Kirjoittaja Aihe: MCU: Touch in the Night | K-11 | Thor/Loki | In English  (Luettu 6236 kertaa)

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 828
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Vs: MCU: Touch in the Night | K-11 | Thor/Loki | In English
« Vastaus #20 : 18.10.2022 23:24:22 »
Okei, löysin sulta taas niin kivan promptitekstin että olen ihan pähkinöinä täällä! :D Pakko varmaan kokeilla itsekin promptien pohjalta kirjoittamista, niin inspiroivia nämä sun aikaansaannokset on. ♥

Erityisesti näihin hahmoihin cuddling inside during a thunderstorm sopii ihan mahtavasti. On ihanaa, miten ukkosmyrsky saa toimia kulisseina kahdenkeskiselle tuokiolle, ja minua virnuiluttaa se, miten Thor sumuttaa muita ihan kympillä ja jättää nämä manailemaan myrskyä. ;D Onhan sitä nyt varastettava vähän kahdenkeskistä aikaa, kun tilaisuus tulee!

On niin väkevää, että myrsky on paitsi Thorin aikaansaannos, se myös elää ja voimistuu ja hiipuu hänen tuntemuksiensa ja aistimuksiensa mukana. Tässä tekstissä todella on kipinöiviä kosketuksia ihan kirjaimellisestikin, huhhuh! Niin kutkuttavaa, millaisia vaikutuksia ja reaktioita Loki saa Thorissa aikaan. Tajusin itse asiassa vasta lukemisen jälkeen, että ikäraja on vain K-11 - tämä on meinaan niin kuuma ja kipinöivä, että kevyempikin kuvailu välittää intohimon upeasti! Yksi sun taitolajeista on kyllä ehdottomasti vetovoiman ja intohimon herättäminen henkiin matalankin ikärajan teksteissä.

Lisäksi nautin erityisesti siitä, miten kaiken kipinän ohella tekstissä on myös paljon hellyyttä ja tunnepuolen läsnäoloa. Thorin ja Lokin läheisyys ja yhteys tulee ilmi kauniisti ja lempeästi toiminnan lomassa. Tämä viimeinen virke on suosikkini:
“I know”, Loki said surprisingly softly, placing a sweet kiss on Thor’s lips.
Mikä täydellisen lempeä tapa päättää tämä teksti. ♥

Ihana iltapala, kiitos kovasti! :-* -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 501
Vs: MCU: Touch in the Night | K-11 | Thor/Loki | In English
« Vastaus #21 : 07.02.2023 19:33:52 »
Walle: Promptit on oikeesti tosi kiva keino inspaantua edes pieneen tekstiin! Tää oli tosiaan aikanaan sellanen prompt, että sovittiin discordissa yhteinen aihe ja "varailtiin" shipit, että tulis kirjotettua mahdollisimman monilla eri parituksilla. Nyt sellasta ei oo hetkeen ollukaan, mutta olis kiva joskus kokeilla uudestaan :3 Ja taas oon täällä hämmentyneen onnelisena, kun mainitsit tuosta jännitteestä - itellä kun on usein se fiilis, että no lässähtääkö tää tai että sainkohan tähän nyt sitä tunnelmaa mitä yritin :D Ihan parasta siis kuulla, että se on oikeesti toiminut <3 Kiitos kiitos kiitos ♥


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku