Kirjoittaja Aihe: Multifandom: Keittiökatasrofi • S • useita hahmoja Food Warsin maailmassa  (Luettu 1124 kertaa)

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Nimi: Keittiökatasrofi
Fandom: Food Wars, Fullmetal Alchemist, Yuri!!! on Ice, One Piece
Genre: huumori
Hahmo(t): Erina, Ed, Yuuri, Luffy
Ikäraja: Sallittu
Vastuunvapaus: Food Warsin maailma, hahmot ja muiden fandomeiden "vierailevat" hahmot kuuluvat omistajilleen, enkä saa tästä muuta kuin omituista hupia.

A/N: Minulla on jo pitkään kutkuttanut palata crossovereiden pariin ja tulikin sitten tällainen multifandom mieleen, missä Erina Nakirin (Food Wars) keittiössä tapahtuu aikamoinen hämminki, kun sinne ilmestyvät Ed (FMA), Yuuri (YoI) ja Luffy (One Piece)! Myös muutamia muita hahmoja mainitaan, enkä tiedä, tarjoaako tämmöinen fandomsekoilu mitään, mutta oli se ihan hauska kirjoittaa. ;D

Ps. Grenadelle kiitos Ed on lyhyt -vitsistä! Hän ehdotti, että olisi lihanpaistamisen lyhyt oppimäärä, mutta olikin lyhyt resepti ja Grenaden ehdotuksesta kovasti ärsyyntyvä Ed! ♥ Ed on symppis ja tunnen pituussympatiaa.



Keittiökatasrofi

“No niin”, Erina huokaisi kuuluvasti ja laski kädet lanteilleen. Erinan sisällä kiehui raivosta, mutta isoisä —

“Isoisä halusi, että opetan teitä kokkaamaan… Kuuntelette sitten ohjeet tarkkaan, sillä minä en hyväksy mitään temppuilua keittiössäni!” Erina kivahti, kun olkihattuinen poika tuijotteli kattoon. Poika katsoi häneen ja kaivoi nenäänsä?! Erinaa yökötti.

Erina tärisi kiukusta, kun hän katsoi tätä kummallista joukkoa, joka oli aivan väärässä paikassa. Mistä ihmeestä isoisä oli heidät löytänyt? Erina huokaisi uudestaan ja ryhdistäytyi. Tämä tulisi olemaan haaste, mutta hän ei aikonut epäonnistua isoisänsä silmissä!

“Sinä! Edward Elric? Sinun ruokasi resepti on tässä. Se on lyhyt, joten älä poikkea siitä”, Erina ojensi…

“AAAARRGGHHHH! KUKA ON LYHYT!?” poika karjui ja repi samaan aikaan hiuksiaan kuin olisi tullut hulluksi.

“Mitä?” Erina säpsähti, mutta kokosi itsensä nopeasti. Edwardin reaktio oli yllättänyt hänet hetkeksi.

“KUKA ON LYHYT!? SINÄ OLET ITSE —” poika karjui ja heilutteli paistinlastaa kuin uhkaukseksi.

Erina oli nähnyt ennenkin ihmisten sekoavan hänen  keittiössään ja mulkaisi poikaa julkeasti alaspäin.

Poika näytti tajuavan pituuseron ja masentui. Edward Elricin jäädessä rutistamaan saamaansa reseptiä ja ynisemään yksinään keittiön lattialle, Erina jatkoi seuraavan oppilaansa luokse. Tämä vaikutti lupaavammalta kuin lattialla makaava möykky, jonka sielu saattoi olla karkaamassa ulinasta päätellen.

“Hauska tavata. Olen Katsuki Yuuri”, toinen poika kumarsi hänelle. Erina antoi huulilleen nousta varovaisen hymyn.

“Hauska tavata, Yuuri. Tässä on sinun reseptisi”, Erina sanoi ja lisäsi mielessään, että ehkä Yuuri onnistuisi tehtävässään. Yuuri kumarsi hänelle uudestaan ja lähti katselemaan aineksia seuraten reseptiään. Erina huokaisi jo kolmatta kertaa.

Viimeisenä oli olkihattuinen poika, joka näytti kaikista eniten eksyneeltä ja ihmetteli keittiövälineitä kuin ne olisivat jonkun sortin kummallisuuksia.

