Kirjoittaja Aihe: Last Drop Falls (S)  (Luettu 2584 kertaa)

lotengo

  • Innocent thing
  • ***
  • Viestejä: 41
Last Drop Falls (S)
« : 17.04.2008 22:33:09 »
Title: Last Drop Falls
Author: Lotengo
Genre: Chanslash, Angst, viittaus Non-coniin, Romance (?), Slash, Songfic, One-shot
Pairing: Draco/Severus, Severus/Lucius
Rating: S
Summary: Petoksia ja valhetta. Onko rakkautta tarpeeksi?
Disclaimer: Hahmot kuuluvat J.K. Rowlingille ja kappale Sonata Arcticalle. Tarina on taasen minun omaa hengentuotettani ja minun omaisuuttani.
Warnings: Nuoremman ja vanhemman välinen suhde, seksiin pakottaminen
A/N: Kappale on Sonata Arctican Last Drop Falls.


When I'm looking in your eyes
Everything seems to fade away
After all these years we had do I know you now
Have I trusted blindly in your love, too many times


Draco katsoi kulmat rypistyneinä edessään seisovaa miestä. Hän ei tiennyt pystyikö enää luottamaan tähän. Ristiriitaiset ajatukset risteilivät hänen päässään kokoontumatta kuitenkaan järkeväksi kokonaisuudeksi. Oliko hän ollut oikeasti niin sokea? Luottanut siihen, että Severus olisi ollut tyytyväinen hänen seurassaan. Hän oli luullut tiiviisti, että oli pystynyt tekemään toisen onnelliseksi ja antamaan tälle kaiken mitä hän halusi, mutta nyt hän huomasi ettei ollut sitä kyennyt tekemään. Eihän kuudetta vuottaan tylypahkassa käyvä nuorukainen kyennyt vastaamaan paljon vanhemman opettajansa haluihin ja tarpeisiin. Rakastiko tuo mies todellakin jotakuta toista? Ja kuka se toinen oli. Sen Draco halusi tietää, hän nimittäin kostaisi sille miehelle niin ettei toinen enää kaaduttuaan nousisi koskaan. Ei koskaan.

You said: "hey, my love, I'm sorry but we can't go on 'cause
I'm in love with someone else"
Tell me, what do you want me to say
When you treat me this way


Draco hengitti muutaman kerran syvään ja kohdisti sitten jäiset silmänsä kohti Severusta.
   ”Kuka hän on?” hän kysyi ja toinen painoi päänsä.
   ”Sinä et halua tietää.”
   ”Hän tyydyttää sinut paremmin kuin minä. Eikö ole näin?”
Dracon oli vaikea pidätellä kyyneliä. Hän ei tiennyt rakastiko edessään seisovaa miestä vai ei. Hän kuitenkin toivoi tämän rakkauden katoavan vaikka halusikin toista päivittäin, lähes jatkuvasti.
   ”Sinä olet ollut minulle aivan riittävä”, Severus sanoi kasvot kalvenneina.
   ”Huomaan menneen aikamuodon”, kuului kylmä vastaus.

Oh I love you, maybe
And I hope it goes away
Oh, how I want you daily
I know it's gonna stay


   ”Olet alhainen. Otatko kenet vain? Otatko kaikki ketkä sinulle sen suovat?” Draco katsoi Severusta pistävästi vaikka näki, että toinen oli todellakin lähellä kyyneliä.
   ”Sinä et ymmärrä. Minulla ei ollut vaihtoehtoja. Hän on liian kova vastus. Olethan sinäkin taistellut häntä vastaan monta vuotta. Hän ei hyväksyisi meitä”, toinen koetti selitellä, mutta Dracon silmät kaventuivat vaarallisesti.
   ”Petosta ja huijausta joka sana. Enhän minä edes tiedä kuka se mies on. Älä edes yritä esittää jaloa”, hän sanoi viha tihkuen jokaisesta sanasta, joka purkautui hänen yhteen puristettujen hampaidensa välistä.

You are so self satisfied
Always ready for a ride
Double crossing, lousy cheat, love you anyway
You have warm and tender devils soul, you are so low


   ”Minä en edes rakasta häntä. Ja hänellä on toinen”, Severus jatkoi puolusteluaan silmät kyynelistä kimmeltäen. Tuo mies ei itkenyt lähes koskaan, hän oli kova ja kylmä, mutta nyt kyynelet kastelivat hänen poskensa saaden mustat hiukset tarrautumaan niihin tiukasti kiinni.
   ”Kerro minulle, kuka hän on?” Draco halusi tietää totuuden vaikka toisen kyynelet satuttivatkin häntä syvemmältä kuin hän oli osannut odottaa.
   ”Isäsi”, kuului hiljainen vastaus ja Severus joutui ottamaan tukea seinästä jottei kaatuisi.

