Kirjoittaja Aihe: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli  (Luettu 6971 kertaa)

summerblue

Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #40 : 07.10.2018 21:48:24 »
Vieläkö ihmiset jaksatte tätä pelata? :)

Itsekin naputtelin peliä jonkun aikaa eteenpäin. Ensi alkuun en välittänyt hitaasta etenemisestä, vaan peli oli sellainen kiva aktiviteetti, johon pystyin aina muutaman minuutin päivässä käyttämään. Lopulta kuitenkin kävi niin, että itseään toistavia oppitunteja oli naputeltava läpi aivan liikaa siihen nähden, minkä verran tarinassa sitten pääsi eteenpäin. Olen kuitenkin pelannut mobiilipelejä, joissa on päässyt ihan mukavassa, rauhallisessa tahdissa etenemään, vaikka ei ole peliin senttiäkään laittanut rahaa. Tarinasta, hahmoista, ja grafiikoista kyllä tykkäsin, mutta ehkä tämä ei ollut ihan minun juttuni.
Gonna know we were here

Aelina

• Korpinkynsi
« Vastaus #41 : 07.10.2018 22:29:05 »
Yhä ladattuna puhelimeen, mutta en minäkään ole jaksanut enää pelata, vaikka idea kiva. Yhden oppiaineen tunnit jo itsessään noudattavat aina tismalleen samaa kaavaa. Lisäksi kun pitäisi hankkia niitä seitsemää tähteä, niin ei. Pitäisi pelata sen verran monesti se sama tunti läpi. Muuten olisi mielenkiintoinen.
Sepustuksia ll Huono kommentoija

Larjus

• Sir Candy
  • Sytytä kämppäs palaan, se on voimaa.
    • tumblr
« Vastaus #42 : 08.10.2018 20:24:40 »
Minä pelaan vielä ja ihan hyvällä mielellä. Mua ei haittaa hidas eteneminen eikä tuntien toistuvuus. Ja mulle se hidas eteneminen lähinnä meinaa sitä, että oon aina odottamassa uusia lukuja tarinaan  ::)  Mielenkiinnolla seuraan tuota tarinaa ja haaveilen salaa, että hahmoni voisi joskus alkaa seurustella Barnabyn kanssa...
Let me show you what I like
Then you can be it on my tiny cupcake

Tuittu

« Vastaus #43 : 09.10.2018 09:18:50 »
Minäkin pelailen vielä. Oppituntien naputtelu tarinan sisällä ei niin haittaa, silloin sentään tuntee edistävänsä peliä jotenkin, mutta lukujen välinen odottelu... Siksi oikeastaan olen tyytyväinen jos lukujen pelaamisessa kestää kauan, niin ei joutuisi sitten odottelemaan siinä välillä niin kauaa. Vähän kyllästyttää, kun niissä ystävyysjutuissa on aina samat kysymykset, mutta nyt onneksi tuli uusi ystävä kehitettäväksi ja lisääkin ilmeisesti on tulossa, joten saa vähän vaihtelua :)