Kirjoittaja Aihe: Hyödyllisempää kuin seksivalistus [K-11]  (Luettu 4940 kertaa)

Annie Black

  • ***
  • Viestejä: 297
  • VIVA ESPAÑA!
    • Salmiagin epäsyvälliset mietiskelyt
Hyödyllisempää kuin seksivalistus [K-11]
« : 14.04.2008 20:34:32 »
// Alaotsikko: Viikon 16 raapalehaaste: Theodore Nott

Nimi: Hyödyllisempää kuin seksivalistus
Kirjoittaja: AB
Ikäraja: K-11
Tyylilaji: draama, tuplaraapale, sitä sun tätä
Paritus: Periaatteessa tulkinnanvarainen Satasten kunniaksi jälleen Sirius/Remus
Yhteenveto: Theodore laittoi uteliaisuutensa murrosiän piikkiin. Jokaista hänen ikäistään poikaa kiinnosti kaikki, mikä liittyi millään tavalla seksuaalisuuteen.
Vastuuvapaus: Hahmot kuuluvat J.K. Rowlingille. En saa tällä rahaa.
Varoitukset: Viittaus stereotypiaan [Kaikki luihuispojat homoseksuaaleja]
Alkusanat: Tässä on vastaukseni tälle viikolle raapalehaasteeseen, jolle olen kiitoksen velkaan, koska ilman sitä en olisi ottanut tätä uutta näkökulmaa tähän pariin enkä olisi tutustunut hahmoon nimeltä Theodore Nott. Lukemisen iloa!

081. Miten?


Theodore Nott oli ylimielinen ja utelias. Hän ei kuitenkaan ollut koskaan uskonut löytävänsä itseään salakuuntelemasta ja tirkistelemästä toisten tekemisiä myöhään illalla tunkkaisen luokkahuoneen oven takana. Nyt hän kuitenkin seisoi mahdollisimman liikkumattomana ja hiljaisena katselemassa alastoman Pimeyden voimilta suojautumisen opettajansa ja mustahiuksisen kasvottoman miehen kanssakäymistä.

Hänen poskiaan kuumotti ja hengitys kävi jollain tapaa vaikeammaksi, mutta Theodore ei voinut ottaa silmiään parista, jonka tekemisistä – Nott epäili – ei tiennyt kukaan muu kuin hän. Mustahiuksinen mies oli nelinkontin maassa professori takanaan ja pian huone täyttyi epämääräisistä, kiihottuneista äänistä.


Theodore laittoi uteliaisuutensa murrosiän piikkiin. Jokaista hänen ikäistään poikaa kiinnosti kaikki, mikä liittyi millään tavalla seksuaalisuuteen. Luihuisen pojat eivät eronneet muista pojista millään tavoin. Paitsi kenties suuntautumisensa osalta, ehkä siksi hänkään ei voinut irrottaa katsettaan miehistä, joiden äännähtelyt olivat saavuttaneet jo melko äänekkään tason – kuinka kukaan ei kuullut heidän huutojaan?


Nott oli muiden poikien ohella etsinyt elintärkeitä tietoja seksistä heti saatuaan tietoonsa, että sellainen asia ylipäätänsä oli olemassa. Häntä, kuten niin montaa muutakin, jäi kuitenkin vaivaamaan, kuinka tuli toimia, jos partneri ei ollutkaan vastakkaisen sukupuolen edustaja. Mistään ei tuntunut kuitenkaan löytyvän tietoa siitä, oli kuin kukaan ei olisi halunnut hänen tietää asiasta mitään. Näky hänen edessään opetti enemmän kuin seksivalistuksen tunnit ja hänen lukemansa oppaat yhdessä.


Loppusanat: Kommentit ovat kivoja ja suotavia, mutta ei pakollisia. :>
« Viimeksi muokattu: 14.11.2014 22:30:12 kirjoittanut zougati »
Just laughing my ass off.

AVATAR

Nici

  • Zabinin kotitonttu
  • ***
  • Viestejä: 500
  • Puusilmäkultakala
Vs: Hyödyllisempää kuin seksivalistus [PG-13]
« Vastaus #1 : 14.04.2008 21:03:33 »
Minä pidin! Pakko ilmoittaa. : )

Idea oli mielestäni loistava. Kihertelin täällä itsekseni, kun lueskelin.
Anteeksi, mutta minusta ei taida nyt irrota enempää. Olen ihan pää tyhjänä.
Mutta pidin kovasti!
Kiitos. ^.^


Nici


Blaise Zabini:  15/100
Ps. Voit haastaa minut yksärillä!

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: Hyödyllisempää kuin seksivalistus [PG-13]
« Vastaus #2 : 15.04.2008 17:22:38 »
Hih. Tämä oli huvittava. Voin kuvitella Theon vakoilemassa oven ulkopuolella.

Totta kai kaikki haluavat heti tietoa seksistä, kun keksivät, että semmoistakin on. Tämä on jotenkin mukavan realistinen, koska tietysti asia kiinnostaa. Ja mikäs sen paremmin opettaisi kuin käytännön näkeminen.

