Kirjoittaja Aihe: Suojelusenkeli | S | pikkuficlet  (Luettu 1279 kertaa)

nannu

  • ***
  • Viestejä: 510
Suojelusenkeli | S | pikkuficlet
« : 18.09.2018 18:05:29 »
Ikäraja: S
Ootteko muut tutustuneet enkeleihin?






Suojelusenkeli


Pojalla on hailakan kauniit silmät ja epäreilua surua suupielessä. Särkee sydäntä katsoa sitä. Se on upea, vaikka sen vaaleaa hahmoa reunustavat varjostukset.
Voisi luulla, ettei se kuulu tähän maailmaan. Mutta se on suojelusenkeli. Ei missään muualla kaivata enkeleitä niin kuin täällä. Tyttö ei kyllä tiedä kaipaavansa enkeliä, ei edes usko niihin.

Ja silti kun nämä kaksi kohtaavat, tavallisesta tulee parempaa ja omituisesta oikeaa. Tytölle se on kuin sokea alkaisi vähitellen nähdä: näinkö tämä menee, tällaistako se voisi olla? Poika toimii vaistojensa varassa ja pysyy tytön vierellä, vaikka jaksaa itse tuskin seistä.
Tyttö haluaa pestä pojan noesta. Poika katsoo tummuneita pieliään, pitää niiden likaa liian pinttyneenä, tyttöä liian tietämättömänä. Ehkä tyttö onkin sitä, ehkä sitä tarvitaan. Ja lujaa uskoa. Poika pistäisi enemmän vastaan, mutta hänen pitää olla lähellä. Tyttöä se lämmittää.

Pojan rentoutuessa, luottamuksen kasvaessa, ajan lipuessa eteenpäin poika vähitellen puhdistuu ja alkaa lopulta säihkyä kirkkaasti sieltä täältä.
"Miksi se noin tekee?" poika kysyy lähes pelkoa äänessään.
Tyttö hymyilee. "Koska olet suojelusenkeli."
Poika kurtistaa kulmiaan. Kukaan ei ollut ikinä kertonut.

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Vs: Suojelusenkeli | S | pikkuficlet
« Vastaus #1 : 20.09.2018 10:43:36 »
En kyllä oo tutustunut, mutta oispa siistiä jos tutustuisin. Olen opinnoissani tutkinut enkeluskoa ja enkelit ovat aina kiehtoneet mua, tällainen fyysinen enkelkuvaus oli mielenkiintoinen. Maailmastaan eksynyt enkelipoika oli herttainen. Onneksi se kohtasi kaverin<3

Kiitti, tää oli söpö!
words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid

nannu

  • ***
  • Viestejä: 510
Vs: Suojelusenkeli | S | pikkuficlet
« Vastaus #2 : 26.09.2018 19:28:21 »
Voi ihan kauhiasti kiitos kommentista, kaaos! <3 Toiset tekstit, nykyään mun aika monet, on sellaisia, ettei niihin uskalla edes toivoa kenenkään sanovan mitään. Joten olin ja olen ihan pähkinöinä, että luit ja viittit jättää puumerkin (:
Oi oikein enkeluskoa. Mulle enkelit on ihan vieras aihealue, mutta tää tyyppi vaan tupsahti liki ja jäi. Taivaanlahja. Ja herttainen ihan ehdottomasti. Mä niin toivon, että muillakin on näitä.