Kirjoittaja Aihe: Raakaa ajatustoimintaa pikkutunneilla (K-11)  (Luettu 5305 kertaa)

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Raakaa ajatustoimintaa pikkutunneilla (K-11)
« : 30.04.2008 19:14:02 »
Alaotsikko: angst, drama, K-11 Luc/Narcissa, (L/S), one-shot

Nimi: Raakaa ajatustoimintaa pikutunneilla
Kirjoittaja: jossujb elikkäs jjb eli miehän se
Beta: Enkeliprinsessa
Genre: angst, drama, one-shot
Pairing: Lucius/Narcissa( ja jos haluaa lukea rivien välistä niin Lucius/Severus)
Rating: K-11
Disclaimer: Rowling omistaa, minä en, ja rahaahan tämän kirjoittelusta tahi julkaisusta ei kukaan saa
A/N: Kirjoitettu jo jonkin aikaa sitten, uskaltauduin lähettämään betalleni Enkeliprinsessalle joka sitten rohkaisi minua julkaisemaan tämän aika erikoisen pätkän. Liitän tämän FF100seeni sanalla 085: Nainen ja aiheeni paritus on tosiaan osattava täydentää itse, eli luettavissa myös niille jotka eivät Sev/Luccista pidä.

Raakaa ajatustoimintaa pikkutunneilla

Harhaa se on hekuma ja rakkaus, ainakin jos kyseessä on ihmisten välinen kemia. Nainen ja mies pyörivät toistensa ympärillä, kuin koirat kiimassa ja hinkkaavat sitten genitaalejansa yhteen ja yhdeksän kuukauden jälkeen syntyy riesa, jota lapseksi sanotaan. Tämä on kirjoitettu ihmisen DNA:han ja tämä kaava tulee toistumaan, yhä uudestaan ja uudestaan, jotta ihmisen rotu pysyy voimissaan.

 Että olen minäkin kärsinyt rakkautta etsiessäni, toivoin löytäväni oman kukkaseni rinnalleni. Niinhän me kaikki, tietenkin. Löysinhän minä oman rakkaani, en aivan itse; äiti ja isähän hänet minulle löysivät, mutta rakkautta se on pakotettu rakkauskin. Yhtä huumaava ja ruusunpunainen oli tunteeni Narcissaan, todisteena voi pitää sitä siittiön ja munasolun yhdistelmää, joka kantaa minun sukunimeäni. Vaan eipä aikaakaan, niin kuihtui tuokin tunne pois. Sitä ei kukaan kertonut minulle, mutta en ole katkera, sillä sehän oli vain biologinen kutsu, joka meistä jokaista vaivaa, sillä olemmehan kaikki ihmisiä! DNA se sanelee meille tekemisemme.
Mutta kun ihmisen kolme päätyydykettä on toteutettu, nimittäin nukkuminen, syöminen ja suvunjatkaminen, voidaan siirtyä korkeampaan ihmisyyteen.
Otetaan vaikka esimerkki: olen nähnyt kymmenien ystävieni rakastuvan, palavan sen poltteessa ja riutuvan katkerana ja hiillostuneena ihmisrauniona, itkien menneitä sitten siitä eteenpäin. Hyvänä esimerkkinä ystäväni Severus Kalkaros, jonka rusinaksi rypistynyt sielunelämä on näkyvissä haamumaisen miehen koko ruumiissa. Minä en edes muista kuka se naikkonen oli, joka hänet siihen tilanteeseen ajoi ja se ei kiinnosta minua vähääkään. Minua kiinnostaa vain se, että minä en ole hän.
 
Kun ymmärtää kaiken turhuuden, sitä voi joko itkeä itsensä uneen tai tehdä uusia valintoja. Laittaa elämänsä järjestykseen. Voi vaikka murhata pikkulapsia Pimeyden Lordin nimeen, moraalista viis. Moraali on jotain, millä ylläpidetään onnellisuutta, onnellisuus syntyy rakkaudesta, rakkaus syntyy hormoneista, rakkaus kuihtuu hormoneista, onnellisuus kuolee rakkauden mukana. Moraali on sitä myöten turha. Kieroutunutta, myönnän sen, mutta kieroutuminen onkin aivan oma valintani. Sitä paitsi, sairaalla on aina hauskempaa.
 
