Kirjoittaja Aihe: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli  (Luettu 27509 kertaa)

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #20 : 01.05.2018 18:25:57 »
Kosmik, pystyy jatkamaan heti tokalle vuodelle, periaatteessa siinä on kesäloma mutta sitä ei  pelata vaa se hyppää heti lukuvuoden päättäjäisistä kakkosvuoden alkajaisiin.

Never underestimate the power of fanfiction

Tomsessed

  • #58
  • ***
  • Viestejä: 601
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #21 : 02.05.2018 12:04:00 »
En oo ihan varma, tarviiko tää spoilerin vai ei, mutta laitan nyt kuitenkin. Eli tupapisteistä:

Spoiler: näytä
Mulle tuli jossain vaiheessa sellainen tunne, että kun oma tupa on jatkuvasti viimeisenä, niin vuoden lopussa tapahtuu jotain ja siitä tuleekin eniten pisteitä kerännyt. Näinhän siinä kävi, viimeistelin tässä aamutuimaan ykkösvuoden ja oma tupani eli rohkelikko sitten kiilasikin kummasti ykköspaikalle. ::) Tän perusteella olettaisin, että näin käy jokaisen tuvan kohdalla, onhan täällä jo todettu juonen samankaltaisuus tuvasta riippumatta.

Bannu Ingridiltä ♥

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #22 : 03.05.2018 11:22:07 »
Vähän tylsä peli ehkä, mutta onneksi en ole kovin kriittinen pelien suhteen joten pelailen silti :D Minusta olisi kiva jos juoneen voisi vaikuttaa vähän enemmän, vaikka sinänsä onkin hyvä, että peli etenee tiettyä juonta pitkin. Ärsyttää vaan välillä, kun hahmot tekee ihan tyhmiä juttuja ilman että voin asialle mitään ::) Mutta ainakin kaikki kääntyy aina hyväksi eikä peliä voi hävitä.

Spoiler: näytä
Mulle tuli jossain vaiheessa sellainen tunne, että kun oma tupa on jatkuvasti viimeisenä, niin vuoden lopussa tapahtuu jotain ja siitä tuleekin eniten pisteitä kerännyt. Näinhän siinä kävi, viimeistelin tässä aamutuimaan ykkösvuoden ja oma tupani eli rohkelikko sitten kiilasikin kummasti ykköspaikalle. ::) Tän perusteella olettaisin, että näin käy jokaisen tuvan kohdalla, onhan täällä jo todettu juonen samankaltaisuus tuvasta riippumatta.
Ihan niin kuin kirjoissakin, Dumbledore antaa vuoden lopussa niin paljon pisteitä että tupamestaruus voitetaan ::) En kyllä tiedä, miksi se haluaa suosia juuri minua ja minun tupaani...

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #23 : 16.05.2018 23:07:16 »
Oon tässä itsekseni laskeskellut, että jossain vaiheessa peliä pitäisi myös Percyn (ja jos laskin oikein, niin myös kaksosten) aloittaa opiskelut Tylypahkassa. Odotan innolla. Toivoisin myös, että jossain vaiheessa voisi ystävystyä Charlien kanssa, kun Billinkin kanssa voi. (Olenkin "nimennyt" tämän pelin uudestaan: "I fucking love Bill Weasley so much" :'D koska Weasleyt on rakkaus ja Bill on ihana). Charlie olisi oman hahmon kanssa saman ikäinenkin, mutta toistaiseksi hänet on näkynyt vain tupapistelistassa...

Pelaan tällä hetkellä tokaa vuotta, 8. lukua. Minua kiinnostaa kolmosvuosi, kun pääsee vihdoin tutustumaan Tonksiin. Myös se kokonaan uusi korpinkynsi, Tulip, vaikuttaa jänskältä. Mitenköhän häneen tutustuu... Tai siihen luihuispoikaan, josta mainitaan vain, ettei ole selvillä, miten häneen tutustuu. Jänskää.