“Mitä tällä tehdään?” poika kysyi ja Erina vapisi. Olkihattuisella oli kädessään vispilä?! Vispilä! Tämä ei voisi päättyä hyvin.

“Pese kätesi”, Erina komensi kylmästi, mutta poika vain nauroi.

“Ei tänään ole kylpypäivä”, poika sanoi ja virnisti leveästi. Peittääkseen kasvojensa ilmeen Erina nosti eteensä lomakkeen, jossa oli esitiedot hänen oppilaistaan.

“Monkey D. Luffy… MERIROSVO?!” Erina korotti ääntään vahingossa. Pilailiko poika hänen kustannuksellaan jopa esitietolomakkeessa?

“Joo, tuleva merirosvokuningas”, Luffy sanoi täysin vakavalla naamalla. “Miksi muuten olen täällä? Sanji on meidän laivakokki.”

“Sanji? Isoisä sanoi —”, Erina aloitti, mutta sulki sitten suunsa. Luffy katseli häntä kummissaan.

“Minun on käsketty opettaa sinua, Monkey D. Luffy, joten pese kädet”, Erina lähes sihisi sanoessaan sanansa. Ihmeen kaupalla poika totteli mutisten ja Erina ei voinut muuta kuin antaa reseptin myös viimeiselle oppilaalleen.

“Ai, ohjeita?” Luffy kysyi ihmeissään ja käänteli paperia.

“Resepti”, Erina sanoi hitaasti. “Noudata sitä. Tarkasti.”

“Joo”, Luffy vastasi kohauttaen hartioitaan. Erina toivoi, että ei joutuisi katumaan tätä opetuskertaa, mutta pelkäsi pahoin. Hän asteli omalle paikalleen, jossa voisi seurata tapahtumia sivusta ja tarvittaessa ohjeistaa oppilaita.

Hisakon rynnätessä huoneeseen Erina hätkähti.

“Mikä hätänä, Hisako?” Erina kysyi, kun Hisako tasasi hengitystään.

“Yukiharalla on kokkisota! Sen arviointi alkaa juuri nyt!” Hisako sanoi nopeasti. Erina punastui.

“Kokkisota? Siis nyt, kun minä —”, Erina sanoi ja vilkaisi oppilaitaan, jotka hääräsivät kukin omilla tahoillaan keittiössä.

“Mennään”, Erina sanoi terävästi.

“Minne? Entä sinun oppilaasi?” Hisako kysyi ihmeissään.

“Katsomaan sitä kokkisotaa”, Erina mutisi. “Pärjäävät he nyt sen aikaa. Annoin maailman helpoimmat reseptit heille”, Erina sanoi vaivautumatta edes kuiskaamaan. Hisako nyökkäsi.

“Isoisäsi?” Hisako kysyi varmistaakseen.

“Ei saa tietää”, Erina sanoi ja lähti keittiöstä hiukset hulmuten katsomaan, kuinka Sōma Yukihara kärsisi karvaan tappion.

Palatessaan Erina oli entistä huonommalla tuulella. Yukihara oli taas voittanut! Miten tämä päivä enää voisi muuttua huonommaksi?

“Missä olit? Söin jo osan ruuasta!” Monkey D. Luffy oli ensimmäisenä vastassa ja imeskeli jotain, joka näytti kalan evältä. Edward katsoi heitä kulmiensa alta, mutta Yuuri oli keskittynyt edelleen reseptiinsä. Yuuri vaikutti nololta tehdessään ruokaa ja oli piiloutunut kaikenlaisten tavaroiden taakse. Erinalla oli paha epäilys, ettei edes Yuuri noudattanut ohjeita.

“Ota nyt sinäkin!” Luffy ojensi kattilaa, jossa oli jokin. Jokin, joka olisi voinut olla ankeriaan ja tursaan risteytys ja se haisi aivan hirveältä! Siinä oli myös piikkejä ja hampaita eikä kalaa oltu käsitelty mitenkään. Erina oli haistavinaan mausteita, mutta niitä oli käytetty surkeasti. Kuka ihme sekoitti korianteria ja kanelia? Kaiken lisäksi Erina oli antanut ohjeeksi mätitahnan! Ei mitään kalaa, keittoa tai ainakaan tätä…

“Ota, ota! Herkkua”, Luffy sanoi ja virnisteli. Tämä taputti vatsaansa ja kurotti aivan liian kaukaa ojentamaan Erinalle kattilan. Kuin käsi olisi venynyt? Erina oli varma, että oli tulossa kipeäksi ja tulisi ruuasta aivan varmasti entistä pahemmin sairaaksi. Erina ei voinut muuta kuin ottaa lusikan.