I can hear you say: "I'm sorry, should we still go on,
I'm not in love with that someone else"
Tell me, what do you want me to say
When you treat me this way


Draco tunsi henkensä salpautuvan. Hänen isänsä ja Severus? Isä oli tiennyt, että hän rakasti Severusta. Oliko Lucius halunnut, että hänen rakkautensa katoaisi jos hän pakottaisi Severuksen olemaan kanssaan? Mutta oliko Severus sittenkään toiminut pakotettuna? Draco ei tiennyt mitä ajatella. Hänen ajatuksensa olivat liian sekaisin kaikesta.

Oh I love you, maybe?
And I hope it goes away
Oh, how I want you daily
Tell me now that...


Hän tiesi ettei kykenisi luottamaan tuohon mieheen, opettajaansa enää koskaan. Toisella ei ollut todisteita pakottamisesta eikä mistään muustakaan. Ja jos Lucius olisi pakottanut Severuksen niin miksi ihmeessä mies ei ollut kertonut sitä hänelle, rakastajalleen?
   ”Huora”, Draco sanoi hiljaa ja katsoi Severusta.
   ”Kyllä minä tiedän mikä huora sisälläsi asustaa, mutta tämä ei ole vielä ohi”, hän jatkoi kääntämättä katsettaan itkevästä miehestä, jota oli rakastanut, mutta ei tiennyt rakastiko enää.

I have found the whore in you
Why can't I tell you no
Time will show, the last word is for me
If you fail to see the problem we have, one room full of walls
Jar of love isn't dry until the last drop falls


Draco oli varma siitä, että jos hän kävelisi nyt pois Severus ottaisi mielellään jonkun toisen ja eläisi tämän kanssa samalla lailla kuin Draconkin. Hän tiesi, että jäisi ikävöimään tuota miestä, opettajaansa. Sitä kuinka tämän silmät hohtivat valoa heidän kietoessa kätensä toistensa ympärille ja muuttuessa yhdeksi. Hän jäisi kaipaamaan myös heidän yöllisiä kävelyretkiään järven ympäri varoen ettei kukaan näkisi näitä kiellettyjä matkoja kuunvalossa.

The moment I will step aside, you're ready for another ride
Walking in the cool night air without underwear
You have red light burning in your soul, I've seen the glow


Hän muisti jokaisen pienen rakkaudenosoituksen, joista jokainen oli merkinnyt hänelle niin paljon. Nyt hän oli varma, että Severus oli jokaisessa toiveet vapaaksi päästävässä unessaan kuvitellut hänen rakkautensa kieltämistä. Suunnitellut kuinka hylkäisi Dracon. Hänen päänsä oli totaalisen sekaisin.
   ”Miksi teet tämän minulle?” hän kysyi mieheltä saamatta vastaukseksi muuta kuin kärsivien silmien katseen.

In every dream I have I say: "I'm not in love with you"
But every day I say I do
You have messed with my head so many times
Forced me to love you


   ”Mikset vastaa minulle?” Dracon kysymys jäi kaikumaan huoneeseen ja lopulta Severus avasi suunsa.
   ”Koska sinä olet väärässä. Kaikessa. Minä en ole halunnut tätä”, toinen vastasi ja Dracon kulmat kohosivat.
   ”Oletko oikeasti tosissasi?”
   ”Niin tosissani kuin vain voin olla.”
   ”Oikeasti?”
   ”Oikeasti.”

Now that...
I have found the whore in you
why Can't I tell you no
Time will show, the last word is for me
If you fail to see the problem we have, one room full of walls
I will try until the last drop falls


He katsoivat hetken toisiaan silmiin, lähellä toisiaan, tuntien toistensa hengityksen kasvoillaan.
   ”Aion yrittää kunnes viimeinen pisara putoaa”, Severus sanoi ja he antautuivat hiljaiseen suudelmaan.

A/N: Minusta tuntuu, että tämä ei ole aivan parasta mihin pystyisin, mutta juuri siksi haluaisinkin kommentteja.
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 17:20:41 kirjoittanut Renneto »
So stay sleeping, with my screaming in your itching ears

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Last Drop Falls
« Vastaus #1 : 09.05.2008 17:25:21 »
Hmm... tunteeni ovat hiukan ristiriitaiset tätä lukiessa.. paritukset olivat enemmän kuin mieleeni (Sev/D Sev/Luc nam nam) ja oikeastaan pidän tämänsuuntaisesta angstista.Ehkä se sitten on etten henkilökohtaisesti näe Sevin ja Dracon suhdetta tuollaisena, ehkä se sitten oli tuo Severuksen itku jota vierastin sitten. Mutta kylmä, etäiseltä tuntuva Lucius oli napakymppi!

Täytyi kuunnella tuo biisi tässä välissä ja se sopii mielestäni ficin tunnelamaan oikein hyvin. Eli kaikkinensa oikein onnistunut ficci, en vain henkilökohtaisista syistä lämennyt ihan niin paljon kuin olisin voinut, muta se ei ole sinun kirjoitustaitojesi vika. Sitäpaitsi tässä kului kivasti perjantaita lukiessa tätä, nice ;D

Kiittäen: jjb
« Viimeksi muokattu: 09.05.2008 20:22:46 kirjoittanut jossujb »
Here comes the sun and I say
It's all right