Tuntuu kans tosi oudolta, että Kalkaros on antanut mulle tupapisteitä! :0 No joo on se niitä vienytkin, mutta silti... Ehkä se on vähän siedettävämpi jos ei ole Potter tai joku hänen tuttunsa :D Onnistun kanssa jotenkin aina tossa tupapiste-rankingissa menemään kärkeen niin, että olen ansainnut enemmän pisteitä kuin minun perässäni olevat kolme yhteensä. Nytkin olen tienannut rankingin mukaan 218 pistettä, ja seuraavana oleva 76... Ja silti Puuskupuhin valvojaoppilas (ja kaikki muutkin) jaksaa jankuttaa pisteiden ansaitsemisesta :D

Onko kukaan muuten uskaltanut vastata "kyllä", kun Kalkaros kysyy, näyttääkö hän pelihahmon mielestä kotitontulta? :'D Mulla olisi rohkeustaso riittänyt siihen, mutta oma rohkeus ei XD Niin kuin joku tumblrissakin totesi siitä: "This game is literally asking me if I want to be murdered".
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #24 : 17.05.2018 08:31:29 »
Lainaus
Onko kukaan muuten uskaltanut vastata "kyllä", kun Kalkaros kysyy, näyttääkö hän pelihahmon mielestä kotitontulta? :'D Mulla olisi rohkeustaso riittänyt siihen, mutta oma rohkeus ei XD Niin kuin joku tumblrissakin totesi siitä: "This game is literally asking me if I want to be murdered".
Oh yes, parasta koko pelissä tähän mennessä on ollut juuri tämä. ;D ;D ;D ja Bill Weasley!! Oon myös jatkuvasti innoissani kun tapaus Cursed Vaults etenee. Tykkään tästä kyllä kuin hullu puurosta ja mä kuulun siihen kastiin, joka on hyvin usein tyytyväinen siihen, mitä annetaan kun kyse on Pottereista. Olen yksinkertaisesti vain niin iloinen, että saadaan jotain uutta! <3 mutta kyllä muakin ärsyttää energioita odotella, the struggle is real :-X

Voin linkata myöhemmin kuvat siitä mitä tapahtui kun Severusta vertasi kotitonttuun, koska pitihän screenshotit saada. Täytyy pudottaa ne kuvat vain ensin jonnekin mistä linkata. :)


I'm into Herbology now u_u

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #25 : 17.05.2018 10:50:54 »
Mäkin oon ihan into piukassa ku tulee lisää matskua velhomaailmasta. Oon kans erityisen iloinen siitä, että tähtäimessä ei nyt ole Harry ja kumppanit. Nyt muilla hahmoilla on enemmän mahdollisuutta "loistaa". Tykkään myös siitä, että kokonaan uusia hahmoja on valokeilassa (vaikka voisinkin ihan mielelläni hengata koko pelin ajan Billin kanssa :'D)  Ja Tylypahkan tuttu henkilökunta tuo jotain ihanaa turvallisuutta, ettei kaikki ole jotain uutta ja vierasta.

Energian täyttymisen odottelu on kyllä turhauttavaa. En kuitenkaan ole halunnut tuhlata roposiani timanttien osteluun, kun yritän pikemminkin säästää rahojani syksylle. Ilmaisia timantteja olen pari kertaa käyttänyt energian osteluun, kun on käynyt niin, että muuten olisi oppitunti mennyt pieleen (kun olen unohtanut liian pitkäksi aikaa käyttää energioita palkin täyttöön), enkä ole halunnut aloittaa alusta. Nopeaa tämä pelaaminen ei aina ole, mutta sitäkin hauskempaa :D Tai ainakin mulla on ollut hauskaa. Sitä odotellessa, että pääsee tutkimaan kirottuja holveja.

