Kirjoittaja Aihe: Harry Potter: Wizards Unite -peli  (Luettu 34071 kertaa)

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #40 : 02.07.2019 02:02:04 »
Minullekaan ei ole auennut kaikki fortressien salat. Tuleeko ne vastukset randomilla vai vaikuttaako niihin esim. oma ammatti, valittu runestone tai joku muu? Saatiin jo kerran sattumalta kolmaskin pelaaja meidän kanssa tappelemaan muttei siinä tajuttu ajatella, miten paljon energiaa tappeleminen syö, joten ei tullut voittoa siitä. En osaa vielä ihan taktikoida, että minkä numeroista kiveä kannattaisi käyttää mitenkin korkeassa kammiossa. Aika lailla on tullut vaan säädettyä ja todettua että ei ehkä ihan näin olisi kannattanut tehdä :D Tässä lähellä ei ole fortressia, joten ei kyllä ole kovin monesti tullut tapeltua.

Käytiin lauantaina minieventin aikana Heurekalla ja oli hauskaa, kun kerrankin näkyi kaikkea erikoista! Heti syttyi innostus peliin, kun ei joutunut kävelemään kilometriä nähdäkseen kaksi fletkumatoa. Hassun paljon kyllä siellä ohikulkijat hämmästelivät, miksi kaikki ovat puhelin kädessä. Luulisi olevan tuttu näky Pokemonin myötä. Joku päivitteli vielä kuuluvaan ääneen, että tämä näky on kuin Black Mirrorin jakso.

Kasvihuoneiden lisäksi saisi tulla vaihtoehdoksi teurastus, jotta saisi sitä vertakin jostain. Liemet koko ajan sitä vailla ja sitä on tullut vastaan vain kahdesti.

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Iippa

  • urheiluholisti
  • ***
  • Viestejä: 420
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #41 : 02.07.2019 11:52:17 »
Minullekaan ei ole auennut kaikki fortressien salat. Tuleeko ne vastukset randomilla vai vaikuttaako niihin esim. oma ammatti, valittu runestone tai joku muu?
Mulla on kans vielä hakusessa myös tää, että miten niitä hirviöitä sais, ja että mitkä ois parhaita komboja kivien ja kammioiden suhteen. Olen pari kertaa jollain oikein "huippukivellä" käynyt sielä ykköskammiossa, niin on ollut ihan hyviä palkintoja yllättävän helposti.

Kasvihuoneiden lisäksi saisi tulla vaihtoehdoksi teurastus, jotta saisi sitä vertakin jossain. Liemet koko ajan sitä vailla ja sitä on tullut vastaan vain kahdesti.
Jännä sinällään, koska mulle tulee koko ajan vastaan tuota verta, varsinkin töihin kävellessä. Kävelen sellaisten alueiden ohi, missä on taikaolentoihin liittyviä löydettäviä, niin voisikohan johtua siihen. Muuten en tosin ole ainakaan vielä huomannut, että alueet hirveästi vaikuttaisivat löytöihin.

**
Nyt olen jonkin verran käyttänyt noita dark detectoreita töissä ollessani, kun on ollut hiljaisempia hetkiä. Tässä on yksi inn sopivasti juuri kohdalla, niin on ollut sitten tekemistä. Tykkään siitä erosta Pokemon Go:hon, että noita dark detectoreita voi laittaa sen 3, jos haluaa oikein erikoisia ilmestymään. Tykkään myös, että ne voi laittaa aina useampi henkilö, helpottaa pelaamista.

Quod scripsi, scripsi.♥

 Ilmakehän olosuhteet

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 335
  • Lunnikuningatar
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #42 : 04.07.2019 15:45:33 »
No niin! Meikä on nyt kanssa megessä.

