Kirjoittaja Aihe: Hopeaa silmissä | S | Raapaleita Mustista  (Luettu 262 kertaa)

vaahtokarkkiunelma

Hopeaa silmissä | S | Raapaleita Mustista
« : 17.05.2019 20:04:37 »
Kirjoittaja: vaahtokarkkiunelma
Ikäraja: S, ainakin toistaiseksi, saattaa mahdollisesti kohota
Genre: angst
Varoitukset: laitan erikseen joka raapaleeseen, mahdollisesti ainakin perheväkivaltaa, väkivaltaa ja päihteidenkäyttöä ehkä tulevaisuudessa
Hahmot: Sirius ja Regulus Musta
Vastuuvapaus: Mikään ei ole minun vaan kaikki kuuluu J.K. Rowlingille, enkä hyödy kirjoittamisesta rahallisesti.

1. Äidille

Hahmo: Regulus Musta

Äiti, minä en tahdo. Äiti, minä pyydän. En tahdo pitää häntä kädestä kiinni, en tahdo olla kelmeänkohtelias silkkipuserossa ja antaa maireiden tyhjänpäiväisyyksien lipua ulos huulieni välistä. Pyydän, ettet tee minusta vastinetta, älä tee minusta suomukasta varanäyttelijää käsinukketeatteriisi. Minä en ole hän, etkä sinä voi pyyhkiä minulla virheitäsi.

Minun olkapääni ovat hauraat linnunluut, liian hennot langettamallesi painolle. Sille en voi mitään, ettei minulla ole voimaa niin kuin hänellä on. Minua ei saa syttymään, en ole roihuava liekki hänen laillaan. Käytön jälkeen voit asettaa minut takaisin hyllylle, äiti kultaisin.

Veljelleni

Hahmo: Regulus Musta

Eebeninpuunmustat suortuvat, hopeiset silmät, ylväs aatelisen nenä ja posliininvalkea iho. Sinä olet minun veljeni, suonissamme virtaa mustaa. Mutta siinä missä sinun hiuksesi ovat tuulen tuivertamat, ovat minun hiukseni eleganssin latistamat. Siinä missä sinun silmissäsi on nousevan myrskyn harmaus ja sen välähtelevät salamat, ovat minun silmissäni utuisat pilvet, joiden läpi eivät auringonsäteet tanssi. Minä olen tyyni ennen myrskyä, sinä olet myrsky. Minä olen sinun veljesi, mutta sinä et tahdo olla minun.