Ja joo näen mielelläni, mitä Kalkaros tuumaa kotitonttuvertailuista :'D Tällee pelkkien kuvien kautta uskallan kokea senkin XD


// Kaverilista on päivittynyt! "Mystisen" luihuispoika Barnaby Leen voi nykyisten tietojen mukaan tavata kolmantena vuonna. Lisäksi listaan on lisätty Korpinkynnen Andre Egwu, jonka tapaa neljäntenä vuonna. JA CHARLIE ON LISTASSA MYÖS aaaaaaa. Hänetkin tapaa tosin vasta nelosvuonna :< Nyyyh.
« Viimeksi muokattu: 18.05.2018 10:09:56 kirjoittanut Larjus »
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #26 : 22.05.2018 15:56:38 »
Mitä enemmän peliä pelaa, sitä enemmän se tuntuu toistavan itseään. ::) Ja mua raivostuttaa se, kun teet jotain tehtävää, jossa pitää painella niitä sinisellä rajattuja kohteita ja sitten kun se peli valittaa, että energiat loppui ja tarjoaa, että voi pinkeillä timanteilla ostaa lisää energiaa, niin olen nyt jo ainakin kahdesti vahingossa ostanut niillä perkeleen timanteilla sitä energiaa. Olen yrittänyt säästää niitä helvetin timantteja uuteen hiustyyliin, niin jaaha, siinä taas meni tänään kiva määrä niitäkin hukkaan, kun vahingossa painoin taas, että osta lisää energiaa... -__- En tiedä, toi peli ei oikein enää nappaa, mutta kaipa sitä tulee pelailtua silti. Aika tylsä ja itseään toistava peli loppujen lopuksi...

Kulovalkea

  • ***
  • Viestejä: 127
  • Here for it
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #27 : 27.05.2018 21:32:47 »
Vosinpa minäkin nyt vaihteeksi jättää oman arvioni ja mielipiteeni tästä pelistä. Poistin tämän eilen tilan takia ja siksi, että ei enää tullut pelattua. Jaksoin kolmannen vuoden alkuun, mutta siihen lopahti innostus. Tarina ei jatkunut ennen kuin oli suorittanut kaikki vaaditut tunnit ja niitä oli aivan valtavasti. Muuten kyllä pidin ja olen yleensä melko kärsivällinen odottelun ja muun sellaisen suhteen. Minuakin rasitti tuo, että ei oikeastaan mitään erityistä tekemistä tökkimisen lisäksi pitänyt tehdä. Kaksintaistelut oli kyllä kivoja ja minusta hyvin tehty. Juoni ei ainakaan itseäni mitenkään hetkauttanut. Oli jotenkin vähän tylsä ja lopulta ei voinut juurikaan itse päättää että menikö nyt jonnekin kielletylle käytävälle vai ei. Tavallaan kuitenkin tykkäsin tosi paljon.

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #28 : 05.06.2018 18:50:14 »
Toisiksi edellinen päivitys vei mennessään Severus-kuvakkeen pelistä, mutta onneksi Severus sentään pysyi mukana eikä kadonnut kokonaan puhelimen näytöltä! :o
Mutta siis, vihdoin ja viimein muistin ja ehdin tulla laittamaan näitä screenshotteja siitä Severuksen vertaamisesta kotitonttuun. Laitan spoilertagin alle, ettei kukaan vasten tahtoaan näe näitä etukäteen. ::)

Spoiler: näytä














I'm into Herbology now u_u

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #29 : 05.06.2018 22:03:19 »
Kalkaroshan on yllättävän chilli tässä pelissä xD