Nevilla/Vehkatar/7442 5424 7198

Tulen kertomaan ajatuksia sitten kun tajuan tästä pelistä jotain :P


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Simma

  • The Witch
  • ***
  • Viestejä: 419
  • banneri © Ingrid
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #43 : 05.07.2019 19:18:38 »
Oon nyt vähän silloin tällöin tätä pelaillut, mutta en ole saanut sitä samaa innostusta kuin mitä aikanaan PoGon kanssa, että jaksaisin kierrellä ympäri pitäjiä keräillen asioita. Lähinnä oon kotona välillä avannut pelin ja keräillyt sen mitä tähän on ilmestynyt. Ja joskus kaupungissa käydessä oon muistanut avata pelin sen verran että oon saanut kerättyä lisää energiaa. Miulla meni muuten aivan liian kauan tajuta tuo, että mitä nopeammin suorittaa loitsun, sitä paremmin se menee. Mietin että mikä tässä mättää, että vaikka kuinka hyvin saan sen liikkeen tehtyä niin saan vaan pelkkiä faireja. :-D

Noita fortress-juttuja en ole kokeillut kuin vasta kerran, kun niitä ei oikein tässä lähettyvillä ole, ja sekin kerta oli sellainen nopea testaus etten oikein päässyt kunnolla vielä jyvälle siitä että mitä siinä pitäisi edes tehdä.

Lainaus käyttäjältä: Kiirsu
Kasvihuoneiden lisäksi saisi tulla vaihtoehdoksi teurastus, jotta saisi sitä vertakin jostain. Liemet koko ajan sitä vailla ja sitä on tullut vastaan vain kahdesti.
Sama juttu täällä. Tuntuu että samat kasvit pomppii aina ympärillä, mutta muutama tietty ainesosa - kuten juurikin tämä veri - on sellaisia että niitä en ole nähnyt vielä kertaakaan. Pitäisi kai liikkua vähän laajemmalle alueelle kuin koti-työ -välille jos niitä alkaisi sitten löytyä paremmin. :-D

Saisi myös tuo yksi valikko alkaa pikkuhiljaa toimimaan, turhauttavaa aina käydä asetuksista muokkaamassa se gps pois päältä, varsinkin vanhalla ja hitaalla puhelimella.

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 335
  • Lunnikuningatar
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #44 : 14.07.2019 20:45:06 »
Nyt kun olen tätä vähän ehtinyt pelaillakin, niin on todettava, että itseeni tämä uppoaa jopa paremmin kuin Pokémon Go. Syy voi kyllä olla siinä, että minusta tässä on yksinkertaisesti paljon enemmän tekemistä! Pokémon Go:ssa ilahduttaa toki enemmän se pokémonien keräily, kun ne menevät miellyttävästi kaikki samaan listaan, mutta Wizards Unitedissa on kyllä kivaa se, että keräillessä saa myös avattua tarinaa ja ainakin vielä se vaikuttaa tosi kiinnostavalta! Vähän kyllä mietin sitä, että mitäpä sitten, kun tarina on saatu loppuun? Kai silläkin oikeasti täytyy jokin loppupiste olla, koska olisi aika tylsää, jos juonta vain pitkitettäisiin loputtomiin.

Challenget ovat kivoja, koska miekkosenikin pelaa ja meillä on hyvä tiimi. On mukavaa olla magizoologisti, kun meitä ei tunnu hirveästi olevan, ja saa sitten rauhassa olla se muiden taisteluita tukeva parantajatyyppi. :)

Minuakin kyllä ärsyttää tuo tässä ketjussa aiemmin mainittu bugi, jonka vuoksi profiilia ei voi avata, ja inventoryjen ärsyttävän pieni koko, mutta muutoin ei ole hirveästi napisemista pelin suhteen vielä.


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #45 : 14.07.2019 21:04:04 »
Minäkin olen hyvin tälle pelille lämmennyt kun olen enemmän pelannut! Eniten harmittaa se, että örkkejä näkee sitä enemmän mitä enemmän on aktiivisia pelaajia ja tämä ei ole saanut niin valtavaa suosiota. Vielä en ole Helsingistä löytänyt paikkaa, missä näkyisi paljon pelaajia. Kaipaan sitä suosiota, mikä pokemonilla oli sen julkaisun jälkeen.

