Kirjoittaja Aihe: KnB: Soft Side of the Zone (AoMoi, K-11, fluffy, oneshot)  (Luettu 778 kertaa)

Röhkö

  • ***
  • Viestejä: 1 171
  • Oot kuuma.
Nimi: Soft Side of the Zone
Fandom: Kuroko no Basuke
Ikäraja: K-11
Paritukset: Daiki Aomine/Satsuki Momoi (molempien Pov)
Genre: fluffy, romance, Aomine-angst
Summary: Hävittyään Seirinin joukkueelle, Aomine huomaa tuntevansa elämän aivan uudella tavalla.
Muuta: Melko dialogipainotteinen, nopeasti kirjoitettu söpöily (mun KnB OTP!). Spoilaa sarjan (3. kauden) loppua. 
Disclaimer: Tadatoshi Fujimaki ym. KnB:n luojat, itse en tästä mitään hyödy
Oneshot

Soft Side of the Zone


  ”Satsuki, oletko vapaa huomenna?”
”Mitä? Tuota, olen.”
  ”Lähdetkö shoppailemaan kanssani?”
”Mitä? Toki, kai… Mistä tämä yhtäkkinen kiinnostus shoppailuun?”
 ”Haluan uudet koriskengät”, Aomine sanoi venytellen ja sulki silmänsä, ”haluan harjoitella.”

Satsuki henkäisi hämmästyksestä, mutta hänen kasvoilleen nousi hymy.

 ”Selvä. Mennään, Dai-chan. Tosin, sinä tarjoat minulle lounaan.”
”Mitä??”

*

  ”Nämä ovat söpöt!”
Satsuki esitteli valkoisia Jordanin kenkiä.
  ”Ei valkoisia, kuten tiedät”, Aomine vastusti ja otti hyllyltä punamustat kengät.
Nee, Dai-chan, voit pitää treeneissä ihan minkä värisiä kenkiä haluat”, Satsuki huomautti ja käveli Tōō Highn koripallojoukkueen ässän viereen. Hän vilkaisi Aominen valitsemia kenkiä, joissa oli pehmustettu varsi.
  ”Tetsun kengät ovat valkoiset”, Aomine huomautti katse alhaalla ja istui sovittamaan kenkiä nahkapenkille, ”älä sekoita meitä.”

Satsuki laittoi kädet kapeille lanteilleen.
  ”Miten voisin? Tetsu-kun antoi minulle mehujään.”

Aomine pyöräytti silmiään ja nousi seisomaan. Hän käveli muutaman askeleen ja hyppäsi korkealle ilmaan. Parikymppisen myyjänaisen silmät suurenivat hämmästyksestä ja hän hihkaisi ihastuneena tiskin takaa. Hän riensi nopeasti heidän luokseen. 

 ”Mahtava hyppy! Miltä kengät tuntuvat, herra?”

Aomine nyökkäsi ja ynähti hyväksyvästi.

 ”Päkiävaimennus vähän epäilyttää minua”, Satsuki sanoi väliin.
Myyjä katsahti häntä arvioiden ja sanoi kopeasti: 
  ”Se antaa hyvän tehon askeleeseen.”
”Tiedän kyllä, mikä sen tarkoitus on”, Satsuki huomautti, ”mutta olen nähnyt parempiakin.”
 Satsuki katsoi Aominea.
  ”Me voisimme kokeilla vielä toisesta liikkeestä, vertailun vuoksi.”

Aomine oli riisunut kengät jalastaan ja heitti ne laatikkoon.
  ”Minä otan nämä!”

Satsuki tuhahti hiljaa.
Myyjä sädehti iloisena, kun hän otti laatikon Aominelta ja vei sen kassalle.

 ”Pelaatko JBA:ssa?” Myyjä kysyi, kun Aomine etsi lompakostaan oikeaa korttia.
Aomine nauroi ja ojensi luottokorttinsa naiselle.
 ”Vasta High Schoolissa…”

Satsuki risti kätensä ja taputti maata toisella jalallaan.

 ”Missä voin nähdä sinun pelaavan?” Tyrkky myyjä kysyi ja kietoi yhden hiussuortuvan sormensa ympärille. Tällaista flirttailua tapahtui nykyään yhä useammin, koska Aomine-kun oli nopeasti muuttunut aikuisen näköiseksi – vaikka todellisuudessa hän oli yhä pervo pentu!

  ”Tōō Academy”, Aomine vastasi myyjälle lyhyesti ja väläytti veijarihymynsä, ”harjoitusmatsien aikataulu on vielä auki, vai mitä, Momoi?”

Vanha kunnon Momoi oli siis palannut, vai? Satsuki nappasi kenkälaatikon Aominen käsistä ja puuskahti myyjälle:
  ”Me hävisimme eilen Winter Cupissa, joten uusia otteluita ei ole vähään aikaan!”

Sitten hän marssi ulos urheiluliikkeestä. Närkästynyt Aomine seurasi häntä kadulle ja sanoi venytellen:
  ”Oi, Momoi, pitikö sinun paljastaa, että minä hävisin? Hänellä oli isot –”
Me hävisimme, Aomine-kun”, Satsuki korjasi ärtyneesti, ”sinä olet idiootti…”

Aomine haukotteli ja otti ostoksensa Satsukilta.
 ”Tiedätkö, Seirin ja Yōsen aloittavat pelinsä aivan kohta.”
”Entä lounas?”
  ”Ostan sinulle lohirullan korishallin kioskista… Tai ehkä Tetsulla on mehujäätikkuja mukanaan.”

Satsuki pukkasi virnistelevää Aominea kylkeen. Hän ei kuitenkaan voinut mitään sille, että hänkin oli utelias näkemään päivän ottelun. Niinpä he suuntasivat urheilukeskusta kohti.

 ”Hei, Aomine.”
”Mmh?”
  ”Sinä näytät väsyneeltä… Siis väsyneemmältä kuin yleensä.”
Aomine oli hetken hiljaa, ennen kuin vastasi.
  ”Minä… En ole nukkunut. Me… hävisimme. En ole tottunut siihen.”
Satsuki katsoi häntä tiiviisti ja toisti lauseen, jonka oli monesti kuullut:
  ”Ainoa joka voi voittaa minut, on minä.”
Aomine hymähti katse alhaalla ja laittoi vapaan kätensä sinisen toppatakin taskuun. 
  ”Olen oikeastaan iloinen, että olin väärässä… Vaikka häviäminen onkin perseestä.”
”Et ole hävinnyt koripallossa vuosiin”, Satsuki myönsi, ”mutta aavistelin, että Tetsu saattaisi tehdä sinulle näin.”

Aomine hätkähti kuullessaan entisen joukkuekaverinsa nimen.
 
 ”Tetsu ei ole ikinä ollut sinua fyysisesti vahvempi”, Satsuki sanoi seesteisesti, ”mutta hän oli todellisuudessa paljon oleellisempi hahmo kuin kukaan meistä koskaan.”

Aomine vilkaisi häntä kulmat kurtussa.

 ”Tetsu ei muuttunut, kuten te muut”, Satsuki jatkoi hiljaa, ”mutta hän säilytti sen sijaan jotain tärkeää…”

He kävelivät loppumatkan hiljaisuudessa.

*

Seirin voitti Rakuzanin Winter Cupin finaalissa.

Aomine pyyhki kyyneleet kasvoiltaan ja nousi seisomaan. Hän näki, että Seirin oli aito tiimi, jonka sydän hymyili hänelle pelikentältä. Aomine kohotti nyrkkinsä Tetsua kohti ja käveli sitten ylös portaita. Satsuki oli hänen edellään.
 
 ”Hei, Satsuki, odota”, Aomine sanoi ja saavutti managerin, ”minä… minä yritän tulla harjoituksiin useammin.”

Manageri hymyili hänelle suopeasti ja jotenkin liian tietäväisesti. Luultavasti hän juoni jotakin uutta suunnitelmaa, jolla varmistaa Aominen läsnäolo harjoituksissa.

  ”Menetkö onnittelemaan Tetsu-kunia?” Aomine kysyi hetken emmittyään. Hän ei itse aikonut mennä Seirinin joukkueen luokse. Riittäisi, jos hän lähettäisi Tetsulle viestin.

Satsuki pudisti päätään. Jostain syystä Aomine tunsi helpotusta siitä, ettei Satsuki enää tuntunut hehkuttavan Kurokoa kuten ennen.
 
He kävelivät yhdessä  viileään ulkoilmaan, missä katulamput olivat syttyneet valaisemaan pimeyttä.

 ”Saatan sinut kotiin”, Aomine murahti.
Satsuki katsahti häntä nopeasti muttei sanonut mitään. 
 ”Meidän pitää todellakin aloittaa tiimityön hiominen”, Satsuki totesi pian.
”Mmh.”
  ”Tuolla on joku, joka voi voittaa sinut – itsesi lisäksi”, Satsuki sanoi painokkaasti.

