Kirjoittaja Aihe: Muka-unohdettu syntymäpäivä | S | Draco/Harry  (Luettu 1616 kertaa)

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Muka-unohdettu syntymäpäivä
Ikäraja: S
Genre: draama, romance
Paritus: Draco/Harry
Summary: Sillä kuinka moni hyvä poikaystävä unohti toisen syntymäpäivän?
A/N: Ihana Dokumentti oli tässä öö, viikko pari sitten (korjaa jos unohdin juuri ajankohdan... :D) kipeänä ja häntä tuntui ärsyttävän ja olo oli usean päivän huono. Minäpä sitten päätin piristää tätä ihanaa ja kirjoitin tälle Drarrya, vaikka väitin katsovani Once upon a Timeä. Ja sitten olin vaan silleen, että "Dokumentti, arvaa mitä." "No?" "Mä en kattonukaan Ouatia, vaan kirjotin sulle Drarrya." <3 Jotenka, tämä on sinulle Dokumentti, vaikka julkasenkin tän vasta nyt :D Sähän tän oot jo lukenut joten mikäpäs siinä! Nyt muutkin saa tän nähdä :)
----------------------------------------------

Muka-unohdettu syntymäpäivä

Draco Malfoy oli hyvin ärtynyt, sillä hänen poikaystävänsä Harry ei ollut näyttänyt mitään merkkejä hyvästä poikaystävästä. Sillä kuinka moni hyvä poikaystävä unohti toisen syntymäpäivän? Harry ei ollut harrastanut hänen kanssaan edes aamuista synttäriseksiä, vaan juonut tyynen rauhallisesti aamukahvin ja lähtenyt töihin jättäen Dracon yksin mököttämään. Malfoyt eivät sallineet tällaista kohtelua, niinpä Draco päätti mököttää koko päivän. Hänen omatuntonsa oli saanut kovan kolauksen, ja Potterin poika – tai pikemminkin mies tätä nykyä – saisi ymmärtää sen.

Niinpä Harry Potterin palatessa töistä, tämä ei löytänyt poikaystäväänsä eteisestä vastaanottamassa tätä. Harry hämmentyi, sillä yleensä Draco oli eteisessä häntä odottamassa ja antamassa ”tervetuloa takaisin, työnarkomaani”-suukon. Suudelman antamatta jättäminen oli hyvin poikkeuksellista käytöstä häneltä, niinpä se sai Harryn mietteliääksi. Oliko jotain sattunut?

Harry huhuili heidän yhteisessä asunnossaan Dracoa, saamatta kuitenkaan vastausta. Harry alkoi jo ärtyä ja mietti, mikä mahtoi aiheuttaa jotain tällaista käytöstä aina ennen niin äänekkäältä – monessakin mielessä – poikaystävältään.