“UGH! TÄMÄ ON —”, Erina mutisi ja tunsi, kuinka hänen kasvojensa väri valahti pois ja Hisakon ilmeestä päätellen alkoi myös vihertää.

“Merihirviötä”, Luffy naurahti. “Kalastin itse!”

“Meri… mitä?” Erina puuskahti, kun sai nielaistua. Tämän jälkeen hän tuskin saisi makuaistiaan heti takaisin, sillä ruoka oli ollut kammottavaa. Merihirviötä? Monkey D. Luffy oli keittiöiden hirviö itse.

“Nam nam”, Luffy maiskutteli ja otti itsekin lusikallisen. Ihan kuin poika olisi ylpeä ruuastaan? Erinan oli pakko jatkaa seuraavan oppilaan luokse, vaikka Yuuri ei vaikuttanut olevan vieläkään valmis munavoinsa kanssa. Kattiloiden ja kokkikirjojen takaa paljastui...

“Tuohan on katsudonia!” Erina sanoi yllättyneenä. Hän ei antanut anteeksi resepteistä poikkeamista, eikä tämä nuorukainen ollut tehnyt lainkaan munavoita, mitä oli määrätty. Se oli pahempaa kuin ohjeista poikkeaminen. Erina oli ajatellut, että edes Yuuri yrittäisi...

“Minä ajattelin Viktoria ja ja —”, Yuuri mutisi ja hymyili punastellen. “Voisitko opettaa minusta entistä paremman?”

“Minä käskin tehdä munavoin”, Erina parkui. “Siihen tulee munaa ja voita. Muna ja voi. Munavoi!”

“Joo, mutta Viktor pitää katsudonista ja minä ajattelin…” Yuuri takelteli, mutta osasi sentään olla häpeissään epäonnistuttuaan tehtävässä. Erinan teki mieli itkeä ja hänellä oli vielä yksi oppilas käymättä läpi. Ehkä katsudon sentään veisi ajatukset pois siitä merihirviöstä… Erina maistoi.

“Tämä on juuri ja juuri siedettävää”, Erina sanoi, vaikka hänen sisällään paloi. Ruoka oli taivaallista merihirviö-keitoksen jälkeen. Hän tunsi, miten sydän hakkasi rinnassa ja hän mietti, olisiko myös Edward voinut onnistua. Silloin jälkiruuaksi olisi…

“Minä inhoan maitoa”, Edward ilmoitti. “Se on kamalaa.”

“Sinun ruokasi oli maitokiisseli!” Erina parahti ja katsoi mössöä, joka oli maizenaa ja erilaisia sokereita. Siinä ei ollut mitään muuta, eikä sitä voinut hyvällä tahdollakaan kutsua ruuaksi saati jälkiruuaksi.

“Laitoin enemmän maizenaa”, Edward nurisi.

“Maitokiisselin aines on maito, etkö sinä —”, Erina aloitti, mutta Edward mulkoili häntä haastavasti takaisin. Keltaisissa silmissä paloi tuli.

“En ikinä juo maitoa”, Edward haastoi takaisin kuin se olisi ratkaissut tapauksen. Erina kirkui, vaikka se ei ollut hänen tarkoituksensa. Tämä oli katasrofi hänen keittiössään! Mitä isoisä sanoisi, jos kuulisi tästä —

“Ha ha haa, olette pärjänneet hienosti!” isoisän naurava ääni kantautui oven suusta ja Erina katsoi ympärilleen. Keittiö oli täysin siivoton, jauhoja, merihirviö-mönjää, maizenaa ja levinneitä kananmunia oli kaikkialla.

“Sujuuko, Erina?” isoisä kysyi huvittuneena. Erinan silmiin tulvahtivat kyyneleet.

“Annoit minulle mahdottoman tehtätävän!” hän sai sanottua ja puristi huulensa tiukaksi viivaksi. Isoisä katsoi häntä ja taputti olkapäähän.

“Kaikki ei suju aina, kuten haluaisi. Se on opittava keittiössä.”

“Keittiöön kuuluu järjestys, taito ja —” Erina aloitti, mutta isoisä keskeytti.