Elämä ei ole kylläkään kovin kiinnostavaa ilman mitään hauskaa. Uutta huvia on hankittava pimeydestä, uhreista ja verestä. Murhaamalla et voi olla onnellinen, joten et huijaa itseäsi hormonaalisilla viesteillä, mutta voit saada muutaman naurun pyrähdyksen, kun kidutat kuraverisen kuoliaaksi. Myöhemmin sitä voi vaikka hiukan katuakin, mutta ei liiemmälti. Seuraavana päivänä uudestaan, ja jos mitenkään pystyy niin sadistisemmin.
Jos seksi on pannassa, niin mistä voi saada seksuaalista tyydytystä? Sehän on selvä, että jonkunlainen seksuaalinen identiteetti on säilytettävä. Jos se olisi minusta kiinni ja ihmisyyteni olisi kosketeltavissa oleva asia, leikkaisin siitä terävällä veitsellä tunteet pois, skalpeeraisin pois lisääntymisen tahdon, polttaisin terveen ihmisen mielen taikasauvani kärjellä, muotoilisin ihmisyyteni kuin Jumala uudestaan! Jäljelle jäisi vain mustaa ja palanutta, kostoa, verta ja perversioita, sellainen ihmisen pitäisi olla.
 
”Poista, poista kaikki, mitään ei jää jäljelle, minä olen peto, olen tiikeri, syön lihaa, syön itseni…” mutisee Lucius salongin puolella, kädessä tyhjä viinilasi, suussa havannalainen sikari.
”Täällä sitä taas sitä jupistaan ja höpötetään sekavia pikkutunneille asti. Onko hyvä herra mennyt taas ryyppäämään, anna kun minä haistan…” sanoo tiukasti aamutakissaan paikalle tullut Narcissa.
”Olen aivan selvin päin!”
”Jaahas. Mutta menet kyllä heti pesemään itsesi ja menet nukkumaan. Tuollainen ei anna mitenkään hyvää esimerkkiä pojallesi, kun kukut täällä pitkin yötä ja juttelet itseksesi kuin kylähullu! Oletko koskaan pannut merkille miten sekavia nuo sinun juttusi ovat aina kun olet keskustellut ystäviesi kanssa? Kuten vaikka professori Kalkaroksen tai sisareni miehen kanssa. Antaa olla viimeinen kerta kun puhut noin etovia minun kodissani!”
”Mutta Narcissa… nehän ovat vain niitä samoja asioita joita Pimeyden Lordi on meille teroittanut! Etkö muka sinä ole hänen lojaali kuulijansa? Minä en pelkää lopettaa kerettiläisyyttä tähän paikkaan, salongin lattialle, jos huomaan sinut epälojaaliksi!”
Hurjistunut Lucius kaivaa taikasauvan esiin ja osoittaa sillä suoraan Narcissaa otsaan. Narcissan ilmekään ei muutu ja hän ottaa askeleen eteenpäin, tarttuu kahdella sormella sauvan kärjestä kiinni ja nykäisee sauvan itselleen ja laittaa sen aamutakkinsa taskuun.
”Me olemme kaikki merkitty Hänen seuraajikseen, mutta kaikkia juttuja ei tarvitse Häneltäkään kuunnella! Olkoonkin meidän Herramme, mutta sinä olet täällä kasvattamassa poikaasi, ja Dracolle ei tee hyvää nähdä isäänsä tuollaisessa kunnossa. Nyt pesulle siitä, ja nukkumaan! Asia on loppuun käsitelty!”
 
Vaimoihmiset. Eivät ymmärrä filosofisesta pohdiskelusta mitään.



