Kirjoittaja Aihe: Maalaa minut, K-11  (Luettu 2443 kertaa)

Remsu

  • ***
  • Viestejä: 24
Maalaa minut, K-11
« : 03.05.2008 17:38:12 »
// Alaotsikko: K13 angst

Maalaa minut
Ikäraja: K11

**

Maalaa minut sellaisena kuin olen. Tai maalaa minut kovemmaksi. Piirrä vahvoja viivoja suuni ympärille ja vielä vahvempia silmille.

Kevyitä viivoja jalkoihin ja kovia värejä vaatteiksi. Tai piirrä minut alasti, niin sinun on hyvä olla.

Tiedän, että haluat maalata minut. Haluat maalata minut huoraksi. Mutta sinä tiedät, että se ei ole niin. Sinä tiedät, ettei niin pitänyt käydä. Haluat maalata minut kovemmaksi kuin olen, että tuntisit taas itsesi kovaksi. Tahdot lyödä minua kasvoihin, mutta et pysty siihen. Et pysty enää edes katsomaan silmiini.

Mutta jos oikein mietit tarkkaan, se en ollut minä joka pilasi kaiken. Se oli maailma, joka pilasi kaiken. Ja sinä tiedät sen. Meitä ei oltu tarkoitettu. Mitään ei ole tarkoitettu, mikä minuun liittyy. Sinä tiesit sen kun tapasimme. Mutta et välittänyt. Et uskonut.

Voin vain sanoa, että lyö minua. Anna tulla vain, sanon. Haluan tuntea sen kivun kasvoillani. Veren maun suussani.

Haluan pois. Enemmän kuin koskaan, mutta en silti voi lopettaa.

Maalaa minut. Satuta minua.

Pilaa minut. Pilaa maalauksesi. Sotke kasvoni ja revi paperi. Unohda minut. Ole kuin et olisi koskaan nähnyt minua. Ei se haittaa. Minä katoan. Et näe minua enää.

Minä maalaan sinut. Maalaan sinut kauniiksi. Maalaan sinut kaikella taidollani ja pidän maalauksen aina lähelläni. En unohda sinua. En unohda sinua koskaan.

Minä katoan.

~~

fin.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 15:57:13 kirjoittanut Pyry »
~~~
And if you go
I wanna go with you
and if you die
I wanna die with you
Take your hand and walk away.
~~~

Ms. Mad Stalin

  • ***
  • Viestejä: 30
  • Hurrrrr...
Vs: Maalaa minut
« Vastaus #1 : 03.05.2008 20:07:00 »
Nättiä tekstiä. :) Lyhyt, mutta kaunis. Varmastikin tunteella kirjoitettu? Inspiraatio paistoi läpi, ja vaikkei teksti olisikaan aina abstraktillakaan tavalla loogista ja siitä jäisi lukijalle jotain pinnalliseksi, inspiraatio on aina kaunista. ^^ <3


Minä maalaan sinut. Maalaan sinut kauniiksi. Maalaan sinut kaikella taidollani ja pidän maalauksen aina lähelläni. En unohda sinua. En unohda sinua koskaan.

Tämä oli erityisen hieno pätkä. =)
Welcome to peachful land of ease

And sleep in depression also tonight

-Kyo-

Remsu

  • ***
  • Viestejä: 24
Vs: Maalaa minut
« Vastaus #2 : 03.05.2008 23:17:57 »
Voih. Kiitos kaunis kommentistasi. Tunteella tosiaan kirjoitettu. Mietein ensin, että pitäisikö sitä jatkaa vielä, mutta tulin siihen tulokseen, että se on tässä. :) Kiitos oikeasti :)
~~~
And if you go
I wanna go with you
and if you die
I wanna die with you
Take your hand and walk away.
~~~