Tuosta satasen sanasta tuli vielä mukava lisärepsahdus, se sopi niin hyvin. Kiitos.
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


hobby

  • ***
  • Viestejä: 155
    • http://darthenin.livejournal.com/
Vs: Hyödyllisempää kuin seksivalistus [PG-13]
« Vastaus #3 : 15.04.2008 20:56:16 »
Lainaus
Nott oli muiden poikien ohella etsinyt elintärkeitä tietoja seksistä heti saatuaan tietoonsa, että sellainen asia ylipäätänsä oli olemassa.
Ahahaa ~ Ihana Theo. <3

Kyllä, mukava pikkuficci. Arvostan kaikkia, jotka uskaltavat ottaa osaa tuohon Raapale haasteeseen, itse kun en enää jaksa. Tuntuu jotenkin rankalta. Theodoresta oli ihana lukea nyt muutama ficci tuon haasteen välityksellä. Poika kun ei tuntemattomasta syystä kuulu yleensä kenenkään lempihahmoihin - minua lukuun ottamatta :'D No, täytyy nyt nauttia kun saa jotain luettavaa hänestä.

Joo, en kyllä allekirjoita sitä, että Theo olisi ylimielinen. Minun mielikuvissani Theo on Luihuisen pojista se hiljainen ja ujo. Ja mahdollisesti utelias. Mutta Malfoy on ylimielinen, ja Blaise jotain siitä välistä. Tämä on se Luihuisen trio, josta pidän. :)

Mutta joka tapauksessa, ylimielisestä Theosta huolimatta, mukava hyvin luonteva kirjoitelma.

hobby kiittää!
Jumala ei heitä noppaa.

~Einstein

Annie Black

  • ***
  • Viestejä: 297
  • VIVA ESPAÑA!
    • Salmiagin epäsyvälliset mietiskelyt
Vs: Hyödyllisempää kuin seksivalistus [PG-13]
« Vastaus #4 : 15.04.2008 21:35:58 »
Nici: Mukavaa, että pidit. Ja kiitoksia kommentoinnista!

Picca: Juuri tuota mieltä itsekin olen tästä asiasta. Satasen sana sopi tähän vain niin hyvin, että oli pakko se laittaa tähän. :D Kiitoksia kommentoinnista!

hobby: Raapaleet ovat omasta mielestäni varsin hauskaa kirjoitettavaa, niiden tähden ei tarvitse menettää yöuniaan [en mie kyllä muidenkaan ficejen tähden niitä menetä, mutta...] ja niihin saa paljon tunnetta vähällä sanamäärällä.

Omaksi puolustukseksi täytyy sanoa, että tämä oli suurin piirtein ensimmäinen kerta kun tällaisen hahmon edes tajusin olemassa [hänen isänsä [kuolonsyöjä?] muistan kyllä ja häneksi minä tätä ensiksi luulinkin, sukunimen perusteella nimittäin], eikä minulla ole mitään hajua minkälainen ihminen tässä on kyseessä, kuten varmaan ei moni muukaan, koska hän on kuitenkin niin pienessä roolissa kirjasarjassa. Minun kuvani hänestä on, että hän on ylimielinen, vaikkei välttämättä todellakaan ole ja tähänhän liittyy selkeä stereotypia, joka on syntynyt siitä, että juuri Malfoy on kuvattu ylimieliseksi. Olen pahoillani siitä.

Kiitoksia kommentista ja mielipiteistäsi! :)
Just laughing my ass off.

AVATAR

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Hyödyllisempää kuin seksivalistus [PG-13]
« Vastaus #5 : 15.04.2008 22:56:08 »
 ;DTirkistelyä ;D

Eikö vähän kaikilla ole se vaihe jolloin kaikki seksiin liittyvä on jännittävää ja uutta, selaista josta on otettva selvää keinolla millä hyvänsä? Ainakin jossain suhteesa voin samaitua Theoon, vaikka en ketään tirkistellyt oikeasti olekaan :D Ja jos kerran kyseessä oli Remus ja Sirius ja Theodore on samanikäinen kuin Draco (Oikeasti, ei näin pineiä yksityiskohtia voi muistaa...), niin hänhän olisi kolmetoista, eli todellakin seksuaalisen heräämisen ajassa. Kierrassaan ihastuttava pikkuficci ja tutustumine syvemmin sivuhahmoon joka on pikkuruisessa osassa

Terkuin: jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Annie Black

  • ***
  • Viestejä: 297
  • VIVA ESPAÑA!
    • Salmiagin epäsyvälliset mietiskelyt
Vs: Hyödyllisempää kuin seksivalistus [PG-13]
« Vastaus #6 : 17.04.2008 22:25:33 »
jossujb: Kiitoksia kommentista! Sen takia minä tähän ideaan tartuinkin, että se on aika realistinen aihe + siitä oli kivaa kirjoittaa. :D Näin minä sen ajattelin, että henkilöinä olivat Sirius ja Remus ja Theodore on 13-vuotias, jos hän kerta Harryn ikäinen on. Kiitoksia ja kivaa, että pidit! :>
Just laughing my ass off.

AVATAR