darinia näytti siinä ruudusas kun Patricista kertoi.

willow

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #82 : 29.09.2008 14:42:48 »
Minä menen ensi vuonna Idolsiin, ihan varmasti menen X''DDDDD Suoraan sanottuna ei kiinnosta vähääkään, että pääsenkö jatkoon vai en, mutta kokeilemaan vaan. Luultavasti jos sellainen flaksi sattuisi, että jatkoon pääsisin, niin jättäytyisin pois tai jotain. Mutta kokeilla täytyy :----DDD

hannde

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #83 : 29.09.2008 15:01:41 »
I MISS ASKO! Kaipaan sen ilmeitä ja kaipaan sen olemusta ja kaipaan sen lausahduksia ja haluan heittää Patricia kengällä. "Mä diggaan" alkaa ärsyttää ja muutenkin se vaikuttaa (mun mielestä!) niin itsekeskeiseltä tyypiltä. Ainut hyvä mikä siinä oli oli se ku se silppuri ei toiminu, sillä oli niin kiva ilme siinä : D

Ja joo minuaki ärsyttää ku se jazz -laulaja ei päässy, mut siinä etitään pop- tai rocklaulajaa, niinhän ne sano. Ei se ois ollu sille tyypille oikein jos sen ei ois annettu laulaa sitä mitä se halus : <

Mun suosikkeja on... varautukaa pitkään listaan
Anna Paatero !
Linda Herranen
Wellu Rowaltz
Jenna-Miia Kaivosoja !
Daniel Diago !
Anna Puustjärvi
Anna-Liisa Ruuska !!

.. Ja siinä ne. Huutomerkillä merkityt nyt ainakin finaalissa 8D niin ja viimeinen noista on se voittaja. Näin sanon ma. Muistakaa tämä.

> hannde

//
Joo, se Harry Potter-kirjan näyttäminen toi heti mieleen, että hei, mahtaisikohan toi tyyppi pyöriä Finissä tai Vuotiksessa ficcien parissa tai keskusteluissa.
Mietin ihan samaa! :D

^^ jep sama täällä. Kuka ikinä olitkaan, paljastaudu!
Samat, sanoin iskällekki et 'mulla on ihan semmonen fiilis et tunnen ton jostaki' : D Kiinnostas tietää et pyöriikö se finissä. Pyöritkö, kerro kerro! Paljasta itsesi!
« Viimeksi muokattu: 29.09.2008 15:03:41 kirjoittanut hannde »

Penber

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #84 : 29.09.2008 15:12:36 »
Minua vähän harmitti kun se jazzia laulanut mustavalkoisiin pukeutunut tyttö ei päässyt jatkoon... Juuri tuon takia nykymusiikki on lähes tulkoon pelkkää skeidaa koska vähän poikkeavan tyylin ei edes anneta nousta radion mainstreamroskan rinnalle! ;D Toisaalta ne kyvyt olisivat voineet mennä vähän hukkaan Idolsin kaltaisessa öh teinikisassa, joten.

Juu-u. Itseäniki vähä ärsyttää toi. Idolsiin mennää joko laulaa sitä yhtä tyyliä, tai sitten ei mitään! Se taitaaki olla joku pikku-tyttöjen-ihQ-daa-idoli-tehdas.. (Oonpas Einstein tänää 8D.) Jotenki ne Idols tyypit saa sitte sen yhden leiman, eli ne on Idols-joku Idols-Hanna, Idols-Ilkka (josta ei ole edes enää pihaustakaa kuulunu..) jne. Tuntti Aisku, Antti Tuisku on tainnu nyt näistä pärjätä parhaiten  ja hänkin tuli kolmanneks.. Nii ja sit jotku Anna Abreu ja Koivusen Ari on sitte pikkutyttöjen/poikien ihkutuksen kohteina, että niihin kyllä kolahtaa, mutta entäs sitten me vähän isommat...

hannde, I miss Asko too :c. Jotenkin pidin tyyppiä noiden tuomarien johtohenkilönä, joten on hassuu kattoo ku häntä ei ole. On se Patric sillee ihan jees, mut ei Askoa kuitenkaan korvaa.

hannde

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #85 : 05.10.2008 21:11:37 »
Okei, teatteriviikonlopun valossa tulen ilmoittamaan lopulliset suosikkini. Jos ketään kiinnostaa.. Daniel Diago on ollut nyt kamala, anteeksi kaikille jotka siitä tykkää. Jotenkin äh, se ei oo mun mielestä onnistunut. Anna-Liisa Ruuska on edelleen yks niistä kolmesta jotka sit on siinä viimesenä! Ruuskan lisäks finaalikolmikossa on Anna Paatero ja ah-niin-ihana-komea-kuolattava-jolla-on-ihanat-tatuoinnit-Wellu Rowaltz <3___<3 Nykyää menee koko Idols vaan sen kuolaamiseen. Eikä äänikää oo mun mielestä mikään paha <3 Siinä olis sopiva idoli ainaki mulle, musta vois tulle sen bändäri. Voi kuola <3

Harmi ku hihihi -mies ei päässy jatkoon, sillä oli nii mukava nauru (ja se on asunu Mikkelissä!!!).