“Keittiöön kuuluvat myös katasrofit”, hän sanoi lempeästi. Luffy, Edward ja Yuuri tulivat heidän luokseen ja katselivat toisiaan.

“Ei olla ennen nähty”, Luffy totesi. “Oli kiva kokata.”

“Joo, ei olla”, Edward totesi ja kohautti hartioitaan.

“Hauska tavata, olen Katsuki Yuuri”, Yuuri aloitti esittäytymisen. Erina nyyhkytti, eikä ymmärtänyt mitään, mitä hänen keittiössään tapahtui. Hisako tuli hänen luokseen ja auttoi hänet ylös. Tajuamattaan Erina oli valahtanut polvilleen.

“Tämä päivä on ollut kuin —”, Erina mutisi keksimättä ainoatakaan vertaiskuvaa, miten päivää voisi kuvailla.

“Nyt vieraiden on aika lähteä kotiin”, isoisä sanoi ja Erina tuntui kuulevan sen vain juuri ja juuri epätoivoltaan. Vieraat eli Erinan oppilaat lähtivät isoisän mukaan yhtä hämmästyneinä kuin olivat tulleetkin keittiöön. Nyt he vain sattuivat rupattelemaan myös keskenään ja isoisä naureskeli mukana, kun he kertoivat keittiökokemuksestaan.

“Mistä ne vieraat tulivat?” Erina kysyi Hisakolta.

“Ei aavistustakaan”, Hisako sanoi.

“Onneksi tämä on nyt ohi”, Erina sanoi ja vilkaisi keittiön kaaosta. Oppilaat eivät olleet siivonneet jälkiään, kun isoisä oli tullut hakemaan heidät.

“Erina! Haluatko maistaa minun mustekalaani?” Yukiharan ääni kantautui keittiön ovelta ja ensimmäistä kertaa elämässään Erina oli helpottunut nähdessään ovellaan vain hölmön Yukiharan. Tietämättä paremmin, Erina maistoi mustekalaa...
« Viimeksi muokattu: 22.05.2021 13:11:24 kirjoittanut Odo »
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
pitihä tää tulla lukee vaik en pahemmin tunnekaa muita ku erinan :D mut tiiän ulkonäölt! ja mitä oon joskus kahton ni vähä ehk luonteilta!

ai mut tää oli hauska! erina oli oikein onnistunu kuten isoisäkin. tykkäsin erinan luulost et yksinkertasil resepteil ees onnistuu vaikeetki tapaukset mut eihä se tämmöses joukos niin helppoo oo :D

hymähtelin mones kohtaa ja oli kyl just oikei erinalle koettaa opettaa ettei kaikki aina mee niinku haluais! ja nauroin loppua, voi erina mitä maistoitkaan...

jee oon ilonen et kirjotit tän ja tuun lukee muutki sun food warsit kun niit kirjotat!!!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Winga, olipa kiva herätä ja huomata kommentti! ♥ Yksinkertaisillakaan resepteillä ei aina onnistu, mutta ehkä Erinakin ottaa opikseen. Mietin loppuun sitä Yukiharan lausahdusta, että mokailu kuuluu keittiöön. Mutta sitten mietin, että eiköhän sinne vielä yksi mustekalakatasrofi mahdu ja erityisesti siitä oli hauska kuulla, että tykkäsit. Voi Erina... ;D

Minulla on ainakin se yksi Food Wars idea jo 3 kertaa, kun haasteeseen ja sitten tuuminut päähahmohaasteeseen Yukiharaa ja katsoo, miten kovasti tähän fandomiin hurahtaa. :D Parasta, että fandomissa on muitakin, koska ficcailussa parasta on yhteiset fandomit!!! Eikä se näyttänyt hirmuisesti haittaavan, vaikka et tiennytkään tässä muita fandomeita vissiin. :D
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Shokugeki no Souma/Food Wars on roikkunut mun plan to watch -listalla ties kuinka monta vuotta, mut eihän se siitä kertovien ficien lukemista estä :D Ja sit ku nuo keittiössä sekoilijat on mulle etukäteen tuttua niin vieläkin helpompi päästä tarinaan mukaan.