Onko kukaan muu päässyt jumittamaan sos-tehtäviin formidable pixie -kohtaan? Tässähän menee ikä ja terveys. 19 wizarding challengea tapeltu ja 2 pixietä voitettu. Ollaan yritetty tapella illalla kymmenen jälkeen 4. chamberissa, mutta ei noita pirulaisia vain näy. Kuulemma professorit houkuttelee niitä myös, mutta ollaan pelattu wingan kanssa kahdestaan, eikä kumpikaan ole professori.

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #46 : 14.07.2019 22:32:31 »
Mä oon joo myös jumissa pixie tehtävässä. Ollut kohta jo kolme kolme viikkoa. Kohta pääsee pelailemaan (toivottavasti) seuraavaa SOS haastetta, kun 9/10 pixietä on koossa. Lähinnä 4 ja 5 tason challengesta saatuja, silloin kun oon siskoni kanssa sattunut pelaan.

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #47 : 14.07.2019 22:41:14 »
Mä oon professori, tuu Kiirsu pelaamaan minun kanssa. :D Ei hajuakaan missä kohtaa sos-tehtäviä menen. Pixieitä ainakin on näkynyt! Mutta joo, olisi kyllä kiva pelata joidenkin kanssa. Yksi päivä satuin olemaan puistossa samaan aikaan kuin jotkut muut ja tungin mukaan taisteluun mutta se tuntui jokseenkin kiusalliselta ja meni lisäksi huonosti. Puoliso kyllä pelaa mutta aika innottomasti ja on vasta kerran tullut mukaan taistelemaan! Ehkä kesälomalla saan sen houkuteltua uudestaankin...

Jotenkin tulee tosi myötähäpeäinen olo ainaku joku Tonks tai Ron vilkuttelee kiusaantuneesti kiitokseksi. ;D Onneksi sitä ei kovin usein käy... Ja sitten energia on koko ajan loppu! Pokemonissa palloja kyllä riittää, mutta sehän johtunee siitä että on niitä ollut aikaa keräilläja kasvattaa laatikkoa ja toisaalta ihan jokamonia ei enää jaksa ottaa kiinni. Lisäksi pallojahan saa kaikkialta, nytkin (kai olen valittanut jo) lähileikkipuistossa on fortress niin energiaa vaan menee eikä tule! Vaikka ei lähimmälle majatalollekaan sinällään pitkä matka ole niin ei siellä juuri tule käytyä. Joka päivä täytyy jonnekin mennä että saa energiat täyteen. Tulee oaha mieli aina kun jotain ostaa kun ne laatikot kasvavat ihan onnettoman vähän vaikka raha kyllä kuluu!

Eventti oli ihan hauska ja sain kaiken tehtyä. \o/

Nyt tarttee mennä tekemään päivittäiset tehtävät!

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 335
  • Lunnikuningatar
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #48 : 14.07.2019 22:54:44 »
Kiirsu: sovitaan joku päivää treffit ja tulkaa Wingan kanssa mun ja filosofin kanssa tappelemaan :) Se on professori ja myö asutaan Helsingissä!


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Lyra

  • ***
  • Viestejä: 1 984
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #49 : 15.07.2019 17:07:12 »
Koodien pitäsi taas olla ajantasalla!



Minä olin niin innoissani, että pääsen Suomessa pelaamaan Berliinin jälkeen, mutta enpä ehtinyt suomessa pitkään olla, ennen kuin kävi lähtö Marbellaan, joten vaikka kuinka huvittaisi pelata, niin olen taas wifin varassa. Energia on koko ajan lopussa, kun pelaan käytännössä yhdestä pisteestä, mistä ei yllä mihinkään ja mihin vain sattumanvaraisesti ilmestyy mitään.

