Kirjoittaja Aihe: One Piece: Aina ajatuksissa, S, one-shot  (Luettu 665 kertaa)

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
One Piece: Aina ajatuksissa, S, one-shot
« : 13.07.2018 10:16:42 »
Fandom: One Piece
Disclaimer: En omista hahmoja enkä maailmaa, enkä saa leikkimisestä muuta kuin hyvää mieltä.

Otsikko: Aina ajatuksissa
Kirjoittaja: Kaatosade
Paritus: Law/Luffy
Ikäraja: S
Genre: draama, romantiikka
Summary: Kerran toisensa jälkeen Law huomasi ajattelevansa Luffya.

A/N: Onpa ollut kaikin puolin todella sekava vuosi, mutta löysin vihdoin sen verran aivoja että ajattelin kokeilla kirjoittamista. Shuffle VI -haaste tarjosi jotain työkaluja blokinmurtoon, niin kehnosti kuin kyseisen haasteen formaatti yleensä mulle sopiikin. Koska näköjään sain jotain sanoja taottua näytölle, voinee ne kai julkaistakin, kun oli niin kiva saada jotain aikaan. Pätkien alussa lukee, minkä kappaleen aikana ne on kirjoittu.



Aina ajatuksissa

The London Symphony Orchestra: Time After Time

Kerran toisensa jälkeen Law huomasi ajattelevansa Luffya, vaikkei itselleen suostunutkaan myöntämään miksi. Ehkä Olkihattu oli vain niin ärsyttävä, ettei sen päivittelemiseltä voinut välttyä.

Hymyilevä.

Naurava.

Halaileva.

Aurinkoinen.

Teki Lawin olon hassun lämpimäksi.

Toisin sanottuna: aivan mahdottoman ärsyttävä.

Tietenkin semmoista oli pakko ajatella. Kyse ei ollut siitä, että hän olisi halunnut tehdä niin, siltä ei vain voinut mitenkään välttyä. Absurdit asiat vaativat ajattelemista.

Vaikka ei siitä ajattelemisesta mitään hyötyä ollutkaan, sillä absurdit asiat eivät siitä ikinä selkiytyneet.




System of a Down: Metro

Istuessaan öisin ohjailemassa sukellusvenettään Law ei voinut välttyä ajattelemasta Marinefordia, sodan raunioita, joista hän oli ottanut asiakseen pelastaa pari.

Hän oli tehnyt niin, muttei ollut uskaltanut jäädä.

Niin pian kuin Luffy oli tullut tajuihinsa, hän oli päättänyt häipyä Amazon Lilysta ja jättää tämän muiden huoleksi. Eikä edes tiennyt mitä oli pelännyt eniten.




Boyzone: No Matter What

Yrittipä Law mitä tahansa, hänen ajatuksensa eivät jättäneet häntä rauhaan. Luffy tuntui täyttävän hänen päänsä.

Luffy Sabaody Archipelagolla täräyttämässä taivaslohikäärmettä turpaan, Luffy Marinefordissa murtuneena, Luffy makaamassa koomassa hänen sairashuoneellaan... Luffy ryntäämässä häntä vastaan Punk Hazardilla kasvoillaan sellainen hymy, että se melkein sulatti kaiken lumen heidän ympäriltään.

Hän ei vain ollut voinut päästää toista menemään kaiken sen jälkeen, siksi hän oli ehdottanut liittoutumista.

Ja kun Luffy ehdotti vielä enemmän, hänellä ei ollut sen enempää halua kuin voimaakaan vastustaa.
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Smarou

  • ***
  • Viestejä: 364
Vs: One Piece: Aina ajatuksissa, S, one-shot
« Vastaus #1 : 13.07.2018 11:28:48 »
Kaunista, pieni muotoista, hienovaraista mutta kovin tunnelmallista ja tunteikasta.

Loppuun saakka odotin mikä on Lawn suhde Luffyyn, ja viimeisessä lauseessa toit sen niin kauniilla tavalla esille. Biisit olivat mulle vieraita, enkä töiden lomassa pystynyt niitä kuuntelemaan, niin fiilistelen tätä vain tekstin tunnelman pohjalta.