Idols-Ilkkaha potkittii ulos levy-yhtiöstä, eikö? 8D Siinä vois jopa sanoa voiton menneen väärälle ihmiselle. Toivottavasti tänä vuonna ei käy niin, toivoisin oikeestaan et Wellu voittaa, ainakaa mun puolesta sille ei kävis niin ku Ilkalle :-*

> hannde

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Idols
« Vastaus #86 : 05.10.2008 21:29:45 »
Yhyy, Laura putosi (ei siis muuten, mutta kun se oli mun kans samassa koulussa ja samoilla musiikin tunneilla kasilla ja kaverina mukava...). Tosin, se lauloi silloin paremmin, sillä oli mun mielestä ennen persoonallisempi ääni. Harmittaa se silti.

Eäh, olen taas jäämässä koukkuun tähän kovasti haukkumaani sarjaan. Voi, minkä tähden mä haukun sitä, kun tiedän siitä pitäväni ja aina jossakin vaiheessa tiedän koukuttuvani?

Katson jo Extran ja sarjan muutenkin ja on se järkyttävää, miten nopeasti sitä tajuaa harmittelevansa toisten epäonnea ja näin. Onneksi Daniel ei pudonnut, pelkäsin jo sitä, hän on musta symppis... Samin putoaminen oli kyllä aika surkeeta. Mä pidin siitäkin älyttömästi jo...

Okei, katoan ajatuksineni, en osaa niitä edes oikein muodostaa.
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Vio

  • ***
  • Viestejä: 333
  • Sonjaholisti
Vs: Idols
« Vastaus #87 : 05.10.2008 22:09:55 »
Wellu Rowaltz, herranjumala mikä mies. *kuolaa* Jos hän ikinä yltää Idolssissa levytyssopimuksiin asti (mihin uskon kyllä tuon ulkonäön ja laulutaidon ansiosta vakaasti), ostan hänen levynsä, on se sitten punkrockkia tai trash metallia. :3
Mä uskon, että se saa jostain levytyssopimuksen vaikkei sinne asti itse kilpailussa pääsiskään, on toi ohjelma tuonu sille sen verran mainosta. :3
Hurrr.

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #88 : 05.10.2008 22:22:41 »
Minua vähän harmitti kun se jazzia laulanut mustavalkoisiin pukeutunut tyttö ei päässyt jatkoon... Juuri tuon takia nykymusiikki on lähes tulkoon pelkkää skeidaa koska vähän poikkeavan tyylin ei edes anneta nousta radion mainstreamroskan rinnalle! ;D Toisaalta ne kyvyt olisivat voineet mennä vähän hukkaan Idolsin kaltaisessa öh teinikisassa, joten.

Juu-u. Itseäniki vähä ärsyttää toi. Idolsiin mennää joko laulaa sitä yhtä tyyliä, tai sitten ei mitään! Se taitaaki olla joku pikku-tyttöjen-ihQ-daa-idoli-tehdas.. (Oonpas Einstein tänää 8D.) Jotenki ne Idols tyypit saa sitte sen yhden leiman, eli ne on Idols-joku Idols-Hanna, Idols-Ilkka (josta ei ole edes enää pihaustakaa kuulunu..) jne. Tuntti Aisku, Antti Tuisku on tainnu nyt näistä pärjätä parhaiten  ja hänkin tuli kolmanneks.. Nii ja sit jotku Anna Abreu ja Koivusen Ari on sitte pikkutyttöjen/poikien ihkutuksen kohteina, että niihin kyllä kolahtaa, mutta entäs sitten me vähän isommat...
Sehän minuakin ärsyttää, kuinka Idols on juuri sellainen massaohjelma, jossa ei ole tarkoitus etsiä mitään persoonaa, vaan tiettyyn muottiin sopivaa ihmistä, josta levy-yhtiö saa vääntää mieleisensä.
Onhan se sinänsä aika selvä juttu, että Idolsin kaltaiset ohjelmat on lähes pakko suunnata massalle, jotta niistä saisi sen kunnon tuoton.
Itse kun en ns. "massamusiikkia" niin äärettömästi kuuntele (en sellaista mitä Idols tuottaa), niin enpä minä katso tuota kuin uteliaisuuttani.
Nyt jo huomasi, että tänään valittiin jatkoon myös paljolti ulkoisen olemuksen perusteella ihmisiä.
Mutta niin se kai sitten on, mitäs minä valittamaan, kun löydän sitä hyvää musiikkia muutenkin ;).
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #89 : 06.10.2008 21:01:12 »
Lainaus
Sehän minuakin ärsyttää, kuinka Idols on juuri sellainen massaohjelma, jossa ei ole tarkoitus etsiä mitään persoonaa, vaan tiettyyn muottiin sopivaa ihmistä, josta levy-yhtiö saa vääntää mieleisensä.

