Kirjoittaja Aihe: Luihuisystävykset || S || Scorpius/Albus jr || SISÄLTÄÄ PIENTÄ SPOILERIA KIROTUSTA LAPSESTA  (Luettu 1280 kertaa)

Mirror

  • GD-addikti
  • ***
  • Viestejä: 214
  • Ava by: Crysted
    • Eugene
Ficin nimi: Luihuisystävykset
Kirjoittaja: Mirror
Beta: Emoji
Fandom: Harry Potter
Genre: Umh, olisko Drama? Tai fluffy?
Ikäraja: S
Paritus: Scorpius/Albus jr
Tiivistelmä: Scorpiuksen ja Albuksen yhteinen hetki ennen ajankääntäjän tuhoamista.
Varoitukset: SPOILERS
Vastuunvapaus: Tarina on omani, mutta kaikki sen sisältämät hahmot ja miljööt eivät kuulu minulle. En myöskään saa tästä minkäänlaista rahallista korvausta.

A/N: kirjoitin näköjään myös sitten Scorbusta (yksi suosikkiparituksistani, Draise on tietty ykkösenä <3). Taidan olla tykästynyt tähän Malfoyn sukuun :D
Mutta jooh, lukemisen iloa!
Teksti osallistuu haasteeseen Teelusikan tunneskaala (ihastuneisuus), sekä Kerää kaikki hahmot (Albus Potter)

B/N: Mirror Mirror Mirror milloin jätät Malfoyn perheenjäsenet rauhaan? Paitsi että älä, nää ficit on elämä. Sanattomaksi vetää.


Luihuisystävykset
Scorpius istuskeli luihuisen oleskeluhuoneessa ja kikatti tyttömäisesti. Albus virnisteli tämän vieressä- Potter oli juuri puraissut lemmenjuomasuklaata, ja yritti nyt vimmaisesti suudella vieressä istuvaa poikaa. Scorpiuksen puolipitkät, vaaleat hiukset heiluivat olkapäiden korkeudella kun hän yritti estellä parasta ystäväänsä tulemasta lähemmäs. Ei hänellä todellisuudessa ollut mitään sitä vastaan, vaikka Albus suukottaisikin häntä, mutta olihan hänen tietysti pakko hiukan härnätä kaveriaan. Itseasiassa, Scorpius oli varta vasten pistänyt oman kuvansa suklaarasiaan- kun hän ajankääntäjäselkkauksen takia oli onnistunut tappamaan Albuksen, pieni läheisyys ei olisi lainkaan pahitteeksi. Lemmenjuoman vaikutus ei kuitenkaan- Scorpiuksen harmiksi- kestänyt kauaa, joten pian Albus olikin taas oma itsensä. Tai hiukan sekavampi versio itsestään.

"Yritinkö minä tosissaan pussata sinua?" Albus irvisti. Scorpius naurahti ja halasi ystäväänsä.
"Yritit. Ja itseasiassa onnistuitkin siinä! Mistä minä arvasinkin että maalitaulusi olisinkin juuri minä," pitkähiuksinen poika virnisti. Albus tuhahti, mutta alkoi sitten nauramaan. Sitten hän pörrötti parhaan ystävänsä hiuksia ja tokaisi:
"Kuinka tyhmä sinä oikein olet Scorpius! Kyllä sinun pitäisi tietää että... Tai ei mitään."
Scorpius esitti ettei muka ymmärtäisi mitä ystävänsä tarkoitti. Poika kun oli melko fiksu, nämä asiat olivat melko selvästi tajuttavissa.
"Niin mitä? Et voi jättää lausetta kesken?"

Albuksen silmät kapenivat hiukan, mutta suu pysyi edelleen rennossa hymyssä.
"Ihan kuin et muka tietäisi, nörtti".
Scorpius kohotti kulmakarvojaan, ja avasi suutaan niin että vinot hampaat näkyivät juuri ja juuri pojan huulten välistä.
"Kyllä minä tiedänkin... Öö... Potter?"
"Olet kyllä muuten hiukan liiankin fiksu, mutta jostain syystä nasevat kommentit eivät oikein suju sinulta."

Scorpius pyöräytti silmiään, ja kaappasi ystävänsä tiukkaan halaukseen.
"Mitä mieltä olet, pitäisikö meidän ottaa ajankääntäjä vielä viimeisen kerran esille?" Hän kuiskasi. Albus työnsi pojan pois sylistään niin että tämä tipahti sohvalta.
"Minä kun luulin ettet halunnut käyttää sitä enää", tummahiuksinen poika totesi ymmällään. Scorpius naurahti maatessaan lattialla, ja töksäytti sitten:
"Ei Albus! Tuhoaisimme sen!"

Albus nyökkäsi.
"Ai, joo, tietenkin. Mutta pitäisikö meidän ottaa Delfikin mukaan?"
« Viimeksi muokattu: 18.01.2017 22:25:17 kirjoittanut Mirror »