Draco löytyi lopulta heidän olohuoneestaan hyvin vaitonaisen oloisena tuijottamasta seinää. Kummallista, nyt oli varmasti sattunut jotain ja Harry huolestui. Hän käveli miehen luo ja istuutui tämän viereen sohvalle. Draco käänsi hieman vastahakoisen oloisena katseensa Harryyn.
”Mikä nyt on kulta vialla?” Harry kysyi. Draco mulkaisi häntä hyvin vihaisesti ja Harry älysi, että nyt ei tainnut niinkään olla kyse mistään tapahtuneesta, vaan pikemminkin siitä, että hän itse oli ehkä unohtanut jotain. Dracon mielestä, mutta todellisuudessa hän ei ollut oikeasti unohtanut.
”Mieti itse”, Draco totesi suipistaen huuliaan ärtyisesti. ”Oletko mahdollisesti unohtanut jotain, Potter?”
Harry tuhahti huomatessaan Dracon käyttävän hänen sukunimeään, mitä tämä käytti ainoastaan ollessaan hyvin ärtynyt tai vihainen.
”En.”
”Mieti uudestaan.”
”En. Minä en ole unohtanut mitään”, Harry vastasi sinnikkäästi ja alkoi jopa hymyillä Dracon luuloille. Eihän Harry nyt todellakaan voinut poikaystävänsä syntymäpäivää unohtaa.
”Et edes syntymäpäivääni?” Draco lopulta lähes sylkäisi sanat suustaan. Harryn teki mieli nauraa toisen lähes jo suloiselle ärtyneisyydelle, mutta sai estettyä itseään. Hän kyllä tiesi Dracon suuttuvan vielä entistä enemmän, jos hän kehtaisi edes naurahtaa!
”En edes sitä.”
Draco näytti jopa hieman yllättyneeltä. ”Mutta et harrastanut kanssani aamulla seksiä –”
Nyt Harry oikeasti nauroi. ”Ai siitäkö tässä olikin kyse?”
”Älä naura! Olenhan minäkin antanut sinulle aina syntymäpäivänäsi erityisen spesiaalin aamuhartauden”, Draco sanoi painottaen antaa- ja aamuhartaus-sanoja.
”Se on ehkä sinun tapasi. Mutta minun tapoihin se ei kuulu.”
”Ai Potterko ei halua harrastaa seksiä?”
”Ei kyse ole siitä. Minä olen järjestänyt sinulle syntymäpäiväyllätyksen tälle illalle. Jos et sattunut huomaamaan, tulin töistä aikaisemmin”, Harry muistutti ja Draco näytti lyödyltä. Malfoy ei ollut nähtävästi älynnyt katsoa kelloa Harryn kotiin tullessa.
”Etkä tullut.”
”Myönnä pois vain, että et vain älynnyt.”
”Malfoyt eivät myönnä mitään tuollaista.”
”Eivätpä niin. Mutta olen kuitenkin järjestänyt meille ravintolaillallisen, sekä varannut huoneen hotellista ensi yöksi”, Harry kertoi ja sai Dracon vihdoin näyttämään tyytyväiseltä.

Ja niin pariskunta vietti romanttisen illallisen ravintolassa, jonka Harry täysin kustansi. Draco nautti Harryn kanssa vietetystä illasta ja ruokakin oli ihan kelvollista, vaikkei se kartanon aterioita täysin hänen mielestään silti päihittänyt.

Parhain osuus oli kuitenkin se, kun Draco sai vihdoin nauttia niistä kaipaamistaan lihallisista iloista, ja sai vieläpä olla se päällä oleva osapuoli. Kovinkaan usein ei Potter normaalisti hänelle ollut alistunut, joten Draco oli jos mahdollista vielä tyytyväisempi heidän tämänkertaisesta seksikerrastaan. Ja hengitysten vielä tasaantuessa, käpertyivät miehet toisiinsa kiinni ja Dracon oli hyvä nukahtaa siihen. Ärtymys oli tipotiessään, ja sen tilalle oli tullut syvä tyytyväisyys ja rakkaus tovin kuluttua vieressä kuorsaavaa miestä kohtaan. Syntymäpäivä oli sittenkin ollut täydellinen.
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 809
Vs: Muka-unohdettu syntymäpäivä | S | Draco/Harry
« Vastaus #1 : 18.08.2020 20:53:53 »
Mököttävä Draco on söpö. Vielä kun kuvittelen että hänellä yksi hiustupsu harottaa väärään suuntaan silkan suuttumuksen tähden.  :)
Vaikka kyllä mökötyksen voi ymmärtää, jos ei ole saanut syntymäpäivänsä kunniaksi aamuseksiä kun sitä on kovasti odottanut. Onneksi Harry on kuitenkin järjestänyt miellyttävän yhteisen illan ja kaikki on taas hyvin.

Mahtaako olla että ravintolan ruoka ei yllä kartanon kotitonttujen tasolle? Draco taitaa nyt vain murahdella. En epäile etteikö Harry ole varannut iltaa Dracon mielipaikasta.