Tässä on kyllä herkullinen aihe, ai että tästä vois saada hauskan sarjan, jossa joka osassa on aina uudet hahmot eri animeista mukana :D Olit valinnut mukaan kivan erilaisia hahmoja, joista jokainen osasi luoda kaaosta omalla tavallaan. En ees tiedä, kuka nauratti eniten, mut ekan kerran kyllä repeilin kun Ed alkoi rähistä lyhyyskompleksinsa takia ;D Yuuri oli kans niin söpö, kun oli eka niin asiallinen ja kunnollinen (mut semmonen ei kyllä paljoa vaadi Luffyn ja Edin seurassa), mut eipä hänelläkään mennyt homma ihan putkeen. Aloin muuten tätä lukiessa miettiä, mitenköhän Yuri olisi koitoksesta selvinnyt :D Mieleeni muistuu aina kuva hänestä tarjoamassa Yakoville ja Lilialle tekemiään pirozhkeja, et taitoa häneltä voisi löytyä, mut ärhäkkä luonne voisi vesittää kaiken :D

Lainaus
Miksi muuten olen täällä?
Onhan se hyvä kun Luffy ei edes tiedä, miten on tuonne päätynyt XD

Lainaus
“Minä inhoan maitoa”, Edward ilmoitti. “Se on kamalaa.”

“Sinun ruokasi oli maitokiisseli!” Erina parahti ja katsoi mössöä, joka oli maizenaa ja erilaisia sokereita. Siinä ei ollut mitään muuta, eikä sitä voinut hyvällä tahdollakaan kutsua ruuaksi saati jälkiruuaksi.

“Laitoin enemmän maizenaa”, Edward nurisi.
Voi ei 😂😂😂😂 Mä niin näen tämän tapahtuvan! Ed on periaatteen mies, kun maitoa ei voi kuluttaa edes kiisselin muodossa :D Olis yrittänyt korvata sen edes jollain nesteellä eikä lisäämällä maizenaa... 🙈🙈 Kauheeta skeidaa olis kyllä siitäkin tullut, mutta olis ollut edes vähän lähempänä kiisselin olomuotoa.

Lainaus
Tietämättä paremmin, Erina maistoi mustekalaa...
Katastrofit eivät selvästikään ole loppumassa ;D

Tääpä oli kiva piristys viikonloppuun ^^ Kiitoksia! (ehkä sitä ehtis kattoa Shokugeki no Soumaa kesälomalla :D)
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Apua, kiitos Larjus!! ♥ Jo toinen kommentti kummaliseen fandomsoppaani, mutta kieltämättä kutkuttava idea kirjoittaa "jatko-osa", missä olisikin muita hahmoja. :D Erina ei oikeen katasrofeista ja mokailusta perusta, joten kuitenkahan kävisi, jos joutuisi uuden koetuksen eteen! Tai ehkäpä näkisi jopa onnistumisia! :D Yukiharan mustekalat on kyllä... :D

Yuri olisi ollut aikamoinen kiukkupussi keittiössä ja mietin, miten Yuri ja Ed tulisivat toimeen. :D Yuri ja Ed voisi olla aikamoinen parivaljakko, varsinkin keittiössä, mutta entäpä luisteleva Ed Yuri!!! on Icen maailmassa? Siihen ei alkemia auta, mutta kaikkea hassua voisi tapahtua! :D Molemmat hieman tuliluontoisia, joten tämä naurattaa jo ajatuksena. Edin "lyhyys" oli muuten Grenaden idea, josta voisin lisätä kiitokset myös A/N:n puolelle! Sitä ei olisi varmaan ilman Grenua tullutkaan! ♥ Maito on kyllä Edin ikuinen vihollinen, mikä oli saatava mukaan ja mikäs sen pahempaa kuin maitokiisseli! Jossain jaksossa (ja mangassa?) se syö kuitenkin jotain pataa, tms. missä on maitoa ja kuinka se voikaan olla hyvää, vaikka siihen kuuluukin maitoa, mutta maitokiisseli olisi jo liikaa. Laitetaan sitten enemmän maizenaa!

Yuurikin yritti, mutta... :D Sain pienen Viktuurin sinne ujutettua! Mitä sitä munavoita tekemään, kun voi ajatella vain Viktoria ja katsudonia...

