Kirjoittaja Aihe: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli  (Luettu 27521 kertaa)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #40 : 08.10.2018 20:24:40 »
Minä pelaan vielä ja ihan hyvällä mielellä. Mua ei haittaa hidas eteneminen eikä tuntien toistuvuus. Ja mulle se hidas eteneminen lähinnä meinaa sitä, että oon aina odottamassa uusia lukuja tarinaan  ::)  Mielenkiinnolla seuraan tuota tarinaa ja haaveilen salaa, että hahmoni voisi joskus alkaa seurustella Barnabyn kanssa...
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #41 : 09.10.2018 09:18:50 »
Minäkin pelailen vielä. Oppituntien naputtelu tarinan sisällä ei niin haittaa, silloin sentään tuntee edistävänsä peliä jotenkin, mutta lukujen välinen odottelu... Siksi oikeastaan olen tyytyväinen jos lukujen pelaamisessa kestää kauan, niin ei joutuisi sitten odottelemaan siinä välillä niin kauaa. Vähän kyllästyttää, kun niissä ystävyysjutuissa on aina samat kysymykset, mutta nyt onneksi tuli uusi ystävä kehitettäväksi ja lisääkin ilmeisesti on tulossa, joten saa vähän vaihtelua :)

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 404
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #42 : 02.07.2019 17:55:37 »
Mie olen taas löytänyt innon pelata tätä! Latasin pelin jo heti silloin kun se ilmestyi ja pelasin sitä aktiivisesti. Sitten puhelin vaihtui pariinkin kertaan ja jouduin aloittamaan pelin alusta - ei kiitos. Viime viikolla kuitenkin löysin vanhan puhelimeni ja sain vanhan pelin hahmoineen, suhteineen ja timantteineen Google -tunnuksella talteen ja näin ladattua tähän uuteen luuriini.

Nythän pelissä on meneillään paljon sivujuonia varsinaisen tarinan ja oppituntien lisäksi - muun muassa sairaalasiipeen ja taikaeläinten hoitoon liittyviä sivujuonia on tarjolla toisen lukuvuoden aikana, ja ne ovat ainakin toistaiseksi olleet kivoja. Lisäksi pelissä voi osallistua nykyään kaksintaistelukerhoon, mikä myös on ihan hauskaa. Kolmannella luokalla odottavat Tylyahon vierailut ja viidennellä vuosiluokalla sitten voi osallistua jopa V.I.P -tutkintoon. :)

Minuakaan tarinan verkkaisempi edistyminen ei oikeastaan haittaa. Päivässä voi kuitenkin pelailla useitakin kertoja, eikä tarvitse napittaa kännykän ruutua ihan koko aikaa. Oppituntien rakenne kenties toistaa itseään, mutta uusia loitsuja on silti ollut kivaa oppia. Ja yhtään rahaa en minäkään ole tähän peliin laittanut, joskin kuuluin peliä ensimmäisinä pelaavien betaryhmään, joten sain siitä hyvästä ensimmäisen lukuvuoden lopussa hirvittävän suuren timantti- ja kaljuunalähetyksen. :D Vielä en niitä kuitenkaan ole käyttänyt edes nopeampaan etenemiseen vaan odottelen, josko eteen sattuisi kivoja esineitä tms, johon niitä voisi sitten tuhlailla.

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #43 : 02.07.2019 18:03:02 »
Mä oon puolestani ollut eniten kikseissä siitä, että just äsken lisättiin sivutehtävä/tarina, jossa pääsee treffeille :D Mä menin ylläripylläri Barnabyn kanssa, koska se on precious baby ja aaaa niin ihana. Treffitarina ei menny ehkä ihan miten olisin halunnut, mutta oli se kyllä söpö. Etenki loppu, hih <3