Tässä pelissä olen huomannut, että ärsyttää kovasti, että näitä kuvia ei voi tavallaan kerätä pysyvästi vaan kun yksi taulu tulee valmiiksi se suositellaan aloittamaan alusta uudella kehyksellä. Yhden vahingossa aloitinkin, mutta tästä eteenpäin en aio, koska haluan kaikki kuvat täyteen.

Pidin kovasti tuosta yhdestä tapahtumasta, mikä tässä muutama päivä sitten oli ja tykkään myös fortresseista. En oikeasti malta odottaa, että pääsen suomeen ja voin kunnolla kävellä pelin kanssa. Tämä on jotenkin tahmaista etenemistä. Porttiavaimet on kyllä ihan uberihania ja tykkään siitä miten ne on toteutettu.

Jos ootte helsinkiin lähdössä pelailemaan voisin mieluusti tulla mukaan, jos vain otatte. Olisi kiva pelata yhdessä jonkun kanssa!

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #50 : 17.07.2019 18:51:42 »
Hei, minäkin uuden puhelimen myötä hyppäsin völjyyn! Kokeilin vasta ihan omassa pihassa tuota peliä ja apua, miten paljon kaikkea kerralla. :D Ehkä huomenna sitten kävelemään tuon kanssa ja katsoo, mitä tapahtuu. :)

Pelistä minut löytää tämmösillä spekseillä, ensin Fininick ja loput pelikoodit tästäpä Odo/sonnjahei/9032 5864 0668 ja lisään muutaman nyt samointein kaveriksi! Loppuja lisäilen myöhemmin, vastaan kaveripyyntöihin jne. :)

Vaikuttaa ihan hauskalta peliltä kyllä kaikinpuolin. En ole kamalasti topicia seurannut, kun entiseen puhelimeen ei saanut, mutta onko täällä aloittelijavinkkejä? :D

// Lisätty tovereita!
« Viimeksi muokattu: 17.07.2019 19:13:31 kirjoittanut Odo »


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #51 : 18.07.2019 21:46:52 »
Onkos ihmissusia näkynyt! Olen kuullut huhuja että niitä on nyt ollut öiseen aikaan liikkeellä, ja ilmeisesti vielä tänä yönä olisi. Itse en ole nähnyt yhtään vaikka on sitä nyt sentään yhdentoista huitteilla tullut pelattua. Vähän harmittaa että on tuollaisia kellonaikaan sidottuja hahmoja (vissiin niitä on jotain aamuyöllekin) kun ei sitä nyt yösydännä tule ulkona hortoiltua (tai edes kotona pelattua)!

Ja nyt on tosiaan taas eventtikin päällä ja lauantaina on community day (silloin saa ilmeisesti ilmaista energiaa ja aivojuoman kaupasta). Tekemistä riittää!

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #52 : 18.07.2019 23:18:01 »
Itse keräilin kaikki tarvittavat ihmissudet toissa yönä. Kello 11 jälkeen niitä näkyi jonkin verran, keskiyön jälkeen sitten enemmän. Suht helposti sain kasaan, mutta en tiedä kuinka paljon oma asuinpaikka (ihan hautausmaan lähellä) vaikuttaa noide ilmestyvien odditien määrään. Doxyja tosiaan saa aamuyöstä. Ne vielä itseltä puuttuu, joten täytynee etsiä joku vapaa viikonloppu, jolloin noiden perään jaksaisi lähteä.

Multa jää community day väliin, koska työt, mutta aika xp painotteinen eventti taitaa olla kyseessä, ja itse oon jo levelillä 25, niin kamalaa kiirettä ei itsellä ole kavuta tasoja ylös.

Sain tänään 7 tason fortressin kaadettua soolona. Tiukille meni, koska viimeinen vastustajani, Imposing Erkling, väisti jotain 10 loitsuani yhteensä. Pitääkin varmaan säästellä kääröjä ja kirjoja niin, että voisin seuraavaksi keskittyä voimaan tai tarkuuteen.