Ja aaa mä oon niin lähellä saada Barnabyn puolelleni... Vielä vajaa tunti niin pääsen etenemään (koska timantteja en tuhlaa tämmösissä tilanteissa).
Peliin on myös tullut kivana pikku lisänä mahdollisuus pelata kitakivillä tai jutella suuressa salissa ystävien kanssa, ja siten parantaa ystävyystasoja. Ei niitä hirveän tiuhaan tahtiin voi tehdä, mutta eipä se haittaa. Ei voi nostaa jokaisen ystävyystasoa pilviin hetkessä :D Luin myös jostain, että ystävien kanssa pitäisi voida myös juoda kermakaljaa Tylyahossa, mutta itse en ainakaan ole siinä onnistunut. Ehkä se mahdollisuus tulee myöhemmin pelissä.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #30 : 05.06.2018 23:03:17 »
Minä pääsin jo kolmosvuoden loppuun, ja valitettavasti siihen peli toistaiseksi loppuu. Nyt voin vain kohotella rohkeus-, empatia- ja tietopisteitä ja noita ystävyyspisteitä (myös kermakaljalla). Minusta vaan olisi hauskempaa, jos saisi valita kenen kanssa ystävystyy, eikä aina vaan niitä samoja tyyppejä...

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #31 : 13.06.2018 11:55:11 »
Mä pääsiin tänään nelosvuotta niin pitkälle, ettei toistaiseksi ole enempää tarinaa pelattavana. Ääääh, jäi mielenkiintoiseen kohtaan. No, nyt on kyllä sitten hyvin aikaa parannella omia taitojaan ja ystävyyssuhteita (Andre vaikuttaa aika työmaalta :'D No, onpahan tekemistä). Ja oon ihan into piukassa noista Patapalon oppitunneista. Ties kuinka monta vuotta olin halunnu nähdä sen Potter-universumissa :D Vaikuttaa mielenkiintoiselta häiskältä. 
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

pate

  • ***
  • Viestejä: 18
  • there's no bussiness like Cho bussiness
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #32 : 15.06.2018 13:30:36 »
Mä oon myös päässyt nelosvuodelle, ja jossain vaiheessa noi tupapisteet tuntui muuttuvan ihan kummallisiksi. Esim. kolmosvuonna loppuun mennessä omalla tuvallani oli reilu 1000 pistettä kun taas muilla vain n. 600 pistettä. Nyt neljännellä vuodella, vaikka vuosi on vasta ihan alussa, muilla tuvilla on jo yli 700 pistettä ja minun tuvalla vain 400. Tuntuu eriskummalliselta, jos tunteja pelaamalla pitäisi saada piste-ero kurottua umpeen, kun pisteitä saa kerralla 1-10..
teepate

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 642
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #33 : 28.06.2018 08:51:15 »
No juu, josko sitä nyt itsekin voisi sanasen sanoa tuosta pelistä...

Ihan kiva pelihän tämä on, hauska päästä pöllöilemään ympäri Tylypahkaa jonain toisena aikana. (: Nuo oppitunnit vaan alkavat olla jo tosi ärsyttäviä (olen siis vasta aloittanut neljännen vuoteni), kun ensin pitää kerätä kauhea kasa tähtiä, että saa sen oppitunnin avattua ja sitten pitää taas kerätä kauhea kasa tähtiä, että oppii sen asian. Huoh. Etenkin, kun yleensä yhden tähden saamiseen vaaditaan melkein puolet energiasta. Välillä tuntuu muutenkin, että vaikka peli onkin itsessään maksuton, sen helppoon läpipääsyyn vaaditaan rahaa. Se on tehty ihan liian helpoksi vahingossa käyttää niitä timantteja, että saa lisää energiaa, vaikka tämänkin vahingon voisi estää ihan yksinkertaisella "oletko varma, että haluat käyttää 55 timanttia lisäenergian ostoon?" -varmistuksella. Tällöin pelaajat eivät turhautuisi siihen, että käyttää vahingossa vaivalla säästämiään timantteja.