Eipä enää kauaa, niin on kutosvuoden aika. Vaikka mua surettaa, että Bill lähteekin koulusta (elättelen toivoa, että se pysyis jollain tavalla osana juonta), odotan ihan into pipona kaksosia ja Cedriciä. Percyä ei kaverilistalle saa (nyyh), mutta jos ny saisin sinne ees kaikki muut Weasleyt ennen kuin oma hahmoni lähtee koulusta niin se olis upeeta.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #44 : 03.07.2019 13:20:29 »
Minäkin tykkäsin että vihdoin tuli treffijuttu! Oli kyllä hieman ärsyttävää kun hahmo teki koko ajan jotain kiusallisia juttuja ilman että pystyin vaikuttamaan mutta noh, ihan kiva silti. Ja olisin halunnut valita treffikumppaniksi Diegon, mutta sitä ei voinut valita niin otin sitten Andren. Se oli vähän hassua ehkä kyllä kun Andre myös suunnitteli ne vaatteet.

Nuo V.I.P.-kokeet oli kyllä kivat kun niissä piti oikeasti osata jotain. Sain kuusi Upeaa ja yhden Odotukset ylittävän.

Ennen rahat oli koko ajan täynnä ja niitä piti väkisin kuluttaa että mahtuisi lisää, mutta nyt kun tuli kaksintaistelukerho niin siihen saa kulutettua rahaa kyllä niin paljon kuin riittää. Oikeaa rahaa en peliin ole laittanut.

Minua kyllä häiritsee tuossa kaksintaistelukerhossa se, että se yrittää esittää että siinä pelattaisiin oikeita ihmisiä vastaan, vaikka selvästikään niin ei ole ::) Sama joissain pisteidenkeräyseventeissä. Niissä se häiritsee oikeastaan vielä enemmän, kun en tiedä millä logiikalla niitä pisteitä muille "pelaajille" tulee, niin en voi taktikoida :D

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #45 : 03.07.2019 14:01:31 »
Oon jostain lukenut, että vaikka kaksintaisteluissa käytännössä pelataan konetta vastaan, ne hahmot olisivat muiden pelaajien hahmoja. Mutta tiedä sitten, onko se totta.
Kaiketi ne myös noissa eventeissä ovat oikeita pelaajia, jotka kerää pisteitä ihan samalla lailla kuin muutkin. En tiedä tosin, onko siellä miten paljon botteja/huijareita liikkeellä, koska kerran joku onnistui keräämään yöunieni aikana yli sata pistettä. Mikä on reilulla pelillä mahdollista vain, jos käyttää hekutisti rahaa (mikä sekin on periaatteessa mahdollista mutta ei kovin todennäköistä). Joskus näin screenshotin ihan selvästä huijaritilistä, sillä timantteja oli joku 2 miljoonaa...
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 643
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #46 : 09.07.2019 12:35:59 »
Minäkin pelailen vielä tätä aina välillä, kun ehtii ja muistaa. :D Nuo sivujuonet ovat välillä ihan hauskoja, mutta ärsyttää tosi paljon, kun niissä on aikaraja, kun sitten jos/kun en ehdi pelata niitä loppuun asti, niin ne jäävät kummittelemaan sinne saavutuksiin saavuttamattomina juttuina. ): Olisi oikeasti paljon kivempaa, jos ne voisi pelailla kaikessa rauhassa loppuun asti, tai sitten niistä tulisi saavutukset vain, jos niissä onnistuu, eikä ne jäisi sinne vaivaamaan aina, kun joku jää välistä, kun ei ole mahdollisuutta pelata niin usein kuin selvästikin tarvitsisi.

Hidas eteneminen on minustakin ihan vain hyvä juttu, kun sitten ei tule tällaisia typeriä taukoja niin usein, kun saa taas odotella lisää lukuja, vaikka nyt pitäisikin päästä vain vitosvuoden päättäjäisjuhlaan. Pitää muuten kysyä, että onko teillä muilla vitosvuoden päättävillä käynyt niin, että taikajuomissa rauhanjuoma (draught of peace) on jäänyt oppimatta, vaikka kaikki olisi pitänyt tulla jo käytyä tähän mennessä?