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 335
  • Lunnikuningatar
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #53 : 19.07.2019 10:06:55 »
Mua vähän harmittaa, että juuri nyt kun olen matkalla Latviaan ja ajetaan Viron kautta, niin tietenkin se matkustusachievement on korjauksessa. -.- Jää siis se saamatta tämä reissulla, ja seuraavasta ei ole tietoa. Community daykin jää nyt vähän epäyhteisölliseksi, kun ei varsinaisesti ole seuraa sitä pelaamassa huomenna, kun kukaan perheestä ei (vielä) pelaa.


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #54 : 28.07.2019 23:33:28 »
Nörttitytöillä on aika hyvä aloittelijanopas velhomaailmaan! Jos kaipaa johdatusta peliin niin kannattaa lukea.

Community dayna tuli itselläkin oltua sukuloimassa; käytiin kyllä pelailemassa ~tunnin ajan, mutta koska pelipaikalle piti liikkua autolla, ei voinut jäädä pelaamaan kun puolison (kuskin) piti lähteä potemaan flunssaa. Ja oli kyllä niin kuuma päiväkin ettei siellä porotuksessa kauheasti innostanut olla! (Myöhemmin kyllä havaitsin kävelymatkan päässäkin olevan ihan hyvän pelipaikan, olin kuullut siitä huhuja mutta olin skeptinen kun se ei näkynyt tielle. :D)

Ensi viikolla alkaa taas uusi eventti!

Vlad

  • Sudenmorsian
  • ***
  • Viestejä: 3 438
  • Loveatar
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #55 : 29.07.2019 13:33:54 »
Päädyin nyt minäkin lataamaan tuon pelin, oon kyllä serkun kanssa sen puhelimella sitä pelaillut ja se ois tavallaan henk.koht. riittänyt varmaan mullekin, mutta mua painostettiin :D Itse en ole vielä kamalasti päässyt mitään tekemään, kun sen verran pienellä levelillä ja vanhemmat asuu ilmeisesti sen verran syrjässä (vaikka tämä ei ole edes syrjässä), että täällä ei ole kirjaimellisesti mitään. Pari hassua tavernaa jossain muutaman kilsan päässä ja yksi kasvihuone, joten eipä täällä kauheasti tapahdu mitään. Jonkin verran saan ns. grindattua niitä traceja sillä, että avaan sovelluksen (jolloin yleensä spawnaa joku 1-2 tracea) ja niiden nappauksen jälkeen suljen pelin taas joksikin aikaa ennen kuin avaan uudelleen. Joskus hyvällä säkällä saattaa ilmestyä jotain odditya tai niitä taikajuoma-aineksia, mutta noin muuten ei tapahdu mitään näillä tienoin. Pitäis lähteä jonnekin keskustan suunnille (eli reilun 10km päähän), jos haluaisi oikeasti pelata ja saada myös sitä taikaenergiaa. Vähän veikkaan, että omalla kämpällä opiskelupaikkakunnalla ois sama ongelma eli ei olis paljon mitään, koska a) sen verran "pieni" paikkakunta ja b) en asu keskustassa.

Serkun kanssa sen puhelimella oli ihan hauska keräillä kaikenmaailman örvelöitä, kun se asuu semmoisessa paikassa, että sinne oikeasti spawnaakin jotain + me liikutaan yleensä sen verran paljon (koska koira), että sitä mahdollisuutta pelata on enemmänkin. Oon toisaalta aika laiska itse mobiilipelien suhteen. Kaikenlaisia on tullut kokeiltua, mutta tähän mennessä vain yksi on innostanut enemmän, joten vähän suhtaudun vielä tähänkin varauksella + saa nähdä, kuinka akku kestää. Mun harrastukset on muutenkin melkoisen akkusyöppöjä, koska vaatii paikannusta, joten saa nähdä kuinka pitkäksi aikaa WU jää elämään :D Pokemonista en koskaan innostunut, mutta tämä peli vaikuttaa ainakin sen verran erilaiselta ja kivalta, että ehkä mä jaksan pelailla ainakin silloin tällöin :D