A/N: kommentteja, risuja ja ruusuja ja kaikkea siltä väliltä otetaan mielenkiinolla, innolla ja kaikella sen sellaisella vastaan!
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 17:03:07 kirjoittanut Renneto »
Here comes the sun and I say
It's all right

Draconette

  • Snape's nosepolisher
  • ***
  • Viestejä: 219
Vs: Raakaa ajatustoimintaa pikkutunneilla
« Vastaus #1 : 03.05.2008 23:17:02 »
Voi hittolainen, tämä oli aivvvvvvan mieletön!

Eikä se johdu siitä että olen vannoutunut fanisi ja ainainen kannustusliputtajasi, vaans iitä, että hitto, tämä oli synkkä, raaka, seksikäs, niin kuin Ruoskan kappaleet!

Tä todelola puhutteli mua, hitsi et tiennyt että osaat oikeasti näin mun mieleen käyviä kirjoittaa, itsekin nääs kirjoitan yhtä one-shotia Luc/Sevistä, ja Luc/Dracosta, joka on armotonta angstia.. : D Sen nimi on joko Master and the puppet (Nimi tulee musitaakseni Sonata Arctican biisistä the Boy who wanted to be a real puppet, jossa kertosäkeessä lauletaan tuo lause..) tai sitten joku suomenkielinen, Ruoskan innoittama lause.. mutta keskustelkaamme tästä mesessä nyt? : DDD
'Fools who wear their hearts proudly on their sleeves,
who cannot control their emotions,
who wallow in sad memories and
allow themselves to be provoked so easily -
weak people, in other words -'
- Snape, OotP, s. 591

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Raakaa ajatustoimintaa pikkutunneilla
« Vastaus #2 : 03.05.2008 23:26:12 »
Draconette kiitos armottomasta mainostuksestani huolimatta kiva että luit ja pidit ;D Minusta tässä oli kyllä jotain pirun outoa että edes kirjoitin tämän. Muistakseni olin hirveän down tätä kirjoitellessani. Ja keskusteellaan ihmeessä, sillä keskustelemmehan me jo mesessä.

Saa muuten muutkin immeiset kommailla, risut, ruusut, everything goes ;D

jjb
« Viimeksi muokattu: 05.05.2008 20:29:48 kirjoittanut jossujb »
Here comes the sun and I say
It's all right

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Raakaa ajatustoimintaa pikkutunneilla
« Vastaus #3 : 11.05.2008 14:49:37 »
Ah, heissan Daniel ystävä hyvä, enköhän minä voi sinut ystäväkseni laskea? Kieroutuneisuus on päivän sana, vai mitä? Ainakin itseltäni on lähiaikoina tullut lähinnä korkkiruuville vääntynyttä ficciä, sääli vain että oma pikku terapiasöpöläiseni Epäsosiaalisen kirjelaatikon asioita on jäänyt vähemmälle huomiolle... mutta palaan siihenkin tässä ajan antaessa myöten.

Ai että kuulosti viisaalta?  ;D Ja oikeastaan olet sisäistänyt tämän ficceroisen perusajatuksen, eli angst-huumorin. Itse asiassahan tämähän voisi olla parodia, tai ehkä se sitä onkin. Mutta on vallan hienoa jos kerran olet jopa muutamaan kertaan lukenut tekstin läpi että olet kaiken mahdollisen saanut irti. Oikeastaan on hienoa huomata että edes joku on lukenut tämän ficin, olin oikeastaan julkaistessa epäileväinen sen suhteen kiinnostaako tämä ketään ;D

En osaa nyt edes vastata mitään, on kuitenkin erittäin mukava huomata komenttisi, et kuule usko kuinka paljon tämä päivääni piristi.