Minä en tehnyt tuota treffijuttua kuin vain vähän, kun en jaksanut, hävetti niin paljon hahmon puolesta välillä eikä aikaakaan olisi kyllä ollut. V.I.P.-kokeet oli kyllä pakko tehdä ja myönnän myös käyttäneeni silloin timanttejakin vähän nopeampaan etenemiseen, ettei se vain jäisi kesken. Itse en nyt mitään huipputuloksia saanut, mutta olen kuitenkin aika tyytyväinen niihin. (: Etenkin taikuuden historiasta olen tyytyväinen, että pääsin edes läpi, kun tuntui vähän, etten osaa vastata mihinkään niistä kysymyksistä oikein. :'D

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #47 : 12.10.2020 19:45:30 »
Ihan huvikseen tuun kaivelee tämän topan taas esiin ja utelen, että pelaako muut vielä tätä :D Minä olen uskollisesti jatkanut pelaamista, vaikka välillä kyllästyttää, koska haluan päästä tarinan loppuun asti. Vähän kyllä ärsyttää, kun pelissä on jatkuvasti jokin event tai vastaava menossa. Aika lailla ignooraan ne kyllä (aikarajoitetuista jutuista pelaan varmasti vain ne quest-muotoiset), joskus osallistun siihen Full Marks -eventiin, kun siitä saa aika pienellä vaivalla edes jotain palkinnoksi (ja usein oon päätynyt vähintään top 10:iin, yllättävän usein myös kolmen parhaan joukossa). Niitä taikaeläimiä kun on ihan kiva keräillä (multa puuttuis vielä tällä hetkellä saatavilla olevista hevoskotka, salamanteri, maahinen, mantikori, ilkiö, ruotsalainen ruttukuono, yksisarvinen, unkarilainen sarvipyrstö sekä norjalainen röpelöniska).

Pitää muuten kysyä, että onko teillä muilla vitosvuoden päättävillä käynyt niin, että taikajuomissa rauhanjuoma (draught of peace) on jäänyt oppimatta, vaikka kaikki olisi pitänyt tulla jo käytyä tähän mennessä?
Mulle kävi tää sama ja ai että ku ärsyttää :D En vieläkään tiedä, mistä se olis tarkoitus saada suoritetuksi (vai oliko mistään), ihan tyhmää. Sen lisäksi mulla on jäänyt saamatta vain jotain loitsuja, joita on saanut kaksintaistelu-eventeistä. Ne on jotenkin hirveen ahdistavia niin enpä niitäkään oikeastaan ole pelannut. Lisäksi totesin, että eipä ne loitsut ole juurikaan hyödyllisiä, kun jos nyt joskus kaksintaistelen niin lähinnä käytän muutamaa, jotka on saatu ihan peruspeliä pelaamalla.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #48 : 16.10.2020 17:05:38 »
Minä pelailen aina silloin tällöin, kun haluan tosiaan päästä tarinan loppuun (nojoo, siinä varmaan kestää vielä vaikka kuinka). Lopetin aktiivisen pelaamisen kun alkoi ahdistaa että koko ajan piti tyyliin kellontarkasti olla pelaamassa, vaikka varsinainen tarina ei edes edennyt :D Koko ajanhan siellä tosiaan olisi joku eventti meneillään. Nyt kun olen pitänyt taukoa niin pääsee aina pelatessa edistämään tarinaa (tai jotain eventtitarinaa). Eventit ei kyllä juuri edisty mutta en jaksa välittää, vaikka pitäisi kyllä niitä kirjojakin keräillä elukoita varten.

Minullakaan ei tuota rauhanjuomaa ole, voihan se olla että se on jostain eventistä... En tiedä. Minua ei häiritse, kun on niitä eventtijuttuja niin paljon muitakin siellä saamatta.