Ehkä sitä jossain vaiheessa tulee lisäiltyä Finiläisiä kavereihinkin, tällä hetkellä en vielä halua, kun arvon vielä vähän, että jaksaako tuota oikeasti pelailla vai jääkö kokeiluksi. Markapi olen kuitenkin tuolla WU:ssa, joten jos joku sellainen laittelee kaverijuttuja, niin elkää ihmetelkö :D Kyllä mä sen kaverikoodin laitan varmaan tännekin sitten, jos päädyn siihen tulokseen että kyllä mä tuota varmaan enemmänkin tuun pelaamaan :D

//Näköjään pelailen tätä vähän aktiivisemmin/taidan pelata muutenkin kuin vain kokeillen, kun oon lisännyt muita kavereiksikin. Koodilla 2463 9186 2273 voi finiläisetkin halutessaan lisäillä mua kaveriksi. Markapi tosiaan alias tuolla. Tähän mennessä oon vaan nurissut sitä, kuinka buginen toi ainakin mulla on. Kavereita mulla on 3, mutta pelin mielestä 0/1 ja siitä Achievements-osastosta en saa sitä hemmetin punasta täppää pois sitten millään. Noin muuten pelittelee ihan semi ok:sti, mitä nyt on välillä tuskasen hidas, esim. pari semmoista hohtavaa tracea on mennyt ohi, koska puhelin ei lataa ja fortress-taistelut on tuskaa, koska puhelin ei lataa. Loitsuenergia mulla on koko ajan lopussa, koska täällä ei ole tavernoja, pitää pelata keskustassa aina sen verran, että saa energiat täyteen, mikä on aina vähän blää. Tänään oltiin esim. Särkässä ja sielläkin oli pakko yrittää ravata tavernoissa, että saisin energiat täyteen ja voisin pelata kotoakin.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2019 23:03:05 kirjoittanut Vlad »
I love not man the less, but N A T U R E more.

私は悪魔で執事ですから。



"Always"
1946-2016

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #56 : 01.08.2019 11:56:30 »
Ensi viikolla alkaa taas uusi eventti!

Minusta näitä eventtejä on ihan liikaa varsinkin näin alkuun :( ei joka toisen viikon tarvitse olla eventti, ja musta oli surku edellisessä osiossa ja nytkin saada sitä hartsaa, jota ei normipuolelle nää ollenkaan, eikä nää eventtihartsat tietenkään kelpaa sinne. Muutenkin ne musta syö liikaa näitä muita palasia. Ja varsinkin nyt kun nää eventit on päällekkäisiä ja vanhat porttiavaimet ei tällä kertaa annakaan heti niitä uuden eventin porttiavain-palkintoja nin syö naista. Samoin kuin se että noita eventtiporttiavaimia ei voi erottaa kartalta muista porttiavaimista, edellisenkin eventin loppupuolella tuli välteltyä uusien porttiavainten ottamista koska ei halunnut niitä 7km porttiavaimia kun oli eventin jo suorittanut ja niiden kävely tavallisella avaimella turhauttaa kun vois avata kakkosia tai vitosia tai elätellä toivoa harvinaisesta kymppiavaimesta (oon avannut yhden).

Antakaa mun vaan pelata hetki rauhassa, ei silleen et joka toinen viikko on koko viikon kestävä eventti :<
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #57 : 04.08.2019 23:52:39 »
Ymmärrän että tiuhat eventit käyvä aika työläiksi! Minulla on kyllä käynyt varsin hyvä tuuri harvinaisten löydösten kanssa, yksi päivä löytyi ihan tosi paljon enkä ees käynyt erityisesti pelaamassa (tai edes paljoa ulkona), kotona ja kaupan parkkipaikalla vaan oli kaikkea.

Voitte varmaan arvata että formidable pixiet on käyneet vähiin nyt kun olen päässyt S.O.S.-tehtävissä niihin asti. Mutta enää puuttuu yksi! Ja sitten samankaltainen tyhmä haaste on eventissäkin... niistäkin puuttuu yksi. Porttiavaimiakin pitäisi vielä kävellä. On kyllä tosi tylsää ettei vanhat porttiavaimet anna uuden eventin juttuja, niitä oli tosiaan jäänyt roikkumaan.