Niin, ja sitten ne sanoo kuitenkin, että pitäisi olla persoonallisempi, mutta pudottavat ne, jotka oikeasti sitä ovat niin, että jäljelle jää ne, joita erota toinen toisistaan.  :D Eilen kiinnitin huomioni siihen, että kaikki naiset tuntuivat kuulostavan aivan samalta ja että minä inhosin sitä pop-biisiä, millä oli eniten laulajia.  :D Miehistä en edes puhu, kun ei niistä taida yksikään olla potentiaalinen voittaja.  ;D

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Idols
« Vastaus #90 : 06.10.2008 21:13:17 »
Kaikki ne jotka olivat näin alustavasti minun suosikkejani, taisivat jo pudota. Huomasin ihan saman, että ne jotka olivat vähääkään "formaattiin kuulumattomia" pudotettiin säälittä. Höh.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Bulla

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #91 : 11.10.2008 11:42:52 »
Kuinka paljon haluatte lyödä vetoa, että se Patrick Sarinin valitsema semifinalisti on se tummahiuksinen Anna-Kaisa, joka lauloi Wonderwallia teatteriviikonlopulla? Nimittäin aika mielenkiintoiset kuvat tuolla IS:n äänestyksessä. Kaikista muista on tuollainen normikuva, mutta Anna-Kaisa on jo selvästi stailattu - ainakin minun mielestäni. Hmm.. Ihan kiva, jos pääsee, minä nimittäin rakastin hänen ääntään, kun oma ääni olisi aika samanlainen, jos osaisin pysyä nuotissa. :D

-Bulla

Ginger

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #92 : 11.10.2008 15:34:47 »
Kuinka paljon haluatte lyödä vetoa, että se Patrick Sarinin valitsema semifinalisti on se tummahiuksinen Anna-Kaisa, joka lauloi Wonderwallia teatteriviikonlopulla?
Vetoa en lyö, mutta toivon todella että näin kävisi :P Itse en huomannut kuvassa mitään tavallisuudesta poikkeavaa, mutta tykkäsin Anna-Kaisan äänestä, vaikka esiitymisessä jotain etäistä onkin.
Ilman AKta lempparini on Saana, joka mielestäni eläytyy hyvin ja kuulostaa upealta. Hyvänä kakkosena ovat Kalle ja Pete.
Danielin hehkutusta en ole oikein käsittänyt, enkä Jannikeakaan olisi jatkoon päästänyt. Koopin voittoon en jaksa uskoa.
Syyhyttää jo kuulla, että minkä teemojen mukaan ne tulevat esiintymään. Itsellä ei ole telkkaria, joten täytyy järjestellä asiaa mielenkiinnon mukaan.

//Jesss, Anna-Kaisa jatkossa!
« Viimeksi muokattu: 12.10.2008 21:01:47 kirjoittanut Ginger »

Miku

  • ***
  • Viestejä: 299
Vs: Idols
« Vastaus #93 : 12.10.2008 17:24:31 »
Wellu on ykkönen ! Siinä mies, jolla on lauluääni, ulkonäkö ja luonne kohdallaan ! Tolla karismalla pitäis pötkiä vielä pitkälle :___)
LiveJournal

No remorse cause I still remember
the smile when you tore me apart.

Lily

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #94 : 12.10.2008 17:29:02 »
Vetoa en lyö minäkään mutta toivon<3 Anna-Kaisa oli just semmonen symppis, ihana äänikin vielä.