Kiittäen: jjb
« Viimeksi muokattu: 11.05.2008 21:44:20 kirjoittanut jossujb »
Here comes the sun and I say
It's all right

Voldemort

  • Vieras
Vs: Raakaa ajatustoimintaa pikkutunneilla
« Vastaus #4 : 11.05.2008 16:03:48 »
Hyvä, kun itse sanoit että tämä voisi olla parodia, koska minulla oli vaikeuksia lukea tätä totisella naamalla ja kävin ensimmäiselle lukukerralla oikeasti vähän miettimään, että miten totisesti kirjoittaja on mahtanut tätä ajatella.  ;D Toisaalta Luciuksen suhteen minä olen vähän harhainen, koska vaikka kuinka yritän itse kirjoittaa Luciuksesta angstisen, se lipsahtaa liian helposti parodiselle puolelle ja tästä tavoitin vähän samaa sävyä. Sehän ei ollenkaan syö tarinan uskottavuutta, koska voisi kuvitella, että angstinen Lucius kuulostaisi tältä. Tai ainakin minä voisin kuvitella.

Lainaus
Hyvänä esimerkkinä ystäväni Severus Kalkaros, jonka rusinaksi rypistynyt sielunelämä on näkyvissä haamumaisen miehen koko ruumiissa.

Tässä kohtaa tuli täydellinen repsahdus. ;D ;D Tuota ei vaan voi lukea vakavalla naamalla. Severuksen sielunelämä varmasti on rusinaksi rypistynyt. Miesparka.  :o Jostain syystä tuosta loppupuolesta, jossa Narcissa saapuu paikalle motkottamaan Luciuksen ryyppäämisestä minun mieleeni tuli joku venäläinen romaani, mahtaisiko olla Dostojevskin Karamazovin veljekset, jossa useampaan kertaan joku huudahtaa jotakin juoppohulluudesta. Siinä kirjassa muutenkin filosofoitiin kuumeisesti kännipäissään (ja ilmankin) ja Luciuksen ajatuksenjuoksu sopii samaan korkealentoiseen kaartiin. Viihdyttävää ja ajatuksia herättävää luettavaa, mutten tiedä olenko samaa vai eri mieltä Luciuksen kanssa.  ;D
« Viimeksi muokattu: 11.05.2008 16:05:55 kirjoittanut Voldemort »

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Raakaa ajatustoimintaa pikkutunneilla
« Vastaus #5 : 11.05.2008 22:02:06 »
Voldemort, ha, uusi lukija! Eikö olekin parodinen? Itselläni on kyllä tosinaan hankaluuksia kirjoittaa angstia, tosin olen mielestäni onnistunut siinäkin ainakin kerran (*kröh* Syyllisen kurimus *kröh*), mutta siis en kyllä yleesä pysty ihan vakavasti angstia kirjoittamaan, johtuu varmaan siitä että näen kuivaa huuria lähes kaikessa. Ei mikään ole pelkkää draama, aina on se hassu puolensa kaikella.

Sewwie-pien sielunelämä on todellakin yksi kuivahtanut rypäle, ja Narcissa on kyllä aika hauska. Olen muuten otettu siitä jos ficcini todella muistuttaa Dostojevskia, olen venäläisen kirjallisuuden suuri ystävä, vaikkei nyt ole pitkään aikaan ollut aikaa syventyä lukemisen. Ja kukapa meistä enää tietää ollako eri vai samaa mieltä Luciuksen kanssa, en tiedä itsekään mitä mieltä olen ;D Kiitosta vain kommentista, piristi päivääni kummasti.

(Ja jatkossakin saa toki kommailla, ilahdun niistä valtavasti, risut, ruusut jne ;))

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: Raakaa ajatustoimintaa pikkutunneilla
« Vastaus #6 : 14.05.2008 12:47:03 »
Hee, tykkäsin tästä. Teki mieli lukea jotakin vähän erilaisempaa ja tulin sitten osastolle, jolla käyn aika harvoin, yleensä tulee pyörittyä noilla fluffyosastoilla enkä edes tiedä, miksi. O_O

Kivaa, kun jollain on samanlaista huumorintajua kuin minulla, kuivaa ja sarkastista. En varsinaisesti kyllä nauranut, mutta virnuilin sisäisesti koko ajan. Kuvittelin Luciusta pohtimassa lakoniseen sävyyn lisääntymistä ja se oli hyvin huvittavaa, vaikka kyllähän tässä oli angstisuuttakin. Ja se angstisuus oikeastaan teki tästä vieläkin hauskemman.