Ensimmäisessä pätkässä oli kyynisellä tavalla lempeän lämmin tunnelma. Sillai että Ketä sie nyt luulet huijaavas, ku kuitenki vähä tykkäät.
Toisessa pätkässä tuli synkempää fiilistä ja ahdistusta niistä tunteista, niistä teoista mitä on tehnyt tai jättänyt tekemättä.
Kolmannessa tuntui se miten kaikkien näiden aiempien tunteiden jälkeen vaan antaa periksi sille kaikelle. Ja se on vahvaa ja kaunista ja hurjaa. <3

Kiitos tästä.
~Kuin sokea auringosta, minä kerron teille rakkaudesta~

Sielulintu

  • Teen suurkuluttaja
  • ***
  • Viestejä: 799
Vs: One Piece: Aina ajatuksissa, S, one-shot
« Vastaus #2 : 13.07.2018 11:45:23 »
Olipa ihana teksti. :)
En oikeastaan edes tunne tätä fandomia ihan hirveän hyvin, mitä nyt sen verran, että suunnilleen tiedän sarjan idean, maailman ja jonkun verran henkilöitä. Silti oon jostain syystä innostunut lukemaan tällä parituksella kirjotettuja tekstejä, vaikken one pieceä ikinä oikein olekaan saanut katsottua. Jotenkin näistä kahdesta vaan haluaa lukea, ehkä siksikin, että nämä mun mielestä täydentää toisiaan niin hyvin. Ehkä mun mielessä näiden kemiat vaan kohtaa omalla oudolla tavallaan niin hyvin, että en edes osaisi kuvitella näitä kumpaakaan olemaan kenenkään muun  kanssa. :)
Tykkäsin tässä tosi paljon siitä, miten Law ei voinut välttyä Luffyn pohdiskelemiselta. Law vaikutti ajatuksineen muutenkin tosi aidolta ja elävältä. Kaikki muistot Luffysta ja Luffyn ympärillä pyörivät ajatukset kertovat niin selkeästi, että tunteet ovat vahvoja, vaikkei Law niitä ehkä itsekään aina tajuaisi tai myöntäisi.
Kiitos paljon tästä. Oon onnistunut koukuttautumaan tähän paritukseen, joten ihanaa, että kirjoitit näistä uuden tekstin. :)
Tervetuloa tutustumaan kirjoituksiini
ja seikkailemaan
tarinalabyrintin sokkeloihin

Elfmaiden

  • ***
  • Viestejä: 1 223
  • haaveilija
Vs: One Piece: Aina ajatuksissa, S, one-shot
« Vastaus #3 : 06.08.2018 19:11:15 »
Suloinen tarina. Law vain ajautuu yhteen Luffyn kanssa, eikä voi ajatuksilleen mitään. Lopetus oli ihana :)  Hauskaa lukea sinulta uutta tuotantoa :)
USKO, TOIVO JA (POIKA)RAKKAUS

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: One Piece: Aina ajatuksissa, S, one-shot
« Vastaus #4 : 31.10.2018 13:07:42 »
Smarou: Itseäni huvitti kanssa kovasti tuo Lawin itsensä huijaaminen ensimmäisessä pätkässä, kun ajattelussa nyt ei missään nimessä ole kyse mistään tunteista. :D Jotenkin muodostunut headcanoniksi hahmon kohdalla. Mutta pitihän sen tietysti lopulta langeta. <3

Sielulintu: Tämä onkin fandomin ihkuin paritus. <3 Ainakin tälleen epätoivoisen shipperin silmin katsottuna. :D Tässä kemia vaan toimii jotenkin omituisella tavalla, vaikka hahmot ovat ihan erilaisia. Mukava kuulla, jos olen jonkun käännyttänyt myös shipperiksi.

Elfmaiden: Ajatuksilta ei vain pääse karkuun, vaikka miten sitkeästi yrittäisi, kun ne seuraavat väkisin pään sisällä. Oli pakko saada pörröinen loppu. <3

Kiitos teille kaikille kommenteistanne. <3
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)