Kirjoittaja Aihe: X-FILES, Kaksi totuutta (S, paritukseton, draama)  (Luettu 6096 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Nimeke: Winga
Hahmot: Dana Scully ja Fox Mulder
Ikäraja: Sallittu
Fandom: X-Files, Salaiset kansiot
Tyylilaji: draama
Vastuuvapaus: Ei, en omista Scullya tai Mulderia.
Lyhyesti: Scully ei usko samoihin asioihin kuin Mulder.
Kirjoittajalta: Joo, kirjoitin ensin vain jotain raapaletta, ja sitten siitä tulikin tällainen. Hmm... En ole edes koskaan lukenut X-Files fanfictionia saati sitten sitä kirjoittanut


Kaksi totuutta

1. Scully PoV:

Kasvottomassa ihmismassassa hän ei erota minua. Ei huomaa, miten etsin häntä katseellani ja löydettyäni en hukkaa. Hän ei uskoisi, että minä olen hänen varjostajansa, ei vaikka minä kertoisin. Hänen on ollut aina hyvin hankala uskoa totuutta. Ei hän usko, kun kerron hänelle, että hänen sisarensa on mielisairaalassa eikä avaruudessa. Mutta ehkä hänelle on parempi olla tietämättä, en tiedä, miten hän reagoisi, jos käsittäisi kaiken olleen harhaa. Kenties hän siitäkin syyttäisi valtiota tai avaruusolioita.

Minusta hänen tilansa on aina ollut mielenkiintoinen. Osittainen muistin itsensä tekemä uudelleenkorjaus vioitti häntä saaden hänet jahtaamaan olematonta. Se saa minut vain kiinnostuneemmaksi Fox Mulderin todellisesta luonteesta.

2. Mulder PoV:

Minä uskon, tiedän, että ulkoavaruudessa on elämää. Avaruuden asukkaat ovat myös maan päällä ja valtio kyllä tietää. Scully ei usko minua, enkä usko, että minä voin asiaan helposti vaikuttaa. Jos hänet siepattaisiin, hän saattaisi uskoa, eikä enää yrittäisi väittää, että siskoni on mielisairaalassa. Kyllä hänen luulisi jo tietävän, mitä minä uskon ja mitä en. Silti hän yrittää yhä uskotella, että minä olen väärässä, ettei avaruudessa ole elämää - ainakaan sellaista, jota olisi jo myös maassa.

Minun täytyy löytää todisteita - jos ei itseäni, niin Scullya varten. En tahdo, että hänet siepataan, että hän uskoo vasta sitten. Tahdon kertoa itse, sillä rakastan häntä.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 00:13:02 kirjoittanut Yukimura »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."