Luffy on kyllä vähän pösilö (mutta huikea silti)! Miten lie isoisä Senzaemon saanut tuollaisen joukon koolle, se tuskin selvinnee koskaan, mutta ainakin minulla oli hauskaa. :D Suosittelen muuten tutustumaan Food Warsiin, ihan hulvaton ja uskoisin, että tykkäät! Itse pääsin siihen käsiksi Netflixin myötä, mutta siellä on vain kaksi kautta. Katsotaan sitä kumppanin kanssa, joten jopa etenen siinä aina useamman jakson kerrallaan, mutta käyn Iisalmessa harvoin eli ne etenemiset tapahtuu "sillon tällön". :D En tiedä, miten pärjään sen toisen kauden loputtua, mutta ainakin kumppanilla on Crunchyroll. En usko, että kielimuuri iskee tässä animessa, vaikka ruokasanastoni on aika puutteellinen.

Larjus, senkin, olet tartuttanut minuun tämän "kommenttipölinän", että tulikin hirmuisesti asiaa. :D
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Larjus, senkin, olet tartuttanut minuun tämän "kommenttipölinän", että tulikin hirmuisesti asiaa. :D
Mitä mitä, sehän on vaa hyvä! :D Finissä yhteisöllisyys ja rupattelu on ihan parasta, ihan hullu ajatus, ettei se voisi ulottua ficien kommentoinninkin puolelle ;D Täällä välttämättä mitään asiallisia analyysejä kaivata, kunhan höpöttelee menemään.

Lainaus
Yuri ja Ed voisi olla aikamoinen parivaljakko, varsinkin keittiössä, mutta entäpä luisteleva Ed Yuri!!! on Icen maailmassa? Siihen ei alkemia auta, mutta kaikkea hassua voisi tapahtua! :D Molemmat hieman tuliluontoisia, joten tämä naurattaa jo ajatuksena.
Ai kauhea kun hajottaa ajatus Edistä luistelemassa ;D Ja siis joo Yuri vs. Ed vois olla aikamoinen näytös. Aloinpahan nyt miettiä jotain FMA-AU:ta Yuri!!! on Icesta, ei hitto alkemisti-Yuri vois olla siisti...
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Joo, oon kyllä samaa mieltä, että yhteisöllisyys voi ulottua hyvin kommenttipölinöihin asti! Minä voisin vaan vähän hillitä romaaninmittaisia pölinöitäni. ;D ;D Tai sitten en. :D En olisi sinuunkaan päässyt tutustumaan ellei olisi kommenttikentissä pulistu, joten tämä on kyllä eri kivaa ja liittyyhän tämä aiheeseenkin (melkein)!

Minä tykkään kyllä analyyseistakin, mutta kaikenlainen mukava rupattelu on kanssa aina mahtavaa ja se yhdessä fanittaminen ficeissä varsinkin. ♥ Ei sillä, etteikö voisi myös originaaleissa!!

Lainaus
Ai kauhea kun hajottaa ajatus Edistä luistelemassa ;D Ja siis joo Yuri vs. Ed vois olla aikamoinen näytös. Aloinpahan nyt miettiä jotain FMA-AU:ta Yuri!!! on Icesta, ei hitto alkemisti-Yuri vois olla siisti...
En tiennyt tarvitsevani elämääni alkemisti!Yuria, mutta nyt tarvitsen!!! ♥ Sinun on niin pakko kirjoittaa se, koska olisihan se oikein huippua! Jos minä kirjoitan luistelevan Luistelija!Edin Yuri!!! on Icen maailmassa ja sinä alkemisti!Yurin FMA:n maailmassa, niin se olisi aika hauskaa. :D Lupaan kirjoittaa, jos sinäkin ja voidaan vaikka aivoriiheillä yhdessä!

Tähän ficciin liittyen pitää kyllä lisätä, että rupesin jo miettimään, keitä muita voisi "Food Wars"-keittiöön lykätä ja eihän sen tarvitsisi välttämättä olla Erinan keittiössä. :D

On muuten huippua, että joku muukin viihtyy crossovereiden parissa! ♥

“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Aijai, sinähän se tarjouksen heitit :D Täytyy miettiä asiaa! Mun ominta alaa ficimaailmassa on lähinnä kaikki arkinen hömppä mut ehkä sitä vois uskaltautua kokeilemaan tuollaistakin. Kun jos nyt jotain FMA-AU:ta alkaisin YOI:sta vääntää niin ehdottomasti pitäis olla semmosessa seikkailun hengessä, jotain samanlaista kuin alkuperäinen FMA:kin on. (mut ei hitto Otabek ja Yuri alkemistiparina on kyl aikas ihana pelkkänä ajatuksenakin... 🙈🙈♥ ku tietty mun käsissä siitä tulis Otayuria!)