Kiitoksia.
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Raakaa ajatustoimintaa pikkutunneilla
« Vastaus #7 : 14.05.2008 14:17:41 »
Picca, niinpä, minunkin huumorintajuni on yleensä lähinnä kyynistä, hivenen sarkastista ja niin kuivaa että rutisee. Se mikä minulle on yleensä hauskinta ikinä on muille yleensä jotain mistä ei pitkällä tikullakaan huoma mitään humoristista. Ylensä sekoittelen huumoria draamaan ja draamaa huumoriin, mutta siis kerrankos sitä kokeilee miten angst ja huumori yhteen pelittävät, niin kaukana kuin  genreinä toisistansa ovatkin.

On vallan ihastuttava huomata että jotkin ovat nauttineet tämän lukemisesta, itse olin hiukan epäileväinen kun betalle lähetin (Kiitoksia Enkeliprinsessa), ei siksi että olisin pitänyt tekstiäni huonona vaan siksi, että onkohan siinä järkeä julkaista jotain näin... öh, omituista. Tai henkilökohtaisesti hauskaa tajunnavirtaa.

Kiittäen: jjb, ja edelleen saa kommata ;D
Here comes the sun and I say
It's all right

Smarou

  • ***
  • Viestejä: 364
Vs: Raakaa ajatustoimintaa pikkutunneilla
« Vastaus #8 : 14.05.2008 14:23:56 »
Vau, angstista parodiaa tai parodista angstia, mutta oli tässä ajatusta.
Välillä on mukava antaa vain ajatuksen mennä, vaikka se sitten meneekin kummallisuuksiin (sanoo hän joka bussista ampuu mielessään ohikulkeva ihmisiä ja miettii miltä tuntuisi tulla kuumaliimatuksi seinään..). Jonkunhan jotain pitää pohtia.
Välillä kyllä unohdin että Lucius kertoi tätä, kun vain uppouduin noihin ajatuksiin. Jossain keskivaiheilla tuntui että petrasit sitä ja toit pottermaisia ulottuvuuksia tähän.

Itsekin kyllä nauroin kun Lucius puhui itsekseen itsensä syömisestä. Myös minä näin selkeän kuvan kun Lucius silmät punaisena puhuu ei_kellekään niin tärkeän kuuloisena.

Lainaus
Vaimoihmiset. Eivät ymmärrä filosofisesta pohdiskelusta mitään.
Ihana, tuli mieleen muumipappa. :'D

Kiitos, tykkäsin.
~Kuin sokea auringosta, minä kerron teille rakkaudesta~

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Raakaa ajatustoimintaa pikkutunneilla
« Vastaus #9 : 15.05.2008 09:09:37 »
Smarou, heehaa, voi kiitos. Minäkin muten ajattelen todellaomituisia aina, esimerkiksijust sellaisia että miltä tuntuisi hypätä raitatie sillalta alas, kuinka kovaa voimalinjaan törmääminen sattuu ja leikaisinko palan sormestani. Siis en mitenkään tosissaan, mutta kuitenkin ;D Hyvä jos samanlainen sekopäisyys välittyi ihan lukijalle asti.

Eikö Luciuksesta lievässä tenussa tulekin vallan hauskoja mielikuvia mieleen? Pikkutunneillahan sitä pohdiskelu on kovimmillaan niin...