Aomine vilkaisi pilviselle taivaalle, josta ei voinut erottaa tähtiä.
Hän ei ollut ennen tajunnut, että hänet oli voitettu aiemminkin, vaikka kyse ei ollutkaan koripallosta. Tetsu oli seisonut hänen edessään paitsi todellisen zonen porteilla, myös hänen todellisten tunteidensa tiellä.

 ”Kun lopetin treeneissä käymisen Teikossa”, Aomine aloitti hitaasti, ”sanoin Tetsulle jotain hirveää.”

Satsuki käveli hiljaa hänen vieressään. Hänen vaaleanpunaiset hiuksensa valuivat kauniisti alaselkään asti, aivan kuin hän ei olisi leikannut niitä sen jälkeen, kun he tapasivat. 

  ”Sanoin, etten edes muista, millaista on vastaanottaa hänen passauksiaan. Mutta… siinä oli muutakin. Voittaminen ei tuntunut enää miltään. Mikään ei tuntunut enää miltään.”

Aomine pysähtyi ja tuijotti eteensä. Satsuki seisahtui pari askelta edemmäs ja katsoi häntä vakavana.

 ”Muistan sen”, Satsuki sanoi hiljaa, ”vietin aikaa Tetsun kanssa, koska sinä katosit.”

Aomine käänsi katseensa Satsukin kasvoihin ja hymyili pingoittuneesti.

  ”Niin… Tetsuya-kun voitti minut ennen kuin edes tajusin..."

Hän puristi kätensä nyrkkiin ja sulki silmänsä.

 "Aomine-kun..."

Hän kuuli, että Satsuki käveli hänen eteensä.

 "Tetsu-kun ei ole enää sivullinen", Satsuki puhui pehmeästi, "hän on löytänyt itselleen valon."

Aomine inhosi kyyneliä, jotka valuivat taas poskille. Hän oli joskus ollut Tetsun valo! Satsuki oli vielä silloin nauranut ja viihtynyt heidän molempien kanssa.

 "Dai-chan... Sinä näytät kaipaavan tällä hetkellä enemmän seuraa kuin Tetsu."
Aomine puri alahuultaan. Satsuki jatkoi:
  "Hän on minulle kuin veli... Ymmärsin sen, kun näin hänet pelaamassa Yosenia vastaan. Rakastan häntä, mutta en niin kuin poikaystävää."

Aomine avasi silmänsä ja katsoi Satsukin suloisia kasvoja, jotka olivat toki muuttuneet vuosien saatossa, mutta jotka hän silti yhä tunsi.
Satsuki kohotti kätensä ja pyyhkäisi kyyneleen Aominen kasvoilta.

 "Sinun silmäsi, Dai-chan", Satsuki mutisi ja katsoi häntä hämmästyneenä.
"Mitä niistä?" Aomine kysyi matalalla äänellä, sydän oudosti pamppaillen. Hänet oli vallannut yllättävän tuttu, mutta omituinen tunne.
Satsuki nielaisi.
  "Sinä... sinä olet... zone-tilassa."

Aominen silmät tosiaan hehkuivat yössä. Hän hymyili tahtomattaan.   

Sitten hän kumartui ja suuteli Satsukia intohimoisesti, suoraan suulle. Samalla hän kietoi kätensä vaaleanpunaisiin hiuksiin ja puristi häntä itseään vasten. Hän tunsi, että tyttö yllättyi, mutta tämä vastasi suudelmaan: Satsuki raotti huuliaan ja antoi Aominen hipoa kielellään omaansa. Aominen iho tuntui kuumenevan, kun Satsuki kietoi kätensä hänen kaulaansa.

Kun hän viimein nojautui kauemmas, ajatukset kieppuivat sekavina päässä. He molemmat hengittivät nopeasti ja pitelivät yhä kiinni toisistaan.
 "Dai-chan..."
"Satsuki."

Sitten he suutelivat uudestaan. Sitten he nauroivat otsat vastakkain ja hymyilivät.
  "Ihanaa nähdä taas, Dai-chanin pehmeä puoli", Satsuki henkäisi.

Aomine nojasi päätään hänen olkaansa vasten ja mutisi vaaleanpunaista villakangasta vasten:
  "Mutta olen Zonessa."

"Kiitos, että päästit minutkin sinne", Satsuki kuiskasi hänen korvaansa ja puristi Aominen talvitakin selkämystä.

Aominen silmät salamoivat sinisinä.



//Piirros: Kissing, S.
« Viimeksi muokattu: 06.06.2018 23:04:49 kirjoittanut Röhkö »
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15