Ärsyttää kun näyttö menee aina jossain vaiheessa pimeäksi jos ei aktiivisesti pelaile, ja sitten tulee kai käveltyä ihan turhaan!

Täällä päin järjestetään aika paljon fortress-tapaamisia, mutta en ole saanut aikaiseksi mennä kun olen kuitenkin ihan turha enkä uskalla puhua kenellekään. ;<

Vlad

  • Sudenmorsian
  • ***
  • Viestejä: 3 438
  • Loveatar
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #58 : 05.08.2019 00:21:09 »
Mua ärsyttää tuo näytön pimeneminen kanssa! Ei huvittais vähän väliä ihan vaan tökkiä näyttöä, ettei pimene. Mä itse sain tuon eventin kaikki tehtävät jo suoritettua ja se registry-sivu numero kaksi on kanssa täynnä, mistä voin olla ihan tyytyvinen, koska aika vähän täällä porukoilla pystyy pelaamaan ilman, että energiat valahtaa nolliin.

Täällä ei ole myöskään kauheasti näkynyt muita taistelemassa noissa fortresseissa, mikä vähän jännättää, kun community dayssa ilmeisesti pitäs käydä fortresseissa. Toki tässä olis kakskin fortressia alle km päässä, joten varmaan huomenna pitäs yrittää käydä taistelemassa. Sunnuntaina käytiin miehekkeen kanssa kiertelemässä (hän toki pokemonia pelaillen), ja vitsit, mikä spawn siellä huudeilla oli. Varmaan kymmenen tracea tai ylikin samalla alueella kerralla, taisi olla useampi high ja ehkä joku severekin.

Vähän harmittaa, kun oltiin Järvenpäässä ja Helsingissä käymässä ja Järvenpään vittarilla oli Tom Riddle, mutta mokoma ei jäänyt kiinni. Toisaalta saman reissun iltana sain Horned serpentin, joten :D Mikä muuten on teidän muiden suosikki noista trace famileista? Itse tykkään kauheesti odditeista, ne tuntuu jäävän mulla ainakin niin helposti kiinni, kun sen sijaan jotain perus low-tason hömmeliä saa yrittää pahimmillaan useita kertoja ja silti karkaa. Sen sijaan pdditeista pääsääntöisesti ei tule mitään ongelmia kiinniotossa, vaikka olisi kovatasoisempikin örkki. Esim. Horned serpent jäi helposti kiinn, vaikka sen pitäis kai ihmissuden lisäksi olla ymmärtääkseni niitä vaikeimpia.
I love not man the less, but N A T U R E more.

私は悪魔で執事ですから。



"Always"
1946-2016

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #59 : 11.08.2019 21:29:31 »
Community day meni aika kivasti kun sain puolison houkuteltua lähi-fortressille taistelemaan, oltiin vajaa puoli tuntia. Sain levelin! Paremmin olisi toki mennyt jos olisi lähtenyt pidemmäksi ajaksi jonnekin ihmisten ilmoille, mutta oli muutenkin niin kiireinen päivä ettei jaksanut.

Seuraava eventtikin on taas tulossa... niissä on kyllä aina stressi että saa kuvasivut täyteen! Alkuun on kyllä ihan kiva kun kääröjä tulee.

Odditit on kyllä siitä näpsiä että tietää aika tarkkaan paljonko niihin menee energiaa, kun aika normitaistelu on. Tykkään myös eläinhommista! Ja taikapeleihin on nyt tullut uutta intoa kun sinne tuli uusia kerättäviä. Tylypahka ja ministeriö kyllästyttää.

S.O.S.issa pitäisi nyt kerätä ihmissusia ja hutsuja... vähiin jää! Yks aamuyö kävin kurkkaamassa pihamaalle mutta ei näkynyt. ;D