Muumipappa ;D Ehkä, Lucce on mun oma muumi ;D Kiitos sinullekin kommailusta, piristi jälleen kerran päivääni huimasti.

jjb

Here comes the sun and I say
It's all right

Snapu on Pyörylä

  • Sulttaani
  • ***
  • Viestejä: 1 209
  • Yksäröikää yksinäistä.
Vs: Raakaa ajatustoimintaa pikkutunneilla
« Vastaus #10 : 18.05.2008 12:05:25 »
Lainaus
Vaimoihmiset. Eivät ymmärrä filosofisesta pohdiskelusta mitään.
Ihana, tuli mieleen muumipappa. :'D
xD Muumipappapa hyvinki :D

Ei juu, kyllä tämä oli hieno! Aikainen aamu, ajatukset on vielä tuolla jossain sängyn pohjalla, mutta huomasin tuossa kesken ficin purevan sormeani ja pitävän melkein hengitystäni!

Lainaus
Hyvänä esimerkkinä ystäväni Severus Kalkaros, jonka rusinaksi rypistynyt sielunelämä on näkyvissä haamumaisen miehen koko ruumiissa.
Ooh, erittäin hienosti sanottu! Voi Sevvie-poo, snif!
...Menen lukemaan tämän uudestaan, jos jotain parempaa sanomista keksisin... ;D

//UUu, noniin, tulin takaisin, uusien quotejen kanssa!
Lainaus
...seksuaalinen identiteetti on säilytettävä. Jos se olisi minusta kiinni ja ihmisyyteni olisi kosketeltavissa oleva asia, leikkaisin siitä terävällä veitsellä tunteet pois, skalpeeraisin pois lisääntymisen tahdon...
Erikoinen näkökulma Luciukseen: että hän ottaisi 'seksuaalisen' käyttäytymisen pois! Okei, ehkä se skalpeeraisi vain juuri sen lisääntymisen tahdon, ja tuossa lukikin jotain sen pervession jättämisestä, joten sellainen itsensä tyydyttämisen tahto jäisi kuitenkin..? Okei, selvä. Hienoa!!

Nii ja tuo loppu oli... hauska :D Cissa oli kyllä sellainen Muumimammamainen: iltapesulle-ja-nukkumaan-hössöttäjä ja yritti varoa, ettei Muumipeikko.. eikun siis Draco, saisi niitä pahoja vaikutteita Muumipapalta. Yep! Sanoinko jo, että tämä oli hieno! Hauska, ei haha-hauska mutta silleen sopivasti parodia-hauska :D Kiitän tästä!
« Viimeksi muokattu: 18.05.2008 12:17:21 kirjoittanut Snapu on Pyörylä »


"I don't think you can take it seriously unless you joke about it." -Robert Downey Jr.
Ficit | avatar by princessbloomy @ lj.com

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Raakaa ajatustoimintaa pikkutunneilla
« Vastaus #11 : 18.05.2008 15:02:48 »
Snapu on Pyörylä, nyt haluan vain ensimmäiseksi sanoa että olen jo pidemmän aikaa diggaillut tota sun nicciäs ;D Pöyrylä <3 No nii, ja siis vastaamiseen.

Erittäin riemastuttavaa kuulla jos sain tekstilläni aiheutettua hengityksen pidättämistä, toivottavasti et muuttunut vallan siniseksi. Meidänhän on hyvä hengittää ihan biologiaan liittyvistä henkiinjäämissyistä. Ja Sewwie-pie kultsimussukkanihan on ihanaiseni kaikissa tapauksissa. Itse asiassahan tässä ficissä ei oikein mitenkään taas S/L pari näkynyt, mutta minun oli pakko hiukan venyttää rajoja sadakseni tämä mukaan FF100. (Sitä paitsi jos luen minkätahansa ficin jossa on Sew ja Lucce niin se on automaattisesti S/L ;D)

Mielenkiintoinen näkökulma... jepa, jep, no, Luccehan höpötti päissänsä kaikenlaista, mutta kaipa se lähtökhta oli, että seksuaalinen vietti häiritsee äärimäisen julmuuden hyväksikäyttöä. tai jotain. Älkää kysykö, osaatte varmaan itse analysoida minua paremmin.

Varsin kummallista että ihmisille tulee muumiviboja Pimeyden voimissa olevasta ficistä<3

Ei mutta, kiitos Sanpu on Pyörylä kommentistasi, piristi niin paljon mieltäni.

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right