Kirjoittaja Aihe: Tähtiä ja valkoisia kukkasia (Sirius/Lily, K-11, fluffy)  (Luettu 1979 kertaa)

FMAlover

  • ***
  • Viestejä: 284
Kirjoittaja: FMAover
Ikäraja: K-11
Paritus: Sirius/Lily, lievä yksipuolinen James/Lily
Genre: Fluffy
Vastuuvapaus: Hahmot ovat J. K. Rowlingin ja kaiken muunkin minkä tunnistatte kuuluvat hänelle. Minä omistan vain kädet joilla kirjoitan ja aivot josta ideat tulevat.
Juonenkuvaus: Lilyn ja Siriuksen katseet kohtaavat ja loppu on historiaa.
Haasteet: Shuffle
A/N: Osallistuin Shuffle haasteeseen ja tässä on tämä lopputulos.

1.
Lita Ford - Lisa

Istun luokan toisella puolella ja vilkaisen takarivissä istuvia poikia. Neljä poikaa nauravat ja heitä ei näytä kiinnsotavan opetus laisinkaan naurusta päätellen. Katseeni jähmettyy hetkeksi Siriukseen joka nostaa katseensa ja hymyilee minulle lämpimästi kuvittelen nähneeni harhoja miksi Sirius hymyilisi minulle, minähän olen hänen parhaan ystävänsä toivoton ihastus.
Tunnin jälkeen kiiruhdan syömään ja ruokapöydässä kohtaan jälleen sen saman hymyn.

- Hei Lily, Sirius sanoo.
- Hei, minä vastaan hämilläni ja sen jälkeen se "hei Lily" pyörii päässäni koko päivän eikä mene pois vaikka kuinka haluaisin.

Kuinka paljon minä haluaisin vain olla se Lily jota James Potter ei rakastaisi, jotta minä voisin sanoa Siriukselle kuinka halusin vain hänet.

2.

S.J.K - La profesora de Inglés

Kahden viikon päästä Sirius puhuu minulle joka päivä ja joka kerta keskustelut vain pyörivät päässäni, kun yritän nukahtaa.

Uskomatonta kyllä Sirius on melkein filosofinen puhuessaan minulle ja ajattelee moniakin asioita joita ei uskoisi. Minä taas ajattelen vain Siriusta mitä ei myöskään uskoisi.

Minä taidan olla rakastumassa mutta ääneen en sitä sano, en vaikka aseella uhattaisiin.

Yhtenä iltana täysin varoittamatta Sirius puhuu siitä kuinka kauniita liljat ovat ja täysin varoittamatta suutelee minua.

3.

Kiss - Detroit Rock City

Siitä illasta se alkaa salaisia tapaamisia luokkahuoneissa tai tarvehuoneessa tai missä vain keksimmekään ettei kukaan näkisi. Salailu on ikävää mutta minä kestän sen jos on pakko ja meidän on pakko. James kiroaisi Siriuksen millä tahansa tietämällään kirouksella jos hän tietäisi miten Siriuksen kädet kietoutuvat ympärilleni ja huulet hakevat toisiaan lähes joka ilta.

Sota lähestyy meitä vääjäämättä mutta joka ikinen hetki kun minä vain kohtaan Siriuksen sota unohtuu ja katoaa. Sirius kosii minua lopulta yllätyksekseni ja minä vastaan kyllä se on yhteinen päätös joka on sama kuin sanoisimme "vitut Jamesista". Me kerromme kyllä heti kun koulu on ohi.

Me emme kerro, koska pari viikkoa ennen kuin koulu loppuu James näkee meidät melkein alasti tyhjässä luokkahuoneessa. James huutaa ja haukkuu Siriusta, James kohottaa sauvaansa ja minä luon kilpiloitsun.
James mulkoilee ja poistuu.
It does not do to dwell on dreams and forget to live
//Ava ei ole minun tekemäni, vaan puolipron kiitos siitä!

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Fiilistelin ensin nuo biisit tässä, vaikka toki Shuffle-haasteessa aian ei biisit päädy vaikuttamaan tekstiin suuresti, niin se kyllä avaa fiilistä. Tässä tapauksessa minä en ainakaan huomannut kovin vahvaa, ainakaan lyriikoista ammentavaa otetta. toisaalta en kyllä tarkoituksella itsenyt sanoja ja verrannut. Mutta varsinkin Lisa ja Detroit Rock City tuntui niinku fiilikseltään just tältä.

Mä nappasin tän kun paritus on harvinainen, mutta jännä. Jos Siriusta nyt näkee paritettuna tytöille, niin ne on useimmiten OC-hahmoja, Sirius/Lilyssä oli jotenkin uudenlaista kulmaa molempiin. Toki tämä oli lyhyt kokonaisuus, mutta onnistui lyhyessä ajassa kuitenkin piirtämään aika aidontuntuisen muotokuvan teini-ihastumisesta. Ai että toi James... emmä usko et se nyt lopullisesti suuttui, mutta melko lapsellinen purkaus. Toisaalta, ei Lily tai Siriuskaan nyt niin wholesome-mukavia ole toivottaessaan kaveria vittuun xDDD Toisaalta, kun James on ollu sillee niin avoimesti ihastunut ja olettaen vähän kreeppi jos tunteet ei resonoi takaisin, niin ehkä siinä on aihettakin vähän käskeä kaveria suksimaan huitsinviideen ;D

En tiä mitä muuta mä haluaisin sanoa, lyhyisiin teksteihin on usein vaikea keksiä paljon jännää sanottavaa vaikka olisi tykännyt, ja mä tykkäsin tästä. Lähtökohdat olivat minusta realistiset, näkökulma mielenkiintoinen ja lopputulos ilo lukea. Kiitos tästä! Tätä paritusta kyl lukis enemmänkin ja pidemmältikin, jos vaan ideoita ja puhtia riittää.

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

FMAlover

  • ***
  • Viestejä: 284
jossujb. Kiitos paljon kommentista ja jos tykkäät Sirius/Lilystä minulla on täällä finissä ficci nimeltä Kuka on se oikea joka on pitkä Sirius/Lily ficci. On mukava kuulla, että tarina oli hyvä ja realistinen. Kiitos vielä kerran kommentista :)
It does not do to dwell on dreams and forget to live
//Ava ei ole minun tekemäni, vaan puolipron kiitos siitä!

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
Kommenttikampanjasta heei!

En olekaan ennen lukenut Sirius/Lilya näin, ettei Lilylla ole mitään Jamesin kanssa. Tai siis, ettei hän tunne mitään Jamesia kohtaan.
Henkilökohtaisesti en ole luonut Lilyyn kauhean vahvaa siedettä, joten oli kiva lukea hänen näkökulmastaan jotain.
Hieman tässä häiritsi, että Sirius oli valmis peittämään Jamesin noin. Itse ollen aina pitänyt miestä "ystävät kaiken edelle"-tyyppinä, mutta ehkä rakkaus meni nyt senkin ohitse.

Lainaus
Sirius kosii minua lopulta yllätyksekseni ja minä vastaan kyllä se on yhteinen päätös joka on sama kuin sanoisimme "vitut Jamesista".

Kaikesta huolimatta pidin tästä kohdasta. Olen aina pitänyt siitä, kun jotain kuvaillaan noin, sanotaan jotain, johon piiloutuu jotain sanomatonta.

Eli vaikka tämä ei kohdannut ihan omaa fanoniani, pidin tästä! :)
Tosin olen tullut jo usein siihen tulokseen, että hyvin kirjoitettuna lähes Paritus kuin paritus toimii. :)
Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.