Hieman ehkä vaivaa myös se, että vaikka pelissä onkin vähän vaihtoehtoja, eivät seikkailut juurikaan muutu pelaajan valitsemien vaihtoehtojen mukaan. Joskus joku saattaa sanoa vähän eri asioita, mutta muutoin peli kulkee aivan samoja uria pitkin jokaisen pelaajan kohdalla valinnoista riippumatta. Olisi kiva, jos näistä valinnoista voisi tulla jotain vähän erilaisia tapahtumaketjuja, vaikka kaikista suurimmat jutut pysyisivätkin samoina... Pakko muuten kysyä vielä muilta, jotka ovat eri tuvissa kuin minä (=Puuskupuh), että ovatko nuo ei-canoniset hahmot missä tuvissa teidän peleissä? Rowan Khanna taitaa kaikilla olla aina samassa tuvassa kuin pelaaja itse(?), ja Merula Snyde on varmaankin aina luihuinen(?), mutta mites nämä muut? Penny Haywood, Ben Copper, Tulip Karasu, Barnaby Lee ja Andre Egwu?

Kaikille niille muuten, jotka olette kironneet noita energioita, oletteko huomanneet, että joitain juttuja napsauttamalla saa lisää energiaa? (; Voin tökkiä ne kaikki spoiler-tagin alle, jos joku haluaa vaikka itse löytää ne. Tietääkseni näitä on 9 kappaletta piilotettuna käytäville ja ulkotiloihin. (:
Spoiler: näytä
1. Tylyahossa Kolmen luudanvarren ja Hunajaherttuan välisen kujan päässä oleva vilkuttaja +1
2. itäisessä alakerroksessa kirjaston vieressä olevalla penkillä olevat kirjat +1
3. linnan pihamaalla Tällipajusta oikealle oleva risu +1
4. tyrmissä keittiön ja liemiluokan välissä kököttävä kotitonttu +1
5.&6. läntisessä alakerroksessa Suuren salin vierellä oleva palamaton soihtu +1 & palamattoman soihdun vieressä olevat haarniskat +1
7. länsitornissa valvojaoppilaiden kylpyhuoneen ja Rohkelikkojen tuvan välissä oleva taulu +1
8.&9. itätornissa ennen loitsuluokkaa oleva taulu +1 & ennustusluokan edessä oleileva Riesu +1

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #34 : 28.06.2018 12:10:50 »
Rowan on ainoa, jonka tupa (ja sukupuoli) menee pelaajan mukaan. Muiden tuvat ovat vakiot.

Noita energiajuttuja ei tietääkseni ole enempää. Itse löysin nuo kaikki osin sattumalta. Tai no, vahingossa löysin yhden ja sen jälkeen vietin tovin tökkiessäni kaikkea :'D

Mua ärsyttää, kun eilen pelin päivitettyäni sain taas lisää main storya, pari uutta avattavaa oppituntia ja yhden sivu questin, mutta myöhään illalla ne katosivatkin yhtäkkiä :/ Kun sain sivu questin yhden osan suoritettua, se katosi sivusta ja main storynkin kohdalla lukee taas se "be patient". Kaksintaistelukerho ei kuitenkaan kadonnut (tosin siinä saavutin jo palkintoihin vaaditut voitot, ja kulutin kaikki lippuni). Lemmikitkin pysyivät. Luin facebookista, että muillekin kävi niin, että nuo uusimmat tehtävät ja tunnit katosivat. Joku pohti, että ehkä niitä ei pitänytkään vielä julkaista vaan ne tulivat näkyville vahingossa. Mä myös olin betatestaaja, mutta en tiedä, olenko enää vai loppuiko se :/ Toisaalta tiedän, että kaikki eivät ole vielä päässeet kaksintaistelukerhoon lainkaan.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Tomsessed

  • #58
  • ***
  • Viestejä: 601
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #35 : 03.07.2018 20:50:25 »
Niiden tähtien kerääminen oppitunteja varten on ärsyttänyt muakin. Mulla jää luvut aina roikkumaan nimenomaan oppitunneista, kun ei ole motivaatiota kerätä tähtiä ja sitten se muu tarina loppuu eikä pääse eteenpäin. ;D Välillä tuntuu, että peliä on pitkitetty tahallaan niiden tähtien avulla.

