Kirjoittaja Aihe: Onnen hetki | S | Hermione/Padma | Draama, romance  (Luettu 1222 kertaa)

Kuolonsyöjäprinsessa

  • Avada Kedavra
  • ***
  • Viestejä: 401
  • Ava ja bann by Ingrid.
Nimi: Onnen hetki
Kirjoittaja: Kuolonsyöjäprinsessa
Tyylilaji: Draama, romance
Ikäraja: S
Paritus: Hermione/Padma (mainintana Harry/Draco)
Haasteet: Femme10 #5
Vastuuvapaus: Kaikki mitä tunnistat Pottereista kuuluu J.K. Rowlingille.

Onnen hetki


Hermione ei oikeastaan tiennyt miten hän oli päätynyt tähän tilanteeseen. Ehkä se johtui hänestä tai ehkä se johtui Ronista. Tai ehkä se oli vain Padman vetovoimaa, mutta siinä hän nyt seisoi itku kurkussa Ronin ja Harryn edessä, käsi kädessä Padman kanssa.

"Ron..." Hermione yritti.

"ÄLÄ!" Ron huusi. Hermionen poskelle vierähti kyynel.

Harry hymyili rohkaisevasti Hermionelle ja tämän tyttöystävälle, jonka jälkeen hän veti Ronin perässään pois.

Padma kurottautui suikkaamaan suukon tyttöystävänsä poskelle ja puristi sitten tämän halaukseen.

"Älä huoli, kyllä hän siitä tokenee." Padma lohdutti.

"Empä tiedä... Hänellä meni kaksi vuotta hyväksyä Harryn ja Dracon suhde." Hermione mutisi.

"Tiedän rakas, tiedän, mutta hän rakastaa sinua ja tajuaa varmasti, että olet onnellinen kanssani.", Padma kertoi.

Hermione suuteli tyttöystäväänsä onnellisena. Miksi hän murehti Ronia, kun hänellä oli Padma.

"Kuule Mini, minä olen vähän miettinyt..."

"Niin Pad?"

"Haluaisitko sinä mennä kanssani naimisiin?"

Hermione ei ollut uskoa korviaan. Pyysikö Padma juuri häntä vaimokseen?

"Tietysti! Kyllä, ilman muuta, ehdottomasti!" hän kiljahti ja kiersi kätensä kihlattunsa kaulaan.

Muutaman kyyneleen ja lukuisten suudelmien jälkeen naiset käpertyivät yhdessä sänkyyn ja nauttivat toistensa läheisyydestä. Vielä ennen nukahtamista, Hermione sai kirjeen.

Anteeksi, 'Mione, kyllä minä hyväksyn sinut. Ja Padman tietysti.

Ron


Onnellisena Hermione tiukensi otettaan kihlatustaan.

"Minä rakastan sinua."

"Ja minä rakastan sinua."
« Viimeksi muokattu: 23.10.2016 22:13:20 kirjoittanut Kuolonsyöjäprinsessa »
Real friends don't get offended when you insult them. They smile and call you something even more offensive.