Lainaus
kaikenlainen mukava rupattelu on kanssa aina mahtavaa ja se yhdessä fanittaminen ficeissä varsinkin
Ja siis joo, tää ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 356
  • Lunnikuningatar
Kas niin, terveisiä kommenttikampanjasta!

Olipas tämä hauska! ❤️ Katastrofi tosiaan, ja olit hienosti keksinyt tähän jokaiselle muualta lainatulle hahmolle omanlaisen lähestymistavan resepteihin. Tietenkin Luffy säheltää jotain omaansa ja onnistuu repimään jostain jollain ilmeellä merihirviön, ja tietenkin Yuurin epäonnistumisen syynä on juuri halu miellyttää Viktoria, ja tietenkin Ed pitää päänsä eikä noudata ohjeita lainkaan. :P Mitäpä muutakaan tuollaisesta hahmokolmikosta voisi seurata kuin täysi katastrofi? Vaikkei Food Wars fandomina ollutkaan tuttu, niin hyvin tästä kuitenkin hahmotti lähtötilanteen, ja Erina-paran tilanne pakotti häntä symppaamaan. :D

Olit saanut hienosti soviteltua erilaiset hahmot ja fandomit yhteen siten, että kokonaisuus tuntui tosi eheältä ja toimivalta. :) Hymyilin aika pitkälti tekstin alusta loppuun asti, eikä haitannut, vaikken tiennytkään, miksi tuo kokkisota keskellä oli niin tärkeä, että Erina lähti kesken kaiken sitä katsomaan. Koska se ei ollut ficin pointti, vaan vain keino saada Erina hetkeksi pois vahtimasta konkkaronkan tuotoksia, ei ollut ongelmaa, vaikken tiennytkään, millaisia nuo kokkisodat olivat.

Kiitos, tää oli hauskaa ja kevyttä luettavaa ja sellaisena juuri sopivaa tähän väsyneeseen iltaan. ❤️


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Hii, kiva että valitsit tämän Kaarne! ♥ Mukava, että ficin läpi hymyilytti eikä haitannut, vaikka et tiennytkään, miksi Hisako tuli moisesta kokkisodasta kertomaan ja Erinalle niin kiire katsomaan sitä. :D Kokkisodat on "Iso Juttu" fandomissa ja Soman pösilö lupailee aina vaikka mitä hurjia, mm. itsensä eroamisen tuosta huippujen huipusta kokkikoulusta, jos häviää tai vastaavia "lopetan kokkaamisen" jne. raskaita lupauksia. :D Erina haluaisi, että Soma häviäisi kokkisodassa - mielellään häviäisi koko koulusta - ja sillä on tavallaan jopa "pientä" fiksaatiota Somasta, kun se on ilmoittanut heti sarjan alussa pääsevänsä huipulle (minne Erinakin haluaisi ja pyrkii erinomaisuudessaan). Erina on siis huippujen huippu ja Soma vasta kouluun tullut räkänokka, joka on "vaan" lounasravintolasta ja silti se vaan pärjäilee mukavasti ja se teki Erinaan vaikutuksen heti alussa, vaikka Erina muuta väittää... :D

Lopusta sen verran, että tosiaan. Vaikka Soma on myös hyvä kokki sen heikkous on nimenomaan nuo uudet ruoka"keksinnöt", jotka yleensä on sekopäisiä mustekallamössöjä, mitkä maistuu hirveältä. Siksi Soman ruuan maistaminen oli aika pöljää ja se, että Erina ylipäätään suostui mitään Somalta maistamaan on jo "hassua", koska Erina ei muka tykkää yhtään Somasta. :D "Ei tykkää" ja silti se on aina paikalla, kun Soma kokkaa... ;)

Olipa harvinaisen sekava selitys, mutta jotenkin noin. :D Kiva, että fandomien "sulautuminen" toisiinsa toimi, vaikka kukaan tuskin tietää, kuinka pirussa moinen joukko on saatu yhteen. :D Mutta Odot (ja isoisät) saa kenet vaan samaan paikkaan, jos haluaa! ;D
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”