Kirjoittaja Aihe: Skam: Mielenkepposia, S, Isak/Even, ficlet  (Luettu 1951 kertaa)

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Skam: Mielenkepposia, S, Isak/Even, ficlet
« : 17.05.2017 23:38:43 »
Ficin nimi: Mielenkepposia
Kirjoittaja: Mariaxoxo
Fandom: Skam
Genre: fluff
Ikäraja: S
Paritus: Isak/Even
Haasteet: Otsikko etsii tarinaa & Fandomkohtaiset OTP:t


A/N: Apua, mun eka Skam-ficci ikinä! Mutta oli pakko päästä kirjoittelemaan jotain näillä söpöläisillä, joten tässä nyt sitten tällänen pieni ja nopeasti syntynyt tuotos...

Even makasi Isakin sängyllä pää istuvan Isakin sylissä. Hänen silmänsä olivat kiinni Isakin silitellessä hajamielisesti hänen hiuksiaan. Samassa Even avasi silmänsä ja katsoi vakavasti Isakiin.

”Kai sinä tajuat, etten tule ehkä ikinä olemaan normaali, en samalla tavalla kuin joku muu voisi olla.”

”En minä haluakaan ketään toista, vaan juuri sinut, Even.”

”Jonkun toisen kanssa olisi helpompaa. Minä en ole koskaan vain minä, jossain taustalla on aina sairaus.”

”Se on vain osa sinua, ihan niin kuin nuo ihanat siniset silmät.”

”Niin, mutta…”

”Even, sinä olet sinä ja juuri sinua minä rakastan. Kaikki muu on vain jotain mielenkepposia, ei sillä ole väliä.”

”Minäkin rakastan sinua. Minuutti kerrallaan?”

”Minuutti kerrallaan.”

« Viimeksi muokattu: 17.05.2017 23:41:08 kirjoittanut Mariaxoxo »

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Skam: Mielenkepposia, S, Isak/Even, ficlet
« Vastaus #1 : 19.05.2017 02:53:11 »
Eeep, juuri jotain näin pientä söpöä kaipasinkin iltasaduksi<3
Tavallaan juuri niin Eveniä tuollainen varmistaminen, näen ne vakavat silmät :-[
Pikkuinen, älä ole pahoilla mielin, kyllä Isak rakastaa ja pitää huolta<3
Hienosti sopi mielenkepposet tarinaan, tykkään tuosta sanasta^^
Kiitos tästä, lisää skamia? Sitä on suomeksi ihan liian vähän... ::)
~Violet

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Vs: Skam: Mielenkepposia, S, Isak/Even, ficlet
« Vastaus #2 : 19.05.2017 14:53:29 »
Kiitos paljon kommentista Violetu! Tykästyin itekin älyttömästi tohon mielenkepponen-sanaan, kun sen sain otsikoksi yhdestä haasteesta. Skamista tuntui aluksi vaikeelta kirjoittaa, kun oon niin pitäytynyt tutussa ja turvallisessa Potter-fandomissa ja tuntu, etten jotenkin oo tarpeeks sisällä Skamin maailmassa, kun siitä on kuitenkin "vaan" kattonut muutaman kauden tv-ohjelmaa. Mutta ehkä innostun kirjoittamaan lisää, kun kerran oon päässyt alkuun!