Tupapisteet on toinen juttu, mitä en ymmärrä. Käytännössä heti nelosvuoden alussa kaikki muut tuvat olivat parisensataa pistettä edellä, eikä ero ole sen jälkeen kaventunut. Tällä hetkellä tilanne on se, että muilla on yli 1400 pistettä, kun taas oma tupani ei ole saavuttanut edes tuhatta... Todella ärsyttävää. Eipä taida tulla voittoa tänä vuonna.

Noista energioista sen verran, että mainittujen lisäksi oon löytänyt vielä yhden (joka tosin vaatii sen, että on tarpeeksi pitkällä). Pistän senkin spoilerin alle, niin halukkaat saavat kurkata.

Spoiler: näytä
Kielletyssä metsässä oleva hämähäkinverkko antaa muiden tapaan +1 lisää energiaa.

Bannu Ingridiltä ♥

Aelina

  • ***
  • Viestejä: 488
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #36 : 21.07.2018 16:31:29 »
Latasin pari päivää sitten tylsistyneenä itsekin pelin ja olen nyt 1. vuoden puolivälissä käsittääkseni (ainakin lukujen mukaan). Ihan kivat grafiikat. Yksi oppitunti meni sivuun, koska aloitin vajailla energiamäärillä. :( Olisin toivonut jotain testiä tuohon tuvan valintaan, koska arvoin jonkin aikaa, minkä otan.

Minäkin klikkasin vahingossa kotitonttua, jolloin sain lisää energiaa. Sen jälkeen klikkailin vähän kaikkea, ja nyt en saa enää lisää. Toivoisin kyllä jotain pelejä, joista voisi saada lisää rahaa, energiaa yms.

Sinänsä ihan kiva, mutta energian latautuminen kestää rasittavan kauan.

Gil Galad

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 258
  • LightHowl8815
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #37 : 30.07.2018 13:39:40 »
Pystyin lataamaan eilen pelin itselleni, kun vanha kännykkä sanoi sopimuksen irti ja peli toimii uudessa puhelimessa.

Olen tällä hetkellä menossa 1. vuoden 4 luvun lopussa. Tähän asti peli on ollut ihan kiva pelata. Lataus ajat ovat pitkiä jos ei halua käyttää pelin timantteja niiden lyhentämiseen.
Se, mitä ihminen näkee ja kuulee, riippuu hyvin paljon siitä, missä hän seisoo; se riippuu myös siitä, millainen hän on. TS 51

summerblue

  • Vieras
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #38 : 07.10.2018 21:48:24 »
Vieläkö ihmiset jaksatte tätä pelata? :)

Itsekin naputtelin peliä jonkun aikaa eteenpäin. Ensi alkuun en välittänyt hitaasta etenemisestä, vaan peli oli sellainen kiva aktiviteetti, johon pystyin aina muutaman minuutin päivässä käyttämään. Lopulta kuitenkin kävi niin, että itseään toistavia oppitunteja oli naputeltava läpi aivan liikaa siihen nähden, minkä verran tarinassa sitten pääsi eteenpäin. Olen kuitenkin pelannut mobiilipelejä, joissa on päässyt ihan mukavassa, rauhallisessa tahdissa etenemään, vaikka ei ole peliin senttiäkään laittanut rahaa. Tarinasta, hahmoista, ja grafiikoista kyllä tykkäsin, mutta ehkä tämä ei ollut ihan minun juttuni.

Aelina

  • ***
  • Viestejä: 488
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery-peli
« Vastaus #39 : 07.10.2018 22:29:05 »
Yhä ladattuna puhelimeen, mutta en minäkään ole jaksanut enää pelata, vaikka idea kiva. Yhden oppiaineen tunnit jo itsessään noudattavat aina tismalleen samaa kaavaa. Lisäksi kun pitäisi hankkia niitä seitsemää tähteä, niin ei. Pitäisi pelata sen verran monesti se sama tunti läpi. Muuten olisi mielenkiintoinen.