Bulla

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #95 : 12.10.2008 20:35:00 »
Kuinka paljon haluatte lyödä vetoa, että se Patrick Sarinin valitsema semifinalisti on se tummahiuksinen Anna-Kaisa

Lainaan itseäni voitonriemukkaasti, olinko oikeassa, vai olinko oikeassa? Sori, mutta mie oon ilonen tästä. Ehdottomasti oikea valinta, jos multa kysytään :D

-Bulla

Slytherin

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #96 : 12.10.2008 21:09:14 »
huBaa ihan kiva valinta (:

Tykkään eniten Annasta ja Sannasta  (;
Sannasta koska se nyt vain on niin... jotain... Sillä on ihana asento ku se laulaa ;)

pojista ehkä eniten Kallesta (ihana nenä ;3), Danielista, ehkä vaan sen suomenkielestä :D 'en minä tiedä mitä ne tykkää mulle.' <3 ;) ja Petestä :3 ihana <3

Wellusta en tykkää sitten ollenkaan :( musta se on jotenkin... tyhmä :D entiiä.

PS. Wellun muodonmuutos oli sanoisinko kakka :D se näytti paremmalta sillon. hyihyi.
ja Janniken muodonmuutos oli must aika onnistunu.

Bulla

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #97 : 12.10.2008 22:02:51 »
Slytherin, oikeastikko? Mun mielestä Wellun hiuksista tuli törkeen hyvän näköset! :D (Miten tuntuu, että roikun tässä topicissa liikaa...)

Edelleenkin, kannatan tuota Anna-Kaisaa, mun mielestä sillä on ihana tyyli laulaa, mutta mua häiritsee ihan hirveästi, kun aina kun näen sen niin tulee sellainen olo että tunnen sen jostain. Se näyttää hirveän tutulta, jonkun takia...

Voisin kuitenkin melkein lyödä vetoa, että voittajaksi selviytyy se Pete. Olen vieläkin hieman hämmentynyt näistä semifinaali valinnoista, sillä en edes muistanut yhtään, kuka on Marika, tai Koop tai Vesa tai Jannike. Ei niitä mielestäni näytetty paljoakaan teatteriviikonlopussa. (Ehkä ne ei ollut niin mielenkiintoisia sitten.. tiedä häntä.)

Ja suren vieläkin Villen puolesta, mun mielestä siinä oli jotain ihan sikaa kivaa. Mä diggasin.

-Bulla
« Viimeksi muokattu: 12.10.2008 22:04:28 kirjoittanut Bulla »

Reta

  • ***
  • Viestejä: 54
  • Stalkkaan sua
    • Reta - Todella vaiheessa
Vs: Idols
« Vastaus #98 : 13.10.2008 12:33:52 »
^ Edelliseen viitaten, USA:n Idols on kyllä aika raskasta katsottavaa. Ja se tulee mielestäni liian useasti ja se n niin massan tuootamista. Suomalainen Idols vielä menee vaikka siinäkin tuotetaan aika paljon tusinapoppareita. Eivätkä maailan huonoimmat laulajat lähde millään ulos. :D

Olen hieman pettynyt tähän kauteen. Kaikki minun ennakkosuosikkini ovat pudonneet jo :( Pidin siitä ruotsalaisesta Villestä, siitä mustahiuksisesta japaniyttöstä ja sen semifinalisti-Danielin tyttökaverista Camillasta. En tajua miksi Daniel pääsi jatkoon ja Camilla putosi! Camilla oli ainakin puolet parempi!

Aion kuitenkin katsoa Idolsin aivan loppuun saakka. Voihan olla että jolku heistä paljastuu helmeksi finaalin aikana.

Muoks:// Mutta WELLU! Ah ihanuutta :) En vain tykännyt siitä lookista joka hänelle laitettiin kuviin. Onneksi hän arjessa pukeutuu erillä tavalla.
Stekkailkaa mun blogi: Todella vaiheessa
Sä oot toisesta maailmasta.

Slytherin

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #99 : 13.10.2008 16:06:51 »
Lainaus käyttäjältä: Bulla

Edelleenkin, kannatan tuota Anna-Kaisaa, mun mielestä sillä on ihana tyyli laulaa, mutta mua häiritsee ihan hirveästi, kun aina kun näen sen niin tulee sellainen olo että tunnen sen jostain. Se näyttää hirveän tutulta, jonkun takia...

TIEDÄN!!! Minäkin aina ajattelen 'mistä mä oon ton nähny...' ärsyttäävää! Haluan tietää:D

Joo, anteeksi ohvi..

Huomasitteko muuten ettei Elleniä näkynyt kertaakaan sunnuntaisessa jaksossa ? :o