Kirjoittaja Aihe: Tuulesta tuleksi | S | originaali, fantasia, raapale  (Luettu 1957 kertaa)

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 419
  • Magnificent Bastard
Author: Dulz
Ikäraja: S
Genre: fantasia, dark, angst, drama, vähän mysteeri
Haasteisiin: Genretasohaaste, Otsikoinnin iloja, Kasvata puu

A/N:
No excuses, no explanations. Vähän kokeilin mitä kaikkea sadalla sanalla voi kertoa.




Tuulesta tuleksi


Viiden vuoden kuluttua tyttösi löytää minut. Hän on nyt kuningatar. Hurja ja raivokas.

”Miksi sinun piti tappaa hänet? Hän puhui aina sinusta, olitte parhaita ystäviä!” tyttösi kysyy miekkansa takaa.

”Hän olisi tappanut minut”, ärjäisen.

”Olisit lentänyt pois!”

”Hän ei olisi koskaan jättänyt minua rauhaan.”

”Olisit sitten ottanut hänet vangiksesi!”

Muistan, kuinka sinä puhuit tuulesta. Kuinka se toi uusia tuoksuja, kuinka se pullisti purjeet, leikitti lippuja ja vavisutti sinua, minua, salojen puita. Kadehdit siipiäni. Ihailin luontoasi. Sinä olit merimies, minä olin lohikäärme.

Myit tuulen ja sait prinsessan ja puoli valtakuntaa. Yhtäkkiä minä olin hirviö, jonka henkäistessä puut paukkuivat ja neulaset rätisivät.
« Viimeksi muokattu: 11.10.2018 01:37:40 kirjoittanut DulzGram »
pannu by wolferain ♥

liljankukka

  • Vieras
Vs: Tuulesta tuleksi | S | originaali, raapale
« Vastaus #1 : 14.09.2018 22:02:37 »
Oooooh, tää oli tosi kiva! <33333

Se kuinka paljon sadalla sanalla voi oikeesti kertoa on aika uskomatonta :>> Tykkään tän tyylistä ja siitä, kuinka tää kertoo samaan aikaan helvetin paljon ja ei mitään, äää ;; <33

Oot ihana ja ihan helkkarin hyvä kirjottaan, arvostan! <33333333

Lainaus
Yhtäkkiä minä olin hirviö, jonka henkäistessä puut paukkuivat ja neulaset rätisivät.
Ihana lause, tosi realistinen! :33

Joo tota, ei mulla muuta kun, että ääääääää lisää kiitos oot ihana ;;; <33333333333

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vs: Tuulesta tuleksi | S | originaali, raapale
« Vastaus #2 : 14.09.2018 22:16:20 »
Hei, tämä on tosi kiva! Olen juuri painumassa nukkumaan, mutta satuin lukaisemaan tämän vielä ennen sitä ja pelkään, että unohdan aamulla kommentoida, jos en tee sitä nyt :D Tässä on vähän sanottu, mutta silti kokonaisen tarinan verran. Kauhean kaunis tämä on, vaikka hirmu surullinen - mutta sitähän kurjat kohtalot toisinaan ovatkin. Hirveästi en ole lohikäärmeen näkökulmasta kirjoitettuja tekstejä lukenut (= en yhtään), joten kiva saada vähän lohisfiilistelyä näin illan päätteeksi. Kiitoksia ^.^

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 419
  • Magnificent Bastard
Vs: Tuulesta tuleksi | S | originaali, fantasia, raapale
« Vastaus #3 : 13.01.2021 18:14:07 »
Oon ollu tosi huono vastaamaan kommentteihin, mut tietäkääkin, että aattelen niitä usein  :-*

liljis, Kiitos paljon kauniista sanoistas <3
 
Pirre, Tää on yks niitä tekstejä joita mua kutkuttais laajentaa, mut jotka taitaa kuitenkin jäädä tähän. Oon tähän kuiteskin aikas tyytyväinen. Lohikäärmeitä maalataan fantasiassa ihmisen lailla älykkääksi lajiksi (tai älykkäämmäksi), joten olis mahtava lukea enemmän lohikäärmeen näkökulmasta. Perillinen-sarja menee varmaan lähimmäs, mutta siinäkin Eragon on Sapphiran näkökulman välikäsi. Kiitos! <3
pannu by wolferain ♥