Kirjoittaja Aihe: Tunteiden tunnustusta Myrtin vessassa | S | Ginny/Cho | Draama, romance  (Luettu 1229 kertaa)

Kuolonsyöjäprinsessa

  • Avada Kedavra
  • ***
  • Viestejä: 401
  • Ava ja bann by Ingrid.
Nimi: Tunteiden tunnustusta Myrtin vessassa
Kirjoittaja: Kuolonsyöjäprinsessa
Tyylilaji: Draama, romance
Ikäraja: S
Paritus: Ginny/Cho


***

Femme10 #5
Paritusgeneraattorihaaste (Ginny/Cho)
Perspektiiviä parittamiseen #2 (ystävät)
Teelusikan tunneskaala (epävarmuus)


Tunteiden tunnustusta Myrtin vessassa

Lähestulkoon kaikki Tylypahkan oppilaat juorusivat siitä, kuinka Harry Potter oli jättänyt Ginny Weasleyn. Osa arveli, että hän oli traumatisoitunut sodasta ja osa arveli, että hänellä oli joku toinen tyttö, mutta Cho oli aika varma, että Ginny oli väärää sukupuolta. Siispä muiden juoruillessa, Cho lähti lohduttamaan Ginnyä, joka itki toista tuntia murjottavan Myrtin vessassa.

"Ginny?", hän huhuili astuessaan vessaan.

Perimmäisestä kopista kuului itkua ja hiljaista muminaa. "Mene pois, Cho"

Cho ei kuunnellut vaan käveli perimmäiselle kopille ja avasi oven. "Kuule, kyllä minä ymmärrän, että sinuun sattuu se, että Harry jätti si -"

"En minä siksi itke! Kyllähän kaikki tietävät, että Harry on homo", Ginny puuskahti. Cho oli ihan pihalla.

"Miksi sinä sitten itket?", hän kysyi ihmeissään.

"Nyt minun täytyy myöntää itselleni, että pidän eräästä tytöstä", Ginny huokaisi ja painoi päänsä polviinsa.

Cho oli onnessaan. Hän oli ollut ihastunut Ginnyyn siitä asti, kun Harry jätti hänet. Toisaalta hän oli hieman epävarma, sillä Ginny oli sanonut pitävänsä eräästä tytöstä ja Cho oli varma, että se tyttö ei ollut hän. Pitkän hiljaisuuden jälkeen hän päätti viimein avata suunsa.

"Minäkin pidän eräästä... t-tytöstä", hän sanoi niin hiljaa kuin vain kykeni. Ginnyn ilme kirkastui.

"Kenestä?", hän vaati tietää.

Chon kädet hikosivat ja hän oli ihan varma, että hänen tärisemisensä näkyi Tylyahoon saakka. Kyllähän hänen olisi pitänyt tietää, että Ginny ei tuomitsisi häntä, olivathan he sentään ystäviä, mutta epävarmuus kalvoi häntä.

"Parvati?", Ginny veikkasi.

Päänpudistus.

"Padma?", punatukkainen veikkasi uudelleen.

Päänpudistus.

"Luna? Lavender? Pansy? Daphne?", tyttö luetteli vinhaa vauhtia.

Cho pudisti päätään niin lujasti, että pelkäsi pyörtyvänsä. Hänen kätensä hikosivat entistä pahemmin ja, kun Ginny avasi suunsa hetken hiljaisuuden jälkeen, hän oli varma, että pyörtyisi oikeasti.

"Minä?"

"Mitä?", Cho kysyi ääni täristen varmana siitä, että Ginny näki suoraan hänen lävitseen.

"Hei, se oli vain vitsi", tyttö naurahti, mutta Chon poskelle vierähti yksi kyynel. Miksi Ginny pitäisi hänestä?

Rohkelikkotyttö huomasi hänen kyyneleensä, sillä seuraava asia jonka Cho huomasi, oli se, että toinen halasi häntä.

"Se taisin oikeasti olla minä", Ginny totesi lempeästi.

"J-joo. E-ethän sinä v-vihaa mi-minua?", Cho kysyi nieleskellen kyyneleitään. Hänen äänensä tärisi ja kädet hikosivat jälleen.

"En tietenkään vihaa. Minä pidän sinusta!", Ginny huudahti ja läpsäisi sitten kätensä suulleen. Korpinkynnen suu aukeni hämmästyksestä. Pitikö Gin todella hänestä?

"Oikeastiko?"

"J-joo"

Hetken aikaa tytöt vain katsoivat toisiaan, kunnes Ginny kohotti kätensä silittämään Chon poskea. Tummatukkainen tyttö jähmettyi, mutta kohotti sitten oman kätensä silittämään Ginnyn poskea.

"Haluaisitko sinä...?", Ginny kysyi hiljaa.

Cho hymyili pienesti. "Joo"

Sitten heidän huulensa kohtasivat. Suudelma oli hieman kömpelö ja epävarma aluksi, mutta pian se muuttui intohimoisemmaksi ja varmemmaksi. Hetken kuluttua he irrottautuivat suudelmasta voidakseen hengittää.

"Vau"

"Tupla-vau"

"Tripla-vau"

"Super-vau"

"Extrasuper-vau"

...

"Minä voitin!"
Real friends don't get offended when you insult them. They smile and call you something even more offensive.